W 2011 roku zostały zaprezentowane kwiatowe perfumy Versace Yellow Diamond, zasilające znaną linię diamentowych zapachów. Świeżość i owocowy dotyk nadają kompozycji oryginalności i sprawiają, że staje się niezbędnym elementem damskiego stroju. Aromat jest bezpośrednio inspirowany diamentowym pierścionkiem z kolekcji domu. To właśnie na modelu czystego piękna dom Versace stworzył te imponujące perfumy. Intensywność zapachu mieni się i tryska czystością. Bezkonkurencyjny, przypomina czystość diamentu. Pojawia się jako rzadki klejnot, o który należy dbać umieszczając noszącą go kobietę w randze królowej. Za jego pomocą dom podpisuje jeden ze swoich najbardziej urzekających i imponujących zapachów, przesycony czystością, pięknem i słońcem. Kobieta Yellow Diamond jest efektowna i ultra zmysłowa. Wie, czego chce, i ma w sobie to coś, co sprawia, że wszyscy oglądają się za nią ...
Piękna kompozycja skonstruowana przez Alberto Morillasa tworzy luksusowy zapach pełen dynamicznych, żółtych i skrzących składników. Spod ręki wielkiego kreatora wyszła nieskończona liczba zapachowych dzieł stworzonych dla światowej perfumerii, ze słynnymi i kontrowersyjnymi perfumami Calvin Klein CK One i fenomenalnymi perfumami Armani Acqua Di Gio Pour Homme na czele, nie wspominając o ogromnej kolekcji perfum Bvlgari. Tą elegancką i promienną esencję mistrz postanowił rozpocząć od połączenia kalabryjskiej bergamotki, cytryny z wybrzeża Amalfi i gorzkiego neroli. Czyste jak światło słoneczne serce emituje ultra kobiece wibracje, łącząc aksamitne płatki kwiatu afrykańskiej pomarańczy z delikatną mimozą i lekko pikantną frezją. Bukiet uzupełnia krystaliczna i przewiewna woń lilii wodnej. Podstawę wypełniają ciepłe odcienie bursztynu, pasma zmysłowego piżmo i egzotyczne drewno Palo Santo o kadzidlanym aromacie
Żółty Diament to prawdziwy koncentrat światła, piękna i słońca. To niewątpliwie jeden z najbardziej odurzających zapachów domu Versace. Kompozycja łączy w sobie delikatne i kobiece kwiaty oraz zmysłowe i szlachetne nuty. Bardzo rzadka esencja i tak cenna ... Aby jak najlepiej oddać wszystkie jej cechy marka zwróciła się do australijskiej modelki Abbey Lee Kershaw, proponując jej promowanie zapachu. Jako twarz kampanii reklamowej, piękna blondynka jest tak atrakcyjna, promienna i kusząca jak diamentowy zapach i jego butelka, co czyni ją idealnym wyborem. Jeśli chodzi o flakon, zawiera on kody swoich poprzedników Bright Crystal i Crystal Noir. Dzięki temu wspaniałemu projektowi zjawiskowo prześwituje jego złocisto-żółty nektar. Mamy wrażenie, że kompozycja i jej opakowanie zostały obrobione jak kamień szlachetny, diament. Zwieńczenie całości tworzy duży, owalny i wieloaspektowy korek.