Wysyłka w ciągu 1 - 3 dni
Stan produktu: Nowy
DOSTAWA
Koszt dostawy:
Kurier DPD 14 zł - przelew na konto
Kurier DPD 20 zł - pobranie

Warianty:

Kenzo Power woda toaletowa 60 ml

woda toaletowa 60 ml

Cena :

198 173
Rok inauguracji 2008
Wersja: dla mężczyzn
Pojemność: 60 ml
Gatunek: drzewno-przyprawowy
Do noszenia na: dzień
Składniki otwarcia: kolendra, bergamotka, kardamon
Nuty serca: kwiaty
Głębia: labdanum, balsam tolu, cedr

Wyimaginowany tulipan mężczyzny Kenzo

Po wspaniałych perfumach Kenzo Flower dla kobiet mężczyźni niecierpliwie czekali na swój zapach. Dzięki talentom Oliviera Polge, dokonano tego w 2008 roku wraz z Kenzo Power i jego wyimaginowanym tulipanem. Aby narysować ten bezwonny kwiat, Polge stworzył bardzo zmysłowy drzewno-kwiatowy zapach, który pieści męską skórę jak skórę ukochanej kobiety… Poezja, urok i zaklęcie są oczywiście obecne w tej wyjątkowej kompozycji. Perfumeria Kenzo od kilku lat oferuje nam perfumy i obrazy szczęścia i czystą poezję, czy to poprzez oryginalne i niepowtarzalne zapachy, czy też poprzez zabawne, pomysłowe lub magiczne kampanie reklamowe. Kulminacyjny punkt artyzmu z pewnością osiągnął wspaniały roślinny krajobraz i jego kwiaty wyrastające z betonu.

Biorąc pod uwagę, że ten przystojny męski zapach jest bardzo oczekiwanym następcą Flower, projekt reklamy telewizyjnej był oczywiście wyczekiwany z napięciem. Patrick Guedj, reżyser robiący reklamy dla marki od kilku lat, stworzył film z przepojoną poezją estetyką. Muza perfum Andy Gillet, marzy i drży przed pięknym białym tulipanem, który trzyma opuszkami palców. Śliczna sylwetka poruszająca się w tle niczym kwiat na wietrze prowadzi nas do pięknego porównania między miękkością skóry ukochanej kobiety a delikatnym dotykiem płatka tulipana. Kobieta jest kwiatem, czy kwiat jest kobietą dla mężczyzny Kenzo Power? Dlatego ten aromat przyciąga nas mocą kwiatu. Dziki, impulsywny i poetycki tulipan, narysowany czarnym ołówkiem.

Abstrakcyjna kwiatowość korzennych i drzewnych nut

Nuty głowy Power by Kenzo ukazują bardzo oryginalną mieszankę toniku i pikantnej bergamotki zmieszanej ze śmiałością i polotem z egzotycznym kardamonem i aromatyczną kolendrą, aby nadać początek charakteru. Kompozycja złożona przez Oliviera Polge współpracującego z domami Chanel i Dolce & Gabbana oferuje w swoim sercu wyimaginowany bukiet kwiatów, który podkreśla zwierzęca moc labdanum. Intrygujące kwiaty przywodzą na myśl aromat irysa lub różę emanujące dziką siłą jak i miękką chmurą. Wreszcie bursztynowa moc balsamu tolu łączy się z drzewną siłą cedru, tworząc drzewny ślad pięknej zmysłowości.

Oryginalny i ciekawy flakon o opływowych kształtach, wykonany z metalicznej przezroczystości, ma być odzwierciedleniem szklanej butelki sake zaprojektowanej przez Kenię Harę dla Ma Suichi Ichimury. Lustrzany metal, proste krzywe i czysta forma to kluczowe słowa charakteryzujące flakon mieszczący ujmującą esencję. Drzewny bursztyn, wyimaginowany kwiat tulipana miękki jak aksamit, ale także potężny jak dzika bestia, aby przypomnieć nam o mocnych i słabych stronach skóry, która szuka swojej zdobyczy, swojego alter-ego ...

Kilka słów o marce:

Link do produktu w postaci QRCode
barcode do produktu

 




Znajdź nas na
nasza strona na facebook.com
Nasza strona na twitter

DOSTAWA
PRZY WPŁACIE
14 zł
DLA PŁATNOŚCI
ZA POBRANIEM
20 zł
DARMOWA DOSTAWA
dla zakupów
powyżej 500zł

884150650
Informacja
Pn- Pt
godz. 10-17