Rok inauguracji 2008
Wersja: dla mężczyzn
Pojemność: 75 ml
Gatunek aromatu: drzewny, przyprawowy
Pora noszenia: dzień
Składniki otwarcia: kolendra, bergamotka, kardamon
Nuty serca: kwiaty
Linia głębi: labdanum, balsam tolu, cedr
Autor esencji: Olivier Polge
Po wspaniałych perfumach Kenzo Flower dla kobiet mężczyźni niecierpliwie czekali na swój zapach. Dzięki talentom Oliviera Polge dokonano tego w 2008 roku wraz z Kenzo Power i jego wyimaginowanym tulipanem. Aby narysować ten bezwonny kwiat, Polge stworzył bardzo zmysłowy drzewno-kwiatowy zapach, który pieści męską skórę jak skórę ukochanej kobiety… Poezja, urok i zaklęcie są oczywiście obecne w tej wyjątkowej kompozycji. Perfumeria Kenzo od kilku lat oferuje nam perfumy i obrazy szczęścia i czystą poezję, czy to poprzez oryginalne i niepowtarzalne zapachy, czy też poprzez zabawne, pomysłowe lub magiczne kampanie reklamowe. Kulminacyjny punkt artyzmu z pewnością osiągnął wspaniały roślinny krajobraz i jego kwiaty wyrastające z betonu.
Biorąc pod uwagę, że ten przystojny męski zapach jest bardzo oczekiwanym następcą Flower, projekt reklamy telewizyjnej był oczywiście wyczekiwany z napięciem. Patrick Guedj, reżyser robiący reklamy dla marki od kilku lat, stworzył film z przepojoną poezją estetyką. Muza perfum Andy Gillet, marzy i drży przed pięknym białym tulipanem, który trzyma opuszkami palców. Śliczna sylwetka poruszająca się w tle niczym kwiat na wietrze prowadzi nas do pięknego porównania między miękkością skóry ukochanej kobiety a delikatnym dotykiem płatka tulipana. Kobieta jest kwiatem, czy kwiat jest kobietą dla mężczyzny Kenzo Power? Dlatego ten aromat przyciąga nas mocą kwiatu. Dziki, impulsywny i poetycki tulipan, narysowany czarnym ołówkiem.
Nuty głowy Power by Kenzo ukazują bardzo oryginalną mieszankę toniku i pikantnej bergamotki zmieszanej ze śmiałością i polotem z egzotycznym kardamonem i aromatyczną kolendrą, aby nadać początek charakteru. Kompozycja złożona przez Oliviera Polge współpracującego z domami Chanel i Dolce & Gabbana oferuje w swoim sercu wyimaginowany bukiet kwiatów, który podkreśla zwierzęca moc labdanum. Intrygujące kwiaty przywodzą na myśl aromat irysa lub różę emanujące dziką siłą jak i miękką chmurą. Wreszcie bursztynowa moc balsamu tolu łączy się z drzewną siłą cedru, tworząc drzewny ślad pięknej zmysłowości.
Oryginalny i ciekawy flakon o opływowych kształtach, wykonany z metalicznej przezroczystości, ma być odzwierciedleniem szklanej butelki sake zaprojektowanej przez Kenię Harę dla Ma Suichi Ichimury. Lustrzany metal, proste krzywe i czysta forma to kluczowe słowa charakteryzujące flakon mieszczący ujmującą esencję. Drzewny bursztyn, wyimaginowany kwiat tulipana miękki jak aksamit, ale także potężny jak dzika bestia, aby przypomnieć nam o mocnych i słabych stronach skóry, która szuka swojej zdobyczy, swojego alter-ego ...