Kobieca delikatność i dystyngowanie to jedna z cech, która zawsze fascynuje mężczyzn. I właśnie tym są perfumy Premier Jour. Ukrywa subtelność, jej zapach jest bardzo lekki i dyskretny, a jednocześnie potrafi urzekać. Premier Jour to ucieleśnienie delikatnego kwiatowego zapachu, który pobudzi nasze zmysły. Zawiera odcienie żółtej mandarynki i gardenii. Jego serce pełne jest odurzających tonów waniliowej orchidei, migdałów i groszku. Bazą jest piżmo wraz z nutami drzewa sandałowego i drewna św. Lucy. Zapach to figlarna kompozycja kwiatów przeznaczona dla nowoczesnych kobiet. Z jednej strony Premier Jour Niny Ricci można uznać za delikatny, dyskretny i romantyczny zapach, który jednak w najmniejszym stopniu nie umniejsza jej zmysłowości i uwodzenia. Perfumy to przyjemność, która pięknie rozwija się na skórze. Dzięki niemu poczujesz się bardziej atrakcyjna i pożądana. Jest odpowiedni dla kobiet w każdym wieku i możesz go olśnić o każdej porze dnia i nocy. Jest lekki i stosunkowo stabilny na skórze.
WięcejPretty Nina to drugi rozdział historii, po poprzednich perfumach Nina. To jej łagodniejsza i bardziej romantyczna pozycja powoli rozwija senną historię. Grejpfrut, cynamon, chrupiące jabłko i maliny doskonale łączą się z muchą, karmelem i wanilią i łatwo łaskoczą naszą wyobraźnię. Ta odurzająca esencja jest odpowiednia dla młodszych kobiet i dziewcząt, które są odważne, pełne wyobraźni i żądne przygód. Perfumy można stosować o każdej porze roku, nadają się do noszenia na co dzień, a także na specjalne okazje. Butelka w kształcie pomidora prowokuje do grzechu i doskonale komponuje się z ukrytym zapachem.
Perfumy La Tentation de NinaPiękny zapach skrywa Nina Ricci La Tentation de Nina z 2014 roku, który zapakowany jest w buteleczkę przypominającą pyszne jabłko. To soczysty, świeży, kwiatowo-owocowy zapach, który zachwyci każdego miłośnika perfum. Jej niesamowitą kompozycję zaprojektował mistrz perfum - Olivier Cresp, który tworzy zapachy dla marki Nina Ricci. La Tentation rozbudzi Twoje zmysły. Na początku włoska bergamotka wraz z korą grejpfruta doskonale rozwija cytrusowe nuty. Następnie maliny, migdały, cytryna i bułgarska róża są mieszane z zaskakującym akordem makaroników. I wreszcie bourbon z wanilią, białym piżmem i drzewem sandałowym podkreśli jego zmysłowość. Ta niecodzienna kombinacja rozgrzeje każdego mężczyznę, którego zechcesz olśnić. Jest świeży, a jednocześnie mało słodki i odurzający.
Historia powstania markiW wieku pięciu lat przeniosła się do Florencji, a następnie w wieku dwunastu lat przeprowadza się do Francji. Poślubia Luigi Ricci, syna włoskiego jubilera, z którym ma syna Roberta urodzonego w roku 1905. Nina Ricci dwadzieścia lat pracowała w Raffin, paryskim domu mody o doskonałej reputacji.
W 1932 roku jego syn zrezygnował z pracy reklamowej i założył dla swojej matki, dom mody na ulicy Capucines w Paryżu. Maria była projektantem domu i znana była ze swoich eleganckich, kobiecych fartuchów. Robert zarządzał finansami i biznesem. Robert prowadzi dom mody przez kilka lat. Tworzy także studio Harcoury. Rozwija również produkcję perfum, działalność, w której jest szczególnie aktywny.
Właśnie ta aktywność pozwala marce ugruntować swoją reputację za granicą. Odpowiedzialność za szycie pozostawił matce. W 1941 roku Robert Ricci stworzył wewnętrzny dział perfumeryjny. Od końca 1945 roku firma zaczęła tworzyć perfumy. Pierwszy zapach Niny Ricci, Coeur Joie, został wprowadzony w 1946 roku. Perfumy zostały przedstawione w pięknej butelce z kryształu zaprojektowanego przez Lalique i będącą początkiem historycznego partnerstwa dwóch firm, które przetrwa wiele lat. Najsłynniejszy zapach Niny Ricci, L'Air du Temps, w charakterystycznymi gołębiami na flakonie, został wprowadzony na rynek w 1948 roku. Zapach produkowany jest do dzisiaj i pozostaje bestseller firmy.
Nina Ricci została przejęta przez Puig w 1998 roku i nadal produkuje odzież, a także perfumy dla kobiet i mężczyzn. Spuścizna perfumiarska rodziny Ricci została rozszerzona na obecne pokolenie. Romano Ricci, prawnuczek Marii i wnuk Roberta, produkuje perfumy pod marką Juliette Has a Gun.
Pod marką Nina Ricci można znaleźć na rynku 78 zapachów. Pierwsza edycja pochodzi z 1946 roku, najnowsze L'Extase Rose Absolue z 2017. Na 2018 rok zapowiedziana jest już premiera zapachu Les Monstres de Nina Ricci Luna.