Perfumy stały się częścią oferty w roku 2001 wraz z wydaniem męskiego aromatu Presence Men. W maju 2011 trafia do oferty ikoniczna linia zapachów Legend skierowanych do męskiej populacji. Rok później uzupełnia ją damski odpowiednik w postaci Legend Pour Femme. Kolejne perfumy to doskonała seria Emblem produkowana od 2014 roku. Wchodzące w jej skład kompozycje stają się ponadczasowymi zabytkami, które świadczą o dziedzictwie domu. Dedykowane są wyrafinowanym kobietom i mężczyznom ceniącym piękne przedmioty. Rzeczywiście, perfumy Montblanc są szyte przez doświadczonych perfumiarzy, którzy tworzą wiele bardzo zniuansowanych aromatycznych fresków. Kreowane przez nich esencje zawsze powstają ze słodyczy i emocji. Są jednocześnie delikatne i wyważone, wynikające ze świeżej i wyrafinowanej syntezy. Podobnie jak w przypadku projektów luksusowych piór, dom stara się, aby każda ze jego zapachowych kreacji była wyjątkowa. Perfumy marki Montblanc są wytwarzane w kooperacji z Inter Parfums Inc. Do tej pory wprowadzono na rynek 29 aromatów. W 2020 roku portfolio domu wzbogaciło się o dwa nowe zapachy, wieczorowy męski Legend Eau De Parfum i zmysłowy Signature dla pań.
Początki firmyPoczątki firmy datują się na rok 1906 kiedy to niemiecki inżynier August Eberstein rozpoczął w Berlinie produkcję piór wiecznych, by sprzedawać je różnym sklepom w Hamburgu i Berlinie. Przez lata Eberstein zdobył duże doświadczenie w produkcji artykułów piśmienniczych. W Ameryce zarejestrował wiele patentów związanych z piórami. Mocne wsparcie zwłaszcza w eksporcie produktów otrzymał od niemieckiego bankiera i kupca Alfreda Nehemiasa, który długo mieszkał w Anglii. W 1908 roku dołączył do nich Claus Johannes Voss. Zarejestrowali razem firmę pod nazwą PEN Co Max Koch.
Podpis firmowy „Biała Gwiazda"Podpis firmowy w postaci białej gwiazdy, który zdobi jej produkty, pojawił się po raz pierwszy w 1913 roku. Za jego inspiracją kryje się szczyt Mont Blanc, najwyższy w Alpach. Pierwszym wiecznym firmowym piórem, które zyskało rozgłos, był „Meisterstuck", wyprodukowany po raz pierwszy w 1924 roku i produkowany do dziś. Sukces Meisterstuck umożliwił międzynarodową ekspansję i eksport towarów firmy. Znany symbol „4810" (wysokość szczytu Mont Blanc) została wygrawerowana na stalówkach wszystkich piór Meisterstuck, począwszy od 1929 roku.
Zmiana nazwy markiW 1934 roku Firma zmieniła nazwę na Montblanc Simplo GmbH i wprowadziła swój pierwszy wypełniacz tłokowy. W 1935 roku firma rozszerzyła swoją ofertę o artykuły skórzane, takie jak torebki na długopisy, notesy i etui na dokumenty, które będą towarzyszyć piórom wiecznym.
Odbudowa firmy po II wojnie ŚwiatowejZakłady produkcyjne firmy zostały zniszczone w czasie II wojny światowej, ale zostały odbudowane, a produkcja kontynuowana w Danii. Pióra Meisterstuck nadal były produkowane i ulepszane i pozostają podstawą działalności firmy, chociaż w między czasie wprowadzono wiele innych modeli. Zainteresowanie piórami wiecznymi wzrosło w latach 80-tych, co pozwoliło Montblancowi rozszerzyć sprzedaż na Azję.
Sieć ekskluzywnych butików W latach 90-tych XX wieku Montblanc otworzył również sieć własnych ekskluzywnych butików. Zabytkowe długopisy marki są teraz przedmiotem pożądania kolekcjonerów.
W latach 70-tych XX wieku firma Dunhill przejęła większościowy udział w firmie. W czasie późniejszym firma została kupiona przez Richemont Group, która oferuje produkty Montblanc obok innych luksusowych marek, takich jak Chloe, Baume et Mercier, Cartier i Van Cleef & Arpels. Richemont pozwolił marce poszerzyć ofertę na inne towary; skórzane np. etui na klucze, biżuterię i zegarki.
DOSTAWA
PRZY WPŁACIE
16 zł
DLA PŁATNOŚCI
ZA POBRANIEM
22 zł
DARMOWA DOSTAWA
na zakupy
powyżej 500zł