Produkty ostatnio oglądane:

Męska woda toaletowa   Light Blue pour Homme od Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana Light Blue pour Homme
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 245 zł
cena jedn. 3.27 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda toaletowa   Seductive Homme od Guess

Guess Seductive Homme
męskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty
w cenie od 105 zł
cena jedn. 1.05 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   Moonlight od Ariana Grande

Ariana Grande Moonlight
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 249 zł
cena jedn. 2.49 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda toaletowa   Chance Eau Fraiche od Chanel

Chanel Chance Eau Fraiche
toaletowe woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 430 zł
cena jedn. 8.6 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda perfumowana   Spicebomb Extreme od Viktor & Rolf

Viktor & Rolf Spicebomb Extreme
perfumowana woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 399 zł
cena jedn. 4.43 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Perfumy męskie  Polo Blue Parfum od Ralph Lauren

Ralph Lauren Polo Blue Parfum

dostępne 2 warianty
w cenie od 385 zł
cena jedn. 5.13 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   Valentina Blush od Valentino

Valentino Valentina Blush
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 279 zł
cena jedn. 5.58 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   Jour d' od Hermes

Hermes Jour d'Hermes
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant

Zobacz artykuły na blogu

kwiat pomarańczy

Kwiat pomarańczy: jak zamknąć słońce w butelce
Poznaj cudowną nutę kwiatu pomarańczy, która potrafi rozjaśnić nawet najmroczniejsze aspekty dnia i dodać świeżości każdej chwili

Davidoff męskie perfumy

Dwie legendy Davidoff: Zino i Cool Water Men
Magia legendarnych perfum Davidoff Zino i Cool Water, które swoją klasyczną elegancją inspirują mężczyzn i tworzą niezapomniany temat do rozważań i dyskusji

Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana- Królowie La Dolce Vita
Odkryj silne i zmysłowe uniwersum Dolce & Gabbana, marki, która definiuje włoskość i styl na całym świecie

nuty na pięciolinii

Brzmienie zapachu: perfumy inspirowane muzyką
Zapachy z nutami muzycznymi - zanurz się w symfonii zapachów, które rytmicznie podkreślają Twój styl życia

kompozycja Versace Pour Femme Dylan Blue

Versace Pour Femme Dylan Blue
Niezwykła moc kobiecości z Versace Pour Femme Dylan Blue - zapachem, który łączy kontrasty i wyraża pewność siebie każdej nowoczesnej kobiety

Zobacz polecane produkty:

Męska woda toaletowa   Made for Men od Bruno Banani

Bruno Banani Made for Men
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 99 zł
koszt jedn. 1.98 zł/1 ml
z pod. VAT

Unisex woda toaletowa   Aqua Allegoria Bergamote Calabria od Guerlain

Guerlain Aqua Allegoria Bergamote Calabria
wody toaletowe unisex
dostępne 2 warianty
w cenie od 199 zł
koszt jedn. 2.65 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda toaletowa   Daisy Dream od Marc Jacobs

Marc Jacobs Daisy Dream
damskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty
w cenie od 207 zł
koszt jedn. 6.9 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   Obsessed for Men od Calvin Klein

Calvin Klein Obsessed for Men
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant

Damska woda perfumowana   Yes I Am od Cacharel

Cacharel Yes I Am
damskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 191 zł
koszt jedn. 6.37 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   Stronger With You Freeze od Giorgio Armani

Giorgio Armani Stronger With You Freeze
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 299 zł
koszt jedn. 2.99 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda perfumowana   Toy Boy od Moschino

Moschino Toy Boy
perfumowana woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 199 zł
koszt jedn. 1.99 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda perfumowana   Acqua Di Gio Eau De Parfum od Giorgio Armani

Giorgio Armani Acqua Di Gio Eau De Parfum
perfumowana woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 359 zł
koszt jedn. 4.79 zł/1 ml
z pod. VAT

Opis:

Miłość kreatora do mody

Miłość Takady do mody rozwinęła się w młodym wieku, szczególnie dzięki czytaniu magazynów o modzie, które podkradał swoim siostrom. Studiował na Uniwersytecie Studiów Zagranicznych w Kobe, gdzie jednak poczuł się znudzony i ostatecznie zrezygnował ze studiów, wbrew woli swojej rodziny. W 1958 roku wstąpił do szkoły mody, „Bunka Fashion College” w Tokio, która wtedy właśnie otworzyła swoje drzwi dla studentów płci męskiej.

Pobyt w Paryżu

Po uzyskaniu dyplomu osiadł w Paryżu w 1964 roku. Był outsiderem ledwo mówiącym po francusku. Wtedy też wpadł na pomysł zorganizowania pierwszego pokazu na ulicy, bo chciał przekonać ludzi, że moda może być radosna. Że można się nią bawić, można mieszać kolory i pomysły. Próbował zdobyć miejsce w środowisku mody. Brał udział w pokazach, nawiązywał kontakty z mediami i sprzedawał swoje szkice.

Więcej
Pierwszy pokaz mody w galerii Vivienne

Jego sukces rozpoczął się w 1970 roku kiedy zorganizował swój pierwszy pokaz w Galerii Vivienne. W tym okresie także został otwarty jego pierwszy sklep „Jungle Jap”, a jeden z jego modeli pojawił się na okładce czasopisma „ELLE”. Jego kolekcja została zaprezentowana w Nowym Jorku i Tokio w 1971 roku. W następnym roku zdobył nagrodę Japan Fashion Editor Club. Takada udowodnił swoje poczucie dramatyzmu, gdy w latach 1978 i 1979 pokazywał się w cyrkowym namiocie. Pokaz kończył się na paradzie jeźdźców konnych w przezroczystych mundurach, a on sam jechał na słoniu.

Pierwsza męska kolekcja

Jego pierwsza męska kolekcja została wydana w 1983 roku. W 1988 roku powstały pierwsze perfumy dla kobiet. Rozpoczęła się od Kenzo de Kenzo, Parfum D'ete, Le monde est beau i L'eau par Kenzo. Kenzo pour Homme był jego pierwszym męskim zapachem wprowadzonym na rynek w 1991 roku. Linia Flower by Kenzo , uruchomiona w 2000 roku, stała się jednym z flagowych perfum marki. W 2001 roku uruchomiono także linię do pielęgnacji skóry KenzoKI. Od 1993 roku marka jest własnością francuskiej firmy LVMH z branży artykułów luksusowych. W 2016 roku zaprojektował perfumy dla Avon.

Zachodni styl mody okiem japończyka

Styl marki w modzie to styl zachodni widziany oczami Japończyka. Obecnie, po latach sukcesów, Kenzo Takada przeszedł na emeryturę. Funkcję dyrektora kreatywnego powierzył pochodzącemu z Sardynii Antonio Marrasowi.