Zapach i zwycięstwo to w przypadku marki Lacoste bardzo wyrównana gra. Inspiracją do powstania modowego imperium było bardzo nietypowe wydarzenie sportowe. W roku 1923 młody francuski tenisista Rene Lacoste który był dziedzicem producenta samochodów postawił na główną wygraną pewnego meczu w Bostonie. Stawką zakładu było nie tylko wygranie Pucharu Davisa ale także wygranie ekskluzywnej i bardzo drogiej walizki ze skóry aligatora. Choć tenisista przegrał mecz i zakład to stał się ulubieńcem publiczności oraz prasy. Jeden z dziennikarzy napisał iż Lacoste nie wygrał ale walczył jak korokodyl. Ten fakt stał się początkiem narodzin legendy młodego sportowca. Nigdy już nie uwolnił się od przezwiska "Krokodyl", a nawet sam kazał sobie wyszyć na kieszonce koszulki emblemat z krokodylem. Kończąc karierę sportową Rene Lacoste zainicjował rewolucję modową na kortach tenisowych. Podobnie jak wcześniej Coco Chanel w jeździectwie, Lacoste podważył wygodę ubrań do tenisa. Od 1933 roku sam zaczął projektować koszulki polo z oddychającego, lekkiego materiału - bawełny pique. Koszulki posiadały krótki rękaw, dawały swobodę ruchów co w sporcie jest bardzo ważne. Symbolem nowych strojów tenisowych stał się mały zielony krokodyl. Wkrótce marka Lacoste stała się kultową i ekskluzywną także poza kortami. Początkowo koszulki polo miały być przeznaczone tylko dla zawodowców. Poszerzenie działalności i ułatwienie dostępu do produktów paradoksalnie przyniosło firmie szkody. Zmniejszenie ceny wywarło wpływ na jakość a także wpłynęło na pojawienie się na masową skalę podróbek. Ten moment wykorzystał Ralph Lauren i wkrótce na Wimbledonie pojawiły się koszulki z jego logotypem. Jednak dzięki dobrym posunięciom biznesowym oraz działaniom celebrytów, Lacoste wróciło na swoje miejsce. Produkty Lacoste zniknęły z sieci tanich sklepów z powrotem nabrały statusu luksusowych. W chwili obecnej pod marką Lacost sprzedaje się nie tylko koszulki polo ale również zegarki, torebki, buty, perfumy, akcesoria do domu oraz drobną galanterię. Marka znana jest prawie na wszystkich kontynentach, jest szanowana, ceniona i chętnie kupowana. Lacoste pierwsze perfumy stworzył dla mężczyzn. Było to w roku 1984. Od tamtej pory marka uruchomiła produkcję wielu serii zapachów dla kobiet i mężczyzn. Ostatnie z nich to Lacoste L.12.12 Energized (2016), Eau de Lacoste Pour Homme L.12.12. Magnetic (2016), Eau de Lacoste Pour Elle L.12.12 Magnetic (2016) i Lacoste Pour Femme Legere (2017). Obecnie producent oferuje swoje perfumy we współpracy z Procter & Gamble.
Zobacz:
Lacoste Challenge woda toaletowa 90 ml
Promocja

Rok wprowadzenia : 2009
Typ zapachu : cytrusowo aromatyczny
Rekomendowany na : dzień…
187,00zł  169,00zł
-10%
Lacoste Dream of Pink woda toaletowa 90 ml

Rok wprowadzenia : 2008
Typ zapachu : kwiatowo owocowy
Rekomendowany na : dzień…
199,00zł
Lacoste Eau De Lacoste L.12.12 Blue woda toaletowa 100 ml

Rok wprowadzenia : 2011
Typ zapachu : szyprowy
Rekomendowany na : dzień…
190,00zł
Lacoste Eau De Lacoste L.12.12 Green woda toaletowa 100 ml

Rok wprowadzenia : 2011
Typ zapachu : cytrusowo aromatyczny
Rekomendowany na : dzień…
180,00zł
Lacoste Eau De Lacoste L.12.12 Noir woda toaletowa 100 ml

Rok wprowadzenia : 2013
Typ zapachu : drzewno aromatyczny
Rekomendowany na : dzień, wieczór…
222,00zł
Lacoste Eau De Lacoste L.12.12 Noir woda toaletowa 50 ml

Rok wprowadzenia : 2013
Typ zapachu : drzewno aromatyczny
Rekomendowany na : dzień, wieczór…
145,00zł
Lacoste Eau De Lacoste L.12.12 Pour Elle Elegant woda toaletowa 30 ml

Rok wprowadzenia : 2015
Typ zapachu : kwiatowo drzewno piżmowy
Rekomendowany na : dzień…
143,00zł
Lacoste Eau De Lacoste L.12.12 Pour Elle Elegant woda toaletowa 50 ml

Rok wprowadzenia : 2015
Typ zapachu : kwiatowo drzewno piżmowy
Rekomendowany na : dzień…
189,00zł
Lacoste Eau De Lacoste L.12.12 Pour Elle Elegant woda toaletowa 90 ml

Rok wprowadzenia : 2015
Typ zapachu : kwiatowo drzewno piżmowy
Rekomendowany na : dzień…
225,00zł