Kenzo sprawił, że marzyliśmy o jego wyimaginowanych makach wyhodowanych na betonie dzięki Flower w 2000 roku. Teraz za sprawą Kenzo Flower in the Air urocze maki dosłownie uciekają z miejskiego surrealistycznego ogrodu, aby zaoferować nam urzekający wizualny spektakl, a także nowy zapach, w którym róża, królowa aromatów jest wyeksponowana pomiędzy słodkimi owocowymi nutami. Przygotuj się na zachwycające doznania obserwując jak ten zachwycający kwiat strzela wysoko w powietrze!
Niekonwencjonalna marka pozostaje jednym z niekwestionowanych mistrzów poetyckiej zadumy w perfumach, obrazu raju zagubionego w samym sercu naszych miast, złocistych słoni i maków rosnących nawet w betonie. Dzięki nowej kompozycji przekaz reklamy dosłownie wlatuje w wysokie sfery snów, oferując nam niezapomnianą podróż przez chmury. Piękna i tajemnicza Shu Qi, słodka muza Kenzo Flower, jest widzem tego niesamowitego spektaklu, w którym maki zmęczone szarymi ziemiami wznoszą się w przestrzeń, pokrywając ten smutny świat inwazją czerwonych kwiatów, jak wiosenne odrodzenie, może także odrodzenie miłości? Flower in the Air nie skąpi poezji, aby nas zaskoczyć, a jego wprowadzenie do perfumerii było oczywiście ogromnym wyzwoleniem czerwonych balonów w samym sercu Paryża. Mówi się, że ten zapach sprzedaje nam sny i swój aromat w całkowicie nierozłączny sposób!
Alberto Morillas autor esencji chciał stworzyć zapachowy hołd dla „wszystkich kobiet wczoraj, dziś i jutro”, oferując im pachnącą i sensualną poetycką opowieść, którą można nosić jak świeżą i zmysłową chmurę, gotową wpuścić światło ...
To soczyste i słodkie nuty gruszek i malin mieszają się z delikatnie pikantnym różowym pieprzem otwierając kompozycję. Olśniewająca róża, wyjątkowy surowiec stworzony dla Kenzo, łączy się z magnoliami i gardenią, aby ten słodki zapach wzbił się w kwiatowe powietrze. Cudownie towarzyszyć będzie temu pudrowy akcent fiołków. Na koniec ta kwiecista i przewiewna chmura pojawia się w delikatnych oparach bursztynowego drewna i białego piżma, aby wydobyć wszystkie najpiękniejszych aspekty kobiecości.
Zaprojektowany przez Serge'a Mansau flakon oferuje unikalny i oryginalny projekt, w którym mak znajduje się w dużym wnętrzu korka. Jakby swoją świetlistością chciał nadać większej przezroczystości i piękna okrągłej butelce. Tak więc wygląd tego kwiatu w powietrzu całkowicie różni się od smukłego kwiatu w pierwowzorze.