Model zapachu: dla niej
Pojemność: 75 ml
Kategoria: aromat kwiatowy, owocowy, gourmand
Na rynku od: 2017
Rekomendowana aplikacja: dzień, wieczór
Wprowadzenie: śliwka
Akord środkowy: jaśmin, piwonia
Zamknięcie: wanilia
Twórcy formuły: Francis Kurkdjian, Maia Lernout
Futurystyczna esencja Kenzo World uosabia odnowę francuskiego domu mody. Ten ogromny start był w stanie nas zaskoczyć, zarówno butelką, jak i kampanią reklamową. Przyznaj się, czy nie zaciekawiła Cię szalona reklama i przyciągający wzrok wygląd flakonu ozdobionego złotą perłą? Ten koncentrat zuchwałości był jednym z najbardziej wyczekiwanych aromatów 2016 roku, wyjątkowym zapachem, który odniósł wielki sukces w dziale kobiecych perfum. Cóż, wiedz, że marka postanowiła powtórzyć to doświadczenie prezentując nam Kenzo World Intense, zapach zapowiedziany jako kwiatowa i smakowita eksplozja.
Nowa damska woda to bardzo złożony aromat, który powstał na podstawie pomysłu Carol Lim i Humberto Leona, nowych dyrektorów artystycznych marki. Działając bardzo intuicyjnie, tworzą razem odważny duet, zdolny do operowania wszystkim, co jest poza kontekstem i nieoczekiwane. Teraz po raz kolejny postanowili nas zaskoczyć. Niebanalna kompozycja zachęca do innego spojrzenia na świat i innego spojrzenia na zapach. Stworzona tak by uwalniać dynamiczny i radosny oddech, rozpalający nasze codzienne życie z niezrównanym zapałem. Przeznaczona jest dla kobiet pewnych siebie i zdecydowanych, nie bojących się bycia zauważonym. Kenzo World Intense jest prezentowany jako kwiatowy zapach z akcentem gourmand. Rozpoczyna się musującym i owocowym aromatem czarnej śliwki. Ten urzekający owoc szybko ewoluuje w kierunku ogromnej kobiecości. W sercu dominują przedawkowane wonie piwonii i jaśminu. Na koniec całość otula obżarstwo a zapach kończy się mocną dawką wanilii.
Oczywiście Kenzo World Intense używa kultowej butelki wzorowanej na poprzedniczce. W ciągu zaledwie roku sprzedaży perfumy Kenzo natychmiast stały się znane na całym świecie. Wszystkie kobiety rozpoznają je na pierwszy rzut oka. Trzeba powiedzieć, że forma flakonu nie jest do końca konwencjonalna. Jego sylwetka przybrała kształt oka i odważa się bawić kontrastami kolorów i materiałów. Łączy w sobie czarną gumę, niebieskawo-zielone mleczne szkło i różowe złoto. Wszystko to przypomina „mix and match” w modzie Kenzo. Flakon jest zainspirowany kultową torbą marki Kalifornia. Zdobi go niewielki koralik w kolorze różowego złota, przypominający kolekcję biżuterii The Eye. Jego piaskowane szkło jest ciemniejsze niż kiedyś. Całość nabiera tajemniczej i fascynującej sylwetki, która ma nas w pełni zadowolić. Na koniec trochę więcej, co jest ważne: nazwa zapachu zapisana jest także alfabetem Braille'a. Dlatego każdy szczegół został dokładnie przemyślany, dzięki czemu nowe oko jest widoczne pod każdym kątem dla wszystkich oczu.