Cena :
Premiera: 2015
Opakowanie: 75 ml, 30 ml, 50 ml
Model: dla niej
Gatunek olfaktoryczny: orientalny, waniliowy
Pora aplikacji: na wieczór
Otwarcie: gruszka, bergamotka, tangeryna
Akord serca: róża, orchidea waniliowa, truskawka, marakuja
Nuta bazy: paczula, kadzidło, papirus, liczi, pralina, karmel, wanilia, kawa, kumaryna, lukrecja
Twórcy zapachu: Amandine Clerc-Marie, Christophe Raynaud
Tresorto magiczna kompozycja marki, która dała początek pięknym odmianom głębokich i kwiatowych esencji z prawdziwym podsumowaniem hiper-kobiecości i zmysłowości. La Nuit Tresor stanowi pierwszy potężny afrodyzjak wpisujący się w rodzinę zapachów gourmand. Zawarte w nim rzadkie i atrakcyjne składniki przenoszą nas w uwodzicielską aurę nocy pełną pasji i wyjątkowych chwil.
Zachwycający i namiętnie zmysłowy charakter damskich perfum Lancome towarzyszy nam wraz z uwodzicielską czarną różą i dziką waniliową orchideą z Tahiti w w tej ekscytującej podróży. W nocy serca stają się tajemnicze, a kochankowie wymieniają płonące uściski. Wyłania się piękna legenda o przeciwległych gwiazdach, które nieodparcie przyciągają się, by ostatecznie zderzyć się ze sobą i stworzyć czarny diament. Zapach, owinięty mitem i cudowną historią, eksplodującą tysiącami fajerwerków, które pozostawiają nas w głębokim uzależnieniu.
Od momentu premiery w 1990 r. Tresor jest jednym z najpopularniejszych klasycznych zapachów damskich. Kwiatowy aromat sugeruje elegancję i kobiecą niezależność. W 2015 roku dom wprowadza nową interpretację, która podnosi atrakcyjność kobiety dzięki swojej wyjątkowej kompozycji zapachowej. Najnowszy dodatek do Lancome Cosmetics for Women to orientalno-waniliowy eliksir stworzony przez Christophe Raynaud twórcę popularnego Azzaro Chrome Legend czy głośnego Paco Rabanne Million oraz Amandine Marie stojącej za Sisley Izia i Thierry Mugler Aura.
"Kompilacja nut w perfumach jest nieodparta. Przywołuje miękką, ciepłą skórę kobiety. Więc celowo odsunęliśmy ich cielesną stronę. Dodając nutę skóry, efekt jest niesamowity, naprawdę narkotyczny."
(kreatorzy zapachu)
W uwodzicielskiej kompozycji można odkryć całe bogactwo akordów kwiatowych i owocowych, kadzidła, karmelu i pralin. Podstawową istotą zapachu jest jednak ciemne serce, które obnaża niezwykły charakter głównej bohaterki - czarnej róży. Ekspresyjny początek wody perfumowanej, na który składają się emanujące energią nuty zapachowe gruszki, bergamotki i tangeryny niesie powiew lekkiej świeżości. Płynące z otwarcia owocowe aromaty zachęcają do zanurzenia się w sercu tej wyjątkowej kompozycji opartej na hipnotyzującym akordzie czarnej róży i dzikiej orchidei.
Uwodzicielskie kwiaty przybrano kolejną dawką owoców, truskawek i marakui oraz wpleciono w nie elementy waniliowej słodyczy i udekorowano apetycznymi pralinkami. Całość pokryto zmysłowym woalem drzewnej paczuli, kadzidła, kawy i kumaryny uzyskując przydymiony, tajemniczy charakter. Efektowny i równie tajemniczy jest ciemny flakon, owinięty czarną wstążką z przypiętą czarną różą pasującą do motywu nocnego. W swojej formie wzorowany jest na popularnym oryginale, ale wyróżnia się mistycznym kolorem.
Orientalny zapach ponownie reklamuje czarująca Penelope Cruz. Od czterech lat śliczna aktorka, która do tej pory była jedyną Hiszpanką nagrodzoną Oscarem, pracuje dla renomowanej marki. Z wielką przyjemnością kontynuuje tę pracę w sesjach zdjęciowych i przed kamerą. Klip dla Lancome nakręcił amerykański reżyser Rob Marshall, twórca musicalu Chicago czy filmów Wyznania Gejszy, Piraci z Karaibów: Na nieznanych wodach, Mary Poppins powraca. W filmie reklamowym opowiada zmysłową historię miłosną, która rozgrywa się w Paryżu.
Cruz przygotowuje się na wieczorne wydarzenie, podczas którego spotka swojego kochanka, którego ucieleśnieniem jest aktor Ilay Kurelović. Pełna oczekiwania ubiera się dla niego w namiętny zapach Lancome La Nuit Tresor. Tak jak te zmysłowe perfumy wraz ze swoim ozdobnym flakonem również Cruz i Kurelovic prezentują się z mrocznej i tajemniczej strony. Wreszcie spotykają się samotnie w eleganckich czarnych strojach wieczorowych. Głębokie spojrzenie, namiętny uścisk - to koniec urzekającego klipu. Kampanię prasową zrealizowali fotografowie Mert Alas i Marcus Pigott.
EAN (GTIN): 03605533315347
PRODUCENT
L’OREAL S.A.
14 Rue Royale
Paris 75008
France
info@loreal.com
OSTRZEŻENIA DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA
Produkt jest łatwopalny do momentu całkowitego wyschnięcia.
Przechowywać z dala od ciepła, gorących powierzchni, iskier, otwartego ognia oraz innych potencjalnych źródeł zapłonu.
Zakaz palenia w pobliżu.
Unikać rozpylania w okolicy oczu oraz na uszkodzoną lub podrażnioną skórę.
W przypadku kontaktu produktu z oczami, natychmiast przepłukać je dużą ilością wody.
Założona przez Armanda Petitjeana, odnosząca dziś sukcesy marka, dobrze znana ze wspaniałych damskich kreacji Tresor, Miracle czy Lancome Idole, rozpoczęła swoją przygodę z pięknem w 1935 roku. Nazywając swoje imperium, Petitjean zainspirował się francuskim zamkiem Lancosome, a miłość do róż kojarzy ze swoim domem poprzez zawsze obecne na produktach logo. Wizjoner był oczarowany francuską elegancją i kobietami, a jego misją było ucieleśnienie kobiecego piękna i radości życia w poszczególnych dziełach, takich jak perfumy i kosmetyki. Ciężko pracujący twórca natychmiast rozpoczął badania, zebrał renomowany zespół naukowców i artystów, który w tym samym roku wprowadził na rynek pięć zapachów dla kobiet. Następnie zgrany zespół opracował pierwszy kosmetyk pielęgnacyjny: panaceum wśród kremów, Nutrix. Pierwszy produkt do makijażu firmy pojawił się w 1938 roku: szminka o cudownym różanym aromacie Rose de France. Zaledwie kilka lat po rozpoczęciu działalności firma zbudowała 3 główne filary - perfumy, pielęgnację i makijaż.
W 1965 roku Marcel, syn Petitjeana podejmuje decyzję podpisania kontraktu z grupą kosmetyczną L'Oreal, ukształtowaną przez ciężką walkę dużego, rodzinnego biznesu. Marcel przejął zarządzanie domem po tym, jak jego ojciec źle oszacował zasoby, i przeliczył się z finansami, podczas budowy pałacu fabrycznego. Od momentu podpisania umowy marka lśniła jako wykwintna, innowacyjna francuska marka, która bada i opracowuje najlepsze i najnowsze produkty z ogromną wiedzą i przekonaniem. Obecnie z powodzeniem angażuje się w piękno i dobre samopoczucie kobiet w 163 krajach. Dzięki wyrafinowaniu klasycznych perfum ustanawia nowy punkt odniesienia: kreatywność artystyczna połączona z delikatnym i wysublimowanym francuskim węchem.
DOSTAWA
PRZY WPŁACIE
16 zł
DLA PŁATNOŚCI
ZA POBRANIEM
22 zł
DARMOWA DOSTAWA
na zakupy
powyżej 500zł