Produkty ostatnio oglądane:

damska woda perfumowana Estee Lauder Pleasures

Estee Lauder Pleasures

dostępne 3 warianty
w cenie od 152 zł
cena jedn. 5.07 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska woda toaletowa Christian Dior Miss Dior

Christian Dior Miss Dior

dostępny 1 wariant
w cenie 565 zł
cena jedn. 5.65 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska woda perfumowana Cacharel Eden

Cacharel Eden

dostępne 2 warianty
w cenie od 142 zł
cena jedn. 4.73 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

męska woda toaletowa MontBlanc Individuel

MontBlanc Individuel

dostępny 1 wariant
w cenie 175 zł
cena jedn. 2.33 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska woda perfumowana Tom Ford Noir Pour Femme

Tom Ford Noir Pour Femme

dostępny 1 wariant

męska woda toaletowa Valentino Uomo Born In Roma

Valentino Uomo Born In Roma

dostępny 1 wariant
w cenie 442 zł
cena jedn. 4.42 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

perfumy męskie  Invictus Victory Elixir od Paco Rabanne

Paco Rabanne Invictus Victory Elixir

dostępny 1 wariant
w cenie 469 zł
cena jedn. 4.69 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

unisex woda toaletowa Calvin Klein CK Everyone

Calvin Klein CK Everyone

dostępne 3 warianty
w cenie od 146 zł
cena jedn. 2.92 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Zobacz artykuły na blogu

perfumy w prezencie

Mężczyźni wybierają perfumy dla kobiet
Odkryj piękno perfum, które zostaną w sercu na dłużej – wybierz zapachy, które oczarują zmysły i serce

dzień ojca

Och tato! Najlepsze zapachy na Dzień Ojca 2023
Podaruj zapachową wdzięczność w Dzień Ojca, odkrywając klasyczne perfumy stworzone dla ważnych mężczyzn w Twoim życiu!

Paco Rabanne 1 Million Royal Parfum

Paco Rabanne 1 Million Royal-drzewne i aromatyczne niuanse
Odkryj 1 Million Royal, ekskluzywny i ekstrawagancki zapach męskości, przedstawiony w drzewnych niuansach, który wyzwoli Twoją niepowtarzalną dominację

kompozycja Givenchy Ange ou Demon Le Secret

Givenchy Ange ou Demon Le Secret
Odkryj historię marki Givenchy, poznaj proces tworzenia perfum i śledź trendy w świecie perfumeryjnym

kompozycja Tom Ford Ombre Leather

Tom Ford Ombre Leather
Przekonaj się, dlaczego Ombre Leather jest uważany za jedną z najlepszych unisexowych kompozycji zapachowych na rynku

Zobacz polecane produkty:

męska woda toaletowa Giorgio Armani Eau de Cedre

Giorgio Armani Eau de Cedre

dostępny 1 wariant
w cenie 445 zł
koszt jedn. 4.45 zł/1 ml
z pod. VAT

damska woda perfumowana Giorgio Armani Code

Giorgio Armani Code

dostępne 3 warianty
w cenie od 299 zł
koszt jedn. 9.97 zł/1 ml
z pod. VAT

damska woda perfumowana Hugo Boss Ma Vie Pour Femme

Hugo Boss Ma Vie Pour Femme

dostępne 3 warianty
w cenie od 164 zł
koszt jedn. 5.47 zł/1 ml
z pod. VAT

damska woda perfumowana Versace Crystal Noir

Versace Crystal Noir

dostępne 3 warianty
w cenie od 259 zł
koszt jedn. 5.18 zł/1 ml
z pod. VAT

męska woda perfumowana Givenchy Gentleman Eau De Parfum

Givenchy Gentleman Eau De Parfum

dostępne 2 warianty
w cenie od 299 zł
koszt jedn. 4.98 zł/1 ml
z pod. VAT

męska woda perfumowana Christian Dior Sauvage Parfum

Christian Dior Sauvage Parfum

dostępne 2 warianty
w cenie od 475 zł
koszt jedn. 7.92 zł/1 ml
z pod. VAT

damska woda perfumowana Lancome Idole Nectar

Lancome Idole Nectar

dostępne 3 warianty
w cenie od 269 zł
koszt jedn. 8.97 zł/1 ml
z pod. VAT

Opis:

Montblanc lub Montblanc International GmbH jest jednym z wiodących producentów wysokiej jakości przyborów do pisania, zegarków, biżuterii i galanterii skórzanej. Choć wieczne pióra są nadal głównym nośnikiem sprzedaży, to od czasu powstania firma znacząco rozszerzyła swój asortyment. W połowie 1990 roku, ponad 40 procent wpływów z działalności pochodzi ze sprzedaży wyrobów skórzanych, zegarków, biżuterii, akcesoriów i perfum. 90 procent całkowitej sprzedaży generowane jest za granicą, szczególnie w regionie azjatyckim.


Perfumy stały się częścią oferty w roku 2001 wraz z wydaniem męskiego aromatu Presence Men. W maju 2011 trafia do oferty ikoniczna linia zapachów Legend skierowanych do męskiej populacji. Rok później uzupełnia ją damski odpowiednik w postaci Legend Pour Femme. Kolejne perfumy to doskonała seria Emblem produkowana od 2014 roku. Wchodzące w jej skład kompozycje stają się ponadczasowymi zabytkami, które świadczą o dziedzictwie domu. Dedykowane są wyrafinowanym kobietom i mężczyznom ceniącym piękne przedmioty. Rzeczywiście, perfumy Montblanc są szyte przez doświadczonych perfumiarzy, którzy tworzą wiele bardzo zniuansowanych aromatycznych fresków. Kreowane przez nich esencje zawsze powstają ze słodyczy i emocji. Są jednocześnie delikatne i wyważone, wynikające ze świeżej i wyrafinowanej syntezy. Podobnie jak w przypadku projektów luksusowych piór, dom stara się, aby każda ze jego zapachowych kreacji była wyjątkowa. Perfumy marki Montblanc są wytwarzane w kooperacji z Inter Parfums Inc. Do tej pory wprowadzono na rynek 29 aromatów. W 2020 roku portfolio domu wzbogaciło się o dwa nowe zapachy, wieczorowy męski Legend Eau De Parfum i zmysłowy Signature dla pań.

Więcej
Początki firmy

Początki firmy datują się na rok 1906 kiedy to niemiecki inżynier August Eberstein rozpoczął w Berlinie produkcję piór wiecznych, by sprzedawać je różnym sklepom w Hamburgu i Berlinie. Przez lata Eberstein zdobył duże doświadczenie w produkcji artykułów piśmienniczych. W Ameryce zarejestrował wiele patentów związanych z piórami. Mocne wsparcie zwłaszcza w eksporcie produktów otrzymał od niemieckiego bankiera i kupca Alfreda Nehemiasa, który długo mieszkał w Anglii. W 1908 roku dołączył do nich Claus Johannes Voss. Zarejestrowali razem firmę pod nazwą PEN Co Max Koch.

Podpis firmowy „Biała Gwiazda"

Podpis firmowy w postaci białej gwiazdy, który zdobi jej produkty, pojawił się po raz pierwszy w 1913 roku. Za jego inspiracją kryje się szczyt Mont Blanc, najwyższy w Alpach. Pierwszym wiecznym firmowym piórem, które zyskało rozgłos, był „Meisterstuck", wyprodukowany po raz pierwszy w 1924 roku i produkowany do dziś. Sukces Meisterstuck umożliwił międzynarodową ekspansję i eksport towarów firmy. Znany symbol „4810" (wysokość szczytu Mont Blanc) została wygrawerowana na stalówkach wszystkich piór Meisterstuck, począwszy od 1929 roku.

Zmiana nazwy marki

W 1934 roku Firma zmieniła nazwę na Montblanc Simplo GmbH i wprowadziła swój pierwszy wypełniacz tłokowy. W 1935 roku firma rozszerzyła swoją ofertę o artykuły skórzane, takie jak torebki na długopisy, notesy i etui na dokumenty, które będą towarzyszyć piórom wiecznym.

Odbudowa firmy po II wojnie Światowej

Zakłady produkcyjne firmy zostały zniszczone w czasie II wojny światowej, ale zostały odbudowane, a produkcja kontynuowana w Danii. Pióra Meisterstuck nadal były produkowane i ulepszane i pozostają podstawą działalności firmy, chociaż w między czasie wprowadzono wiele innych modeli. Zainteresowanie piórami wiecznymi wzrosło w latach 80-tych, co pozwoliło Montblancowi rozszerzyć sprzedaż na Azję.

Sieć ekskluzywnych butików

W latach 90-tych XX wieku Montblanc otworzył również sieć własnych ekskluzywnych butików. Zabytkowe długopisy marki są teraz przedmiotem pożądania kolekcjonerów.


Roszady w latach 70-tych XX wieku

W latach 70-tych XX wieku firma Dunhill przejęła większościowy udział w firmie. W czasie późniejszym firma została kupiona przez Richemont Group, która oferuje produkty Montblanc obok innych luksusowych marek, takich jak Chloe, Baume et Mercier, Cartier i Van Cleef & Arpels. Richemont pozwolił marce poszerzyć ofertę na inne towary; skórzane np. etui na klucze, biżuterię i zegarki.