Słynny kreator mody i perfum Jean Paul Gaultier może poszczycić się bogatym i unikalnym katalogiem zapachów, w którym czołowe miejsce od 1995 roku zajmuje ikoniczny Le Male. Przedstawiony w butelce w kształcie popiersia, z mariniere, czyli marynarskim wzorem, lepiej trzyma się filozofii twórcy niż jakakolwiek inna kreacja. Jego rozgłos jest absolutnie ogromny i pozostaje do dziś jednym z największych męskich aromatów na świecie. Aby utrwalić jego mit, marka postanowiła dać mu nowe wcielenie. I tak słynne perfumy odradzają się jako nowa esencja Le Beau, która idealnie współgra z damską wersją La Belle.
Le Beau zawdzięcza swoje istnienie Quentinowi Bischowi, perfumiarzowi, który już kilkakrotnie pracował dla marki oraz Soni Constant. W tej kompozycji znakomity duet postawił na kontrasty, wybierając trzy główne składniki, aby sformułować prosty, ale jednocześnie intensywny i świeży zapach. Początkowo aromat wyraźnie stawia na klasyczną świeżość, uwalniając rześki powiew śródziemnomorskiej bergamotki. W drugim etapie serce kompozycji staje się bardziej pikantne i ciepłe w kontakcie z fasolą tonka. Bogaty i subtelny surowiec zapewnia niezrównane wyrafinowanie. Aromat staje się zwierzęcy i dymny. Wreszcie całość wieńczy męski i egzotyczny akcent drewna kokosowego, który nadaje mu zmysłowego tonu, zapraszając do intymności i bliskości. Bardziej niż kiedykolwiek mężczyzna JPG ujawnia się w całej swojej największej autentyczności.
Flakon Le Beau jest inspirowany pierwszym szklanym popiersiem projektanta z pewnymi przekształceniami. Z jego powierzchni zniknął ulubiony wzór mariniere, ustępując miejsca bardziej kwadratowej i muskularnej sylwetce niż wcześniej. Imponujące mięśnie są wyraźnie zaznaczone jak w atletycznej budowie ciała sportowca. Krawędzie butelki są znacznie bardziej widoczne. Wydaje się, że kreator skupił się tym razem na kulturystyce. Szerokie i mocne ramiona, doskonale zarysowany tors. Niebieski kolor szkła został również zastąpiony ciemniejszym i bardziej tajemniczym odcieniem co daje obraz absolutnie magnetyczny i pociągający. Liść figowy został odważnie umieszczony, aby ukryć ponętne, męskie atrybuty. Jego złoty kolor jest zarówno efektowny jak i wyrafinowany, idealnie pasujący do całego konceptu.
EAN (GTIN):
PRODUCENT
Antonio Puig S.A.
Plaza Europa 46-48
08902 Barcelona
Spain
consumercare@puig.com
OSTRZEŻENIA DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA
Produkt jest łatwopalny do momentu całkowitego wyschnięcia.
Przechowywać z dala od ciepła, gorących powierzchni, iskier, otwartego ognia oraz innych potencjalnych źródeł zapłonu.
Zakaz palenia w pobliżu.
Unikać rozpylania w okolicy oczu oraz na uszkodzoną lub podrażnioną skórę.
W przypadku kontaktu produktu z oczami, natychmiast przepłukać je dużą ilością wody.
DOSTAWA
PRZY WPŁACIE
16 zł
DLA PŁATNOŚCI
ZA POBRANIEM
22 zł
DARMOWA DOSTAWA
na zakupy
powyżej 500zł