strona główna Strona główna
katalog produktów Nowości
polecane Promocje
 mapa sklepu Mapa sklepu
kontakt Kontakt
logo perfumerii
Moje konto     

Marki perfum

Acqua di Parma
Agent Provocateur
Aigner
Angel Schlesser
Antonio Banderas
Aramis
Armand Basi
Artdeco
Azzaro
Azzedine Alaia
Balenciaga
Balmain
Banana Republic
Benetton
Beverly Hills 90210
Beyonce
Biotherm
Bottega Veneta
Boucheron
Britney Spears
Bulgari
Burberry
Cacharel
Cafe - Cafe
Calvin Klein
Carolina Herrera
Cartier
Celine Dion
Cerruti
Chanel
Chloe
Chopard
Christian Audigier
Christian Dior
Christian Lacroix
Christina Aguilera
Cindy Crawford
Clarins
Clinique
Coty
Custo Barcelona
David Beckham
Davidoff
Diesel
DKNY
Dolce&Gabbana
Dunhill
Elie Saab
Elizabeth Arden
Emanuel Ungaro
Emilio Pucci
Enrique Iglesias
Ermenegildo Zegna
Escada
Estee Lauder
Fendi
Ferrari
Gabriela Sabatini
Ghost
Gianfranco Ferre
Giorgio Armani
Givenchy
Gloria Vanderbilt
Grigio Perla
Gucci
Guerlain
Guess
Guy Laroche
Halle Berry
Helena Rubinstein
Hermes
Herve Leger
Hillary Duff
Hugo Boss
Iceberg
Issey Miyake
Jaguar
James Bond
Jean Paul Gaultier
Jennifer Lopez
Jessica Simpson
Jesus del Pozo
Jil Sander
Jimmy Choo
John Galliano
John Richmond
John Varvatos
Joop
Juicy Couture
Justin Bieber
Kate Moss
Katy Perry
Kenzo
Kiton
Kylie Minogue
La Perla
Lacoste
Lady Gaga
Lagerfeld
Lalique
Lancome
Lanvin
Laura Biagiotti
Lolita Lempicka
Loreal
Marc Jacobs
Marc O`polo
Mariah Carey
Marina de Bourbon
Masaki Matsushima
Max Mara
Mercedes-Benz
Mexx
Michael Kors
Miss Sixty
MontBlanc
Moschino
Naf Naf
Naomi Campbell
Narciso Rodriguez
Nikos
Nina Ricci
One Direction
Oscar de la Renta
Paco Rabanne
Paloma Picasso
Paris Hilton
Paul Smith
Pierre Cardin
Prada
Puma
Ralph Lauren
Reporter
Rihanna
Roberto Cavalli
Rochas
Salvador Dali
Salvatore Ferragamo
Sarah Jessica Parker
Sean John
Shakira
Shiseido
Sisley
Slava Zaitsev
Sonia Rykiel
ST Dupont
Stella Mc.Cartney
Swarovski
Thierry Mugler
Tom Ford
Tom Tailor
Tommy Hilfiger
Torrente
Tous
Trussardi
Valentino
Van Cleef&Arpels
Vera Wang
Versace
Viktor&Rolf
Xoxoba
Yves Saint Laurent
WIADOMOŚCI OGÓLNE

Zawarcie umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym może nastąpić na dwa sposoby:
Kupujący ma prawo przed złożeniem zamówienia do negocjacji wszelkich zapisów umowy ze Sprzedającym, w tym również zmieniających zapisy poniższego regulaminu. Negocjacje, te powinny być prowadzone w formie pisemnej i kierowane na adres Sprzedającego. W przypadku zrezygnowania przez Kupującego z możliwości zawarcia umowy na drodze indywidualnych negocjacji zastosowanie ma poniższy regulamin i stosowne przepisy prawa.

REGULAMIN SKLEPU

§1. Objaśnienia

  • Adres
    - imię i nazwisko lub nazwa instytucji, kod pocztowy oraz miejscowość.
  • Adres przedsiębiorcy:
    Roxi Dorota Rutkowska
    Chodkiewicza 47
    94-028 Łódź
  • Cennik dostaw
    - znajdujące się pod adresem www.e-perfumy.sklep.pl/dostawa-pm-3.html zestawienie dostępnych rodzajów dostawy i ich kosztów.
  • Dane kontaktowe:
    Roxi Dorota Rutkowska
    Chodkiewicza 47
    94-028 Łódź

    e-mail: admin@e-perfumy.sklep.pl
    tel.: 426890822
  • Dostawa
    - rodzaj usługi przewozowej wraz z określeniem przewoźnika i kosztu wymieniona w cenniku dostaw znajdującym pod adresem www.e-perfumy.sklep.pl/dostawa-pm-3.html
  • Dowód zakupu
    - faktura, rachunek lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku z późniejszymi zmianami i innymi stosownymi przepisami prawa.
  • Karta produktu
    - pojedyncza podstrona sklepu zawierająca informacje o pojedynczym produkcie.
  • Klient
    - pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • Kodeks cywilny
    - ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku z późniejszymi zmianami.
  • Kodeks dobrych praktyk
    - zbiór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art 2 pkt. 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku z późniejszymi zmianami.
  • Konsument
    - pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu niezwiązanego bezpośrednio z wykonywanej jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • Koszyk
    - lista produktów sporządzona na podstawie oferowanych w sklepie produktów - wyborów Kupującego.
  • Kupujący
    - Konsument oraz Klient.
  • Miejsce wydania rzeczy
    - adres lub punkt odbioru wskazane w zamówieniu przez Kupującego.
  • Moment wydania rzeczy
    - moment, w którym Kupujący lub wskazana przez niego do odbioru osoba trzecia obejmie rzecz w posiadanie.
  • Płatność
    - metoda dokonania zapłaty za przedmiot umowy i dostawę wymieniona pod adresem www.e-perfumy.sklep.pl/dostawa-pm-3.html
  • Prawo konsumenckie
    - ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.
  • Produkt
    - minimalna i niepodzielna ilość rzeczy, która może być przedmiotem zamówienia, a która podana jest w sklepie www.e-perfumy.sklep.pl jako jednostka miary przy określeniu jego ceny (cena/jednostka).
  • Przedmiot umowy
    - produkty i dostawa będące przedmiotem umowy.
  • Przedmiot świadczenia
    - przedmiot umowy.
  • Punkt odbioru
    - miejsce wydania rzeczy nie będące adresem pocztowym, wymienione w zestawieniu udostępnionym przez Sprzedającego w sklepie.
  • Rzecz
    - rzecz ruchoma mogąca być lub będąca przedmiotem umowy.
  • Sklep
    - serwis internetowy dostępny pod adresem www.e-perfumy.sklep.pl za pośrednictwem którego Kupujący może złożyć zamówienie.
  • Sprzedający:
    Roxi Dorota Rutkowska
    Chodkiewicza 47
    94-028 Łódź

    NIP: 727-188-95-84 REGON 100457009  
    zarejestrowany i widoczny w ewidencji CEIDG i GIODO

  • System
    - zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego, określany Internetem.
  • Termin realizacji
    - podana na karcie produktu liczba godzin lub dni roboczych.
  • Umowa
    - umowa zawierana poza lokalem przedsiębiorcy lub na odległość w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku w przypadku Konsumentów i umowa sprzedaży w rozumieniu art. 535 Ustawy kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku w przypadku Kupujących.
  • Wada
    - zarówno wada fizyczna, jak i wada prawna.
  • Wada fizyczna
    - niezgodność rzeczy sprzedanej z umową, a w szczególności jeśli rzecz: nie ma ona właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedający zapewnił Konsumenta, nie nadaje się do celu, o którym Konsument poinformował Sprzedającego przy zawarciu umowy, a Sprzedający nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; została Konsumentowi wydana w stanie niezupełnym, w razie nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedającego lub osobę trzecią, za którą Sprzedający ponosi odpowiedzialność, albo przez Konsumenta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sprzedającego, nie ma ona właściwości, o której zapewniał producent lub jego przedstawiciel lub osoba, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej oraz osoba, która przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent, chyba że Sprzedający zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem umowy.
  • Wada prawna
    - sytuacja, kiedy rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
  • Zamówienie
    - oświadczenie woli Kupującego złożone za pośrednictwem sklepu określające jednoznacznie: rodzaj i ilość produktów, rodzaj dostawy, rodzaj płatności, miejsce wydania rzeczy, dane Kupującego a zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym.

§2. Warunki ogólne

  1. Umowa zawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym regulaminem.
  2. Miejsce wydania rzeczy musi znajdować się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
  3. Sprzedający jest zobowiązany i zobowiązuje się świadczyć usługi i dostarczać rzeczy wolne od wad.
  4. Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny produktów nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw.
  5. Sprzedający nie udziela Kupującemu gwarancji w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego, natomiast informuje o znanych mu gwarancjach udzielonych przez osoby trzecie dla produktów znajdujących się w sklepie.
  6. Potwierdzenie, udostępnienie, utrwalenie, zabezpieczenie wszelkich istotnych postanowień umowy w celu uzyskania dostępu do tych informacji w przyszłości następuje w postaci:
    1. potwierdzenia zamówienia poprzez wysłanie na wskazany adres e-mail: zamówienia, faktury pro forma, informacji o prawie odstąpienia od umowy, niniejszego regulaminu w wersji pdf, wzoru formularza odstąpienia od umowy w wersji pdf, linków do samodzielnego pobrania regulaminu i wzorca odstąpienia od umowy;
    2. dołączenia do zrealizowanego zamówienia, wysłanego do wskazanego miejsca wydania rzeczy wydrukowanych: dowodu zakupu, informacji o prawie odstąpienia od umowy, niniejszego regulaminu, wzoru formularza odstąpienia od umowy.
  7. Sprzedający nie pobiera żadnych opłat za komunikację z nim z wykorzystaniem środków porozumiewania na odległość, a Kupujący poniesie jej koszty w wysokości wynikającej z umowy jaką zawarł z osobą trzecią świadczącą na jego rzecz określoną usługę umożliwiającą porozumiewanie na odległość.
  8. Sprzedający zapewnia Kupującemu korzystającemu z systemu poprawność działania sklepu w następujących przeglądarkach: IE wersja 7 lub nowsza, FireFox wersja 3 lub nowsza, Opera wersja 9 lub nowsza, Chrome wersja 10 lub nowsza, Safari z zainstalowanymi najnowszymi wersjami JAVA i FLASH, na ekranach o rozdzielczości poziomej powyżej 1024 px. Używanie oprogramowania firm trzecich mających wpływ na funkcjonowanie i funkcjonalność przeglądarek: Internet Explorer, FireFox, Opera, Chrome, Safari może mieć wpływ na poprawne wyświetlanie sklepu, dlatego w celu uzyskania pełnej funkcjonalności sklepu www.e-perfumy.sklep.pl, należy je wszystkie wyłączyć.
  9. Kupujący może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez sklep w celu ułatwienia procesu składania kolejnego zamówienia. W tym celu Kupujący powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login i hasło są ciągiem znaków ustalanych przez Kupującego, który ma obowiązek zachowania ich w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich. Kupujący ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji danych oraz usuwania konta w sklepie www.e-perfumy.sklep.pl
  10. Sprzedający stosuje się do kodeksu dobrych praktyk.

§3. Zawarcie umowy i realizacja

  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę.
  2. W celu złożenia zamówienia Kupujący powinien wykonać co najmniej następujące czynności, z których część może być wielokrotnie powtarzana:
    1. dodanie do koszyka produktu,
    2. wybór rodzaju dostawy,
    3. wybór rodzaju płatności,
    4. wybór miejsca wydania rzeczy,
    5. złożenie w sklepie zamówienia poprzez użycie przycisku „Kupuję”.
  3. Zawarcie umowy z Konsumentem następuje z chwilą złożenia zamówienia.
  4. Realizacja zamówienia Konsumenta płatnego za pobraniem następuje niezwłocznie, a zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zaksięgowaniu wpłaty Konsumenta na koncie Sprzedającego.
  5. Zawarcie umowy z Klientem następuje z chwilą przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego, o czym informuje on Klienta w terminie do 48 godzin od złożenia zamówienia.
  6. Realizacja zamówienia Klienta płatnego za pobraniem następuje niezwłocznie po zawarciu umowy, a zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zawarciu umowy i zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sprzedającego.
  7. Realizacja zamówienia Klienta może być uzależniona od dokonania wpłaty całości lub części wartości zamówienia lub uzyskania limitu kredytu kupieckiego co najmniej o wartości zamówienia lub zgody Sprzedającego na wysłanie zamówienia za pobraniem (płatnego przy odbiorze).
  8. Wysłanie przedmiotu umowy następuje w terminie określonym na karcie produktu, a dla zamówień złożonych z wielu produktów w najdłuższym terminie z określonych na kartach produktów. Bieg terminu rozpoczyna się z chwilą realizacji zamówienia.
  9. Zakupiony przedmiot umowy jest wraz z wybranym przez Kupującego dokumentem sprzedaży wysyłany wybranym przez Kupującego rodzajem dostawy do wskazanego przez Kupującego w zamówieniu miejsca wydania rzeczy, wraz z dołączonymi załącznikami, o których mowa w §2.

§4. Prawo do odstąpienia od umowy

  1. Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego.
  2. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik - formularz dostępny pod adresem www.e-perfumy.sklep.pl/formularz.pdf lub w innej pisemnej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.
  4. Sprzedający wyłącza możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy w innej niż pisemna forma.
  5. Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na e-mail (podany przy zawieraniu umowy i inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.
  7. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
  8. Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.
  9. Konsument nie ponosi kosztów dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli nie wyraził zgody na spełnienie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy lub nie został poinformowany o utracie przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy w chwili udzielania takiej zgody lub przedsiębiorca nie dostarczył potwierdzenia zgodnie z art. 15 ust. 1 i art. 21 ust. 1. Prawa konsumenckiego.
  10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  11. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego.
  12. Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  13. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  14. Konsumentowi zgodnie z art. 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:
    1. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,
    2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
    3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
    4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    5. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
    6. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    7. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy,
    8. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.

§5. Rękojma

  1. Sprzedający na podstawie art. 558§1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec Klientów z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia).
  2. Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia).
  3. W przypadku umowy z Konsumentem jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta.
  4. Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może:
    1. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny,
    2. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Jeżeli jednak rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, nie przysługuje mu prawo do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.
  5. Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego, przy czym przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
  6. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  7. Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może również:
    1. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;
    2. żądać usunięcia wady.
  8. Sprzedający jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
  9. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.
  10. W przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana, Konsument może żądać od Sprzedającego demontażu i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany na wolną od wad lub usunięciu wady, jednak zobowiązany jest ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy sprzedanej albo może żądać od Sprzedającego zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, do wysokości ceny rzeczy sprzedanej. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego, Konsument jest upoważniony do dokonania tych czynności na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego.
  11. Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć rzecz wadliwą na adres reklamacyjny, a jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Konsumenta byłoby nadmiernie utrudnione, Konsument obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedającemu w miejscu, w którym rzecz się znajduje. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego Konsument jest upoważniony do odesłania rzeczy na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego.
  12. Koszty wymiany lub naprawy ponosi Sprzedający, za wyjątkiem sytuacji opisanej w §4.
  13. Sprzedający obowiązany jest przyjąć od Konsumenta rzecz wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy.
  14. Sprzedający w terminie czternastu dni ustosunkuje się do:
    1. oświadczenia o żądaniu obniżenia ceny,
    2. oświadczenia o odstąpieniu od umowy,
    3. żądania wymiany rzeczy na wolną od wad,
    4. żądania usunięcia wady.
    5. W przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie Konsumenta.
  15. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi.
  16. Roszczenie Konsumenta o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi.
  17. W przypadku, kiedy określony przez Sprzedającego lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.
  18. W terminach określonych w §4 Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady fizycznej rzeczy sprzedanej, a jeżeli Konsument żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.
  19. W razie dochodzenia przed sądem albo sądem polubownym jednego z uprawnień z tytułu rękojmi termin do wykonania innych uprawnień, przysługujących Konsumentowi z tego tytułu, ulega zawieszeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Odpowiednio stosuje się również do postępowania mediacyjnego, przy czym termin do wykonania innych uprawnień z tytułu rękojmi, przysługujących Konsumentowi, zaczyna biec od dnia odmowy przez sąd zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem lub bezskutecznego zakończenia mediacji.
  20. Do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne rzeczy sprzedanej stosuje się §4 z tym że bieg terminu rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Konsument dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej – od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne.
  21. Jeżeli z powodu wady rzeczy Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny, może on żądać naprawienia szkody, którą poniósł przez to, że zawarł umowę, nie wiedząc o istnieniu wady, choćby szkoda była następstwem okoliczności, za które Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności, a w szczególności może żądać zwrotu kosztów zawarcia umowy, kosztów odebrania, przewozu, przechowania i ubezpieczenia rzeczy, zwrotu dokonanych nakładów w takim zakresie, w jakim nie odniósł z nich korzyści, a nie otrzymał ich zwrotu od osoby trzeciej oraz zwrotu kosztów procesu. Nie uchybia to przepisom o obowiązku naprawienia szkody na zasadach ogólnych.
  22. Upływ żadnego terminu do stwierdzenia wady nie wyłącza wykonania uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli Sprzedający wadę podstępnie zataił.

§6. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
    http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz
    http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  3.   a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
      b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
      c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

§7. Polityka prywatności oraz bezpieczeństwo danych osobowych

  1. Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez Konsumentów sklepu jest Sprzedający.
  2. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku. Kupujący podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe Sprzedającemu wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Sprzedającego w celu realizacji złożonego zamówienia. Kupujący ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.
  3. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień przez sklep zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się pod adresem www.e-perfumy.sklep.pl/polityka-prywatnosci-pm-6.html

§8. Postanowienia końcowe

  1. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Kupującego. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.
  2. O zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Kupujący będą powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji lub zamówieniu e-mail). Powiadomienie zostanie wysłane co najmniej na 30 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu. Zmiany wprowadzane będą w celu dostosowania regulaminu do obowiązującego stanu prawnego.
  3. Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Kupującego w zakładce regulamin ( www.e-perfumy.sklep.pl/regulamin-pm-5.html). W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Kupującego obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia. Za wyjątkiem sytuacji, kiedy Konsument uzna go za mniej korzystny od aktualnego i poinformuje Sprzedającego o wyborze aktualnego jako obowiązującego.
  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Kwestie sporne, jeśli Konsument wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania mediacyjnego lub sądu polubownego. W ostateczności sprawę rozstrzyga sąd właściwy miejscowo i rzeczowo.
  5. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
DO POBRANIA

 

Powrót

Koszyk
   ... jest pusty
Wysyłka
delivery
 
KOSZT WYSYŁKI
PRZY WPŁACIE
14 zł
ZA POBRANIEM
16,50 zł
      
   GRATIS !
dla zakupów
powyżej 149zł
 
Informacje
menuRegulamin
menu
menuKontakt
menu
menuPolityka prywatności
menu
menuDostawa
menu
menu
menuKatalog produktów
Kontakt
e-mailadmin@e-perfumy.sklep.pl
Tel426890822
GSM884150650

Czynny
24 h
Informacje w godz.
10-17
Bestsellery
menuCalvin Klein Euphoria EDP(Eau de parfum) 100ml
menu
menuChanel Bleu de Chanel EDT(Eau de toilette) 100ml
menu
menuChanel Coco Mademoiselle EDP(Eau de parfum) 50ml
menu
menuChristian Dior J`adore EDP(Eau de parfum) 100ml
menu
menuMontBlanc Legend EDT(Eau de toilette) 100ml
menu
menuCalvin Klein Endless Euphoria EDP(Eau de parfum) 125ml
menu
menuCalvin Klein Eternity EDP(Eau de parfum) 100ml
menu
menuChanel Coco Mademoiselle EDT(Eau de toilette) 100ml
menu
menuChristian Dior Fahrenheit EDT(Eau de toilette) 100ml
menu
menuLacoste Pour Femme EDP(Eau de parfum) 90ml
menu
menuBurberry London for Men EDT(Eau de toilette) 100ml
menu
menuCalvin Klein Beauty EDP(Eau de parfum) 100ml
menu
menuCalvin Klein CK One EDT(Eau de toilette) 200ml
menu
menuCalvin Klein Euphoria Men EDT(Eau de toilette) 100ml
menu
menuCalvin Klein Forbidden Euphoria EDP(Eau de parfum) 100ml
menu
Promocje
Ermenegildo Zegna Z Zegna EDT(Eau de toilette) 100ml
Ermenegildo Zegna Z Zegna EDT(Eau de toilette) 100ml
232,00 zł
196,00 zł
DKNY DKNY Women EDP(Eau de parfum) 100ml
DKNY DKNY Women EDP(Eau de parfum) 100ml
219,00 zł
198,00 zł
Calvin Klein Dark Obsession EDT(Eau de toilette) 125ml
Calvin Klein Dark Obsession EDT(Eau de toilette) 125ml
184,00 zł
169,00 zł
Trussardi A Way for Her EDT(Eau de toilette) 100ml
Trussardi A Way for Her EDT(Eau de toilette) 100ml
246,00 zł
179,00 zł
Guerlain La Petite Robe Noire Intense EDP(Eau de parfum) 100ml
Guerlain La Petite Robe Noire Intense EDP(Eau de parfum) 100ml
390,00 zł
319,00 zł
Giorgio Armani Acqua Di Gio Profumo EDP(Eau de parfum) 75ml
Giorgio Armani Acqua Di Gio Profumo EDP(Eau de parfum) 75ml
320,00 zł
293,00 zł
Dolce&Gabbana Dolce Rosa Excelsa EDP(Eau de parfum) 50ml
Dolce&Gabbana Dolce Rosa Excelsa EDP(Eau de parfum) 50ml
289,00 zł
274,00 zł
Xoxoba Blackout EDP(Eau de parfum) 100ml
Xoxoba Blackout EDP(Eau de parfum) 100ml
180,00 zł
150,00 zł
Hugo Boss Nuit Pour Femme EDP(Eau de parfum) 30ml
Hugo Boss Nuit Pour Femme EDP(Eau de parfum) 30ml
163,00 zł
139,00 zł
Giorgio Armani Acqua Di Gio Profumo EDP(Eau de parfum) 125ml
Giorgio Armani Acqua Di Gio Profumo EDP(Eau de parfum) 125ml
425,00 zł
389,00 zł
Davidoff The Brilliant Game EDT(Eau de toilette) 100ml
Davidoff The Brilliant Game EDT(Eau de toilette) 100ml
195,00 zł
163,00 zł
Givenchy Gentelmen Only Absolute EDP(Eau de parfum) 50ml
Givenchy Gentelmen Only Absolute EDP(Eau de parfum) 50ml
255,00 zł
188,00 zł
category

Zobacz wszystkie
Często oglądane
menuChristian Dior Addict It - Lash Mascara 092 Black
menu
menuCarolina Herrera Good Girl EDP(Eau de parfum) 80ml
menu
menuChanel Coco Mademoiselle EDP(Eau de parfum) 50ml
menu
menuChristian Dior Addict EDT(Eau de toilette) 50ml
menu
menuChristian Dior Poison Girl EDP(Eau de parfum) 100ml
menu
menuCoty Chanson d`Air Fraiche EDT(Eau de toilette) 100ml
menu
menuThierry Mugler Angel Muse EDP(Eau de parfum) 30ml
menu
menuPaco Rabanne Invictus Aqua EDT(Eau de toilette) 50ml
menu
menuGuerlain Ecrin 4 Colleurs 08 Les Perles
menu
menuGiorgio Armani Code Profumo EDP(Eau de parfum) 110ml
menu
menuCalvin Klein Euphoria EDP(Eau de parfum) 100ml
menu
menuChristian Dior Fahrenheit Cologne EDC(w.Kolońska) 75ml
menu
menuChristian Dior Miss Dior Absolutely Blooming EDP(Eau de parfum) 50ml
menu
menuGuerlain L`Homme Ideal Eau De Parfum EDP(Eau de parfum) 100ml
menu
menuPaco Rabanne 1 Million Prive EDP(Eau de parfum) 100ml
menu
menuBvlgari Goldea EDP(Eau de parfum) 90ml
menu
menuPaco Rabanne Olympea Aqua EDT(Eau de toilette) 50ml
menu
menuYves Saint Laurent Black Opium Nuit Blanche EDP(Eau de parfum) 90ml
menu
menuGivenchy Live Irresistible EDP(Eau de parfum) 75ml
menu
menuBoucheron Quatre Boucheron EDP(Eau de parfum) 30ml
menu

Strona główna Nowości Promocje Mapa sklepu Kontakt Regulamin Polityka prywatności Dostawa