Cena :
Cena :
Nina to imię najsłynniejszej bohaterki perfum Nina Ricci. Stworzona w 2006 roku jest rodzajem współczesnej wróżki, zakochanej w romantyzmie. Od momentu powstania jej wyborny, słodki kwiatowy aromat został kilkakrotnie opracowany na nowo tworząc piękną kolekcję oryginalnych perfum Belles de Nina. W bieżącej ofercie marki pojawiła się nowa wariacja klasycznej wody, Nina Rouge. Ta oryginalna esencja jest koncentratem łakomstwa, któremu nie będziesz w stanie się oprzeć!
Twórca zapachu Olivier Cresp wyraźnie wybrał surfowanie po słodkich trendach perfumerii. Stworzył esencję „nadmiernie, przeważnie i radykalnie chciwą”. W tym celu postawił najpierw na aromat owoców. Lśniąca kompozycja otwiera się orzeźwiającym i pikantnym akordem malin i cytronu. Rezultatem tego połączenia jest soczysty, żywy i przewiewny oddech. Następnie serce esencji staje się bardziej kwiatowe. Wzbogacono je korzennym kwiatem imbiru, jednocześnie łagodząc bardziej aksamitną gardenią. Stopniowo pojawia się obżarstwo. Nina Rouge kończy się waniliową bazą z chrupiącym karmelem. Te dwa składniki dają początek bardzo słodkiemu charakterowi tego nieodpartego aromatu.
Jak wiele zapachów Ricci, Nina Rouge otrzymała legendarny flakon w kształcie jabłka. W końcu cóż może być bardziej sugestywnego niż owoc, który symbolizuje pokusę? Tym razem jego podstawowy różowy kolor zniknął na korzyść jaskrawej czerwieni. Lakierowana powierzchnia szkła jest absolutnie olśniewająca, tylko jeszcze bardziej podsyca pasję kobiet do tej esencji. Kultowe jabłko po raz pierwszy pojawiło się w portfolio marki w 1952 roku, tworząc zapach Fille d'Eve. Najnowsza butelka to oczywista innowacja. Jabłko wydaje się być ugryzione z jednej strony, jakby kobiety nie były w stanie oprzeć się pokusie! Designerskim dodatkiem jest mała wstążka z materiału, zawiązana na szyjce butelki i opatrzona inicjałami domu.
Nowemu wydaniu zapachu towarzyszy reklama, w której piękna modelka Estella Boersma ucieleśnia kobietę Rouge. Obok Barbary Palvin, ambasadorki perfum Bella i Soni Ben Ammar twarzy zapachu Luna tworzy uroczą wizję seksownej kusicielki, frywolnej, radosnej, pełnej wdzięku i młodzieńczego wigoru. Kampanię telewizyjną perfum rozpoczyna żartobliwy tytuł „Komiks” Serge'a Gainsbourga. W zaprezentowanym filmie wszechświat jest mniej magiczny i marzycielski niż wcześniej. Z drugiej strony, lekki i dziewczęcy duch tych perfum jest zwielokrotniony, jakby skupiał się na powrocie do beztroskiego dzieciństwa. A może poddasz się nostalgii i zapragniesz wrócić do świata minionych lat by odkryć je na nowo wraz z Nina Rouge?
DOSTAWA
PRZY WPŁACIE
16 zł
DLA PŁATNOŚCI
ZA POBRANIEM
22 zł
DARMOWA DOSTAWA
na zakupy
powyżej 500zł