Wysyłamy 1 - 3 dni od zamówienia

Hugo Boss The Scent dostępny jako

Hugo Boss The Scent woda toaletowa 100 ml

woda toaletowa 100 ml

Cena :
237
The Scent woda toaletowa 200 ml - eau de toilette - edt

woda toaletowa 200 ml

Cena :
289
The Scent woda toaletowa 50 ml - eau de toilette - edt

woda toaletowa 50 ml

Cena :
209 169
Średnia ocena z 1 opinii

 Produkt - opis

Marka: Hugo Boss
Nazwa produktu:
Koncentracja: wody toaletowe
Zalecany na: wieczór
Klasa: dla niego
Opakowanie: 100 ml, 200 ml, 50 ml
Odmiana zapachu: aromatyczno-przyprawowy
Rok wprowadzenia kompozycji: 2015
Akordy: lawenda, imbir, maninka, skóra

Nowa męskość Hugo Bossa

Boss The Scent ujawnia nowy aspekt mężczyzny, uwodzicielskiego i bardziej dojrzałego niż kiedykolwiek wcześniej. Dla wielkich projektantów uwodzenie jest sztuką, idealną równowagą między pewnością siebie a nonszalancją. Boss przeznaczył swoją wodę dla mężczyzn, którzy są pewni siebie i są świadomi swojego uroku. Czarujący i nieskazitelnie eleganccy potrafią oczarować każdą kobietę. Choć The Scent to męski aromat, niemniej jednak wydaje się, że został bezpośrednio zainspirowany pragnieniami ukrytymi głęboko w kobiecych sercach. Jego właściciel to człowiek, który świetnie rozumie, że czasem lepiej szeptać miłe słowa niż wyrzucać z siebie impulsywne deklaracje bez pokrycia. Ikoniczny Boss Bottled podkreślał przede wszystkim sukces zawodowy, w nowym zapachu jest to kwestia osiągnięć na poziomie osobistym. Bardziej niż kiedykolwiek marka przenosi nas na terytorium emocji.

Zapach nasycony niuansami

Doskonałą kompozycję zawdzięczamy dwóm perfumiarzom, Bruno Jovanovicowi i Pascalowi Gaurinowi, którzy wspólnie postanowili przygotować drzewną i aromatyczną esencję, przekonującą kombinacją owocowych, kwiatowych i pikantnych nut. Wykazali się przy tym ogromną śmiałością i zastosowali niecodzienny składnik pochodzący z Południowej Afryki, owoc maninka, który uważany jest za afrodyzjak. Jego zapach zbliżony jest do mieszanki owocu pasji i rumu. Swój męski i wyjątkowy urok kompozycja ujawnia już na samym początku. Lekko korzenny imbir ma w sobie coś świeżego i orzeźwiającego co sprawia, że ​​pierwsze wrażenie jest mocne i bardzo energetyzujące. Ostre otwarcie łagodzą cytrusowe olejki mandarynki i bergamotki. W sercu owoc maninka spotyka lawendę, które pokazują uwodzicielski i nieokiełznany charakter. Zapach dopełniają drzewne akordy i intensywne skórzane nuty definiujące atrakcyjną i czystą męskość, której nie można się oprzeć.

Flakon - prosta elegancja łączy się z męskim urokiem

Kompozycja zaprezentowana jest w szlachetnej, smukłej, szklanej butelce wiernej klasycznemu projektowi. Jej jasna i prosta forma przypomina flakon perfum Boss Bottled lecz różni je duży, metalowy, srebrny korek. Przezroczyste szkło ujawnia kuszący, bursztynowy płyn wewnątrz butelki, budzący skojarzenia ze stopionym złotem. Całość utrzymuje rodzaj srebrnej ramy. Zewnętrzne opakowanie doskonale odzwierciedla równowagę między prostą elegancją a męskością. Pudełko utrzymane jest w kolorze ciemnobrązowym, na którym widoczny jest zarys butelki.

Kampania z udziałem Theo Jamesa

Perfumy i kampanie Boss są znane ze swojej wybitnej obsady. Czy to Ryan Reynolds i Gerard Butler dla Bottled, czy Orlando Bloom dla Boss Orange Man, to elity Hollywood, które idealnie ucieleśniają zapachy marki. W obecnej kampanii, przed kamerą stanął aktor Theo James. Atrakcyjny Brytyjczyk stał się znany z udziału w filme "Zbuntowana" i serii "Niezgodna.

"Od dawna podziwiałem Boss za osiągnięcie idealnej równowagi między klasycznym a nowoczesnym stylem. Ta kampania podsumowuje kultowego ducha marki, a także odzwierciedla mój własny gust..."
(Theo James)

Theo ucieleśnia wszystko, co reprezentuje Boss The Scent. Jest pewny siebie, a jednocześnie swobodny i uroczy, świadomy swojej uwodzicielskiej mocy. Podczas kampanii prasowej można zobaczyć przystojnego aktora w szlachetnym garniturze. Jego niesamowity wzrok tak bardzo przyciąga, że od razu chce się darzyć go czystym uwielbieniem. Za nim stoi kobieta, modelka Natasha Poly, która ledwo potrafi oprzeć się jego zapachowi. Dzięki swojemu urokowi i klasycznemu stylowi aktor idealnie pasuje do marki. Spot reklamowy wyreżyserował jeden z najwybitniejszych amerykańskich twórców, Darren Aronofsky. Stał się znany z filmów takich jak Czarny Łabędź, Noah i Requiem dla snu. Ciepłe oświetlenie i miejsce dające miękki i bursztynowy efekt zapewniają uwodzicielski i zmysłowy nastrój, który oczarowuje zmysły jak sam zapach. Fotografowie Mert i Marcus byli odpowiedzialni za kampanię prasową.

"My w Boss z przyjemnością witamy Theo Jamesa jako ambasadora marki naszego najbardziej luksusowego i uwodzicielskiego zapachu. Jego szczególna charyzma doskonale uosabia naszą interpretację uwodzenia."
(Starszy wiceprezes Hugo Boss)

 Pobierz link do produktu w postaci QRCode

link do produtu w postaci barcode

Ocena

Bardzo fajny zapach stanowiący ciekawą propozycję od Bossa. Najpierw wąchałem próbkę a krótko potem zapadła decyzja o zakupie dużej butelki. Od pierwszego powąchania wiedziałem że to jest to i w dalszym ciągu nie mam żadnych wątpliwości. Są aromatyczne i pachną na mojej skórze lekko korzennie, słodko i elegancko. Są mocne, zwłaszcza na początku silnie świdrują w nosie i bardzo wyraziste a później robią się łagodniejsze. Trwałość mają na bardzo dobrym poziomie. Podobają się nie tylko mnie bo moja żona też je wysoko ocenia. Polecam


 


Znajdź nas na
nasza strona na facebook.com
Nasza strona na twitter

DOSTAWA
PRZY WPŁACIE
14 zł
DLA PŁATNOŚCI
ZA POBRANIEM
19 zł
DARMOWA DOSTAWA
dla zakupów
powyżej 500zł

884150650
Informacja
Pn- Pt
godz. 10-17