Wysyłka w ciągu 1 - 3 dni
Stan produktu: Nowy
DOSTAWA
Koszt dostawy:
Kurier DPD 14 zł - przelew na konto
Kurier DPD 20 zł - pobranie
Darmowa dostawa dla zakupu produktów powyżej 500 zł

Warianty:

Kenzo World woda toaletowa 30 ml

woda toaletowa EDT 30 ml

Cena :

207 169
Kenzo World woda toaletowa 50 ml

woda toaletowa EDT 50 ml

Cena :

289 188
Kenzo World woda toaletowa 75 ml
woda toaletowa EDT 75 ml

Cena :

330 212
Wielkość opakowania: 75 ml
Wariant: dla niej
Inauguracja: 2018
Przeznaczenie: na dzień
Aspekt: kwiatowo-owocowy
Akord głowy: gruszka, włoska bergamotka
Nuta serca: kwiat migdałowca, piwonia, róża
Zwieńczenie: korzeń irysa, fiołek, iso e super, białe piżmo, wanilia, drzewo sandałowe

Świetlisty portret wolnej kobiety

Wyjątkowa energia Kenzo, ucieleśniona przez dyrektorów kreatywnych Carol Lim i Humberto Leon w obrazach kolekcji domu mody, znalazła swoje odzwierciedlenie w pierwszym zapachu, stworzonym pod ich kierownictwem, Kenzo World. Pokazali wszystkim świat jaki oni widzą sami: spontaniczny, niesamowity, różnorodny i tętniący życiem. Świat, w którym wolność słowa i kreatywność są cenione ponad wszystko. Dynamiczny zapach, który łączy się z duchem czasu i duchem marki. O tym prawdziwym fenomenie mówi się wiele od czasu jego premiery w 2016 roku.

Trzeba przyznać, że to realizacja bardzo ambitnego projektu i prawdziwy punkt zwrotny w twórczym świecie domu. Towarzyszący mu spot reklamowy z Margaret Qualley w roli głównej, aktorki i byłej baletnicy, w totalnie zwariowanej choreografii zaaranżowanej przez reżysera Spike'a Jonze, jest oczywiście winny tego sukcesu. Dzisiaj marka zdecydowała się napisać nową stronę w historii tego zapachu i dać nam nowy portret towarzyskiej, wolnej i ekstrawaganckiej kobiety, bardziej świetlisty i jeszcze bardziej radosny.

Poznaj zapach równie dynamiczny jak jego poprzednik

Kreatywny zespół powierzył stworzenie formuły nowych perfum utalentowanej Mai Lernout i wybitnemu perfumiarzowi Francisowi Kurkdjian. W rzeczywistości mistrz awangardy znany jest z wyjątkowych dzieł dla brytyjskiej marki Burberry. Ale przede wszystkim słynie ze swoich śmiałych rozwiązań twórczych. Zdjął zapach z utartych szlaków, zdmuchnął nutę tradycji z kwiatów i zdecydowanie wyszedł poza stereotypy. Poza tym posiada kolekcję aromatów sygnowanych własnym nazwiskiem i stoi także za perfumami dla domu Nina Ricci czy Narciso Rodriguez.

Kompozycję dla marki uczynił równie dynamiczną jak jej poprzednie wcielenia. Podkreśla w niej kwiatowo-owocową eksplozję, dzięki czemu przybiera świeższy i jeszcze bardziej energiczny zwrot. Jest idealna dla wszystkich kobiet, które szukają orzeźwiającego i musującego, radosnego i rozświetlającego zapachu. Jednak jej świeżość wykazuje niesamowitą przyczepność. Kwiatowy oddech esencji uwodzi poetyckim i soczystym połączeniem piwonii i gruszki. Róża i kwiat migdałowca wzbogacają serce o wykwintną słodycz. Podstawa złożona z korzenia irysa, fiołka, wanilii i białego piżma podkreśla pudrową stronę i naturalną elegancję.

Kultowa butelka zaprojektowaną przez Patricka Li w kształcie oka zostaje przywrócona w obecnej edycji. Jeśli jej sylwetka pozostała taka sama to jej nowy bladoróżowy odcień nie powinien nikogo zaskoczyć. Jedynie dołączona zawieszka z perłą pozostała w tej samej tonacji różowego złota. Całość jest bardzo wyraźnie inspirowana egipskim okiem o silnie symbolicznym zasięgu. To perfumy kobiety o świeżym spojrzeniu, innowacyjnym duchu i otwartej na świat.

Fenomen świata Kenzo

Wydaje się, że Kenzo World przypieczętowuje początek nowej historii zainicjowanej dzięki dwójce nowych twórców artystycznych, stojących na czele kreacji Kenzo. Ich ambicją była zmiana i odmłodzenie wizerunku domu. Jeśli chodziło o to, aby uczynić ją trochę mniej mądrą, założenie było genialne! Ci dwaj artyści leżą u podstaw tego zakrojonego na szeroką skalę projektu. Intrygująca kompozycja pogrąża nas w samym sercu towarzyskiej kolacji. Młoda kobieta, Margaret Qualley, postanawia odsunąć się od tłumu i wymknąć, aby wejść w totalnie szalony i nieoczekiwany trans. Odtąd aromat szybko stał się zapachem wolnej kobiety, nie wahającej się wyrazić wszystkich swoich emocji, nawet tych najbardziej skrywanych. Jej mimika, spontaniczne ruchy, i niekonwencjonalne zachowanie szybko uczyniło z niego ikonę. Jakby surfując po tym rodzącym się, ale już głośnym sukcesie, postanowiono napisać nowy rozdział w tej kobiecej emancypacji: Kenzo World Eau de Toilette.

Krótki opis marki:

barcode do produktu
Kenzo World opinie

Produkt w tej chwili nie posiada opinii


 




Znajdź nas na
nasza strona na facebook.com
Nasza strona na twitter

DOSTAWA
PRZY WPŁACIE
14 zł
DLA PŁATNOŚCI
ZA POBRANIEM
20 zł
DARMOWA DOSTAWA
na zakupy
powyżej 500zł

884150650
Informacja
Pn- Pt
godz. 10-17