Produkty ostatnio oglądane:

Damska woda perfumowana   Nuit Pour Femme od Hugo Boss

Hugo Boss Nuit Pour Femme
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 168 zł
cena jedn. 5.6 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda toaletowa   Light Blue pour Homme od Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana Light Blue pour Homme
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 245 zł
cena jedn. 3.27 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda toaletowa   Touch for Men od Burberry

Burberry Touch for Men
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 169 zł
cena jedn. 1.69 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda toaletowa   Weekend for Men od Burberry

Burberry Weekend for Men
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 137 zł
cena jedn. 2.74 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Perfumy damskie  My Way Parfum od Giorgio Armani

Giorgio Armani My Way Parfum

dostępne 3 warianty
w cenie od 319 zł
cena jedn. 10.63 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda toaletowa   Glow After Dark od Jennifer Lopez

Jennifer Lopez Glow After Dark
toaletowe woda damska
dostępny 1 wariant

Damska woda perfumowana   J'Adore Infinissime od Christian Dior

Christian Dior J'Adore Infinissime
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 589 zł
cena jedn. 5.89 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   Amethyst od Lalique

Lalique Amethyst
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 149 zł
cena jedn. 1.49 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Zobacz artykuły na blogu

5 najlepszych perfum męskich

5 najlepszych perfum dla mężczyzn
5 Perfum Męskich, Które Musisz Poznać!

Perfumy Ralph Lauren Polo Blue vs Polo Blue Parfum

Elegancka swoboda w zapachach Ralph Lauren Polo Blue
Odkryj nieskrępowaną i elegancką stronę wolności z linią zapachów Ralph Lauren Polo Blue, które emanują swobodą i wyrafinowanym stylem

Lancome Idole Nectar

Lancome Idole Nectar- Nowość z nutą popcornu
Przenieś się w zapachową podróż pełną kobiecej magii z nowym Idole Nectar, wyjątkowym i kuszącym zapachem, w którym słodki karmel zderza się z niesamowitą nutą popcornu

perfumy Thierry Mugler Alien

Twój przewodnik po zapachach Mugler
Zanurz się w świat zapachów Mugler - unikalne kompozycje, odważne projekty i wiele emocji do odkrycia!

światowe stolice kultury

Zapachy inspirowane miastami świata
Zanurz się w magicznym świecie zapachów inspirowanych wyjątkowymi miastami świata - Londyn, Paryż, Rzym i Nowy Jork - odkryj emocje i historie, które skrywają się w butelkach

Zobacz polecane produkty:

Damska woda perfumowana   Curious od Britney Spears

Britney Spears Curious
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 79 zł
koszt jedn. 0.79 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Beauty od Calvin Klein

Calvin Klein Beauty
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 111 zł
koszt jedn. 3.7 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   Boss Orange Man od Hugo Boss

Hugo Boss Boss Orange Man
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 159 zł
koszt jedn. 1.59 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda toaletowa   L'eau D'Issey od Issey Miyake

Issey Miyake L'eau D'Issey
toaletowe woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 317 zł
koszt jedn. 3.17 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   Eros od Versace

Versace Eros
męskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty
w cenie od 229 zł
koszt jedn. 2.29 zł/1 ml
z pod. VAT

Unisex woda toaletowa   CK Everyone od Calvin Klein

Calvin Klein CK Everyone
wody toaletowe unisex
dostępne 3 warianty
w cenie od 127 zł
koszt jedn. 2.54 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda perfumowana   The One For Men Intense od Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana The One For Men Intense
perfumowana woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 299 zł
koszt jedn. 2.99 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda perfumowana   Acqua Di Gio Profondo od Giorgio Armani

Giorgio Armani Acqua Di Gio Profondo
męskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 279 zł
koszt jedn. 3.72 zł/1 ml
z pod. VAT

Opis:

Zapach i zwycięstwo to w przypadku marki Lacoste bardzo wyrównana gra.

Perfumy Lacoste

Lacoste to rewolucyjna marka, która odniosła sukces zarówno w świecie mody, jak i sportu. Dlatego zawsze była synonimem sportowego charakteru, relaksu i elegancji. Szczególnie znana ze swojej koszulki polo, poszerzyła asortyment i jest dziś rozpoznawana dzięki wielu zapachom. Perfumy Lacoste są zawsze mocno zakorzenione w sportowym i dynamicznym wszechświecie. Świeży Booster, beztroski Touch of Pink, cytrusowy i wyrazisty Challenge, dynamiczny Essential czy najnowszy Lacoste Match Point to aromaty, które emanują lekkością i swobodą afirmującą życie. Podobnie cała seria perfum L.12. 12 czerpie siłę ze sportu i bezpośrednią inspirację z emblematycznej koszulki polo. Od 1984 roku firma uruchomiła produkcję wielu linii zapachowych dla kobiet i mężczyzn. Obecnie perfumy marki Lacoste powstają we współpracy z Procter & Gamble.

Więcej
Inspiracja marki

Inspiracją do powstania modowego imperium było bardzo nietypowe wydarzenie sportowe. W roku 1923 młody francuski tenisista Rene Lacoste, który był dziedzicem producenta samochodów, postawił na główną wygraną pewnego meczu w Bostonie. Stawką zakładu było nie tylko wygranie Pucharu Davisa, ale także wygranie ekskluzywnej i bardzo drogiej walizki ze skóry aligatora. Choć tenisista przegrał mecz i zakład to stał się ulubieńcem publiczności oraz prasy.

Jeden z dziennikarzy napisał, iż Lacoste nie wygrał, ale walczył jak krokodyl. Ten fakt stał się początkiem narodzin legendy młodego sportowca. Nigdy już nie uwolnił się od przezwiska "Krokodyl", a nawet sam kazał sobie wyszyć na kieszonce koszulki emblemat z krokodylem. Kończąc karierę sportową Rene Lacoste zainicjował rewolucję modową na kortach tenisowych.

Nowe stroje do tenisa

Podobnie jak wcześniej Coco Chanel w jeździectwie, Lacoste podważył wygodę ubrań do tenisa. Od 1933 roku sam zaczął projektować koszulki polo z oddychającego, lekkiego materiału - bawełny pique. Koszulki posiadały krótki rękaw, dawały swobodę ruchów, co w sporcie jest bardzo ważne. Symbolem nowych strojów tenisowych stał się mały zielony krokodyl.

Jak marka stała się kultowa i ekskluzywna

Wkrótce marka Lacoste stała się kultową i ekskluzywną także poza kortami. Początkowo koszulki polo miały być przeznaczone tylko dla zawodowców. Poszerzenie działalności i ułatwienie dostępu do produktów paradoksalnie przyniosło firmie szkody. Zmniejszenie ceny wywarło wpływ na jakość, a także wpłynęło na pojawienie się na masową skalę podróbek.

Marka wyrobów luksusowych

Ten moment wykorzystał Ralph Lauren i wkrótce na Wimbledonie pojawiły się koszulki z jego logotypem. Jednak dzięki dobrym posunięciom biznesowym oraz działaniom celebrytów, Lacoste wróciło na swoje miejsce. Produkty Lacoste zniknęły z sieci tanich sklepów, z powrotem nabrały statusu luksusowych.

W chwili obecnej pod firmą Lacoste sprzedaje się nie tylko koszulki polo, ale również zegarki, torebki, buty, perfumy, akcesoria do domu oraz drobną galanterię. Marka znana jest prawie na wszystkich kontynentach, jest szanowana, ceniona i chętnie kupowana. Pierwsze perfumy Lacoste stworzył dla mężczyzn.