Produkty ostatnio oglądane:

męska woda toaletowa Lacoste Challenge

Lacoste Challenge
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant

damska woda perfumowana Versace Pour Femme Dylan Purple

Versace Pour Femme Dylan Purple
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 248 zł
cena jedn. 8.27 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska woda perfumowana Bruno Banani Woman Intense

Bruno Banani Woman Intense
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 124 zł
cena jedn. 2.48 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

męska woda toaletowa Hugo Boss Hugo Reversed

Hugo Boss Hugo Reversed
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 196 zł
cena jedn. 1.57 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska woda perfumowana Lancome La Nuit Tresor Dentelle De Roses

Lancome La Nuit Tresor Dentelle De Roses
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant

damska woda perfumowana Dolce & Gabbana Q By Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana Q By Dolce & Gabbana
damskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 375 zł
cena jedn. 7.5 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska woda perfumowana Issey Miyake A Drop D'Issey

Issey Miyake A Drop D'Issey
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 197 zł
cena jedn. 6.57 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska woda perfumowana Giorgio Armani Light Di Gioia

Giorgio Armani Light Di Gioia
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 299 zł
cena jedn. 5.98 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Zobacz polecane produkty:

damska woda perfumowana Calvin Klein Eternity

Calvin Klein Eternity
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 145 zł
koszt jedn. 1.45 zł/1 ml
z pod. VAT

damska woda perfumowana Guerlain Mitsouko

Guerlain Mitsouko
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant

unisex woda toaletowa Guerlain Aqua Allegoria Bergamote Calabria

Guerlain Aqua Allegoria Bergamote Calabria
woda toaletowa unisex
dostępny 1 wariant
w cenie 349 zł
koszt jedn. 2.79 zł/1 ml
z pod. VAT

męska woda toaletowa Issey Miyake L'eau D'Issey Pour Homme

Issey Miyake L'eau D'Issey Pour Homme
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 286 zł
koszt jedn. 2.29 zł/1 ml
z pod. VAT

męska woda toaletowa Ralph Lauren Polo Black

Ralph Lauren Polo Black
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 249 zł
koszt jedn. 1.99 zł/1 ml
z pod. VAT

damska woda perfumowana Versace Vanitas

Versace Vanitas
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant

męska woda toaletowa Yves Saint Laurent La Nuit De L'Homme

Yves Saint Laurent La Nuit De L'Homme
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 285 zł
koszt jedn. 4.75 zł/1 ml
z pod. VAT

męska woda perfumowana Dolce & Gabbana K By Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana K By Dolce & Gabbana
męskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 279 zł
koszt jedn. 5.58 zł/1 ml
z pod. VAT

Opis:

Montblanc lub Montblanc International GmbH jest jednym z wiodących producentów wysokiej jakości przyborów do pisania, zegarków, biżuterii i galanterii skórzanej. Choć wieczne pióra są nadal głównym nośnikiem sprzedaży, to od czasu powstania firma znacząco rozszerzyła swój asortyment. W połowie 1990 roku, ponad 40 procent wpływów z działalności pochodzi ze sprzedaży wyrobów skórzanych, zegarków, biżuterii, akcesoriów i perfum. 90 procent całkowitej sprzedaży generowane jest za granicą, szczególnie w regionie azjatyckim.


Perfumy stały się częścią oferty w roku 2001 wraz z wydaniem męskiego aromatu Presence Men. W maju 2011 trafia do oferty ikoniczna linia zapachów Legend skierowanych do męskiej populacji. Rok później uzupełnia ją damski odpowiednik w postaci Legend Pour Femme. Kolejne perfumy to doskonała seria Emblem produkowana od 2014 roku. Wchodzące w jej skład kompozycje stają się ponadczasowymi zabytkami, które świadczą o dziedzictwie domu. Dedykowane są wyrafinowanym kobietom i mężczyznom ceniącym piękne przedmioty. Rzeczywiście, perfumy Montblanc są szyte przez doświadczonych perfumiarzy, którzy tworzą wiele bardzo zniuansowanych aromatycznych fresków. Kreowane przez nich esencje zawsze powstają ze słodyczy i emocji. Są jednocześnie delikatne i wyważone, wynikające ze świeżej i wyrafinowanej syntezy. Podobnie jak w przypadku projektów luksusowych piór, dom stara się, aby każda ze jego zapachowych kreacji była wyjątkowa. Perfumy marki Montblanc są wytwarzane w kooperacji z Inter Parfums Inc. Do tej pory wprowadzono na rynek 29 aromatów. W 2020 roku portfolio domu wzbogaciło się o dwa nowe zapachy, wieczorowy męski Legend Eau De Parfum i zmysłowy Signature dla pań.

Więcej
Początki firmy

Początki firmy datują się na rok 1906 kiedy to niemiecki inżynier August Eberstein rozpoczął w Berlinie produkcję piór wiecznych, by sprzedawać je różnym sklepom w Hamburgu i Berlinie. Przez lata Eberstein zdobył duże doświadczenie w produkcji artykułów piśmienniczych. W Ameryce zarejestrował wiele patentów związanych z piórami. Mocne wsparcie zwłaszcza w eksporcie produktów otrzymał od niemieckiego bankiera i kupca Alfreda Nehemiasa, który długo mieszkał w Anglii. W 1908 roku dołączył do nich Claus Johannes Voss. Zarejestrowali razem firmę pod nazwą PEN Co Max Koch.

Podpis firmowy „Biała Gwiazda"

Podpis firmowy w postaci białej gwiazdy, który zdobi jej produkty, pojawił się po raz pierwszy w 1913 roku. Za jego inspiracją kryje się szczyt Mont Blanc, najwyższy w Alpach. Pierwszym wiecznym firmowym piórem, które zyskało rozgłos, był „Meisterstuck", wyprodukowany po raz pierwszy w 1924 roku i produkowany do dziś. Sukces Meisterstuck umożliwił międzynarodową ekspansję i eksport towarów firmy. Znany symbol „4810" (wysokość szczytu Mont Blanc) została wygrawerowana na stalówkach wszystkich piór Meisterstuck, począwszy od 1929 roku.

Zmiana nazwy marki

W 1934 roku Firma zmieniła nazwę na Montblanc Simplo GmbH i wprowadziła swój pierwszy wypełniacz tłokowy. W 1935 roku firma rozszerzyła swoją ofertę o artykuły skórzane, takie jak torebki na długopisy, notesy i etui na dokumenty, które będą towarzyszyć piórom wiecznym.

Odbudowa firmy po II wojnie Światowej

Zakłady produkcyjne firmy zostały zniszczone w czasie II wojny światowej, ale zostały odbudowane, a produkcja kontynuowana w Danii. Pióra Meisterstuck nadal były produkowane i ulepszane i pozostają podstawą działalności firmy, chociaż w między czasie wprowadzono wiele innych modeli. Zainteresowanie piórami wiecznymi wzrosło w latach 80-tych, co pozwoliło Montblancowi rozszerzyć sprzedaż na Azję.

Sieć ekskluzywnych butików

W latach 90-tych XX wieku Montblanc otworzył również sieć własnych ekskluzywnych butików. Zabytkowe długopisy marki są teraz przedmiotem pożądania kolekcjonerów.


Roszady w latach 70-tych XX wieku

W latach 70-tych XX wieku firma Dunhill przejęła większościowy udział w firmie. W czasie późniejszym firma została kupiona przez Richemont Group, która oferuje produkty Montblanc obok innych luksusowych marek, takich jak Chloe, Baume et Mercier, Cartier i Van Cleef & Arpels. Richemont pozwolił marce poszerzyć ofertę na inne towary; skórzane np. etui na klucze, biżuterię i zegarki.