Wariant esencji: aromatyczny, owocowy
Światowa premiera: 2014
Zastosowanie: dzień
Linia: dla niego
Opakowanie: 200 ml, 50 ml, 100 ml
Akord otwarcia: liść ananasa, melon, różowy pieprz
Nuta środkowa: lawenda, geranium
Linia głębi: paczula, zamsz
Kreacja zapachu: Anne Flipo
Awangardowa esencja dla uroczego mężczyzny z duszą rockandrollowego buntownika o doskonałym poczuciu humoru. Człowieka pewnego siebie, lubiącego podkreślać swoją męskość i wyrafinowany styl. Mężczyzny twardo stąpającego po ziemi, odważnego i niestrudzonego pana własnego losu, kosmopolitycznego Playboya. Po premierowych perfumach Jimmy Choo dla kobiet to pierwsza pozycja w portfolio znanego brandu skierowana do męskiej widowni. Kiedy myśli się o tej marce, skojarzenia wędrują w kierunku luksusowych butów i szykownych dodatków. Od 2011 roku możemy ją też utożsamiać z wyjątkowymi aromatami o dynamicznym i zmysłowym charakterze.
Utrzymane w minimalistycznym stylu perfumy męskie J.Ch. Man to zapach wywodzący się z nurtu fougere, który daje wrażenie ekstrawaganckiej i drapieżnej świeżości. Zaczyna się żywiołową mieszanką owocowych nut i strzelających ziaren różowego pieprzu. Soczyste i słodkie melony ułożone na liściach ananasa otwierają się na odurzającą woń dzikiej lawendy. Serce ujawnia ostre i śmiałe niuanse geranium, charakterystycznego składnika dla męskiej perfumerii. Całość dopełnia klasyczna, elegancka baza brzmiąca drzewnymi akordami paczuli i szlachetnego zamszu.
Niezwykła kompozycja jest dziełem renomowanej perfumiarz Anne Flipo, która potwierdziła w niej swój doskonały kunszt i rzemiosło. Znana z doskonałego remake'u zapachu Givenchy L'Interdit i wspaniałego Armani Acqua Di Gioia z biegiem czasu stworzy też dla domu perfumy damskie Illicite. Za zdjęcia do kampanii reklamowej Choo Man odpowiada fotograf gwiazd Peter Lindbergh a przystojnego i charyzmatycznego buntownika ucieleśnia przed obiektywem brytyjski aktor Kit Harington.
„Kit doskonale uosabia mężczyznę Jimmy Choo. Promieniuje dokładnie tą naturalną, a jednocześnie wciągającą męskością - w połączeniu z nieformalnym stylem."
(Sandra Choi, dyrektor kreatywny)
Zapach zamknięto w prostym flakonie, którego wygląd oparto na wyraźnych liniach i oszczędnym minimalizmie. Zgodnie ze znakiem rozpoznawczym marki, który stanowią efektownie wytłaczane wzory skóry pytona i krokodyla przeniesiono ten charakterystyczny design na korek flakonu. Elegancką butelkę wykonano z jasnoszarego szkła kontrastującego ze srebrno-antracytowym kolorem zakrętki.