Produkty ostatnio oglądane:

Damska woda perfumowana   Pour Femme Dylan Purple od Versace

Versace Pour Femme Dylan Purple
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 309 zł
cena jedn. 10.3 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   Karl  for Her od Lagerfeld

Lagerfeld Karl Lagerfeld for Her
damskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 109 zł
cena jedn. 2.42 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda toaletowa   Bright Crystal od Versace

Versace Bright Crystal
damskie wody toaletowe
dostępne 4 warianty
w cenie od 214 zł
cena jedn. 7.13 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   Eau De  L.12.12 Pour Elle Magnetic od Lacoste

Lacoste Eau De Lacoste L.12.12 Pour Elle Magnetic
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 269 zł
cena jedn. 3.36 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   Women od Versace

Versace Women
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 159 zł
cena jedn. 1.59 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda perfumowana   Acqua di Gio Absolu od Giorgio Armani

Giorgio Armani Acqua di Gio Absolu
męskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 449 zł
cena jedn. 5.99 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   La Vie Est Belle od Lancome

Lancome La Vie Est Belle
damskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 345 zł
cena jedn. 6.9 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   Code od Giorgio Armani

Giorgio Armani Code
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 319 zł
cena jedn. 4.25 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Zobacz artykuły na blogu

starcie klasycznych perfum z ich flankerami

Starcie nowych zapachów z kultowymi klasykami
Sprawdź wyniki bitwy na zapachy, jaka stoczyła się pomiędzy wybranymi przez nas kultowymi klasykami, a ich niesamowitymi flankerami. Zobacz porównanie najnowszych markowych zapachów z kultowymi klasykami i sprawdź, które z nich podbiją Twoje serce?

Givenchy Prganza

Serge Mansau — Kreatywny mózg
Odkryj fascynujący świat twórczości Serge'a Mansau - słynnego francuskiego rzeźbiarza, który zauroczył modowe marki swoimi pięknymi stylowymi flakonami perfum

wykopaliska archologiczne

Historia perfumiarek: 3000 lat kobiet w perfumerii
Odkryj niezwykłe kobiety, które przez 300 lat kształtowały sztukę perfumerii, tworząc zapachy, które przetrwają w historii jak piękne kompozycje dla przyszłych pokoleń

rodzaje perfum

Chypree i Fougere – poznaj rodzinę zapachów szyprowych i paprociowych
Poznaj rodziny aromatycznych esencji, które wprowadzą cię w świat perfumeryjnych klasyków

La Vie Est Belle Soleil Cristal od Lancome

Radość zawarta w wodzie perfumowanej Lancome La Vie Est Belle Soleil Cristal
Świetlana magia Lancome La Vie Est Belle Soleil Cristal - ucz się świecić każdego dnia

Zobacz polecane produkty:

Damska woda perfumowana   Bright Crystal Absolu od Versace

Versace Bright Crystal Absolu
damskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 248 zł
koszt jedn. 8.27 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda toaletowa   Poison Girl Unexpected od Christian Dior

Christian Dior Poison Girl Unexpected
toaletowe woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 285 zł
koszt jedn. 2.85 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Si Passione od Giorgio Armani

Giorgio Armani Si Passione
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 269 zł
koszt jedn. 8.97 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda perfumowana   Y Eau De Parfum od Yves Saint Laurent

Yves Saint Laurent Y Eau De Parfum
męskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 345 zł
koszt jedn. 5.75 zł/1 ml
z pod. VAT

Unisex woda toaletowa   CK Everyone od Calvin Klein

Calvin Klein CK Everyone
wody toaletowe unisex
dostępne 3 warianty
w cenie od 127 zł
koszt jedn. 2.54 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Irresistible od Givenchy

Givenchy Irresistible
damskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 255 zł
koszt jedn. 5.1 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda toaletowa   Pour Femme Dylan Turquoise od Versace

Versace Pour Femme Dylan Turquoise
damskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty
w cenie od 218 zł
koszt jedn. 7.27 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   Phantom od Paco Rabanne

Paco Rabanne Phantom
męskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty
w cenie od 299 zł
koszt jedn. 5.98 zł/1 ml
z pod. VAT

Opis:

Montblanc lub Montblanc International GmbH jest jednym z wiodących producentów wysokiej jakości przyborów do pisania, zegarków, biżuterii i galanterii skórzanej. Choć wieczne pióra są nadal głównym nośnikiem sprzedaży, to od czasu powstania firma znacząco rozszerzyła swój asortyment. W połowie 1990 roku, ponad 40 procent wpływów z działalności pochodzi ze sprzedaży wyrobów skórzanych, zegarków, biżuterii, akcesoriów i perfum. 90 procent całkowitej sprzedaży generowane jest za granicą, szczególnie w regionie azjatyckim.


Perfumy stały się częścią oferty w roku 2001 wraz z wydaniem męskiego aromatu Presence Men. W maju 2011 trafia do oferty ikoniczna linia zapachów Legend skierowanych do męskiej populacji. Rok później uzupełnia ją damski odpowiednik w postaci Legend Pour Femme. Kolejne perfumy to doskonała seria Emblem produkowana od 2014 roku. Wchodzące w jej skład kompozycje stają się ponadczasowymi zabytkami, które świadczą o dziedzictwie domu. Dedykowane są wyrafinowanym kobietom i mężczyznom ceniącym piękne przedmioty. Rzeczywiście, perfumy Montblanc są szyte przez doświadczonych perfumiarzy, którzy tworzą wiele bardzo zniuansowanych aromatycznych fresków. Kreowane przez nich esencje zawsze powstają ze słodyczy i emocji. Są jednocześnie delikatne i wyważone, wynikające ze świeżej i wyrafinowanej syntezy. Podobnie jak w przypadku projektów luksusowych piór, dom stara się, aby każda ze jego zapachowych kreacji była wyjątkowa. Perfumy marki Montblanc są wytwarzane w kooperacji z Inter Parfums Inc. Do tej pory wprowadzono na rynek 29 aromatów. W 2020 roku portfolio domu wzbogaciło się o dwa nowe zapachy, wieczorowy męski Legend Eau De Parfum i zmysłowy Signature dla pań.

Więcej
Początki firmy

Początki firmy datują się na rok 1906 kiedy to niemiecki inżynier August Eberstein rozpoczął w Berlinie produkcję piór wiecznych, by sprzedawać je różnym sklepom w Hamburgu i Berlinie. Przez lata Eberstein zdobył duże doświadczenie w produkcji artykułów piśmienniczych. W Ameryce zarejestrował wiele patentów związanych z piórami. Mocne wsparcie zwłaszcza w eksporcie produktów otrzymał od niemieckiego bankiera i kupca Alfreda Nehemiasa, który długo mieszkał w Anglii. W 1908 roku dołączył do nich Claus Johannes Voss. Zarejestrowali razem firmę pod nazwą PEN Co Max Koch.

Podpis firmowy „Biała Gwiazda"

Podpis firmowy w postaci białej gwiazdy, który zdobi jej produkty, pojawił się po raz pierwszy w 1913 roku. Za jego inspiracją kryje się szczyt Mont Blanc, najwyższy w Alpach. Pierwszym wiecznym firmowym piórem, które zyskało rozgłos, był „Meisterstuck", wyprodukowany po raz pierwszy w 1924 roku i produkowany do dziś. Sukces Meisterstuck umożliwił międzynarodową ekspansję i eksport towarów firmy. Znany symbol „4810" (wysokość szczytu Mont Blanc) została wygrawerowana na stalówkach wszystkich piór Meisterstuck, począwszy od 1929 roku.

Zmiana nazwy marki

W 1934 roku Firma zmieniła nazwę na Montblanc Simplo GmbH i wprowadziła swój pierwszy wypełniacz tłokowy. W 1935 roku firma rozszerzyła swoją ofertę o artykuły skórzane, takie jak torebki na długopisy, notesy i etui na dokumenty, które będą towarzyszyć piórom wiecznym.

Odbudowa firmy po II wojnie Światowej

Zakłady produkcyjne firmy zostały zniszczone w czasie II wojny światowej, ale zostały odbudowane, a produkcja kontynuowana w Danii. Pióra Meisterstuck nadal były produkowane i ulepszane i pozostają podstawą działalności firmy, chociaż w między czasie wprowadzono wiele innych modeli. Zainteresowanie piórami wiecznymi wzrosło w latach 80-tych, co pozwoliło Montblancowi rozszerzyć sprzedaż na Azję.

Sieć ekskluzywnych butików

W latach 90-tych XX wieku Montblanc otworzył również sieć własnych ekskluzywnych butików. Zabytkowe długopisy marki są teraz przedmiotem pożądania kolekcjonerów.


Roszady w latach 70-tych XX wieku

W latach 70-tych XX wieku firma Dunhill przejęła większościowy udział w firmie. W czasie późniejszym firma została kupiona przez Richemont Group, która oferuje produkty Montblanc obok innych luksusowych marek, takich jak Chloe, Baume et Mercier, Cartier i Van Cleef & Arpels. Richemont pozwolił marce poszerzyć ofertę na inne towary; skórzane np. etui na klucze, biżuterię i zegarki.