Stron:
Tommy Hilfiger Tommy for Men woda toaletowa 100 ml Tommy Hilfiger Tommy for Men
woda toaletowa
męska
w cenie 178 zł
Tommy Hilfiger Tommy Girl woda toaletowa 100 ml Tommy Hilfiger Tommy Girl
woda toaletowa
damska
w cenie 164 zł
Stron:

Zobacz artykuły na blogu

aplikacja perfum

10 zalet noszenia perfum
Odkryj moc perfum i zmieniające życie doznania zapachowe, budujące pewność siebie i poprawiające samopoczucie!

perfumy unisex

Perfumy płynne jak płeć
Pozwól sobie na odkrycie uniwersalnych zapachów, które definiują sztukę perfum, pokazując, że podział na męskie i kobiece esencje ma charakter czysto ekonomiczny, a nie twórczy

perfumiarz przy pracy

Olfaktoryczna podróż z Berdoues Grands Crus Collection
Wybierz swój ulubiony zapach z tej ekskluzywnej kolekcji i rozpocznij swoją własną olfaktoryczną podróż

kompozycja Tom Ford Ombre Leather

Tom Ford Ombre Leather
Przekonaj się, dlaczego Ombre Leather jest uważany za jedną z najlepszych unisexowych kompozycji zapachowych na rynku

Very Good Girl by Carolina Herrera

Cacharel Yes I Am – perfumy w kształcie szminki
Odkryj Cacharel Yes I Am – perfumy w kształcie szminki, które łączą odwagę, nowoczesność i zmysłowość, stanowiąc doskonały manifest kobiecej siły i pewności siebie

Produkty ostatnio oglądane:

męska woda perfumowana Azzaro The Most Wanted Intense

Azzaro The Most Wanted Intense
męskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 316 zł
cena jedn. 6.32 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

unisex woda perfumowana Trussardi The Black Rose

Trussardi The Black Rose
perfumowana woda unisex
dostępny 1 wariant

męska woda toaletowa Cartier Declaration

Cartier Declaration
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant

damska woda toaletowa Dior Dolce Vita

Dior Dolce Vita
toaletowe woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 549 zł
cena jedn. 5.49 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska woda perfumowana Prada Paradoxe Intense

Prada Paradoxe Intense
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 365 zł
cena jedn. 12.17 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

męska woda toaletowa Burberry London for Men

Burberry London for Men
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 159 zł
cena jedn. 1.59 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

męska woda perfumowana Dior Sauvage Parfum

Dior Sauvage Parfum
perfumowana woda męska
dostępny 1 wariant

damska woda toaletowa Dior Miss Dior Rose N'Roses

Dior Miss Dior Rose N'Roses
damskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty
w cenie od 299 zł
cena jedn. 2.99 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Zobacz polecane produkty:

męska woda perfumowana Dior Dior Homme Intense

Dior Dior Homme Intense
męskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 419 zł
koszt jedn. 8.38 zł/1 ml
z pod. VAT

męska woda toaletowa Giorgio Armani Code pour Homme

Giorgio Armani Code pour Homme
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 449 zł
koszt jedn. 3.59 zł/1 ml
z pod. VAT

męska woda toaletowa Hugo Boss Dark Blue

Hugo Boss Dark Blue
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 173 zł
koszt jedn. 2.31 zł/1 ml
z pod. VAT

damska woda perfumowana Lancome La Vie Est Belle

Lancome La Vie Est Belle
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 279 zł
koszt jedn. 9.3 zł/1 ml
z pod. VAT

męska woda toaletowa Mercedes-Benz Man

Mercedes-Benz Man
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 149 zł
koszt jedn. 1.49 zł/1 ml
z pod. VAT

męska woda toaletowa Paco Rabanne Invictus

Paco Rabanne Invictus
męskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty
w cenie od 297 zł
koszt jedn. 5.94 zł/1 ml
z pod. VAT

damska woda perfumowana Versace Women

Versace Women
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 159 zł
koszt jedn. 1.59 zł/1 ml
z pod. VAT

damska woda perfumowana Paco Rabanne Pure XS For Her

Paco Rabanne Pure XS For Her
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 449 zł
koszt jedn. 5.61 zł/1 ml
z pod. VAT

Opis marki perfum Tommy Hilfiger

Dla Tommy'ego Hilfigera „amerykański sen” stał się rzeczywistością. Jego całkowicie amerykański styl z lekko klasycznym akcentem szybko uczynił go gwiazdą na scenie mody. Jego projekty i czerwono-biało-niebieskie logo Tommy Hilfiger stały się symbolem „amerykańskiego stylu życia”.

Perfumy lubią modę

Serie zapachowe tej modnej marki są jak wzornictwo linii modowych. Dzięki swoim perfumom globalna marka reprezentuje zawsze młodego, odświeżającego i zrelaksowanego ducha, który wyróżniał się od pierwszej kolekcji jako cecha charakterystyczna wszystkich produktów Hilfiger. W „tommy”, pierwszym męskim zapachu, w stylu all-american panuje swobodna świeżość i dynamizm. Zapach zawiera odpowiednie, wysokiej jakości produkty do pielęgnacji ciała, takie jak balsam do ciała lub dezodorant, również w zestawie do użytku osobistego lub jako prezent powitalny. Kobiecy odpowiednik męskiego zapachu „Tommy” to „Tommy Girl”.


Kobiety, które otrzymują te perfumy indywidualnie lub w zestawie produktów do pielęgnacji ciała, powinny z pewnością uznać je za komplement dla ich stylu życia. Świeża i inspirująca jest woda toaletowa „Tommy Girl” o każdej porze dnia. „Tommy” i „tommy girl” reprezentowały w wiosennej kolekcji 2008 radosne oczekiwania na beztroskie letnie dni i spokojne letnie noce. Aby ukształtować własną osobowość, uwolnić się od zawężających konwencji, w Eau de Toilette Spray „Freedom” męski wolny duch z pewnością odnalazł swój zapach. Przedstawiciel męskiej i sportowej linii zapachowej Tommy Hilfiger (TH) „Bold” jest trafnie światową gwiazdą tenisa: Rafael Nadal. Zdecydowana determinacja, by wygrać i gotowość oddania wszystkiego, wszystkie cechy, które sprawiają, że człowiek jest tak nieodparty, charakteryzują Tommy'ego Hilfigersa „Bold” Perfumy Tommy Hilfiger inspirowane są stylem amerykańskim i symbolizują typowe cechy amerykańskiego stylu życia.

Młodość

Tommy Hilfiger , amerykański projektant, który kreuje najbardziej popularny za oceanem styl życia : klasykę i modę miejską.
Thomas Jacob Hilfiger urodził się 24 marca 1951 roku w Elmira w stanie Nowy Jork. Był drugim z dziewięciorga dzieci. Jego ojciec Richard był zegarmistrzem pochodzenia holendersko-niemieckiego, a jego matka Virginia była pielęgniarką pochodzenia irlandzkiego. Hilfiger określił swoje wychowanie jako bardzo szczęśliwe. Przypisuje swoim rodzicom zaszczepienie dobrej etyki pracy i współczucia dla innych. [Początkowo Hilfiger interesował się sportem, modą i przemysłem muzycznym. Jeden z jego braci, Andy Hilfiger, zaczął pracować jako muzyk i projektant, a drugi brat Hilfigera, Billy Hilfiger, dołączył do Kinga Fluxa jako gitarzysta. Hilfiger ukończył liceum w Elmira Free Academy w 1970 roku. Jego rodzice chcieli, aby zdobył wykształcenie wyższe i kontynuował tradycyjną karierę. Przez pewien czas uczęszczał na kampus GST BOCES Bush w Elmira.

Trudne początki

Tommy Hilfiger jest samoukiem, który przygodę z modą rozpoczynał pod koniec lat sześćdziesiątych. Tommy Hilfiger rozpoczął działalność w branży modowej jako detalista. Podpatrując ówczesne gwiazdy, zwłaszcza muzyków doszedł do wniosku, że młodzi ludzie też chcą się ubierać jak Beatlesi czy Stonesi. Otworzył swój pierwszy butik o nazwie The People's Place w swoim rodzinnym mieście, dla którego zaprojektował odzież pod nazwą Jacob Alan. The People's Place powiększyło się do małej sieci sklepów. W połowie lat siedemdziesiątych sukces skłonił Hilfigera do przeniesienia się do Nowego Jorku i pełnoetatowej pracy projektanta. Założył korporację Tommy Hilfiger w 1984 roku i wprowadził swoją pierwszą linię odzieży męskiej.

Rozwój marki Tommy Hilfiger

Stał się znany ze swojego klasycznego amerykańskiego stylu i często używanej flagi amerykańskiej. Odzież sportowa i casual marki Hilfiger dla mężczyzn i kobiet została przychylnie przyjęta przez szeroką publiczność. Produkty często mają zaktualizowany wygląd „preppy”, co czyni je popularnym wyborem wśród młodych profesjonalistów. Ubrania Hilfigera zostały również pozytywnie przyjęte przez społeczności hip-hop i rock music. Ubierał lub współpracował z różnymi artystami, takimi jak Aaliyah, Britney Spears, David Bowie i Snoop Doggy Dogg. Współpraca z muzykiem Beyonce Knowles zaowocowała wprowadzeniem perfum True Star i True Star Gold. Męski zapach True Star został zainspirowany reklamą z udziałem muzyka Enrique Iglesiasa. Zapachy Hilfiger są produkowane przy współpracy z Estee Lauder. Pierwszy zapach, Tommy for Men, został wprowadzony w 1995 roku. Jego żeński kompan, Tommy Girl, został wydany w 1996 roku. Oba zapachy są bestsellerami i zainspirowały długą serię flankerów. Perfumy nadal stanowią ważny składnik marki Tommy Hilfiger, a od tego czasu pojawiły się inne zapachy, z których wiele wykorzystuje kolekcje „preppy" i „Americana".
Otworzył swój pierwszy mały sklep z jeansami. Dziś jest właścicielem modowego imperium, wartego miliardy dolarów, które w swojej ofercie posiada ubrania, luksusowe zegarki i perfumy. Sam kocha styl sportowy, stroje do tenisa czy na żagle. Uwielbia projektować jeansy, T-shirty, koszulki polo, koszule w kratę a także eleganckie kardigany, swetry w romby, sztruksowe i wełniane spodnie. Swoich klientów ubiera ze starannością i elegancją typową dla amerykańskiej elity. Jego stylizacje kojarzą się z luksusowymi rezydencjami, limuzynami i życiem na najwyższym poziomie.