Cena :
Dom Valentino to na świecie silny symbol włoskiej elegancji. Założony w Rzymie, zawsze znajdzie okazję, by pokazać swoje pochodzenie. Tak więc, każdy z jego zapachów niesie ze sobą odrobinę włoskiego smaku. Dziś chce nas oczarować swoimi nowymi, luksusowymi perfumami Valentino Uomo Born In Roma, adresowanymi do szykownych i eleganckich mężczyzn z wysmakowanym poczuciem stylu. Wraz z nimi marka zabiera nas do wyjątkowego miejsca, które zawsze budziło kreatywność założyciela, Palazzo Mignanelli, siedziby domu w Rzymie.
Uwodzicielska kompozycja stawia na niekonwencjonalną i rozpoznawalną recepturę. Jej twórcami są dwaj świetni perfumiarze z koncernu Givaudan, Antoine Maisondieu, który podarował mężczyznom stylowe perfumy Armani Code Absolu czy elegankie, wieczorowe perfumy MontBlancLegend Night oraz Guillaume Flavigny. Początek zapachu jest słony i mineralny, dający efekt słonej wody spływającej po męskiej skórze. Aby zachować kwiatową elegancję, dodano do niego pudrowe liście fiołka. Tymczasem jego serce posiada silną osobowość dzięki obecności śródziemnomorskich woni. Szałwia nadaje nutom środkowym bardziej aromatycznego wyglądu. Imbir natomiast zachowuje swój afrodyzjakalny aspekt. Jednocześnie wzbogaca całość o pieprzny i wibrujący akcent dla uzyskania jeszcze większej głębi i charakteru. W bazie dominuje męskość. Kompozycja kończy się drzewną podstawą, w której najgłośniejsza jest wetyweria, wyjątkowy składnik męskiej perfumerii.
Oprócz typowo włoskiego ducha Uomo Born In Roma twierdzi również, że jest wcieleniem zbuntowanego człowieka. Marka właśnie podniosła kurtynę, pokazując swoją nową muzę. Złego chłopca Valentino uosabiać będzie Anwar Hadid. Syn inwestora nieruchomości Mohameda Hadida i holenderskiej modelki Yolandy Hadid, zwerbowany przez agencję IMG Models w 2016 roku. Dziś jest bardzo popularną osobowością w amerykańskiej telewizji. Swojego wizerunku użyczył kilku innym luksusowym markom w kampaniach reklamowych np: dla perfum Hugo Boss czy Zadig & Voltaire. Tu pokazany jest na motocyklu dumnie prezentujący nową butelkę wraz z jej kuszącą zawartością. Zaprojektowana w czarnym kolorze i ubrana w skórzaną kurtkę, podobnie jak twarz marki. Nie ma tu mowy o miłym uśmiechu. Anwar Hadid jest złym chłopcem i to nam bardzo imponuje!
EAN (GTIN): 3614272761469
PRODUCENT
L’OREAL S.A.
14 Rue Royale
Paris 75008
France
info@loreal.com
OSTRZEŻENIA DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA
Produkt jest łatwopalny do momentu całkowitego wyschnięcia.
Przechowywać z dala od ciepła, gorących powierzchni, iskier, otwartego ognia oraz innych potencjalnych źródeł zapłonu.
Zakaz palenia w pobliżu.
Unikać rozpylania w okolicy oczu oraz na uszkodzoną lub podrażnioną skórę.
W przypadku kontaktu produktu z oczami, natychmiast przepłukać je dużą ilością wody.
DOSTAWA
PRZY WPŁACIE
16 zł
DLA PŁATNOŚCI
ZA POBRANIEM
22 zł
DARMOWA DOSTAWA
na zakupy
powyżej 500zł