Projektant S. Ferragamo był prawdziwym mistrzem swojego rzemiosła. Już wtedy wiedział dokładnie, jak podkreślić kobiecość i nadać jej blasku. Jego kreacje butów były prawdziwym kamieniem milowym dla świata mody, bo zawdzięczamy mu między innymi koturn. I podobnie jak jego elegancka moda, tak samo zapachy oddają hołd kobiecości ze wszystkimi jej aspektami. Ta filozofia jest nadal kontynuowana.
"Piękno nie zna granic, nie ma punktu nasycenia w designie, a ilość materiałów, z których szewc może upiększyć swoje kreacje, jest nieskończona."
( Salvatore Ferragamo )
By uczcić elegancki styl marki w 2014 roku powstają perfumy Salvatore Ferragamo Signorina, drugi aromat z ikonicznej linii. Najnowsze dzieło domu pozostaje wierne jego standardom. Elegancja jest definiującym elementem wszystkich kreacji, a wyrafinowany zapach celebruje kobiecy wdzięk i uwodzenie na najwyższym poziomie.
Panna Signorina, młoda, bezpretensjonalna i urocza staje się dojrzała, bardziej uwodzicielska, ale ponad wszystko jeszcze bardziej elegancka. Aby pokazać się z jak najlepszej strony potrzebuje nowego zapachu, który wyrazi jej wyrafinowaną, wymagającą i zmysłową stronę. W kompozycji Eleganza stworzonej przez Sophie Labbe obnaża swój charakter poprzez bogate i luksusowe nuty. Początek esencji to połączenie cierpkości grejpfruta i słodyczy gruszki, nadający jej żywego i stymulującego uroku. Serce uwydatnia atrakcyjność złocistych kwiatów osmantusa i migdałowego pyłu, zapewniając lekki pudrowy dotyk delikatnie układający się na skórze. Dopełnieniem tego olfaktorycznego wrażenia jest uwodzicielska paczula i luksusowa biała skóra oferujące elegancki efekt szypru. Te wszystkie wspaniałe esencje generują głęboką zmysłowość, której nie można się oprzeć.
Luksusowa kompozycja znalazła równie ekskluzywne opakowanie. Flakon prezentuje się szlachetnie i wdzięcznie. Swoim kształtem nie odbiega od pierwotnej butelki mieszczącej klasyczne perfumy Signorina wydane trzy lata wcześniej. Jej prostokątna, ciężka sylwetka jest natychmiast rozpoznawalna, przypomina znaną nam z pierwowzoru drogocenną szkatułkę. Cielisty płyn wewnątrz odzwierciedla kobiecy i elegancki charakter esencji. Górę flakonu wieńczy szlachetny korek w postaci złotej kuli osadzonej na legendarnej kokardce Vera. Ikoniczny gradient prezentowany jest w dwóch różnych odcieniach beżu.
Fascynująca kampania reklamowa jest owocem pracy fotografa i reżysera Mario Sorrenti, któremu udało się połączyć ponadczasową elegancję z nowoczesną kobiecością. Twarzą zapachu jest polska modelka Anja Rubik. Swoim pięknem i majestatyczną elegancją uosabia wszystko, co definiuje Salvatore Ferragamo Signorina Eleganza.