Linia zapachowa: damska
Opakowanie: 100 ml
Rok wprowadzenia: 1996
Typ formuły: orientalny, przyprawowy
Proponowane noszenie: na dzień lub wieczór
Linia głowy: mandarynka, goździk, kmin
Nuta serca: kardamon, lukrecja, heliotrop, ylang-ylang, gardenia, mango
Akord głębi: wanilia, paczula, bursztyn
Twórca formuły: Dominique Ropion
Pod koniec lat 90. znany dom zrobił ogromne wrażenie silnym korzennym kwiatem, który bawi się swoimi fasetami, aby lepiej zaznaczyć swój czas za pomocą charakterystycznego słonia. Dzikie, namiętne i bardzo zmysłowe perfumy Kenzo Jungle, pełne ciepłych i pikantnych aromatów otwierają nowe pachnące marzycielskie perspektywy, oferując na pół-mangę, na pół fantastyczny wszechświat w najnowocześniejszych technologiach obrazu. Dżungla, podobnie jak jej reklama tysiąca złotych słoni, naprawdę nie pozostała niezauważona! Wspaniała orientalna kompozycja dla nowoczesnych i niezależnych kobiet, która obudzi drzemiące w Tobie instynkty.
Po odejściu założyciela Kenzo Takady i lekkiej zadyszce, która dopadła japońską markę w latach 90., Kenzo odnawia się wciąż, oferując wysoce poetycki wszechświat, ale unowocześniając go kilkoma magicznymi obrazami i ciekawymi metamorfozami. Dlatego koncepcja marki jest bardziej skoncentrowana na magii i transformacji a piękny zapach Jungle będzie jednym z jej filarów.
Dżungla nie jest noszona przez żadną znaną muzę poza piękną Azjatką o wyglądzie bohaterki mangi lub baśni fantasy. Kampania reklamowa aromatu, wykorzystuje wszystkie najlepsze techniki wirtualnych obrazów, aby zaoferować nam dzikie środowisko dżungli, w której złote słonie biegają wokół młodej kobiety. Stamtąd, aby zobaczyć słodką alegorię naszego nowoczesnego świata, naszej miejskiej dżungli, jest tylko jeden krok… który zostanie zrobiony później, przedstawiając miejskie i ekstrawaganckie środowisko w oryginalnych perfumach Flower z 2000 roku.
Piękny słoń z dżungli nie szczędził absolutnie żadnego szczegółu, aby połączyć się z kwadratowym, bogatym flakonem i stworzyć imponującą parę. Ponadto korek przedstawiający rzeźbę słonia potwierdza niezaprzeczalną obecność tego potężnego aromatu sygnowanego przez wielkiego Dominique Ropiona, twórcę zjawiskowych perfum Calvin Klein Euphoria dla pań czy eleganckich perfum Yves Saint Laurent Y Eau De Parfum dla panów.
Dla Kenzo królem dżungli nie jest lew, ale słoń. Kierując głowę w niebo, kroczy swoim pięknym i potężnym ciałem w wymarzonej naturze. Gdy tylko zanurzymy się w tej cudownej korzennej esencji z innego regionu świata, mandarynka porywa nas swoją cierpką i tonizującą świeżością. Nuty środkowe przenoszą nas bezpośrednio do serca dżungli, odurzając mocnymi aromatami kardamonu, goździków, gałki muszkatołowej i cynamonu. Kwiatowe olejki ylang-ylang i heliotropu przełamane syropem śliwkowym i soczystym mango wspaniale uzupełniają tę mieszankę wybuchowych przypraw. Drzewo różane gra swoimi jasnymi i kwiecistymi aspektami, aby dopełnić obraz tego bujnego zapachowego krajobrazu. Głębia paczuli i wanilii wzbogacona gałązką lukrecji zanurza kobietę Jungle w egzotycznej i roślinnej kąpieli.
Często porównywana do wspaniałych perfum Christian Dior z lat 80., takich jak Poison czy Opium ze względu na ich oczywistą charyzmę i pełne bogactwo, piękna dżungla podbiła serca kobiet, oferując im nowy zapach grający między kwiatem a przyprawą by bardziej zaskoczyć. Dżungla proponuje tym, którzy tego chcą, przyjemność podróży do serca wyimaginowanego świata. Bujna i kapryśna natura, nasycona kolorami, wibrująca w rytm ciepłego, korzennego światła.