Ci, którzy znają markę modową Moschino, wiedzą, że jej projekty są zabawne i przewrotne a czasami wręcz prowokacyjne. Koncepcje te są widoczne zarówno w ich kultowych zapachach, jak i kontrowersyjnej modzie na wybiegu. W doskonałej synergii perfumy i linie ubrań są zawsze ze sobą ściśle powiązane i inspirują się wzajemnie. Puszysty zapach niedźwiedzia dla kobiet Toy, zaczął swoje życie w kampani przeciwko futrom, która później przekształciła się w kolekcję odzieży „Ready To Bear”.
Najnowszy dodatek do serii w postaci męskiej wody perfumowanej Moschino Toy Boy jest tak kontrowersyjny, ironiczny i ryzykowny, jak można się spodziewać po marce. Trzeba śmiało powiedzieć, że nie ma innego podobnego aromatu, który jest tak wyjątkowy, że jeśli zapytamy kogoś, jak pachnie, trudno byłoby uzyskać jednoznaczną odpowiedź, ponieważ jest tak inny! Ale gdybyśmy musieli to opisać? Powiedzielibyśmy, że jest ostry, aromatyczny, korzenny i subtelnie kwiatowy. Pierwotnie miały to być perfumy dla dżentelmenów, ale kobiety uwielbiają ich pikantną zmysłowość i będą je nosić jako swój znak rozpoznawczy.
Zapach bogaty o złożonej strukturze, w którym każda nuta doskonale ze sobą współgra. Złożony przez Yanna Vasniera w otwarciu proponuje intensywny i figlarny pieprz, rześką bergamotkę i gałkę muszkatołową. Wyrazisty, co kilka chwil zmienia się między ostrym, słodkim i świeżym. Energiczny początek znika w intensywnym goździkowym sercu, które długo towarzyszy pozostałym składnikom. Wraz z delikatnymi nutami róży, nietypowego kwiatu w męskich kompozycjach, dostrzegamy delikatny kobiecy akcent. W miarę rozwoju, esencja całkowicie zmienia się od cytrusowego otwarcia do chłodnego, korzennego, prawie balsamicznego i wytrawnego aromatu, zawierającego ambroksan i kaszmeran.
Toy Boy, czyli chłopiec - zabawka to młody mężczyzna znany ze swojego dobrego wyglądu i sprawności seksualnej. Więc czy przewrotnością lub żartem nie jest fakt, że nasz bohater otrzymał tak niepokojąco czarujący aromat zamknięty w zabawnym czarnym misiu? Umieszczony w oszałamiającej butelce z czarnego szkła, z błyszczącym efektem i srebrnym wykończeniem od razu przyciąga wzrok. Wesoły projekt flakonu jest ukłonem w stronę zapachu znajdującego się w środku. Ciepła i zmysłowa kompozycja stworzona jest dla pewnego siebie, entuzjastycznego dżentelmena, który nie boi się pokazać wszystkich aspektów swojej wyjątkowej i modnej osobowości. Na rzecz kampanii reklamowej w postać Moschino Toy Boy wciela się brazylijski model Jhona Burjack, który swoim seksownym i nieco ironicznym strojem wprowadza małe zamieszanie. Z przymrużeniem oka!