Ekscentryczny projektant Thierry Mugler postanowił w 1992 roku odejść od świata mody i odzieży gotowej, aby poświęcić się perfumerii. Pomysł okazał się wielkim sukcesem, w następstwie czego powstało wiele wspaniałych zapachowych dzieł. Jednak na początku wielu perfumiarzy odmówiło pracy nad jego nowymi perfumami i nie bez powodu. Ekstrawagancki kreator chciał stworzyć nowy nurt zapachowy, który prowadziłby aromaty na ścieżkę słodyczy i obżarstwa. Pierwszymi słodkimi perfumami był Muglera Angel, który stanowił zupełną nowość w kobiecej perfumerii. Od tamtej pory cieszy się powodzeniem i pozostaje jednym z najlepiej sprzedających się zapachów na świecie. W związku z tym regularnie odtwarzany jest na nowo. Dziś edycja wody toaletowej z 2011 roku została zastąpiona nowocześniejszą wersją Angel Eau de Toilette 2019.
Wersja toaletowa zachowuje DNA swoich poprzedniczek, oferując jednocześnie nową świeżość i odurzający powiew ożywienia. Projektant wprowadza nową wizję kobiecości Angel, olśniewającej i zmysłowej, dotykającej wszystkie kobiety, które odważą się prowadzić życie oparte na pewności siebie i intensywności. Zaaranżowana przez Louise Tutner, która już wcześniej oczarowała nas perfumami Carolina Herrera Good Girl i ich męskim odpowiednikiem Bad Boy czy piękną, zmysłową wersją perfum Boss The Scent Absolute For Her jest jednocześnie efektowna i pełna mocy. Zachęca każdą kobietę do życia zgodnie z jej marzeniemi o przygodzie. Idealna na sezon letni, zachowuje obżarstwo poprzedniego anioła, a jednocześnie jest mniej bogata. Dlatego w górnych nutach opiera się wyłącznie na połączeniu mandarynki i piwonii. W jej sercu po raz kolejny pojawia się pralina, symboliczny składnik kolekcji Angel, w towarzystwie czerwonych owoców i jabłka. U podstawy zaczyna się stopniowo rozgrzewać za sprawą paczuli i białych drzew. Cedr uzupełnia strukturę i dodatkowo wzmacnia jej wytrzymałość.
Na ekranie to nie jedna muza ucieleśnia zapach Anioła. Przed kamerą stanęły trzy kobiety, które użyczają swojego wizerunku tym nowym perfumom. Aby rozpocząć kampanię reklamową, Thierry Mugler otoczył się duetem Warren du Preez i Nick Thointon Jones. Ci dwaj Brytyjczycy są jednymi z najbardziej wpływowych osobistości świata audiowizualnego. Tutaj zdecydowali się wykorzystać siłę sieci społecznościowych, aby promować ten aromat. Tym samym kompozycja kojarzona jest z trzema influencerkami pochodzenia angielskiego, francuskiego i amerykańskiego: Alexandrą Dieck, Alexandrą Guerain i Hannah Crosskey.
Słynny flakon nadal ma kształt emblematycznej gwiazdy lekko przerobionej przez Christophe de Lataillade, dyrektora kreatywnego Mugler Studio, a także odpowiedzialnego za projekty butelek. Zachowano asymetryczny i geometryczny wzór oryginalnej butelki Angel. Z drugiej strony pojemnik został przestawiony w pionie, dając bardziej wyrafinowany, smukły i elegancki efekt. Podobnie jego całkowicie niebieski kolor wzbogacono tym razem bladym różem w sercu, delikatniejszym i kobiecym.