Produkty ostatnio oglądane:

damska woda perfumowana Tom Ford Noir Pour Femme

Tom Ford Noir Pour Femme

dostępny 1 wariant

perfumy męskie  Invictus Victory Elixir od Paco Rabanne

Paco Rabanne Invictus Victory Elixir

dostępny 1 wariant
w cenie 469 zł
cena jedn. 4.69 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

unisex woda toaletowa Calvin Klein CK Everyone

Calvin Klein CK Everyone

dostępne 3 warianty
w cenie od 146 zł
cena jedn. 2.92 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

męska woda toaletowa Giorgio Armani Emporio Armani He

Giorgio Armani Emporio Armani He

dostępny 1 wariant
w cenie 329 zł
cena jedn. 3.29 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska woda perfumowana Calvin Klein Women

Calvin Klein Women

dostępne 2 warianty
w cenie od 228 zł
cena jedn. 4.56 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

męska woda perfumowana Yves Saint Laurent Y Eau De Parfum

Yves Saint Laurent Y Eau De Parfum

dostępne 2 warianty
w cenie od 386 zł
cena jedn. 6.43 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

męska woda perfumowana Loewe 7 Anonimo

Loewe 7 Anonimo

dostępny 1 wariant
w cenie 484 zł
cena jedn. 4.84 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska woda perfumowana Paco Rabanne Fame

Paco Rabanne Fame

dostępne 3 warianty
w cenie od 289 zł
cena jedn. 9.63 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Zobacz artykuły na blogu

kompozycja Lancome La Vie Est Belle Iris Absolu woda perfumowana

Lancome La Vie Est Belle Iris Absolu- Wykwintny i bogaty bukiet
Lancome wzbogaca kultową linię o atrakcyjną wodę perfumowaną La Vie Est Belle Iris Absolu, która skupia się na irysie, celebrując piękno życia poprzez kwiatową, słodką i zmysłową kompozycję, z nienagannie dobranych składników

Diesel D

Diesel D- Gra energetyzującego chłodu i otulającego ciepła
Diesel D - fascynująca gra energetyzującego chłodu i otulającego ciepła, tworząca harmonię między korzennymi akordami a świeżymi tonacjami

ziarna kawy

Zmęczenie węchu i ziarna kawy
Pozbądź się zmęczenia węchu i ciesz się prawdziwym doznaniem zapachowym - zapomnij o ziarnach kawy i odkryj prawdziwą metodę resetu zgodną z nauką

perfumy

R JAK REFORMULACJA
Przekształcenie zapachowej historii - dowiedz się, dlaczego Twoje ulubione perfumy czasem zmieniają swój charakter i dlaczego to może być dobre dla sztuki perfumeryjnej

Paco Rabanne

Marka Paco Rabanne
Poznaj odważne perfumy, Paco Rabanne, które podbijają zmysły

Zobacz polecane produkty:

męska woda toaletowa Calvin Klein Euphoria Men

Calvin Klein Euphoria Men

dostępny 1 wariant
w cenie 183 zł
koszt jedn. 1.83 zł/1 ml
z pod. VAT

męska woda toaletowa Christian Dior Sauvage

Christian Dior Sauvage

dostępne 3 warianty
w cenie od 357 zł
koszt jedn. 5.95 zł/1 ml
z pod. VAT

damska woda perfumowana Giorgio Armani Acqua Di Gioia

Giorgio Armani Acqua Di Gioia

dostępne 3 warianty
w cenie od 246 zł
koszt jedn. 8.2 zł/1 ml
z pod. VAT

męska woda toaletowa Issey Miyake L'eau D'Issey Pour Homme

Issey Miyake L'eau D'Issey Pour Homme

dostępne 2 warianty
w cenie od 286 zł
koszt jedn. 2.29 zł/1 ml
z pod. VAT

męska woda toaletowa Lacoste Essential

Lacoste Essential

dostępne 2 warianty
w cenie od 173 zł
koszt jedn. 2.31 zł/1 ml
z pod. VAT

damska woda toaletowa Moschino Funny

Moschino Funny

dostępny 1 wariant
w cenie 159 zł
koszt jedn. 1.59 zł/1 ml
z pod. VAT

damska woda perfumowana Roberto Cavalli Eau de Parfum

Roberto Cavalli Eau de Parfum

dostępny 1 wariant
w cenie 212 zł
koszt jedn. 2.83 zł/1 ml
z pod. VAT

męska woda perfumowana Yves Saint Laurent Y Eau De Parfum

Yves Saint Laurent Y Eau De Parfum

dostępne 2 warianty
w cenie od 386 zł
koszt jedn. 6.43 zł/1 ml
z pod. VAT

Opis:

Dla Tommy'ego Hilfigera „amerykański sen” stał się rzeczywistością. Jego całkowicie amerykański styl z lekko klasycznym akcentem szybko uczynił go gwiazdą na scenie mody. Jego projekty i czerwono-biało-niebieskie logo Tommy Hilfiger stały się symbolem „amerykańskiego stylu życia”.

Więcej
Perfumy lubią modę

Serie zapachowe tej modnej marki są jak wzornictwo linii modowych. Dzięki swoim perfumom globalna marka reprezentuje zawsze młodego, odświeżającego i zrelaksowanego ducha, który wyróżniał się od pierwszej kolekcji jako cecha charakterystyczna wszystkich produktów Hilfiger. W „tommy”, pierwszym męskim zapachu, w stylu all-american panuje swobodna świeżość i dynamizm. Zapach zawiera odpowiednie, wysokiej jakości produkty do pielęgnacji ciała, takie jak balsam do ciała lub dezodorant, również w zestawie do użytku osobistego lub jako prezent powitalny. Kobiecy odpowiednik męskiego zapachu „Tommy” to „Tommy Girl”.


Kobiety, które otrzymują te perfumy indywidualnie lub w zestawie produktów do pielęgnacji ciała, powinny z pewnością uznać je za komplement dla ich stylu życia. Świeża i inspirująca jest woda toaletowa „Tommy Girl” o każdej porze dnia. „Tommy” i „tommy girl” reprezentowały w wiosennej kolekcji 2008 radosne oczekiwania na beztroskie letnie dni i spokojne letnie noce. Aby ukształtować własną osobowość, uwolnić się od zawężających konwencji, w Eau de Toilette Spray „Freedom” męski wolny duch z pewnością odnalazł swój zapach. Przedstawiciel męskiej i sportowej linii zapachowej Tommy Hilfiger (TH) „Bold” jest trafnie światową gwiazdą tenisa: Rafael Nadal. Zdecydowana determinacja, by wygrać i gotowość oddania wszystkiego, wszystkie cechy, które sprawiają, że człowiek jest tak nieodparty, charakteryzują Tommy'ego Hilfigersa „Bold” Perfumy Tommy Hilfiger inspirowane są stylem amerykańskim i symbolizują typowe cechy amerykańskiego stylu życia.

Młodość

Tommy Hilfiger , amerykański projektant, który kreuje najbardziej popularny za oceanem styl życia : klasykę i modę miejską.
Thomas Jacob Hilfiger urodził się 24 marca 1951 roku w Elmira w stanie Nowy Jork. Był drugim z dziewięciorga dzieci. Jego ojciec Richard był zegarmistrzem pochodzenia holendersko-niemieckiego, a jego matka Virginia była pielęgniarką pochodzenia irlandzkiego. Hilfiger określił swoje wychowanie jako bardzo szczęśliwe. Przypisuje swoim rodzicom zaszczepienie dobrej etyki pracy i współczucia dla innych. [Początkowo Hilfiger interesował się sportem, modą i przemysłem muzycznym. Jeden z jego braci, Andy Hilfiger, zaczął pracować jako muzyk i projektant, a drugi brat Hilfigera, Billy Hilfiger, dołączył do Kinga Fluxa jako gitarzysta. Hilfiger ukończył liceum w Elmira Free Academy w 1970 roku. Jego rodzice chcieli, aby zdobył wykształcenie wyższe i kontynuował tradycyjną karierę. Przez pewien czas uczęszczał na kampus GST BOCES Bush w Elmira.

Trudne początki

Tommy Hilfiger jest samoukiem, który przygodę z modą rozpoczynał pod koniec lat sześćdziesiątych. Tommy Hilfiger rozpoczął działalność w branży modowej jako detalista. Podpatrując ówczesne gwiazdy, zwłaszcza muzyków doszedł do wniosku, że młodzi ludzie też chcą się ubierać jak Beatlesi czy Stonesi. Otworzył swój pierwszy butik o nazwie The People's Place w swoim rodzinnym mieście, dla którego zaprojektował odzież pod nazwą Jacob Alan. The People's Place powiększyło się do małej sieci sklepów. W połowie lat siedemdziesiątych sukces skłonił Hilfigera do przeniesienia się do Nowego Jorku i pełnoetatowej pracy projektanta. Założył korporację Tommy Hilfiger w 1984 roku i wprowadził swoją pierwszą linię odzieży męskiej.

Rozwój marki Tommy Hilfiger

Stał się znany ze swojego klasycznego amerykańskiego stylu i często używanej flagi amerykańskiej. Odzież sportowa i casual marki Hilfiger dla mężczyzn i kobiet została przychylnie przyjęta przez szeroką publiczność. Produkty często mają zaktualizowany wygląd „preppy”, co czyni je popularnym wyborem wśród młodych profesjonalistów. Ubrania Hilfigera zostały również pozytywnie przyjęte przez społeczności hip-hop i rock music. Ubierał lub współpracował z różnymi artystami, takimi jak Aaliyah, Britney Spears, David Bowie i Snoop Doggy Dogg. Współpraca z muzykiem Beyonce Knowles zaowocowała wprowadzeniem perfum True Star i True Star Gold. Męski zapach True Star został zainspirowany reklamą z udziałem muzyka Enrique Iglesiasa. Zapachy Hilfiger są produkowane przy współpracy z Estee Lauder. Pierwszy zapach, Tommy for Men, został wprowadzony w 1995 roku. Jego żeński kompan, Tommy Girl, został wydany w 1996 roku. Oba zapachy są bestsellerami i zainspirowały długą serię flankerów. Perfumy nadal stanowią ważny składnik marki Tommy Hilfiger, a od tego czasu pojawiły się inne zapachy, z których wiele wykorzystuje kolekcje „preppy" i „Americana".


Otworzył swój pierwszy mały sklep z jeansami. Dziś jest właścicielem modowego imperium, wartego miliardy dolarów, które w swojej ofercie posiada ubrania, luksusowe zegarki i perfumy. Sam kocha styl sportowy, stroje do tenisa czy na żagle. Uwielbia projektować jeansy, T-shirty, koszulki polo, koszule w kratę a także eleganckie kardigany, swetry w romby, sztruksowe i wełniane spodnie. Swoich klientów ubiera ze starannością i elegancją typową dla amerykańskiej elity. Jego stylizacje kojarzą się z luksusowymi rezydencjami, limuzynami i życiem na najwyższym poziomie.