Pierwsza wersja L'Eau D'Issey Pour Homme była jak „uczucie siły i świeżości górskiego potoku”. Tym razem L'Eau Majeure D'Issey przenosi nas w zupełnie nowe miejsce, w którym panuje morska atmosfera. Ten męski zapach, świeży i mocny, zachowuje swój wodny charakter jednak o bardziej słonym wyrazie, jakby pochodził prosto z morza.
Esencja rozpoczyna się intensywną świeżością, za którą odpowiada duet bergamotki i grejpfruta podbity akordem dzikiej mięty. Ta słodko-goryczkowata soczystość przenika do serca, eksponując umieszczone w nim wodne nuty oraz mieszankę hedione i liści herbaty. Wreszcie całość bazuje na drzewnym i męskim szlaku, otulonym miękkością kaszmiru i wysublimowanym przyjemną wonią kumaryny. Rezultatem jest bardzo zbilansowany aromat, zarówno orzeźwiający, jak i autentyczny, idealnie wpisujący się w codzienne życie współczesnych mężczyzn.
Charakterystyczna butelka mieszcząca nowe perfumy Issey Miyake nawiązuje do wzornictwa swoich poprzedników. Zachowała imponujący kształt, zyskując jednocześnie bardziej mineralny wygląd. Krystalicznie czysta sylwetka flakonu posiada teraz zaokrąglone brzegi przypominające gładki kamyk. Jej perfekcyjne, miękkie linie nadają całości zauważalnie współczesnego wyrazu, ułatwiając jednocześnie korzystanie. Zwieńczenie stanowi pokaźna zakrętka w szarym kolorze. Korek doskonale harmonizuje z obecnym kolorem aromatu i srebrnymi literami umieszczonymi na przedniej ściance.
Zestaw prezentuje się wyjątkowo elegancko. Zainscenizowanie tych kilku szczegółów jest swoistym hołdem złożonym marce, pozwalającym na idealne wkomponowanie zapachu w historię wspaniałego domu. Za jego zapachową formułę odpowiadają perfumiarze: Aurelien Guichard oraz Fabrice Pellegrin. Natomiast za wizualizacją i designem stoi projektant Todd Bracher, który dba też o to, by perfumy damskie i męskie zawsze ze sobą współgrały, według zasady dwoistości kobiecości i męskości, znaku rozpoznawczego Isseya Miyake.
Swoboda oceanu wpływa bezpośrednio do butelki, reklama Majeure nie wymaga żadnej interwencji człowieka. Nacisk kładziony jest na siłę dopasowania wody do zapachu. Kampania pokazuje, jak woda może stworzyć coś nowego. Tworzy kształty, a nawet słowa, napełnia butelkę nieustannym ruchem i tworzy tajemniczą kompozycję zjednoczoną w nowym aromacie. Jednocześnie woda zawsze reprezentuje coś ulotnego. Żyje dynamizmem, nieustannie się rozwija i dostosowuje do warunków naturalnych. Bez wątpienia jest eksplozją naturalnej witalności. Właśnie taki stosunek do życia przekazuje wszystkim współczesnym mężczyznom Issey gdy tylko zastosują tę drzewno-słoną mieszankę.
Podobnie jak pozostałe trzy elementy, woda jednoczy zarówno żeńskie, jak i męskie składniki i żyje z dwoistości płci. Z tego powodu marka regularnie wykorzystuje wodę jako źródło inspiracji zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Dalszy rozwój kobiecego zapachu sygnaturowego i w tym sensie kobiecego odpowiednika idzie w parze z męskim. Wprowadzony do sprzedaży w 2016 roku przybrał nazwę L'Eau D'Issey Pure.
Prekursorem całej linii były perfumy L'Eau D'Issey skierowane do kobiet i skonstruowane przez Jacquesa Cavalliera w 1992 roku. Niedługo po nich ukazała się męska wersja. Te dwie nowatorskie esencje były wówczas w doskonałej harmonii z modą domu. Rzeczywiście, twórca marki zawsze starał się burzyć konwencje i nie podążać za żadnym trendem. Od 45 lat ten poeta tkaniny i wielki wizjoner konsekwentnie tworzy własny styl odpowiadając na potrzeby swoich rówieśników. W ten sposób kreuje modę i zapachy dostosowane do naszego aktywnego stylu życia. Są one jednocześnie żarliwe, autentyczne i nowoczesne. Sprawiają, że ich ożywczy, wodny oddech unosi się nad naszym codziennym życiem. Majeure D'Issey nie jest wyjątkiem od reguły i pozostaje szczególnie wierny wartościom prostoty, oczywistości i autentyczności Isseya Miyake. Ten wspaniały aromat jest przeznaczony dla współczesnego człowieka czynu, młodego duchem.