Data premiery: 2015
Pojemność: 50 ml
Linia: damska
Rekomendowana aplikacja: na dzień lub wieczór
Wariant esencji: kwiatowy, owocowy
Skład otwarcia: mandarynka, jeżyna, malina, trawa
Linia serca: czarna herbata, jaśmin, irys, śliwka
Akord bazy: cedr, bursztyn, drzewo sandałowe
Choć pierwotnie stworzony w 1997 roku, Hugo Woman pojawił się ponownie w bardziej nowoczesnej wersji. Kwiatowy, owocowy, elegancki i nieskończenie kobiecy. Jego Pierwsze wydanie adresowane było do kobiet prowadzących życie według własnych zasad. 20 lat później powraca na powierzchnię, tym razem zwracając się do nowej generacji, ale przekazując to samo przesłanie. Jest to zapach, który promuje otwartość i ciekawość i nie boi się pokazać swojej zbuntowanej strony. Połączenie kobiecych nut z męskimi niuansami tworzy nieoczekiwany aromat, który wyznacza nowe standardy. Nowoczesny, niekonwencjonalny, ale kobiecy i młodzieńczy, stanowi hołd dla kobiety Hugo.
Zaczyna się od owocowej mieszanki jeżyn i mandarynek, które tworzą orzeźwiającą aurę. Himalajska trawa, symbol przygody i ucieczki, doskonale harmonizuje z owocowymi nutami i nadaje kompozycji lekką świeżość. W sercu zapachu rozwija się jego wyjątkowy i zaskakujący charakter. Kwiatowe esencje jaśminu Sambac i irysa zaznaczają swoje pudrowe, kobiece akcenty i są uosobieniem tajemniczej elegancji. Pikantne i męskie akordy czarnej śliwki i indyjskiej czarnej herbaty nadają całości gęstego, przydymionego i zaskakującego charakteru. W zmysłowej bazie drzewo sandałowe i cedr spotykają się z ciepłymi nutami bursztynu, tworząc potężną i uwodzicielską głębię, której nie można się oprzeć.
Duńska supermodelka Freja Beha Erichsen to nowa twarz kampanii damskiego zapachu Hugo Boss. Jej androgyniczny wygląd jest wyjątkowy i niepowtarzalny, co czyni ją idealną osobą dla tej nowoczesnej kompozycji. Pracowita Freja stała już wcześniej przed kamerą w wielu innych kampaniach i występowała u wszystkich głównych projektantów, takich jak Louis Vuitton, Prada i Chanel. Kampania reklamowa została osadzona w czerni i bieli a odpowiada za nią reżyser Ryan Hope, który chciał wyrazić indywidualność mężczyzny i kobiety. Zgodnie z motto marki „Twój zapach na swój sposób”.