Wysyłka w ciągu 1 - 3 dni
Stan produktu: Nowy
DOSTAWA
Koszt dostawy:
Kurier DPD 14 zł - przelew na konto
Kurier DPD 20 zł - pobranie
Darmowa dostawa dla zakupu produktów powyżej 500 zł

Warianty:

Kenzo Homme Sport woda toaletowa 100 ml

woda toaletowa EDT 100 ml

Cena :

BRAK CENY

Kenzo Homme Sport woda toaletowa 50 ml

woda toaletowa EDT 50 ml

Cena :

BRAK CENY

Światowa premiera: 2012 rok
Zastosowanie: na dzień
Profil: dla niego
Rodzina: drzewno-przyprawowa
Pojemność: 100 ml, 50 ml
Skład otwarcia: mięta, cytryna, grejpfrut
Akord środkowy: kwiat imbiru, geranium, przyprawy
Zwieńczenie: cedr, wetyweria
Kreator: Francois Demachy

Zapach przedstawiony z humorem

Pierwszym męskim aromatem kreatywnej i oryginalnej marki był Kenzo Pour Homme, który na tle zapachów lat 90. wyróżniał się wyjątkową morską świeżością. W 2012 roku, kontynuując historię tego pachnącego mitu, dom wypuszcza nową wersję dodając do niej odrobinę cytrusowego dynamizmu. Mężczyzna Kenzo Homme Sport jest silny i wysportowany, ale przede wszystkim nie stara się brać siebie poważnie. Kenzo Takada nigdy nie chciał dołączyć do marketingowych trendów klasycznej perfumerii, w której czarująca kobieta jest czarująca, a mężczyzna przystojny, ciemny i przede wszystkim bardzo tajemniczy. Dla projektanta i jego różnych zapachów pragnieniem jest raczej wyróżnienie się z tego rodzaju banalnych obrazów, które oferują skojarzenia z oryginalnymi perfumami, reklamami i wizualizacjami, w których magia, fantazja i szczęście są pokazane ze schematyczną trzeźwością.

W przypadku Homme Sport podjęto decyzję o zaprezentowaniu mężczyzny Kenzo w codziennych sytuacjach w sposób, który gra z humorem i stosunkowo niecodziennym tonem. Twarzą perfum jest Nicolas Cazale, sfotografowany w morzu podczas zabawy małą żaglówką. Czyż do nie doskonały żart? Jak powiedział projektant: „Nicolas jest młody, przystojny, atletyczny i bardzo umięśniony. Mógłby rywalizować w zawodach sportowych i wygrać za wszelką cenę. Ale tam, dokładnie w tym momencie, na tej wymarzonej plaży, jego sport jest bardzo, bardzo lekki. Gra, nie biorąc siebie na poważnie."

Olśniewający i dynamiczny cytrus

Górny akord kompozycji ujawnia żywiołowe esencje cytryny i świeżego, pikantnego grejpfruta doprawionego bardzo aromatycznymi nutami pikantnej mięty. Mężne serce dźwiga głęboką i wibrującą woń imbiru zestawioną z ostrością przypraw i bardzo zielonym dynamizmem geranium. Wreszcie nuty cedru i wetywerii przypominają nam o wspaniałym poprzedniku Kenzo Homme, tym razem urzekając nasze nozdrza zapachami, które są jednocześnie zmysłowe i strasznie tonizujące.

Oczywiście butelka mieszcząca ten niecodzienny aromat zachowuje piękną pionową linię zainspirowaną bambusem, stworzoną w 1991 roku przez Serge'a Mansau. W przypadku nowej wersji dom zdecydował się uwzględnić kategorię sportową nanosząc nazwę w kolorze jasnoczerwonym, a także ozdobić szkło butelki lekko metaliczną szarą powłoką, co jest raczej klasycznym wyborem dla perfum sportowych. Oryginalny flakon zwany Bamboo czerpie kody z pierwowzoru i przybiera niebiesko-szary kolor z czerwonymi elementami, aby nieść ten świeży zapach.

Krótki opis marki:

barcode do produktu
Kenzo Homme Sport opinie

Produkt w tej chwili nie posiada opinii


 




Znajdź nas na
nasza strona na facebook.com
Nasza strona na twitter

DOSTAWA
PRZY WPŁACIE
14 zł
DLA PŁATNOŚCI
ZA POBRANIEM
20 zł
DARMOWA DOSTAWA
na zakupy
powyżej 500zł

884150650
Informacja
Pn- Pt
godz. 10-17