Linia: dla kobiet
Rok premiery: 2012
Pojemność: 100 ml, 30 ml, 50 ml
Formuła esencji: kwiatowa, owocowa, gourmand
Sugerowana aplikacja: na dzień lub wieczór
Nuta głowy: czarna porzeczka, gruszka
Akord serca: irys, jaśmin, kwiat pomarańczy
Nuta bazy: paczula, fasola tonka, pralina, wanilia
Twórcy zapachu: Anne Flipo, Dominique Ropion, Olivier Polge
Zwykle nowość zapachowa potrzebuje co najmniej dziesięciu udanych lat, aby zdobyć ten tytuł. Jednak zapach ma prawo do tego wyróżnienia zdobytego o wiele wcześniej. Od momentu wprowadzenia na rynek w 2012 roku, zapach gourmandowego irysa jest w rezultacie jednym z 3 najlepszych zapachów współczesnej perfumerii.
La Vie Est Belle znaczy dosłownie życie, jest piękne. Musisz też wiedzieć, że jest ono w Twoich rękach. W każdej chwili możesz uwolnić się od więzów społecznych i znaleźć własną drogę, drogę do szczęścia, do rzeczy niezbędnych.
Daleka od dyktatu głównego nurtu ostatnich 30 lat kobiecość a la Lancome jest dziś bardziej otwarta niż kiedykolwiek wcześniej. To się nazywa wybór przeżywany świadomy, a nie przymus. Znajdź swoją własną drogę i szczęście. Pomoże Ci w tym zapach, który jest symbolem radości, uśmiechów i wolności. Perfumy, które upiększają życie!
Wspaniała marka stworzyła zapach, który oznacza nową erę w świecie kobiet. Era uroku naturalnego i wolności, era osobistego spełnienia i samorealizacji. Perfumy La Vie Est Belle to esencja szczęścia i uśmiechów, wyjątkowa kreacja upiększająca życie! Przeczytaj więcej o ich filozofii i historii i dlaczego projekt butelki musiał spoczywać w archiwum domu przez ponad 63 lata, zanim został ożywiony przez te wspaniałe perfumy.
To wyjątkowe aromat z duszą. Zapach uosabia pozytywne nastawienie do życia. Stąd nazwa perfum, "życie jest piękne". Unikalny eliksir budzi wszystkie zmysły i promieniuje francuskim pięknem i elegancją. Łączy to, co cenne z tym, co niezbędne. Nowa kompozycja towarzyszy współczesnej, pewnej siebie kobiecie na swojej osobistej drodze do szczęścia. Czyniąc to, w pełni przeżywa swoją kobiecość, odrywa się od wszelkich ograniczeń i jest całkowicie wolna i szczęśliwa. A także, określa swoje życie w sposób zdeterminowany i osobisty, czyniąc je piękniejszym.
Jak napisał filozof Vincent Cespedes: "Nie możesz ścigać szczęścia, wybierasz je. Mów tak do życia i tak do siebie z La Vie est Belle. Pożegnaj się z ograniczeniami i dyktatami i wybierz swoją osobistą drogę do szczęścia!"
Ta przepiękna woda perfumowana jest wyjątkową interpretacją nieskazitelnego aromatu irysa. Zespół trzech cenionych francuskich perfumiarzy pracował kilka lat, by stworzyć najdoskonalsze i najbardziej kobiece perfumy, jakie kiedykolwiek powstały. Efektem ich pracy są genialne, olśniewające perfumy Lancome łączce w sobie indywidualny podpis każdej z tych osób. Kreatywność i elegancja Oliviera Polge, techniczna doskonałość Dominique Ropion, a także promienna kobiecość i radość życia Anne Flipo. Wspaniałe dzieło autorstwa Lancome emanuje wyjątkową gracją i potężną prostotą. Mniej znaczy więcej-kilka, ale wszystkie składniki najwyższej jakości, by przy tym zapachu skupić się na tym, co najważniejsze. Pomimo swojej prostoty, pełne doprowadzenie zapachu do perfekcji zajęło trzy lata i 5521 wersji próbnych, ale w rezultacie powstał słodki uśmiech trwający od początku aż do samego finału.
W energicznym rytmie kompozycji znaleźć można radość, optymizm i niepohamowaną chęć życia. W każdej jego kropli pulsuje pozytywna energia, ciepło i zmysłowość. Zapach układa się na skórze lekko i aksamitnie delikatnie iskrząc miękką, elegancką słodyczą. Z jego wielowarstwowego charakteru na początku wyłania się aromat soczystych owoców gruszki i czarnej porzeczki, przechodząc płynnie do głównego składnika, którym jest irys pallida z okolic Grasse. W sercu perfum irys łączy się z promiennym kwiatem tunezyjskiej pomarańczy i upojnym jaśminem Sambac. Finish kompozycji jest zaskakująco romantyczny, lekko pudrowy i słodki za sprawą wanilii, fasolki tonka i przepysznych pralinek. Perfumy La Vie Est Belle od Lancome to cudowna kompozycja, które dostarcza wszystkim użytkowniczkom pięknych wrażeń. Z nim docenisz uroki codziennego życia, odczujesz radość z każdej przeżywanej chwili. Będzie za Tobą chodzić, osładzając Ci Twój świat.
Jak złapać szczęście w butelkę? Było to pytanie zadane przez założyciela marki, Armanda Petitjeana w 1949 r. Zadanie zostało zlecone artyście George'owi Delhommeowi, który miał stworzyć flakon symbolizujący szczęście i kobiecość. Po niezliczonych próbach zaprezentował on „La Sourire de Cristal”, uśmiech wewnątrz kryształu. Wyzwania techniczne sprawiły jednak, że seryjna produkcja butelki w tym czasie była niemożliwa, więc niedokończona praca spoczywała 63 lata w archiwum domu do 2012 roku, aż znalazł się dla niej idealny zapach, La Vie Est Belle. W odpowiednich proporcjach, o odpowiedniej wadze, pokonując grawitację, mistrz szkła pracując nad butelką ponad rok, stworzył arcydzieło - uśmiech kryształu.
Kobieta La Vie Est Belle ucieleśnia sukcesy amerykańskiej aktorki Julii Roberts. Jako symbol szczęśliwej kobiety doskonale się do tego nadaje. Łączy kobiecość, oszałamiający uśmiech i wyjątkową charyzmę. Posiada wielki urok i promienną osobowość.
WięcejFilm reklamowy zapachu stworzył indyjski reżyser Tarsem Singh, zdobywca sześciu nagród MTV Video Music Awards i mający na swoim koncie takie produkcje jak Magia Uczuć, Cela, Klucz Do Wieczności czy Królewna Śnieżka. Filmowanie spotu odbyło się w 2012 roku w znanym Universal Film Studios w Hollywood. Wspaniały film pokazuje eleganckie społeczeństwo w równie szykownej atmosferze. Wszystko i wszyscy wydają się idealni, prawie zbyt idealni. Atmosfera jest jednak napięta. Czuć jakąś sztywność. Da się zauważyć, że każde słowo i każdy gest jest przemyślany w najmniejszym szczególe. Dusza ludzi nie jest zauważalna. Nagle dekadencki tłum się rozstępuje i pojawia się piękna kobieta w czarującej sukni. Jej obecność natychmiast przyciąga wszystkie spojrzenia. W przeciwieństwie do reszty gości wygląda autentycznie i ma charyzmatyczną osobowość. Pełna wdzięku i lekkości przechodzi przez pokój. W lustrze widać to, co było niewidoczne wcześniej: wszyscy goście mają opaski na nadgarstkach, które kontrolują ich ruchy. Nikt jednak nie wie, że jest w ten sposób manipulowany.
Błyszczące taśmy symbolizują więź z normami społecznymi w kwestii pieniędzy, luksusu i doskonałości, które czynią nas marionetkami. Julia Roberts z uśmiechem odrywa się od biżuteryjnej wstążki, by znaleźć szczęście. Wchodzi po schodach. To schody prowadzące do jej osobistego szczęścia. Można powiedzieć, że jej uśmiech pochodzi z serca i jest szczęśliwa z powodu nowo odkrytej wolności.
W 2014 roku marka napisała kolejny rozdział w historii sukcesu, wydając wersję Eau de Toilette. Poczucie wolności i radości życia uchwycone w młodzieńczym zapachu wokół kwiatu magnolii prezentuje się bardziej słonecznie niż kiedykolwiek.
Główna siła wody toaletowej drzemie w nucie magnolii grandiflora. Magnolia to jeden z pierwszych kwiatów, który pokazuje swoje zjawiskowe piękno, kiedy wybucha wiosna a promienie słoneczne, zaczynają przyjemnie łaskotać jej delikatne pąki: symbol czystości, młodości i piękna. Jej kremowo-słodki aromat z delikatnym cytrynowym niuansem umieszczono w nucie głowy. Nadaje on pudrowemu akordowi irysa i białym kwiatom w sercu kompozycji wyjątkowej świeżości. Delikatna nuta migdałowa, wanilia, wata cukrowa i pralina uzupełniają wodę toaletową, czyniąc ją bardzo pociągającym i apetycznym zapachem utrzymanym w uwielbianym przez kobiety gatunku kwiatowym z owocowymi i gourmandowymi aspektami.
EAN (GTIN): 03605533286555
PRODUCENT
L’OREAL S.A.
14 Rue Royale
Paris 75008
France
info@loreal.com
OSTRZEŻENIA DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA
Produkt jest łatwopalny do momentu całkowitego wyschnięcia.
Przechowywać z dala od ciepła, gorących powierzchni, iskier, otwartego ognia oraz innych potencjalnych źródeł zapłonu.
Zakaz palenia w pobliżu.
Unikać rozpylania w okolicy oczu oraz na uszkodzoną lub podrażnioną skórę.
W przypadku kontaktu produktu z oczami, natychmiast przepłukać je dużą ilością wody.
Udoskonalając wygląd ust w latach dziewięćdziesiątych, Lancome starał się opanować jeszcze jeden podstawowy kosmetyk lat dziewięćdziesiątych: tusz do rzęs. Ich flagowa kolekcja tuszów do rzęs Lancome Hypnose została po raz pierwszy wprowadzona w 2004 roku – od tego czasu została rozszerzona o różne style pędzli, które pasują do każdego stylu i potrzeb. Mówi się, że księżna Kate Middleton jest fanką perfum Hypnose. W 2009 roku marka wypuściła serum Advanced Genifique. Ta premiera udowodniła, że marka była pionierem innowacji w pielęgnacji skóry, wyznaczając poprzeczkę dla kolejnych. Do tej pory Advance Genifique jest ich serum nr 1 i zdobywcą nagrody Bazaar Beauty Best of the Best 2021 po przeformułowaniu w 2021 roku.
2014 był kolejnym wielkim rokiem dla marki, kiedy wydali kolejną ikonę, która przyniosła niezwykłą popularność i idące za nią krociowe zyski: damskie perfumy Lancome La Vie Est Belle. Zapach został zaprezentowany światu dzięki oszałamiającej kampanii prowadzonej przez aktorkę Julię Roberts. Okazały się natychmiastowym sukcesem; są teraz najlepiej sprzedającym się zapachem Lancome i zasługują na status kultowej klasyki. Nie minęło dużo czasu, zanim dom wypuścił kolejny zapach, który dołączył do sławnych kompozycji: Idole perfumy. Tym razem za sterami wody perfumowanej stanęła aktorka i piosenkarka Zendaya; jest także najmłodszą ambasadorką współpracującą z marką. W 2017 roku uruchomiono program filantropijny Write Her Future, który zapewnia kobietom dostęp do umiejętności czytania i pisania, mentoringu i możliwości przedsiębiorczości. Ważne jest, że do tej pory z programu skorzystało ponad 32 000 kobiet w 14 krajach. W 2019 roku dom mody otworzył paryski butik w ukochanym i bardzo poszukiwanym miejscu: 52 Avenue des Champs-Elysees. Ta nowa przestrzeń oferuje ultranowoczesne wrażenia. Tutaj możesz pozwolić sobie na wszystko, od makijażu na zamówienie po sztuczną inteligencję i rzeczywistość rozszerzoną.
Francuska marka jest coraz bardziej świadoma niektórych dzisiejszych kluczowych problemów i dąży do wywarcia pozytywnego wpływu poprzez ochronę różnorodności biologicznej, wspieranie kobiet w trudnej sytuacji na całym świecie oraz umożliwianie klientom dokonywania bardziej zrównoważonych wyborów konsumpcyjnych tam, gdzie to możliwe. Aby rozpocząć nową dekadę, ekskluzywny dom produktów do pielęgnacji skóry i urody uruchomił wirtualne sklepy pop-up w Hongkongu i Singapurze. Uznając zmieniające się czasy, ich wciągające doświadczenie handlowe nadal stanowi przykład innowacji technologicznej marki, ponieważ umożliwiło kupującym odwiedzenie flagowego produktu w zaciszu własnego domu, dzięki prywatnemu łączu internetowemu. Ponadto ich program zrównoważonego rozwoju „Wspólna troska o szczęśliwsze jutro” został stworzony w celu zmniejszenia wpływu na środowisko poprzez innowacje w formułach i opakowaniach, regeneracyjne praktyki rolnicze oraz rozwój partnerstwa z wiodącymi instytucjami w celu ochrony różnorodności biologicznej. Do tej pory 99% róż używanych przez markę to róże organiczne, ale celem jest, aby do 2025 r. wszystkie były ekologiczne. Ponadto Lancome zobowiązuje się do zapewnienia, że do 2025 r. 50% jej produktów będzie nadawać się do ponownego napełnienia lub ponownego naładowania. 10% szkła pochodzi z recyklingu ich produktów, ale dążą do osiągnięcia 30% do 2025 r.
DOSTAWA
PRZY WPŁACIE
16 zł
DLA PŁATNOŚCI
ZA POBRANIEM
22 zł
DARMOWA DOSTAWA
na zakupy
powyżej 500zł