Pierwsze perfumy Prada to Prada for women z 1990 roku. Większy wybór perfum został po raz pierwszy zaoferowany przez Pradę w ich butikach i wybranych domach towarowych w 2003 roku. Wszystkie wydane perfumy skupiały się na pojedynczej nucie zapachowej; Iris, Orange Flower, Tuberose, Violet, itd. W latach 2007 i 2010 linie te zostały przeformułowane, zwiększono w nich ilość nut zapachowych. Prada Eau de Parfum, pierwsza na rynku masowa oferta perfum, została wydana w 2004 roku. Linia Prada „Ephemeral Infusion”, która podkreśliła niektóre z nut z linii Prada Exclusive i zawierała bardziej kosztowne składniki, została wprowadzona w 2007 jako Infusion d'Iris. Perfumy Prada produkowane są w kooperacji z firmą Puig. Prada w latach 1990 do 2017 wypuściła na rynek perfum 72 produkty. Najwcześniejsza edycja powstała w 1990 roku, a najnowsza od 2017 roku. Z roku 2017 pochodzą; Candy Gloss i Luna Rossa Carbon.
Początki marki Firma pierwotnie znana jako Fratelli Prada, była sklepem ze skórami, torbami, akcesoriami podróżnym i luksusowymi w galerii Vittorio Emanuele II w Mediolanie. Wkrótce, dzięki wysokiej jakości produktom, butik stał się punktem odniesienia przy zakupach klasy średniej i europejskiej arystokracji , stając się oficjalnym dostawcą Royal House of Savoy w 1919 roku.
Mario Prada nie wierzył, że kobiety powinny odgrywać rolę w biznesie, a więc uniemożliwił kobietom, członkom rodziny udziału w firmie. Jak na ironię, syn Mario nie interesował się biznesem, więc to jego córka Luisa Prada przejęła kontrolę nad Pradą jako jego następca i prowadziła go przez prawie dwadzieścia lat. Jej własna córka, Miuccia Prada , dołączyła do firmy w 1970 roku, ostatecznie zastępując matkę w 1978 roku.
Od tego roku firma notowała ciągły wzrost obrotów. Największy rozwój firmy następuje w wyniku współpracy Miuccia Prada i jej potem męża Patrizio Bertelli. Ona nie wykonuje szkiców i nie szyje, bo nie potrafi. Za to głowę ma zawsze pełną pomysłów. On, odwieczny krytyk pomysłów żony, wszystko po niej poprawia. W sprawie projektów kłócą się niemiłosiernie często i zażarcie, tworząc razem mieszankę iście wybuchową. Lecz wychodzi im to na dobre, bo każdy pokaz Prady to murowany sukces.
W kreowaniu projektów pomaga Miucci ogromne wyczucie stylu. Tworzy odważnie i nowocześnie. Prywatnie jest osobą bardzo nieśmiałą. Po zakończonym pokazie nigdy nie wychodzi do publiczności. Wychyla się na chwilkę i zaraz ucieka. Z firmy produkującej torebki, którą odziedziczyła po dziadku uczyniła modowe imperium, wchłaniając wiele światowych marek jak Fendi, Lang, Jil Sander czy Armani. Obecnie na markę Prada składa się kilka linii ubrań damskich i męskich, dodatki jak buty, torebki, apaszki, paski, okulary, zegarki oraz kosmetyki i perfumy.
DOSTAWA
PRZY WPŁACIE
16 zł
DLA PŁATNOŚCI
ZA POBRANIEM
22 zł
DARMOWA DOSTAWA
na zakupy
powyżej 500zł