Model: dla niej
Pojemność: 75 ml, 100 ml, 25 ml, 50 ml
Rok premiery: 2019
Charakter kompozycji: szyprowy, kwiatowy
Do noszenia na: dzień
Nuty głowy: bergamotka, gruszka
Nuty serca: róża turecka, róża majowa, jaśmin indyjski
Nuty bazy: wanilia, białe piżmo
Autorki zapachu: Shyamala Maisondieu, Nadege Le Garlantezec, Adriana Medina
Kompozycja Lancome Idole to manifest dla Modern Woman i nowy wspaniały dodatek do portfolio perfum Lancome. Kształtuje się nowa wizja sukcesu. Idole - zapach zwycięskiej kobiecości. Zaproszenie, by uwierzyć w siebie, prześcignąć siebie, wyznaczyć nową ścieżkę: własną.
Jesteśmy Idolami - feministyczne przesłanie i mocna deklaracja niesie się z każdą kroplą Idole. Manifest siły i bezkompromisowości, konsekwencja i wytrwałość w dążeniu do sukcesu oraz umiejętność stawiania czoła wszelkim napotkanym na drodze przeszkodom. Z Idole osiągnięcie sukcesu na każdej płaszczyźnie życia jest jak najbardziej możliwe.
Kompozycję otwierają pikantne i zarazem świeże nuty bergamotki wraz z soczystymi akordami dojrzałej gruszki. Owocowe esencje są symbolem nieskrępowanej radości życia i optymistycznego patrzenia w przyszłość.
Czysta i nowoczesna z ekologicznej uprawy, wyhodowana specjalnie dla Lancome. Dwie różne odmiany róży z dwóch regionów świata, zjednoczone razem, połączone w jedną, tą która obejmuje wszystkie aspekty. W potężnym kwiatowym sercu perfum pulsują esencje tureckiej róża Isparta i róży stulistnej Centyfolia znanej także jako róża majowa, z upraw we francuskim Grasse.
Róży spod znaku Idole towarzyszy absolut indyjskiego jaśminu Grandiflorum, który emanuje aksamitnie czystą, intensywną miękkością. Olśniewające esencje kwiatów stanowią wyjątkowo uroczą i kuszącą oprawę dla kompozycji i są wyrazem kobiecego piękna i uwodzenia.
W podstawie szyprowo-kwiatowej kompozycji Idole leży białe piżmo, które w połączeniu z molekułami owocowych i kwiatowych esencji tworzy czysty akord szyprowy. Dodatek waniliowego aromatu równoważy pozostałe nuty zapachowe, wprowadzając akcent delikatnej słodyczy.
Za tą wyjątkowo kobiecą i nowoczesną kompozycją wody perfumowanej Lanocme Idole, stoją trzy kobiety, utalentowane kreatorki perfum. Adriana Medina pracująca na stanowisku wiceprezesa w koncernie perfumiarskim Givaudan w Nowym Jorku, mająca na swoim koncie kompozycje dla Victoria`s Secret i Christiana Audigiera. Shyamala Maisondieu urodzona w Malezji, kształciła się w Londynie i Grasse, długo mieszkała w Hong Kongu. Prywatnie żona francuskiego perfumiarza Antoine Maisondieu, autorka zapachów dla Lanvin, Toma Forda, Tous czy niszowej marki Carner Barcelona. Jej globalna perspektywa postrzegania świata sprawia, że stara się nadawać kreowanym przez siebie zapachom styl międzynarodowy. Nadege le Garlantezec po skończeniu studiów naukowych dołączyła do instytutu ISPICA i obecnie pracuje w zespole perfumiarzy Givaudan w Paryżu. Stworzyła takie zapachy jak Boucheron Quatre, Eau de Iceberg Jasmine czy kompozycje dla marek Cerruti, Thierry Mugler i Narciso Rodriguez.
Nadszedł twój czas: bądź swoim własnym idolem. (Zendaya Coleman)
Nowe zmysłowe, świeże Idole perfumy do Lancome są przeznaczone jest dla pokolenia silnych, pewnych siebie kobiet. Nowy początek, który uwodzi i zrywa z tradycyjnymi konwencjami. Zapach, który towarzyszy kobietom w drodze do sukcesu, prowadzony przez ikonę nowoczesnej generacji Zendayę Coleman. Amerykańska aktorka, piosenkarka i modelka jest osobą odważną, niebojącą się przekraczać granic. Dla wszystkich silnych, odważnych i pięknych kobiet, które odważą się marzyć.
Lancome Idole - nowoczesny i bezpretensjonalny, nacechowany siłą i optymizmem, uroczy i zmysłowy jak wszystkie zapachy Lancome.
Lancome to kolejna wiodąca marka kosmetyków premium z bogatą historią. Stworzona i prowadzona od 1935 roku przez Guillaume'a d'Ornano i Armanda Petitjeana, jego partnera biznesowego i pioniera perfumiarstwa. Petitjean zdobył doświadczenie w świecie zapachów jeszcze przed założeniem firmy, współpracując z Francois Coty, który pomógł stworzyć nowoczesny rynek luksusowych kosmetyków, jaki znamy dzisiaj. W rzeczywistości korporacja COTY jest teraz właścicielem marek takich jak Burberry, Gucci i Calvin Kleina.
Nazwa Lancome, której dziś trudno nie skojarzyć z bestsellerową wodą perfumowaną La Vie Est Belle została zainspirowana lasem Lancosme, który leży w dolinie Indre w sercu Francji, a róże odkryte w tej okolicy zainspirowały złoty emblemat domu. W tym samym roku zadebiutowało pięć pierwszych zapachów Lancome Tropiques, Conquete, Kypre, Tendres Nuits i Bocages, które zaprezentowano na scenie Światowych Targów w Brukseli. Zaledwie rok później marka wkroczyła na rynek luksusowych produktów do pielęgnacji skóry, gdy Petitjean rozpoczął współpracę z dr Medynsk i chemikiem Pierrem Velonem, aby w 1936 roku wypuścić Nutrix, uniwersalny krem naprawczy. W latach pięćdziesiątych brytyjski minister obrony podobno polecił krem Nutrix jako lekarstwo na oparzenia popromienne. W tamtym czasie Lancome nie tylko opanowywało zapachy i pielęgnację skóry, ale wkroczyło też do świata kosmetyków kolorowych, wypuszczając pomadkę o zapachu róży, która pozostawała bestsellerem przez trzy solidne dekady. Złamała formę istniejących pomadek jako bardziej nawilżająca i odżywcza oferta niż większość innych opcji na rynku. Nic więc dziwnego, że pod koniec lat 30. Lancome handlował na całym świecie.
Jest mały skok w czasie przed kolejnym kluczowym momentem dla marki, gdy odkrywamy jej historię. Teraz znaleźliśmy się w latach 60. W ciągu tej dekady Armand Petitjean sprzedał Lancome swojemu synowi w 1961 roku. Trzy lata później dom został przejęty przez L'Oreal, który jest także właścicielem takich marek YSL, La Roche-Posay, Decleor i Kiehl's. Chociaż Lancome dołączył do rodziny L'Oreal w latach 60., pasja Petitjeana do róż pozostała w sercu firmy – był właścicielem ogrodu różanego na obrzeżach Paryża, w Ville-d'Avray. Stając się czymś więcej niż tylko symbolem w 1964 roku, na dwa lata przed śmiercią założyciela, ten wyjątkowy kwiat (który pojawiał się na etykietach perfum od 1935 roku) został kultowym składnikiem marki.
Teraz gdy wiemy, jak ważny jest cenny kwiat róży dla perfum i kosmetyków Lancome, nic dziwnego, że dom poszedł o krok dalej niż zwykła uprawa róż. W 1973 roku róża Lancome po raz pierwszy zakwitła. Uprawiana przez utalentowanego hodowcę tych kwiatów, Georgesa Delbarda, ma rzadki i intensywny różowy kolor fuksji. Ponownie przeskakując do przodu, aby odkryć kolejną część historii, docieramy do lat 90. Tu odważne usta są w modzie! I można śmiało powiedzieć, że marka wyprzedziła grę; w 1990 roku wypuścili linię pomadek Lancome L'Absolu Rouge Lipstick, o mocnej pigmentacji, która podbiła serca miłośniczek piękna. W 1997 roku wprowadzono na rynek podkład Teint Idole Ultra 24H, a jego sukces dowodzi, dlaczego Lancome jest marką kosmetyków premium dla tak wielu z nas. Prawdziwa ikona fundacji została przeformułowana w 2017 roku, aby uczcić 20 rocznicę powstania.