Yves Saint Laurent MYSLF to nowoczesna manifestacja męskości, która jest wyrazem indywidualnego charakteru i emocji współczesnego mężczyzny. Pierwszy drzewny zapach YSL z potężnym kwiatowym wątkiem łączy w sobie promienną świeżość i głębokie, zmysłowe wibracje.
MYSLF pachnie świeżo już od pierwszej chwili dzięki obecności esencji z dwóch rodzajów bergamotki: kalabryjskiej i zielonej. Ten wibrujący akord cytrusów w otwarciu przejmują słoneczne tonacje kwiatu tunezyjskiej pomarańczy, które dominują w sercu kompozycji. Ich subtelna i gładka słodycz doskonale uzupełnia początkowe uderzenie nut owocowych. Formułę wzbogaca ciepła, teksturowana wytrawność nut drzewnych ze zmysłowym błyskiem indonezyjskiej paczuli i lekko słodkim piżmowym posmakiem generowanym przez ambrofix. Całość pachnie czysto i męsko, ale jednocześnie bogato i wyrafinowanie, posiada też wszystkie cechy niesamowitego i uniwersalnego zapachu.
MYSLF Yves Saint Laurent to zupełnie nowa linia YSL Beauty. Inspiruje się autentycznością, by poprzez unikalną formułę zapachową wyrazić prawdziwą osobowość mężczyzny wraz ze wszystkimi jej aspektami. Ta celebracja współczesnej męskości nadaje nowy wymiar tradycyjnym wyobrażeniom. Na czele kampanii reklamowej stoi utalentowany aktor młodego pokolenia Austin Butler, którego wrażliwość, naturalność, pewność siebie i wyrazistość łączą się w przekonujący głos dla deklaracji nowoczesnej męskości YSL. Swoją bogatą osobowością aktor ucieleśnia ten wszechstronny aromat, który jest wystarczająco subtelny na dzień i wystarczająco wyrazisty na wieczór. Uwieczniony przez nowojorskiego fotografa Graya Sorrentiego wspaniale oddaje wszystkie warstwy i odcienie składające się na własne "ja".
Zaprezentowany w minimalistycznym stylu flakon emanuje kodami elegancji, piękna i luksusu. MYSLF wygląda tak dobrze, jak pachnie. Projektantka Suzane Dalton stworzyła butelkę wielokrotnego użytku, która jest skromna i dyskretna, a przez to szykowna i stylowa. Posiada wydłużoną sylwetkę o prostych i ostrych liniach oraz masywną podstawę. Wykonana ze szkła z recyklingu nadaje się do ponownego napełniania. Pokryta czarnym lakierem w stylu couture i ozdobiona ikonicznym logo YSL Cassandre odlanym bezpośrednio na szkle tworzy elegancką i monolityczną strukturę skrywającą w sobie niepowtarzalny drzewno-kwiatowy aromat.