Wersja: dla mężczyzn
Pojemność: 100 ml, 50 ml, 200 ml
Rodzaj esencji: drzewny, wodny
Inauguracja: 2013
Pora aplikacji: dzień
Wprowadzenie: grejpfrut, mandarynka, nuty morskie
Linia serca: liść laurowy, jaśmin
Nuty głębi: drzewo gwajakowe, paczula, mech dębowy, ambra
Nosy: Anne Flipo, Olivier Polge, Veronique Nyberg, Dominique Ropion
Mężczyzna Paco Rabanne Invictus to urodzony zwycięzca, silny i niepokonany. Konsekwentnie realizuje swoje plany, wychodząc zwycięsko z każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji. Jego wysportowana sylwetka i muskularne, pięknie ukształtowane ciało budzi podziw otoczenia. Niepohamowany instynkt triumfu uskrzydla go i mobilizuje do działania. Jest typem sportowca, który zawsze staje na najwyższym podium. Te dynamiczne perfumy Paco Rabanne łączą w sobie drapieżną zmysłowość i sportową świeżość. Zbudowane są na orzeźwiających akordach wodnych wspartych ciepłymi nutami drzewnymi. Wyraziste i konkretne.
Invictus to nowa przebojowa kompozycja genialnego domu mody Paco Rabanne pełna energii i charakteru. Stworzona dla prawdziwych mężczyzn, którzy potrafią poradzić sobie w każdej sytuacji oraz dla tych, którzy lubią dawać z siebie wszystko by zawsze wygrywać. Ekspresyjny zapach emanuje wielką siłą, zachowując jednocześnie równowagę między wyjątkową świeżością, a żywą zmysłowością. Czysta energia ujawnia się już na samym początku w najwyższych nutach, gdzie skórki grejpfruta, soczysty miąższ mandarynki i akord morski zapewniają absolutną świeżość. Nuta serca zdominowana jest przez pikantny aromat liści laurowych złagodzony kremową miękkością jaśminu. W charyzmatycznym zakończeniu do głosu dochodzi wyjątkowa mieszanka paczuli i drzewa gwajakowego oraz atrakcyjnie połyskująca nuta ambrowa, która stanowi ostatni, najbardziej zmysłowy akord. To sprawia, że kompozycja jest ambitną i uzależniającą esencją dla prawdziwych zwycięzców.
Marzysz o męskiej mocy, wigorze i namiętności? Odważ się więc, i pozwól, by perfumy Paco Rabanne Invictus stały się Twoim zapachem! Jedynym takim aromatem, który jest esencją zwycięstwa i siły. Cóż może ten pomysł lepiej ucieleśnić i zdobyć to imponujące trofeum? Właśnie dlatego to nie tylko flakon w kształcie pucharu, ale trofeum - ostateczny symbol zwycięstwa i chwały. Zrobiona z litego szkła i metalu butelka przyciąga wzrok i kusi swiom imponującym wyglądem.
Po bestsellerowych perfumach 1 Million i Black XS, Invictus to trzeci aromat z serii wyjątkowych, męskich zapachów tej marki. Projektant z hiszpańskimi korzeniami przeniósł swój niezwykły styl i wizjonerskie pomysły do swoich perfum, tworząc je z pasją i wyjątkowym wyczuciem, tak by na długo pozostawały w pamięci. Ta nietuzinkowa kompozycja podąża teraz śladem przebojowego 1 Million, plasując się na wysokiej pozycji i kto wie, może wypłynie wkrótce jako nowy zwycięzca, przekraczając wszelkie oczekiwania, bijąc rekordy sprzedaży.
Sportowcy są dziś celebrowani jak prawdziwi bohaterowie i są uwielbiani. Siła i męskość to wartości, które składają się na sportowca, co czyni go ideałem współczesnego mężczyzny . Wprowadzony na rynek w 2013 roku aromat zwycięzcy oddaje hołd ambicji i sportowi, tworząc zapach, który zapewnia pełnię świeżości i zmysłowej męskości.
Jednocześnie powstaje nowa koncepcja dopasowana do zapachu: nagroda perfumy Paco Rabanne Invictus. Młodzi, wysportowani mężczyźni rywalizują ze sobą, aby wygrać duże pieniądze, które mogą wykorzystać do promocji osobistego projektu sportowego bliskiego ich sercu. Te niezwykłe perfumy męskie to nie tylko zapachowa formuła, to także sposób na życie! To zmysłowa i erotyczna esencja, która zachęca do osiągnięcia prawdziwej doskonałości i nie bez powodu nazywa się zapachem zwycięstwa. Oznacza absolutną męskość.
W języku łacińskim Invictus oznacza „niezwyciężony” lub „niepokonany”. Sama kompozycja zawiera wymowne nuty zapachowe, które kojarzą się z heroizmem i zwycięstwem, sugerując w naturalny sposób nazwę perfum.
Podczas gdy orzeźwiająca nuta głowy urzeka świeżymi i cytrusowymi niuansami skórki grejpfruta i akordem morskim, triumfalny charakter zapachu jest już widoczny w sercu. Liście laurowe, które przez wiele stuleci były symbolem wybitnego zwycięstwa i sukcesu, dominują w sercu kompozycji i są delikatnie podkreślone kwiatowymi akcentami jaśminu. W finalnym uderzeniu całość staje się niezwykle męska dzięki połączeniu mchu dębowego, paczuli, ciepłej ambry i szlachetnego drzewa gwajakowego.
Oryginalna kompozycja perfum Paco Rabanne Invictusróżni się jednak nieco od klasycznej, trzyczęściowej piramidy zapachowej, dlatego powstała raczej dwuczłonowa konstrukcja. Porównywane są dwie wartości. Pierwsza z nich to bajeczna świeżość, druga to drzewne ciężkie niuanse, które spotykają się ze sobą by stworzyć wyrafinowaną, silną jedność. Dwie wartości, które współczesny mężczyzna wie jak harmonijnie łączyć.
„Cała kampania i sam flakon są wyjątkowe. Chodzi o sport i bycie mistrzem. To tylko zapach zwycięstwa.”
(Nick Youngquest, twarz kampanii)
Po tym, jak renomowana marka hiszpańsko-francuskiego projektanta mody odniosła wielki sukces na rynku perfum, nowym wyzwaniem stało się wykreowanie męskiego potężnego zapachu nawiązującego do tego stylu. Postanowiono stworzyć świeżo-zmysłowy aromat na miarę przeboju. Pracę nad nim powierzono pochodzącej ze Szwajcarii Véronique Nyberg autorki wielu cenionych zapachów w tym Trussardi Riflesso, Thierry Mugler Alien Eau Extraordinaire, Joop Miss Wild czy Guess Seductive.
Do stworzenia Invictusa zdolna kreatorka zaprosiła jeszcze trzy inne utalentowane i znane twarze swojej branży. Anne Flipo, której dziełem jest romantyczny zapach Chloe Love Story, radosne perfumy Armani Because It`s You adresowane do młodego pokolenia kobiet, uroczy aromat Lancome La Vie Est Belle czy niosące przesłanie wolności nowoczesne perfumy YSL Libre. Dominique Ropion, który ma na swoim koncie kultową esencję Armani Code pour Femme czy mega zmysłową kompozycję perfum Calvin Klein Euphoria. Ostatnim nosem z tego renomowanego zespołu jest Olivier Polge, który zdobył męskie serca luksusowymi perfumami Diora Dior Homme, kobiety zaś oczarował nową wersją perfum Chanel Coco Mademoiselle Intense. Po dwóch i pół roku badań i prób, z połączonej wiedzy i kreatywnego umysłu narodził się elegancki Invictus.
Zespół perfumiarzy starał się stworzyć kompozycję, której nie można przypisać żadnej rodzinie zapachowej, tylko jako umiejscowionej gdzieś między nimi. Dualizm, który sprawia, że chcesz szukać więcej. Lśniący zapach, który ożywa, a jednocześnie stanowi metaforę seksualną. Kończąc pracę nad eliksirem, zespół osiągnął wielki sukces.
Twórca mody i perfum reprezentuje radykalną nowoczesność od połowy lat sześćdziesiątych. Z odwagą dla tego co nowe, zrewolucjonizował standardy elegancji we francuskiej modzie. Wykorzystując nietypowe materiały takie jak metal czy papier zaskoczył świat mody. Przez wszystkie lata swojej działalności zapraszał do współpracy najpiękniejsze kobiety świata: Brigitte Bardot, Jane Fondę czy Jane Birkin.
Inspirujący projektant zawsze stawia na oryginalne i ciekawe butelki, w których zamyka swoje kompozycje, podkreślające przekaz i esencję perfum. Czarny flakon Black XS został stworzony w formie zapalniczki, a złoty w kształcie sztabki wybrano do luksusowego 1 Million. W przypadku perfum Invictus należało oczywiście stworzyć butelkę, która może uczynić z niej przedmiot kultu. Ze względu na ten fakt wybrano nieżyjącego już francuskiego projektanta Cedrica Ragota, który zaproponował flakon w postaci pucharu. To idealnie pasowało do heroicznej ogólnej koncepcji zapachu.
Logo i napis nawiązują do starożytnych bogów. Skrzydła zwycięstwa nadają nazwie Paco Rabanne Invictus siłę, a struktura liści laurowych umiejętnie nawiązuje do motto bohaterów i zwycięzców. Celowo dokonano też wyboru koloru. Utrzymana w szarym kolorze butelka przypomina antyczne posągi i metal, z którego wykonuje się nagrody dla sportowców.
Inscenizacja reklamy Paco Rabanne Invictus nie może być bardziej męska. Bohater kampanii jest przedstawiany jako atletyczny pół-bóg, rywalizujący i odważnie pokonujący mężczyzn. Jego atrybuty to atletycznie zbudowane ciało i uroczy uśmiech. Kto mógłby lepiej wcielić się w tę heroiczną postać jak odnoszący sukcesy najlepszy sportowiec? Australijski model i zawodowy rugbysta Nick Youngquest swoim wyglądem i niezwykłą osobowością pasuje do tej roli wyjątkowo. Trzydziestoletni sportowiec imponuje masą mięśniową, męskością i urokiem.
W reklamie gra właściwie samego siebie, odnoszącego sukcesy sportowca. Widz towarzyszy mu w drodze na stadion, w euforii zwycięstwa, do garderoby, gdzie czeka na niego kilka piękności na „gorącą trzecią połowę”. Klip nakręcił francuski reżyser Alexandre Courtes. Mężczyzna tego zapachu jest już bohaterem, ponieważ dał z siebie wszystko i oczywiście wygrał. Jego sukces czyni go atrakcyjnym. Od mężczyzn zyskuje szacunek i uznanie, kobiety uważają go za seksownego i uroczego. Dla nich jest przedmiotem pożądania. Jego mięśnie, triumf i nieodparty uśmiech kompletnie je zniewalają.