Wysyłka w ciągu 1 - 3 dni

Warianty: Paco Rabanne Invictus Aqua

Paco Rabanne Invictus Aqua woda toaletowa 100 ml

woda toaletowa 100 ml

Cena :

329 289
Invictus Aqua woda toaletowa 50 ml - eau de toilette - edt

woda toaletowa 50 ml

Cena :

216 196

 O produkcie

Marka produktu: Paco Rabanne
Nazwa:
Linia: dla mężczyzn
Opakowanie 100 ml, 50 ml
Odmiana aromatu: drzewno-wodny
Rekomendowany na: dzień
Inauguracja: rok 2018
Akord głowy: grejpfrut, liście fiołka
Linia serca: tony morskie, fiołek, drzewo różane, nuty drzewne
Skład głębi: drzewo bursztynowe, ambra

Nowe wyzwanie Invictusa

Zapach wodnej świeżości, potężny wyraz niezmierzonej energii w pulsującej fali zmysłowych drzew. Odświeżająco seksowny i niezwykle uzależniający. Aromat niezwyciężonego bohatera, który podejmuje ostateczne wyzwanie zmierzenia się z siłą wody. Prawie żadnemu męskiemu zapachowi nie udało się pokonać wielkiego sztormu popularności w ciągu ostatnich kilku lat, jak perfumom Paco Rabanne Invictus. Dzięki swemu sportowemu i świeżemu charakterowi szybko stały się absolutnym kultowym produktem. Inspirowany bogami żywiołów wody i świeżości Invictus Aqua podkreśla swój tonizujący, wodny charakter i intensywną zmysłowość. Perfumiarzami, którzy stoją za tą świetną esencją są Nicolas Beaulieuu i Juliette Karagueuzoglou, która współtworzyła kultowe perfumy YSL L'Homme.

Dynamiczna i seksowna świeżość

Świeży akord morski łączy się z ciepłym drzewnym bursztynem, otwierając zmysłową kompozycję, w której przyciągają się przeciwieństwa. Obecność cytrusowych esencji grejpfruta i delikatnych liści fiołka podsycana jest męskim akordem bursztynu. Drzewne nuty nadają całości relaksujący, elegancko-sportowy charakter. Podobnie jak słynny poprzednik, aromat prezentowany jest w butelce, która przypomina trofeum zwycięzcy i ponownie podkreśla atletyczny charakter tego zapachu. Te niezwykłe perfumy męskie skierowane są do mężczyzn sportowców i prawdziwych zwycięzców, którzy kochają konkurencję i zawsze szukają wyzwań. Niewielka metamorfoza dotyczy jedynie koloru flakonu. Aby osiągnąć efekt wodny z dozą słodyczy zastosowano metodę cieniowania, która sprawia, że ​​szkło wydaje się zamrożone. Przed kamerą stanął ponownie australijski sportowiec Nick Youngquest, który od premiery serii w 2013 roku jest nieprzerwanie jej ambasadorem.

 Link do produktu: jako QRCode

barcode do produktu

 



Znajdź nas na
nasza strona na facebook.com
Nasza strona na twitter

DOSTAWA
PRZY WPŁACIE
14 zł
DLA PŁATNOŚCI
ZA POBRANIEM
20 zł
DARMOWA DOSTAWA
dla zakupów
powyżej 500zł

884150650
Informacja
Pn- Pt
godz. 10-17