W 2020 roku kolekcja perfum Jean Paul Gaultier Le Male obchodzi 25-lecie swojej oryginalnej edycji. Prezentowane w butelce w formie szklanego popiersia i obdarzone niepowtarzalnym aromatycznym zapachem odniosły ogromny sukces po wejściu na rynek męskiej perfumerii. Od tego czasu entuzjazm publiczności dla nich nie przygasł. Tym razem, we współpracy z hiszpańską firmą Puig, projektant postanawia ponownie umieścić ten zapach w centrum uwagi, nadając mu nowy i kontrastowy oddech. Jeszcze bardziej zmysłowy i mocniejszy niż wcześniej zmienia się w Le Male Le Parfum.
Długo oczekiwany przez fanów domu wyznacza punkt zwrotny w tej sadze, zachowując oryginalny aromat protoplasty, ale jednocześnie ujawniając bardziej zmysłowy i kontrastowy charakter. Ta wyjątkowo silna esencja jest skierowana do charyzmatycznego mężczyzny, świadomego swoich mocnych stron i dumnego z ich wykorzystywania. Świat morski wciąż jest obecny, o czym świadczą liczne filmy reklamowe nakręcone na rzecz kampanii. W nocnej atmosferze marynarz wspina się na górny pokład. Ze wzrokiem utkwionym w horyzont bierze głęboki wdech morskiego powietrza, pozwalając rozpryskującej się fali spłynąć po jego muskularnym ciele. "Niezupełnie admirał, ale nadal bardzo godny podziwu, najseksowniejszy żeglarz świata właśnie został ulepszony: teraz jest kapitanem", powiedział JPG.
We wszystkich zapachach z rodziny Le Male punktem odniesienia jest zawsze lawenda. Rzeczywiście, jest to prawdziwy znak firmowy Jean-Paula Gaultiera. Dlatego nie do pomyślenia było obejście się bez tego śródziemnomorskiego składnika. Jednak ten kwiat z Garrigue ujawnia nowy aspekt swojej osobowości. Perfumowana kompozycja, która zawdzięcza swoje istnienie Quentinowi Bisch, twórcy przełomowych perfum Chloe Nomade czy prowokująco zmysłowego aromatu Paco Rabanne Pure XS For Her oraz Nathalie Gracia-Cetto, znanej z zapachu Boucheron Quatre Absolu de Nuit, rozpoczyna się ostrą świeżością w kontakcie z pikantnym kardamonem. Następnie jej ślad stopniowo staje się cieplejszy i bardziej drzewny. Serce urzeknie Cię pięknymi woniami ekskluzywnego irysa i wyrafinowanym obliczem lawendy. Orientalna wanilia zwiększa dziesięciokrotnie swoją zmysłowość, pozostawiając po sobie nieskończenie pudrowy zapach.
W przypadku nowego flakonu zapomnij o tradycyjnym niebieskim kolorze, charakterystycznym dla całej linii. Tym razem marynarz włożył swój najbardziej elegancki mundur. Jeśli butelka nadal jest ubrana w słynną bluzkę w paski, lśni bardziej niż kiedykolwiek, oferując tu i ówdzie luksusowe, złote detale. Można by rzec, że włożyła swój najładniejszy i odświętny strój! Jednak całość zapakowana jest jak zwykle do pudełka w kształcie puszki. Po raz kolejny w niekonwencjonalnym duchu projektant stawia tym razem na wyrafinowanie. W naszej internetowej perfumerii znajdziesz tę wspaniałą esencję w różnych, odpowiednich dla Twoich potrzeb pojemnościach. Jej wspaniale męski i luksusowy aromat wyzwoli w Tobie uwodzicielskie i przywódcze cechy. „Le Male Le Parfum jest na górnym pokładzie, kuszący i szykowny. W rozpiętej koszuli i powiewającej na wietrze jego klatka piersiowa może drażnić żywioły”.
EAN (GTIN):
PRODUCENT
Antonio Puig S.A.
Plaza Europa 46-48
08902 Barcelona
Spain
consumercare@puig.com
OSTRZEŻENIA DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA
Produkt jest łatwopalny do momentu całkowitego wyschnięcia.
Przechowywać z dala od ciepła, gorących powierzchni, iskier, otwartego ognia oraz innych potencjalnych źródeł zapłonu.
Zakaz palenia w pobliżu.
Unikać rozpylania w okolicy oczu oraz na uszkodzoną lub podrażnioną skórę.
W przypadku kontaktu produktu z oczami, natychmiast przepłukać je dużą ilością wody.
DOSTAWA
PRZY WPŁACIE
16 zł
DLA PŁATNOŚCI
ZA POBRANIEM
22 zł
DARMOWA DOSTAWA
na zakupy
powyżej 500zł