Linia: dla kobiet
Objętość: 100 ml, 30 ml, 50 ml
Inauguracja zapachu: 2000
Gatunek kompozycji: kwiatowy, orientalny
Okazja: nosić na dzień
Głowa: mandarynka, czarna porzeczka, bułgarska róża, kwiat dzikiego głogu
Akord serca: jaśmin, opoponaks, róża, fiołek parmeński
Zwieńczenie: wanilia, kadzidło, białe piżmo
Perfumiarz: Alberto Morillas
Oryginalny i etniczny dom haute-couture prowadzony przez fantastycznego Kenzo Takadę to przede wszystkim doskonała moda ale także wizytówka wielkich perfum sygnowanych poetyckimi inspiracjami mistrza. Opracowany w 2000 roku Flower oferuje nam pachnący, kwiatowy i delikatny wszechświat niczym wojna dzikich kwiatów toczona z nastrojowym smutkiem miasta ... Delikatny, subtelny i bardzo nowoczesny zapach skierowany jest do modnych i stylowych kobiet, które szukają inspiracji we wszystkim, co naturalne. Jego smukły szklany flakon kryjący w sobie kwiat maku jest symbolem życiowej siły i odnowy.
Świat haute-couture, podobnie jak perfumy Kenzo, od kilkudziesięciu lat oferuje nam swoje symbole magii i czaru. Jak cenny znak towarowy, marka rozprzestrzenia swoje kwiaty na całym świecie, w tym czcigodny mak, symbol domu. Jednak magia Kenzo sprawia, że jego kwiaty rosną, aby dzielić się nimi ze wszystkimi kobietami.
Wraz z wypuszczeniem pięknej kwiatowej kompozycji w charakterystycznym milenijnym roku (jak wiosenne odrodzenie?), dom zainicjował wielkie wydarzenie ulicznego marketingu, oferując pole 1500 pięknych dzikich kwiatów w centrum Paryża w Centre Pompidou. Następnie idąc za sukcesem, powtórzył ten magiczny wyczyn, tworząc nowe pola pachnących maków w największych miastach świata. Dlatego też spoty reklamowe, pozostają pod całkowitym wpływem onirycznej poezji perfum, która zawsze rozwija czerwień i fetyszowy mak wokół natury, wody i oczywiście kobiety w przeciwieństwie do przygnębiającej szarości betonowego i nowoczesnego miasta.
Muzy słynnego zapachu, który oczywiście znajdziesz w naszej perfumerii internetowej, Shu Qi a następnie w 2009 roku Lika Minamoto zostały wybrane ze względu na swój wdzięk i wyrafinowaną azjatycką urodę, bohaterki filmów reklamowych równie magicznych, co estetycznych. Nie zapominając o czerwonym maku, niezatartym śladzie ducha Flower by Kenzo ...
Jak stworzyć aromat o zapachu maku, gdy nie ma on zapachu i jest tak bardzo ulotny i delikatny? Trzeba wzbudzić ciekawość i pobudzić wyobraźnię każdego, oferując wiele źródeł inspiracji. W ten sposób unikalna butelka została zaprojektowana przez geniusza „250 flakonów” Serge'a Mansau, aby przywołać długą łodygę niczym kwiat, który szybuje ponad budynkami by wznieść się wolny do nieba. Oczywiście delikatny mak wydaje się być inkrustowany w butelce, jakby twórca zapachu, Alberto Morillas chciał go tam umieścić by lepiej uchwycić jego zapach.
Utalentowany perfumiarz i jeden z najbardziej cenionych w branży wykreował dla marki wiele wyjątkowych dzieł. Pracował także dla największych modowych domów, tworząc głośne perfumy Calvin Klein CK One, luksusowe perfumy Giorgio Armani, w tym okrzyknięty legendą wśród świeżych męskich zapachów Armani Acqua Di Gio Pour Homme czy perfumy Gucci z pięknym kwiatowym Gucci Bloom i unikalnym orientalno-drzewnym Guilty Absolute Pour Homme.
Nowoczesna kompozycja wniosła odrobinę małej zapachowej rewolucji, oferując zmodernizowany powrót pudrowych nut, określanych jako nieco przestarzałe, do nowego tysiąclecia. Esencja otwiera się pikantnymi i żywymi nutami mandarynki, owocowymi aromatami czarnej porzeczki i korzennymi nutami różowych jagód. Zaskakujący i pachnący koktajl świeżości wzbogaci kwiatowe serce utkane z drogocennych kwiatów, takich jak jaśmin, róża i fiołek. Wtedy głęboki i pudrowy szlak stworzony przez nuty wanilii, białego piżma i opoponaxu stworzy nowoczesną pudrową bazę pełną zmysłowych krzywizn. Zapach uformowany wokół maku wibrującego potężnymi materiałami, przerywanego rzadkimi i cennymi bukolicznymi lotami i pudrowanego okrągłą i bogatą głębią.