Stron:
Shiseido Zen Women woda perfumowana 100 ml Shiseido Zen Women
woda perfumowana
damska
w cenie 318 zł
Stron:

Zobacz artykuły na blogu

kompozycja Armani Si Fiori

Giorgio Armani – od Si do Si Fiori
Fascynująca historia legendarnego domu mody Giorgio Armani i jego najnowszego dzieła - zapachu Si Fiori, który łączy w sobie elegancję klasycznego Si z nowoczesnymi akcentami neroli, tworząc perfumeryjne arcydzieło dla niezależnych kobiet żyjących w wielkomiejskiej dżungli

jeleń syberyjski piżmowy

Damskie perfumy z nutą piżma
Rozgryzamy tajemnicę piżma, uwodzicielskiej nuty perfum, która odgrywa istotną rolę w komponowaniu mieszanek zapachowych

Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana- Królowie La Dolce Vita
Dolce&Gabbana zaprasza do świata doznań, tradycji i niepowtarzalnego stylu, który podbił serca gwiazd, aktorów i celebrytów

perfumy

R JAK REFORMULACJA
Poznaj tajemnice perfum, ich ewolucję w czasie i walkę perfumiarzy z przeciwnościami, aby zachować autentyczność ulubionych zapachów

perfumy Givenchy

Marka Givenchy
Givenchy - Nuta Zapachowa Wyrafinowanego Stylu i Elegancji

Produkty ostatnio oglądane:

męska woda perfumowana Jean Paul Gaultier Le Male Le Parfum

Jean Paul Gaultier Le Male Le Parfum
perfumowana woda męska
dostępny 1 wariant

damska woda perfumowana Salvatore Ferragamo Amo Ferragamo

Salvatore Ferragamo Amo Ferragamo
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 239 zł
cena jedn. 2.39 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska woda perfumowana Burberry Goddess

Burberry Goddess
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 277 zł
cena jedn. 9.23 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska woda toaletowa Gabriela Sabatini

Gabriela Sabatini
toaletowe woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 119 zł
cena jedn. 1.98 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

męska woda toaletowa Jimmy Choo Man Intense

Jimmy Choo Man Intense
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant

męska woda toaletowa Paco Rabanne Phantom

Paco Rabanne Phantom
męskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty
w cenie od 325 zł
cena jedn. 6.5 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska woda toaletowa Azzaro Mademoiselle

Azzaro Mademoiselle
toaletowe woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 125 zł
cena jedn. 2.5 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska woda perfumowana Chloe L'Eau De Parfum Intense

Chloé L'Eau De Parfum Intense
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 339 zł
cena jedn. 11.3 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Zobacz polecane produkty:

męska woda toaletowa Calvin Klein Escape for Men

Calvin Klein Escape for Men
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 159 zł
koszt jedn. 1.59 zł/1 ml
z pod. VAT

męska woda toaletowa Calvin Klein Eternity for Men

Calvin Klein Eternity for Men
męskie wody toaletowe
dostępnych 5 wariantów
w cenie od 178 zł
koszt jedn. 3.56 zł/1 ml
z pod. VAT

damska woda perfumowana Nina Ricci L'Extase

Nina Ricci L'Extase
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant

damska woda perfumowana Mugler Alien

Mugler Alien
damskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 429 zł
koszt jedn. 7.15 zł/1 ml
z pod. VAT

damska woda perfumowana Calvin Klein Eternity Air

Calvin Klein Eternity Air
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 189 zł
koszt jedn. 1.89 zł/1 ml
z pod. VAT

męska woda perfumowana Moschino Toy Boy

Moschino Toy Boy
perfumowana woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 339 zł
koszt jedn. 3.39 zł/1 ml
z pod. VAT

damska woda perfumowana Lancome Idole Aura

Lancome Idole Aura
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 268 zł
koszt jedn. 10.72 zł/1 ml
z pod. VAT

damska woda perfumowana Giorgio Armani My Way Floral

Giorgio Armani My Way Floral
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 425 zł
koszt jedn. 8.5 zł/1 ml
z pod. VAT

Opis:

Japońska idea prawdziwego piękna to harmonia ciała i umysłu: potem piękno zewnętrzne odzwierciedla wewnętrzne samopoczucie. Japońska filozofia jest podstawą nazwy firmy. Nazwa Shiseido oznacza: Chwała cnocie ziemi, która odżywia nowe życie i wytwarza znaczące wartości. Te słowa charakteryzują firmę: po raz pierwszy Shiseido połączył dalekowschodnią estetykę i wrażliwość z postępem naukowym i metodami biznesowymi Zachodu. Tradycja w połączeniu z technologią, orientalna powściągliwość zyskały charakter Zachodni.

Shiseido i jego kreacje perfum

Firma produkuje go także dziś w dwóch formułach: oryginalny Zen, z opakowaniem z 1965 i podobną formułą, oraz nowa wersja Zen wprowadzona w 2007 roku. Zen męski został wprowadzony w 2009 roku. Były pracownik Shiseido, Serge Lutens, artysta i projektant firmy stworzył klasykę marki Shiseido, Nombre Noir i Feminite du Bois. Serge Lutens jest teraz niezależną linią produkującą perfumy pod firmą Shiseido. Shiseido's Beaute Prestige International Division produkuje perfumy dla wielu wybitnych projektantów, takich jak Issey Miyake, Jean Paul Gaultier i Narciso Rodriguez. Marka Shiseido wprowadziła 65 perfum. Shiseido to producent perfum o długiej historii. Najwcześniejsza edycja powstała w 1917 roku, a najnowsza w 2017 roku. Shiseido Company, Limited lub po prostu Shisseido to japońska firma zajmująca się kosmetykami i pielęgnacją włosów założona w 1872 roku. Chociaż firma jest japońska, jej nazwa pochodzi od fragmentu klasycznego chińskiego tekstu „I Ching”. Tłumaczenie brzmi: „Chwalcie cnoty wielkiej Ziemi, która pielęgnuje nowe życie i przynosi nowe wartości."

Historia Shiseido

Arinobu Fukuhara, były główny farmaceuta japońskiej Cesarskiej Marynarki Wojennej, założył Shiseido Pharmacy w roku 1872. Po wizycie w Stanach Zjednoczonych i Europie, Arinobu zainstalował w sklepie saturator z wodą sodową. To był początek koncepcji „Wschód spotyka Zachód". Później sklep przekształcił się restaurację Shiseido Parlor i ostatecznie doprowadziło do wprowadzenia lodów w Japonii.


Syn Arinobu, Shinzo, był pierwszym prezydentem firmy Shiseido. Shinzo studiował wschodnią medycynę na japońskim uniwersytecie, a następnie wyjechał do Ameryki, aby studiować farmakologię na Uniwersytecie Columbia. Światowy podróżnik i miłośnik kamery, podróżował do Paryża w 1915 roku, gdzie po raz pierwszy zetknął się z fotografią jako sztuką, według zachodniej estetyki. Wyjątkowe pochodzenie Shinzo, włączając w to tradycje Wschodu i Zachodu, pomogło przenieść Shiseido od jego początków jako aptekarza do korporacji kosmetycznej, którą dziś jest.


Shiseido było pierwszą firmą, która rozwinęła produkcję balsamu zmiękczającego w postaci płynnej, taki jaki dziś znamy. Najstarszy płyn zmiękczający nazywa się Eudermine i jest nadal produkowany i sprzedawany we wszystkich oddziałach Shiseido. Zmiękczający balsam powstał w odpowiedzi na zatrucie ołowiem, ponieważ japońskie kobiety stosowały makijaż na bazie białego ołowiu. Shiseido wprowadziło również do Japonii koncepcję kosmetyków kolorowych z siedmioma kolorami pudru do twarzy, które zrewolucjonizowały branżę w czasie, gdy biała farba do pudru była normą w Japonii. W 1923 roku oryginalny sklep rozwinął się w sieć sklepów, a w roku 1927 stał się publiczną spółką akcyjną. Pierwotna ekspansja firmy rozpoczęła się na Tajwanie i w Singapurze w 1957 roku. W 1962 roku pojawiła się na Hawajach, niedługo potem wejście na amerykański rynek doprowadziło do powstania Shiseido Cosmetics America.


Ekspansja europejska rozpoczęła się w 1968 roku, a Nowa Zelandia i Oceania otworzyła się dla firmy w 1971 roku. Dziś Shiseido oferuje produkty pod około 18 różnymi markami na całym świecie. Wśród nich są; linia kosmetyków Shiseido, kosmetyki NARS, produkty do pielęgnacji włosów Joico i perfumy produkowane pod marką Shiseido, przez dział Beaute Prestige International i pod marką Serge Lutens. Zen był pierwszym zapachem oferowanym przez Shiseido.