Prawdziwa namiętna miłość potrafi opętać umysł, duszę i ciało. Kiedy żarliwe kochasz Twoje serce bije jak oszalałe i zaczyna brakować Ci tchu. Ty razem z nią, ona razem z tobą a bez niej nie potrafisz już żyć. Połączył was płomień namiętności i wzajemnie od siebie uzależnił. Głębokie i zmysłowe męskie perfumy Versace. Eros to ekscytująca historia żarliwej, euforycznej miłości pełnej uniesień. To obraz namiętnego i silnego mężczyzny obdarzonego wielkim temperamentem, świadomego swoich emocji.
Ciepła drzewno-przyprawowa kompozycja to zderzenie pikantnych nut pieprzu i energetycznych cytrusów z drapieżnością geranium i delikatnym chłodem róży. Wyeksponowana na ciepłej, drzewnej podstawie z kroplą waniliowo-tonkowej słodyczy. Świeże i dynamiczne pasma cytrusów, wśród których znajdziemy mandarynkę i cytrynę połączone z kroplą włoskiego chinotto otwierają te gorące perfumy męskie. Podkreślono je aromatycznym rozmarynem i figlarnymi ziarnami czarnego pieprzu by wzmocnić ich energetyzujące działanie. Serce oparte jest na subtelnych, kwiatowych akordach róży i wojowniczego geranium zmysłowo spowitych ciepłem drewna sandałowego. Eleganckie wykończenie w postaci drzewnych nut cedru, paczuli i mchu dodaje wyrafinowanego sznytu. Perfumy Versace Eros Flame dopełnione są porcją kremowej wanilii i słodkiej fasoli tonka.
Ten doskonały zapach tak jak jego klasyczna wersja w postaci perfum Eros, to mieszanka utrzymująca się w intrygującym, charakterystycznym dla włoskich marek klimacie pożądania, fascynacji i namiętnej miłości kochanków we współczesnym świecie. Zamknięto ją w ognisto czerwonym flakonie z mityczna głową meduzy, doskonale wpisującym się w jego główną koncepcję. Autrem zapachowego projektu jest Olivier Pescheux, twórca takich dzieł jak perfumy MontBlanc Legend perfekcyjnie uszyte z wysoko wyselekcjonowanych składników czy luksusowe perfumy Paco Rabanne 1 Million, niekwestionowany bestseller męskiej perfumerii. W uwodzicielskiej kampanii reklamowej reprezentują go amerykańska modelka Gigi Hadid i partnerujący jej Salomon Diaz.
Niewiele jest takich osób, które nigdy nie słyszały o domu mody Versace. Marka ta oznacza ekskluzywny styl i wyrafinowaną modę. Jest także znana z tego, że za potężnym imperium stoją członkowie rodu. Najbardziej znanymi z nich są Gianni Versace, założyciel firmy i jego dwoje rodzeństwa, brat Santo i siostra Donatella, których można określić jako jedne z najbardziej olśniewających i fascynujących postaci wśród projektantów mody na świecie. W 1978 r. Gianni założył w Mediolanie firmę modową i prowadził ją do niespodziewanej śmierci w 1997 roku. Następnie zarządzanie domem przejęło jego rodzeństwo.
Istnieją różne wersje historii o pochodzeniu logo firmy. Najbardziej znaną jest ta, że młody projektant uwielbiał wygłupiać się w ruinach rodzinnego miasta Reggio Calabria. Tam zobaczył głowę gorgony, która wywarła na nim tak trwałe wrażenie, że w przyszłości zdecydował się zamieścić jej głowę w firmowym logo domu. Wiele kreacji z jego wczesnych czasów zdobiła właśnie ta mityczna postać i tym samym nieodwołalnie połączono ten symbol z nazwą Versace.
Nie tylko gorgona zrobiła wrażenie na Giannim, fascynowała go cała sztuka starożytna. Już samo przedstawianie męskiego ciała w starożytności spotkało się z jego wielkim entuzjazmem. Miał dużą prywatną kolekcję dzieł antycznych i znany był z tego, że robił zdjęcia swoich własnych projektów, by w pełni odpowiadały temu typowi. Kreacje modowe charakteryzowały się prowokacyjnymi cięciami, bogatymi ornamentami, odważnymi kolorami i niezwykłymi materiałami, takimi jak guma, skóra i metal. Młody kreator pragnął wywołać sensację swoimi kreacjami i wyróżnić się na tle innych projektantów takich jak Giorgio Armani czy Valentino.
Zakres działania tej potężnej firmy obejmuje szeroką gamę produktów, na którą składa się odzież męska i damska, wszelkiego rodzaju kosmetyki, biżuteria i akcesoria. Oprócz głównej linii modowej istnieją równoległe linie jak Istante, Versace Jeans Couture czy Versus, skierowana do młodych odbiorców, którą prowadzi sama Donatella. Versace to także zniewalające zapachy. Ich szeroki asortyment obejmuje perfumy damskie, takie jak świeża kompozycja Versense, seksowny i wyrazisty Crystal Noir czy pełen kwiatowego blasku Bright Crystal. Wymienić należy też luksusowe i cieszące się stałą popularnością perfumy męskie jak kultowy Blue Jeans, aromatyczny Pour Homme czy przekonujący męską zmysłowością Pour Homme Dylan Blue.
Symbolikę starożytną tak charakterystyczną dla tego domu mody można znaleźć w nazwie głośnego, męskiego aromatu Versace Eros i jego najnowszej odsłonie Versace Eros Flame. Eros to w mitologii greckiej bóg miłości, który swoją strzałą celuje w ludzkie serca i łączy je ze sobą.
„Zaprojektowałam mój nowy EROS dla mężczyzny, który jest heroiczny i namiętny jak grecki bóg. To zapach, który wyraża i podkreśla siłę i zmysłowość."
(Donatella Versace)
Wprowadzony na rynek w 2013 roku stał się absolutnym klasykiem i bestsellerem ostatnich lat. Jest również jednym z najpopularniejszych męskich zapachów marki. Miłość, pasja, piękno i pożądanie to cechy, które najlepiej go opisują. Jest również ucieleśnieniem silnego, namiętnego człowieka, doskonałego i odważnego. Ten potężny grecki bóg został przedstawiony w kampanii Versace przez amerykańskiego modela Briana Shimansky'ego. Doskonałość jego męskiego ciała jest przytłaczająca. W mitologicznej scenerii, otoczony greckimi posągami, sięga po łuk i strzela w niebo. Ściana chmur otwiera się i mityczny bóg ożywa. Kreator perfum Aurelien Guichard zdołał uchwycić ten moment w swojej kompozycji. Połączenie świeżych, drzewnych i pikantnych nut sprawia, że te nowe perfumy Versace są tak nieodparte i żywiołowe.
Rok po wydaniu męskiego Erosa zaprezentowano żeński odpowiednik, perfumy Eros pour Femme. Zapach uosabia silną kobietę, która zachwyca wszystkich swoim imponującym wyglądem. To grecka bogini, w której bóg miłości zakochuje się od pierwszego wejrzenia. Uosabiana jest przez holenderską modelkę Larę Stone. Kampanię reklamową także oparto na mitologicznej historii o Erosie, w której ta legendarna postać spotyka piękną boginię wyłaniającą się z wody. Finał może być tylko jeden - zakochuje się w niej.
Oczywiście mityczna meduza, szeroko rozpoznawalny symbol marki, zdobi flakony dwóch flagowych zapachów. Erosa w wersji dla mężczyzn zamknięto w kwadratowym flakonie w kolorze mocnego turkusu a wariant dla kobiet umieszczono w efektownym, okrągłym flakonie w barwie złota. Grecki wzór na dwóch butelkach podkreśla imponujący, mitologiczny charakter tych wyrafinowanych kompozycji, ilustrując ich jedność.
W bogatym portfolio brandu znajdziemy także luksusową kolekcję damskich esencji The Diamonds, inspirowaną tymi szlachetnymi kamieniami. Bo przecież diamenty są najlepszym przyjacielem kobiety, co doskonale zobrazowała piękna aktorka Marilyn Monroe. Luksusową serię otwiera Bright Crystal, który jest kwintesencją kobiecości i elegancji. Jego adresatkami są silne, zmysłowe i pewne siebie kobiety. Otwarcie kompozycji to połączenie słodkich nut granatu i cytrusowego kwiatu yuzu. Bogaty bukiet kwiatów magnolii, piwonii i lotosu emanuje zmysłowym aromatem w sercu. Bazę uzupełniono ciepłymi nutami piżma, bursztynu i drewna mahoniowego co nadaje całości pociągającego uroku i luksusowego wyrazu.
„Chciałam stworzyć zapach, który jest zarówno przyjemny, świeży i kwiatowy - jak wszystkie moje perfumy, które kocham. Bright Crystal to perfumy w butelce o ponadczasowej elegancji - ciężkiej i luksusowej, ciętej jak diament." (Donatella Versace)
Następna odsłona Bright Crystal Absolu jest ostateczną perfekcją tej kobiecej zmysłowości, która kontynuuje historię sukcesu poprzedniczki. Intensywna i jeszcze bardziej promienna mieszanka przekonuje nowymi akordami. Owocowi granatu i kwiatowi yuzu towarzyszy mistrzowski akord maliny, który sprawia, że preludium jest jeszcze świeższe. Słodka malina uzupełnia kwiatowe nuty lotosu, piwonii i magnolii zapewniając intensywny, owocowy charakter. Nuty głębi łączą w sobie zmysłowe piżmo i ciepły bursztyn oraz balsamiczny aromat mahoniu.
Błyszczący Yellow Diamond to musująca i bardzo żywiołowa kreacja zapachowa. Aromat jest świetlisty i jasny jak światło odbijające się w diamencie. Świeże akordy cytryny, sorbetu gruszkowego, bergamotki i neroli otwierają tą promienną kompozycję. W sercu umościł się kwiat pomarańczy, frezja i pięknie ujęta mimoza, którą możemy też podziwiać w perfumach Chanel Coco Mademoiselle. wraz z delikatnym kwiatem lilii wodnej. Krystaliczny eliksir uzupełniają szlachetne nuty drewna i zmysłowe piżmo.
„Ta kompozycja uosabia i podkreśla urok noszącej go kobiety: promienny, zmysłowy i pełen energii - jak kolor żółty, który przypomina wszystkie te cechy."
(Donatella Versace)
Flakony perfum tej wspaniałej serii są legendarne jak diamenty. To prawdziwe dzieła sztuki, czyste i proste w formie, zwieńczone dużym korkiem w kształcie drogocennego diamentu. Bright Crystal utrzymany jest w subtelnym różu, Absolu otrzymał głęboki odcień różu, a buteleczka Yellow Diamond promieniuje słoneczną żółcią. Szlifowane krawędzie szklanych flakonów doskonale odzwierciedlają ich kolor i połysk, tworząc eleganckie, ponadczasowe dzieło o niezrównanej urodzie.
Oprócz różnorodnych zapachów marka ma również w swojej ofercie szeroki wybór artykułów kosmetycznych. Dzięki odpowiednim produktom pielęgnacyjnym uzupełniającym linie można zintensyfikować wrażenia zapachowe. I tak na przykład do zapachu dla panów można dobrać wodę lub loton po goleniu, żel pod prysznic czy dezodorant. Również dla kobiet dostępne są liczne balsamy, mleczka, żele czy świece zapachowe, które poprawią Ci nastrój i wzmocnią działanie samego aromatu.
Nowym i ciekawym wyzwaniem dla domu było opracowanie własnej linii kosmetyków kolorowych związanej z aktualnymi trendami w modzie, nawiązującej swoim charakterem do bieżących kolekcji sezonowych. Umieszczono je w luksusowych, pełnych przepychu opakowaniach ze zdobiącą je głową meduzy, symbolem domu.