Nowa woda Kenzo World to zapach, który doskonale odzwierciedla ducha marki. Odważny, spontaniczny, kreatywny, kolorowy i pełen niespodzianek. Dwóch dyrektorów kreatywnych, Carol Lim i Humberto Leon, stoją za pomysłem na ten wyjątkowy zapach. Wraz z Kenzo World Parfum stworzyli dynamiczną esencję, która pasuje do stylu domu i odpowiada ich wizji mody. Absolutne arcydzieło. Aromat przesiąknięty pasją i temperamentem, który najwyraźniej nie chce pozostać niezauważony. Już sam ten fakt ujawnia punkt zwrotny marki uwalniając odważny, energetyczny i radosny oddech na swojej drodze. To prowokacyjna i żywioława kompozycja, która w przewrotny sposób odsłania swoje wesołe i zbuntowane oblicze. Kontrowersyjny spot, który towarzyszył kampanii reklamowej odzwierciedla olbrzymią witalność i energię tego niezwykłego zapachu.
Intrygująca esencja skupia swoją uwagę na kwiatowej mieszance piwonii i jaśminu egipskiego podsyconej rozkosznym, słodko-pikantnym aspektem owoców. Po energicznym otwarciu zbudowanym na bazie soczystych czerwonych owoców wyłania się wielobarwna feeria słodkich kwiatowych nut. Błyszczący bukiet podkreślający szczególnie piękno piwonii wysublimowano wprowadzeniem ciepłego i zmysłowego akordu ambroksanu. Obecność jaśminu wielkolistnego zapewnia całe bogactwo jego świetlistego uroku. Za kompozycją stoi jeden z najbardzej utalentowanych nosów, Francis Kurkdjian odpowiedzialny również za wiele kreacji zapachowych dla domu Jean Paul Gaultier czy marki Bvlgari. Francuski perfumiarz znany jest z niekonwencjonalnych kreacji zapachowych, w których łączy różne style i tworzy zupełnie nowe, odważne zapachy. Zmienił wodę perfumowaną Kenzo World w prawdziwą eksplozję kwiatów, w której każdy ukazuje nową stronę.
W 2016 roku dyrektorzy kreatywni domu uczynili oko świata symbolem jesienno-zimowej kolekcji. Ten uderzający symbol stał się również źródłem inspiracji dla Kenzo World. Oko świata znajduje odzwierciedlenie zarówno w nazwie perfum, jak i we flakonie. Futurystyczna, ciężka butelka w kształcie oka, która idealnie wpisuje się w styl marki, wyraża niejednoznaczny, oryginalny charakter kobiety. Swoją ciekawą i wymowną formą nawiązuje do kolekcji biżuterii o nazwie The Eye, natomiast korek flakonu odnosi się do kultowych torebek Kenzo California. Kompozycja dedykowana spontanicznym kobietom, które potrafią tupnąć nogą i postawić na swoim. Kobietom, które cechuje kreatywność i brak jakichkolwiek ograniczeń. Zerwij z nudą i bądź przebojowa z nowym zapachem!
EAN (GTIN): 03352817718348
PRODUCENT
LVMH Fragrance Brands
Rue Anatole France 77
92300 Levallois
France
contact.me@lvmh.com
OSTRZEŻENIA DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA
Produkt jest łatwopalny do momentu całkowitego wyschnięcia.
Przechowywać z dala od ciepła, gorących powierzchni, iskier, otwartego ognia oraz innych potencjalnych źródeł zapłonu.
Zakaz palenia w pobliżu.
Unikać rozpylania w okolicy oczu oraz na uszkodzoną lub podrażnioną skórę.
W przypadku kontaktu produktu z oczami, natychmiast przepłukać je dużą ilością wody.
DOSTAWA
PRZY WPŁACIE
16 zł
DLA PŁATNOŚCI
ZA POBRANIEM
22 zł
DARMOWA DOSTAWA
na zakupy
powyżej 500zł