Perfumy Kenzo Flower woda perfumowana 100 ml
woda perfumowana 100 ml

PROMOCJA
Cena minimalna 379 

Cena jedn. 3.39 zł/1 ml, w tym VAT

Cena :

379 339
Kenzo Flower woda perfumowana 30 ml
woda perfumowana 30 ml

Cena jedn. 7.2 zł/1 ml, w tym VAT

Cena :

216
Kenzo Flower woda perfumowana 50 ml
woda perfumowana 50 ml

Cena :

 
Stan produktu: Nowy
Wysyłka w ciągu 1 - 3 dni
DOSTAWA
Koszt dostawy:
Kurier DPD 16 zł - przelew na konto
Kurier DPD 22 zł - pobranie
PŁATNOŚCI
Pobranie
Przelew
Paynow
Cashbill

Damska woda perfumowana Kenzo Flower

Linia: dla kobiet
Objętość: 100 ml, 30 ml, 50 ml
Inauguracja zapachu: 2000
Gatunek kompozycji: kwiatowy, orientalny
Okazja: nosić na dzień
Głowa: mandarynka, czarna porzeczka, bułgarska róża, kwiat dzikiego głogu
Akord serca: jaśmin, opoponaks, róża, fiołek parmeński
Zwieńczenie: wanilia, kadzidło, białe piżmo
Perfumiarz: Alberto Morillas

Więcej

Pola kwiatów pośrodku drapaczy chmur

Oryginalny i etniczny dom haute-couture prowadzony przez fantastycznego Kenzo Takadę to przede wszystkim doskonała moda ale także wizytówka wielkich perfum sygnowanych poetyckimi inspiracjami mistrza. Opracowany w 2000 roku Flower oferuje nam pachnący, kwiatowy i delikatny wszechświat niczym wojna dzikich kwiatów toczona z nastrojowym smutkiem miasta ... Delikatny, subtelny i bardzo nowoczesny zapach skierowany jest do modnych i stylowych kobiet, które szukają inspiracji we wszystkim, co naturalne. Jego smukły szklany flakon kryjący w sobie kwiat maku jest symbolem życiowej siły i odnowy.

Kiedy wróżka uprawia maki w mieście

Świat haute-couture, podobnie jak perfumy Kenzo, od kilkudziesięciu lat oferuje nam swoje symbole magii i czaru. Jak cenny znak towarowy, marka rozprzestrzenia swoje kwiaty na całym świecie, w tym czcigodny mak, symbol domu. Jednak magia Kenzo sprawia, że ​​jego kwiaty rosną, aby dzielić się nimi ze wszystkimi kobietami.

Wraz z wypuszczeniem pięknej kwiatowej kompozycji w charakterystycznym milenijnym roku (jak wiosenne odrodzenie?), dom zainicjował wielkie wydarzenie ulicznego marketingu, oferując pole 1500 pięknych dzikich kwiatów w centrum Paryża w Centre Pompidou. Następnie idąc za sukcesem, powtórzył ten magiczny wyczyn, tworząc nowe pola pachnących maków w największych miastach świata. Dlatego też spoty reklamowe, pozostają pod całkowitym wpływem onirycznej poezji perfum, która zawsze rozwija czerwień i fetyszowy mak wokół natury, wody i oczywiście kobiety w przeciwieństwie do przygnębiającej szarości betonowego i nowoczesnego miasta.

Muzy słynnego zapachu, który oczywiście znajdziesz w naszej perfumerii internetowej, Shu Qi a następnie w 2009 roku Lika Minamoto zostały wybrane ze względu na swój wdzięk i wyrafinowaną azjatycką urodę, bohaterki filmów reklamowych równie magicznych, co estetycznych. Nie zapominając o czerwonym maku, niezatartym śladzie ducha Flower by Kenzo ...

Esencja maku jako pudrowy kwiat

Jak stworzyć aromat o zapachu maku, gdy nie ma on zapachu i jest tak bardzo ulotny i delikatny? Trzeba wzbudzić ciekawość i pobudzić wyobraźnię każdego, oferując wiele źródeł inspiracji. W ten sposób unikalna butelka została zaprojektowana przez geniusza „250 flakonów” Serge'a Mansau, aby przywołać długą łodygę niczym kwiat, który szybuje ponad budynkami by wznieść się wolny do nieba. Oczywiście delikatny mak wydaje się być inkrustowany w butelce, jakby twórca zapachu, Alberto Morillas chciał go tam umieścić by lepiej uchwycić jego zapach.

Utalentowany perfumiarz i jeden z najbardziej cenionych w branży wykreował dla marki wiele wyjątkowych dzieł. Pracował także dla największych modowych domów, tworząc głośne perfumy Calvin Klein CK One, luksusowe perfumy Giorgio Armani, w tym okrzyknięty legendą wśród świeżych męskich zapachów Armani Acqua Di Gio Pour Homme czy perfumy Gucci z pięknym kwiatowym Gucci Bloom i unikalnym orientalno-drzewnym Guilty Absolute Pour Homme.

Nowoczesna kompozycja wniosła odrobinę małej zapachowej rewolucji, oferując zmodernizowany powrót pudrowych nut, określanych jako nieco przestarzałe, do nowego tysiąclecia. Esencja otwiera się pikantnymi i żywymi nutami mandarynki, owocowymi aromatami czarnej porzeczki i korzennymi nutami różowych jagód. Zaskakujący i pachnący koktajl świeżości wzbogaci kwiatowe serce utkane z drogocennych kwiatów, takich jak jaśmin, róża i fiołek. Wtedy głęboki i pudrowy szlak stworzony przez nuty wanilii, białego piżma i opoponaxu stworzy nowoczesną pudrową bazę pełną zmysłowych krzywizn. Zapach uformowany wokół maku wibrującego potężnymi materiałami, przerywanego rzadkimi i cennymi bukolicznymi lotami i pudrowanego okrągłą i bogatą głębią.

Krótki opis marki:

Aktualnie brak opinii o produkcie
barcode do produktu

Zobacz polecane produkty:

Cartier La Panthere woda perfumowana damska

Cartier La Panthere

dostępne 2 warianty
w cenie od 357 zł
koszt jedn. 7.14 zł/1 ml
z pod. VAT

Elizabeth Arden Splendor woda perfumowana damska

Elizabeth Arden Splendor

dostępny 1 wariant
w cenie 99 zł
koszt jedn. 0.79 zł/1 ml
z pod. VAT

Nina Ricci Nina woda toaletowa damska

Nina Ricci Nina

dostępny 1 wariant

Nina Ricci Love in Paris woda perfumowana damska

Nina Ricci Love in Paris

dostępny 1 wariant

Versace Eros Pour Femme woda perfumowana damska

Versace Eros Pour Femme

dostępne 2 warianty
w cenie od 299 zł
koszt jedn. 5.98 zł/1 ml
z pod. VAT

Azzaro Wanted Girl Tonic woda toaletowa damska

Azzaro Wanted Girl Tonic

dostępny 1 wariant
w cenie 199 zł
koszt jedn. 2.49 zł/1 ml
z pod. VAT

Versace Pour Femme Dylan Purple woda perfumowana damska

Versace Pour Femme Dylan Purple

dostępne 3 warianty
w cenie od 248 zł
koszt jedn. 8.27 zł/1 ml
z pod. VAT

Zobacz artykuły na blogu

kobieta wącha perfumy zimą

Zimowa opowieść: najlepsze damskie perfumy na zimne miesiące
Nasza zimowa opowieść zaprasza Cię do odkrycia najlepszych damskich perfum doskonałych na chłodne miesiące!

walentynkowe perfumy męskie

Najlepsze zapachy na Walentynki dla niego
Zacznij planować wyjątkowy dzień 14 lutego już teraz!

perfumy Givenchy Irresistible

Najnowsze perfumy Givenchy Irresistible
Irresistible Givenchy - Uchwyć Chwilę Swojej Kobiecej Aury

Bruno Banani

Bruno Banani co to za marka?
Bruno Banani - wyjątkowe zapachy dla pewnych siebie indywidualistów

Nina Ricci

Nina Ricci – historia
Odkryj historię Marii Adeland Nielli, która wspięła się na szczyt świata mody, tworząc markę Nina Ricci

Inni klienci polubili te produkty:

Chanel Coco Mademoiselle woda perfumowana damska

Chanel Coco Mademoiselle

dostępne 2 warianty
w cenie od 399 zł
z ceną za 1ml :11.4 zł
wliczony podatek VAT

Givenchy Pour Homme woda toaletowa męska

Givenchy Pour Homme

dostępny 1 wariant
w cenie 269 zł
z ceną za 1ml :2.69 zł
wliczony podatek VAT

Guerlain Aqua Allegoria Mandarine-Basilic woda toaletowa damska

Guerlain Aqua Allegoria Mandarine-Basilic

dostępny 1 wariant
w cenie 439 zł
z ceną za 1ml :3.51 zł
wliczony podatek VAT

Marc Jacobs Daisy Dream woda toaletowa damska

Marc Jacobs Daisy Dream

dostępne 3 warianty
w cenie od 207 zł
z ceną za 1ml :6.9 zł
wliczony podatek VAT

Sarah Jessica Parker Lovely woda perfumowana damska

Sarah Jessica Parker Lovely

dostępne 2 warianty
w cenie od 135 zł
z ceną za 1ml :1.35 zł
wliczony podatek VAT

Hugo Boss Hugo Reversed woda toaletowa męska

Hugo Boss Hugo Reversed

dostępny 1 wariant
w cenie 196 zł
z ceną za 1ml :1.57 zł
wliczony podatek VAT

Lancome Miracle Secret woda perfumowana damska

Lancome Miracle Secret

dostępny 1 wariant

Carolina Herrera Bad Boy woda toaletowa męska

Carolina Herrera Bad Boy

dostępne 2 warianty
w cenie od 334 zł
z ceną za 1ml :6.68 zł
wliczony podatek VAT