Stron:
Zobacz:
Boss Bottled Infinite woda perfumowana Hugo Boss
Boss Bottled Infinite
wody perfumowane
męskie
3 warianty
ceny od 285 zł
Boss Bottled Intense woda perfumowana Hugo Boss
Boss Bottled Intense
woda perfumowana
męska
2 warianty
cena od 169 zł
Boss Bottled Night woda toaletowa Hugo Boss
Boss Bottled Night
wody toaletowe
męskie
2 warianty
cena od 159 zł
Boss Bottled Oud woda perfumowana Hugo Boss
Boss Bottled Oud
woda perfumowana
męska
2 warianty
cena od 169 zł
Boss Bottled Sport woda toaletowa Hugo Boss
Boss Bottled Sport
woda toaletowa
męska
2 warianty
cena od 179 zł
Boss Bottled Tonic woda toaletowa Hugo Boss
Boss Bottled Tonic
woda toaletowa
męska
2 warianty
cena od 158 zł
Boss Bottled woda toaletowa Hugo Boss
Boss Bottled
woda toaletowa
męska
3 warianty
ceny od 149 zł
Boss Orange Man woda toaletowa Hugo Boss
Boss Orange Man
woda toaletowa
męska
2 warianty
cena od 147 zł
Boss Orange woda toaletowa Hugo Boss
Boss Orange
woda toaletowa
damska
3 warianty
ceny od 119 zł
Boss Woman woda perfumowana Hugo Boss
Boss Woman
woda perfumowana
damska
3 warianty
ceny od 149 zł
Dark Blue woda toaletowa Hugo Boss
Dark Blue
woda toaletowa
męska
w cenie 138 zł
Deep Red woda perfumowana Hugo Boss
Deep Red
woda perfumowana
damska
3 warianty
ceny od 119 zł
Energise woda toaletowa Hugo Boss
Energise
woda toaletowa
męska
2 warianty
cena od 147 zł
Femme woda perfumowana Hugo Boss
Femme
woda perfumowana
damska
3 warianty
ceny od 135 zł
Hugo Element woda toaletowa Hugo Boss
Hugo Element
woda toaletowa
męska
w cenie 188 zł
Hugo Extreme woda perfumowana Hugo Boss
Hugo Extreme
woda perfumowana
męska
w cenie 179 zł
Stron:

Opis marki Hugo Boss

Odkryj świat HUGO BOSS
Hugo Boss to niemiecki gigant modowy, kojarzony z perfekcją i funkcjonalnością

Początki firmy

Początki firmy przypadają na rok 1924, trudny czas po I wojnie światowej, kiedy Niemcami wstrząsało wysokie bezrobocie i panowała hiperinflacja. Niemiecki krawiec Hugo Boss otworzył małą manufakturę i sklep w niewielkim miasteczku Metzingen, na południe od Stuttgartu. Zaczął produkować w niej kombinezony ochronne dla robotników przemysłowych i inne ubrania robocze dla mężczyzn.


Hugo Boss
Z czasem produkcję rozszerzył o płaszcze przeciwdeszczowe i mundury dla wojska. Przez lata skromny warsztat wyrobniczy przeobraził się w małą fabrykę. W czasie II wojny światowej, okresie potężnego kryzysu ekonomicznego fabryka produkowała mundury dla armii niemieckiej.

Firma po śmierci założyciela

W roku 1948 umiera założyciel firmy a w 1967 r, dziewiętnaście lat po śmierci przemysłowca dwaj jego wnukowie Uwe i Jochen Holys przejmują fabrykę. Braciom udaje się rozkręcić rodzinny biznes, kierując go w zupełnie nową stronę.

Historia sukcesu

Firma zmodernizowała swoje zakłady produkcyjne i zwiększyła własne możliwości, aby zaspokoić rosnący popyt w Niemczech dzięki powojennemu boomowi gospodarczemu. W ciągu dekady mocno wyprzedzili swoich konkurentów, wprowadzając nowe linie garniturów wykonane z wysokiej jakości, niezwykle lekkich włoskich tkanin w modnych kolorach i wzorach. W latach 70. firma zaczęła dyktować jeszcze wyższe ceny za atrakcyjne i nowoczesne linie produktów. W tym czasie stała się też pionierem nowego trendu produkcji za granicą. Dzięki temu ruchowi, bracia szybko podbili zagraniczne rynki. Powstały strumień przepływów pieniężnych pozwolił firmie na prosperowanie na nieznanym dotąd poziomie.

Znakomite kampanie reklamowe

Melanż męskiej wysokiej jakości mody szytej z najlepszych, luksusowych materiałów takich jak włoska wełna, jedwab, len czy bawełna o nowoczesnej konstrukcji, w połączeniu z masywnymi kampaniami reklamowymi i sprytnym „product placement" było przysłowiowym lepem dla nowego pokolenia młodych, ambitnych biznesmenów. Po tym, jak garnitur Bossa podbił Europę Zachodnią, nadszedł czas by znany producent odzieży, ruszył przez Atlantyk, by zawojować rynki na północnej półkuli. Nieznana niemiecka wytwórnia spotkała się jednak ze sceptycyzmem, gdy pierwsze ubrania Bossa trafiły do sklepów w Stanach Zjednoczonych w 1976 roku. Jego akceptacja z czasem konsekwentnie i dość szybko rosła.

Ubrania były popularyzowane dzięki reklamom, w których udział brali dobrze zbudowani i przystojni mężczyźni. Należeli do nich; gwiazdor Sylvester Stallone, najlepsi sportowcy, tacy jak pięciokrotny mistrz tenisa i zwycięzca Wimbledonu Bjorn Borg, oraz oszałamiający policjanci z telewizyjnego serialu „Miami Vice”. Nieskazitelny wygląd ubrań Hugo Bossa reprezentował obraz, odnoszącego sukcesy profesjonalisty z nutą macho. Dla młodych ludzi, którzy nie mogli jeszcze sobie pozwolić na eleganckie garnitury w wysokich cenach od 400 do 500 dolarów, w połowie lat 80. XX wieku firma zaczęła produkować mniej formalne i bardziej swobodne ubrania, takie jak swetry i kurtki sportowe.

Boss debiutuje na giełdzie

W 1980 roku marka po raz pierwszy przekroczyła próg 100 milionów marek. Pięć lat później zadebiutowała na giełdzie, zmieniając nazwę na Hugo Boss AG i skoncentrowała się na ekspansji geograficznej. Na szczycie sukcesu spółki w 1989 roku, bracia sprzedali znaczną część udziałów japońskiej firmie Leyton House Group. W 1991 roku Włoski gigant mody Marzotto SpA staje się większościowym akcjonariuszem firmy.


Przełom wieków

W roku 1993 bracia rezygnują z zarządzania. Zastępuje ich nowy dyrektor generalny Peter Littmann. Pięć lat później dyrektorem generalnym zostaje długoletni główny projektant firmy Werner Baldessarini. Pod jego zarządem modowy potentat w 1998 roku wprowadza pierwszą linię damską. Marka Hugo Boss głównie zasłynęła na świecie jako lider mody męskiej. Dziś w jej bogatej ofercie znajdziemy ubrania damskie i męskie, bieliznę, perfumy, zegarki i okulary. Propozycje modowe firmy skierowane są do szerokiej rzeszy klientów, o różnych oczekiwaniach: od eleganckiej mody biznesowej do kolekcji „ready to wear". Do współpracy w ramach kampanii reklamowych Boss często angażuje celebrytów.

Od 1995 roku HUGO BOSS jest również reprezentowany w branży pięknych zapachów. Przez lata stworzył wiele różnorodnych kompozycji zapachowych. Wprowadził je pod nazwami HUGO, BOSS i BOSS ORANGE poprzez Procter & Gamble. Niektóre z tych zapierających dech w piersiach zapachów znalazły się w szeregach najpopularniejszych perfum.

W 2000 r. firma z Metzingen po raz pierwszy uruchomiła kolekcję mody damskiej. Ponieważ do tego czasu obsługiwała tylko jedną grupę docelową, mężczyzn, po raz pierwszy kobiety stały się jej konsumentami. Dziś, po początkowych trudnościach sektor ten ustabilizował się spotkając się z daleko idącym zainteresowaniem świata kobiet.

Absolutny klasyk wśród męskich perfum HUGO BOSS - Boss Bottled

Woda toaletowa Bottled to aromat, który zajmuje mocne miejsce wśród 10 najlepszych męskich zapachów w naszym sklepie internetowym. Kompozycja została wypuszczona w 1998 roku i od tego momentu stała się prawdziwym klasykiem. Kompozycja Bottled należy do wyjątkowej grupy eleganckich, jednych z najpopularniejszych i najlepiej sprzedających się perfum na świecie.

Męska woda toaletowa przekonuje wykorzystaniem nietuzinkowych składników zapachowych, ale właśnie to sprawia, że Boss jest tak wyjątkowy. Orzeźwiające i owocowe nuty łączą kwiatowe esencje geranium i goździka. Te nietypowe aromaty można częściej znaleźć w damskich niż męskich perfumach, ale drzewne i pikantne nuty głębi nadają niepowtarzalnemu zapachowi nieodpartego, męskiego charakteru. Nie jest zaskakującym fakt, że po ogromnym sukcesie wody Bottled, inne wersje, takie jak Intense, Sport, Night, Tonic, Oud czy Infinite także stały się popularne i odniosły sukces.

Na rynku są również dostępne kosmetyki i produkty do pielęgnacji skóry, takie jak dezodoranty, płyny po goleniu, żele pod prysznic i balsamy do ciała. Głównym celem tej oferty jest dopasowanie i uzupełnienie bogatej linii perfum Boss. Możesz więc zintensyfikować doznania zapachowe i wzmocnić atrakcyjny efekt zapachów. Dzięki tym produktom jesteś w pełni przygotowany do uczestniczenia w życiu zawodowym i prywatnym i to w doskonałym stylu i klasie.

Perfumy HUGO BOSS noszone przez gwiazdy

Niemiecka marka modowa jest znana na całym świecie i regularnie ubiera gwiazdy Hollywood, aktorów, piosenkarzy i celebrtyów. Na czerwonych dywanach nie może zabraknąć szykownych kreacji HUGO BOSS. Niezależnie od tego, czy chodzi o klasyczne męskie garnitury, czy eleganckie wieczorowe suknie dla dam, marka przekonuje ponadczasowym klasycznym stylem na wszystkich płaszczyznach.

Również dla zapachowych kreacji BOSS było już wiele znanych twarzy stojących przed kamerą. Gwiazdy Hollywood, takie jak Ryan Reynolds i Gerald Butler - obecne oblicze kampanii - ucieleśniają pewnego siebie dżentelmena zapachów HUGO BOSS Bottled.

Wśród wybranych ambasadorów firmy jest również Gwyneth Paltrow, aktorka i modelka, która jest twarzą perfum Nuit Pour Femme, Jour Pour Femme i Ma Vie. Dzięki swojej elegancji i chłodnej, klasycznej urodzie ucieleśnia wszystko, co reprezentuje marka.

„Szczególna charyzma kobiety BOSS charakteryzuje się dualizmem pewności siebie i niezależności oraz zmysłową kobiecą stroną. Gwyneth Paltrow doskonale wyraża tę harmonię.” (Jason Wu, dyrektor artystyczny BOSS Womenswear)

Niemiecka firma modowa po raz kolejny zatrudniła wschodzącą gwiazdę Hollywood do najnowszego arcydzieła. Brytyjski aktor Theo James jest twarzą nowego męskiego zapachu HUGO BOSS THE SCENT. Młody aktor stał się międzynarodową gwiazdą filmową dzięki swojej roli w serialu „Śródmieście" i filmie „Przeznaczenie", w którym zagrał główną rolę męską.

HUGO BOSS THE SCENT - najnowsze dzieło wytwórni

Od roku 2015 THE SCENT woda toaletowa jest wpisana w imponujące portfolio nienagannych męskich zapachów międzynarodowej firmy. Po raz kolejny Boss przekonuje kontrastowym zestawieniem nut kwiatowych, owocowych i cierpkich. Wyjątkowy zapach odzwierciedla idealną równowagę między pewnością siebie a nonszalancją i okazuje się, być absolutnym artystą w dziedzinie uwodzenia. Nowe perfumy szybko stały się absolutnym bestsellerem, a zatem są na dobrej drodze do podążania śladami legendarnego Boss Bottled.

Nuty głowy:
Mandarynka, bergamotka i imbir to świeży i pikantny początek zapachu.

Nuty serca:
W sercu wody toaletowej owoc Maninka łączy się z delikatnym zapachem lawendy.

Nuty bazy:
Dymiące skórzane akordy dodają temu produktowi niepowtarzalny, uwodzicielski i męski charakter.

„My w BOSS z przyjemnością witamy Theo James jako ambasadora marki naszego najbardziej luksusowego i uwodzicielskiego zapachu - The Scent. Jego szczególna charyzma ucieleśnia naszą interpretację uwodzenia. „
(Gerd von Podewils, starszy wiceprezes ds. Globalnej komunikacji HUGO BOSS AG)

Świat kobiecych zapachów BOSS

Świat kosmetycznego piękna HUGO BOSS oferuje szeroki wybór unikalnych zapachów i produktów pielęgnacyjnych. Oprócz męskich klasycznych kompozycji marka również posiada w ofercie legendarne damskie perfumy, w tym zapach Femme. Kwiatowo-owocowy aromat, który odzwierciedla oblicze kobiecości, jest uwodzicielski, namiętny, a jednocześnie delikatny i zmysłowy. Dynamiczne perfumy Boss Woman z 2000 roku są obecnie uważane za prawdziwy klasyk.

Najpopularniejsze kompozycje damskie w skrócie:

Boss Woman (2000)
Boss In Motion (2002)
Hugo Boss Femme (2006)
Nuit Pour Femme (2012)
Jour Pour Femme (2013)
Hugo Boss Ma Vie (2014)
The Scent for her (2016)

Zapachy damskie marki odzwierciedlają różne aspekty kobiecości. Nuit Pour Femme jest uważany za hołd dla kobiety sukcesu, która jest dynamiczna, ambitna, a jednocześnie pełna wdzięku i elegancka. Kompozycja nawiązuje swoim charakterem do słynnej „małej czernej”, która jest legendarnym symbolem kobiecego stylu.

„Jesteśmy głęboko przekonani, że ciągły sukces naszej mody damskiej będzie kontynuowany w przyszłości. Cieszę się, że BOSS Fragrances wzbogaciło tę historię sukcesu o nowy aromat Nuit Pour Femme w świecie kobiecych zapachów. „
(Claus-Dietrich Lahrs, były dyrektor generalny HUGO BOSS AG)

Inspiracją dla kolejnej kompozycji zatytułowanej Ma Vie było poczucie radości. Zapach jest wyrazem nowoczesnej kobiecości, co znajduje również odzwierciedlenie w kampanii. Gwyneth Paltrow nosi nowoczesny, ale kobiecy smoking, który doskonale odzwierciedla silny i pewny siebie charakter kobiety BOSS. Smoking zaprojektowany przez Jasona Wu, dyrektora artystycznego BOSS Womenswear, reprezentuje jego pogląd na współczesną kobiecość.

HUGO BOSS ORANGE: Nieformalne perfumy dla zrelaksowanych ludzi

Zapach ORANGE podkreślają osobowość współczesnych mężczyzn i kobiet, którzy są młodzi lub czują się młodo i wiedzą, czego oczekują od życia.

Kompozycje z tej grupy zapachowej dla kobiet nadają każdej osobowości indywidualny wyraz. Wody takie jak Orange Woman lub Sunset, emitują świeże, kobiece wonie i ciepłe, miękkie i kremowe akcenty. Baza damskich perfum z tej serii składa się z drzewa sandałowego i wanilii, które delikatnie łączą się z kwiatową nutą serca.

Zapachy Boss Orange dla mężczyzn to wyraziste kompozycje o mocnym charakterze. Linia oferuje mężczyznom szeroki wybór wód i uzupełniających kosmetyków jak żele, odżywcze płyny po goleniu i kojące dezodoranty. Od klasycznej cierpkiej i korzenno-świeżej po zmysłową i charakterystyczną - możesz wybrać i odkryć odpowiednią wodę, która będzie idealnie pasować do Twojej osobowości.

Flakony perfum dla kobiet składają się z siedmiu kamieni szlachetnych, z których wszystkie wyrażają różne oblicza kobiety. Każdy kamień symbolizuje wgląd w kobiecą duszę która daje tylko to, czego chce. Butelka męskiego odpowiednika przejmuje strukturę projektową kamieni szlachetnych i delikatną metalową obudowę kobiecych zapachów Hugo Boss Orange. Jednak projekt został zmodyfikowany zgodnie z męską sylwetką - większe kamienie z nowym układem stylizują sportowy sześciościan i nadają butelce solidny męski wygląd.

Uwodzicielski, zmysłowy i elegancki - ORANGE

Kompozycje Orange przeznaczone są dla odważnych, zdecydowanych mężczyzn i pewnych siebie kobiet. To przesłanie jest również przekazywane w licznych kampaniach reklamowych.

Mężczyzna HUGO BOSS ucieleśnia miejski styl życia w uroczy, wdzięczny sposób, a dzięki spontanicznemu i autentycznemu stylowi idealnie pasuje do wizerunku zapachu. Kobieta nosząca damski odpowiednik uosabia naturalność, niewymuszoną elegancję i optymistyczne spojrzenie na świat. Posiada radosne usposobienie i silną osobowość a reprezentowana jest przez brytyjską aktorkę Siennę Miller, która emanuje energią i którą cechuje entuzjastyczne nastawienie do życia.

Duch i wyczucie mody są równie widoczne w kampaniach reklamowych perfum Boss dla obojga płci. Nastrój podczas kręcenia spotów jest wesoły i spontaniczny, więc pojawia się przekonanie;, że na planie czuje się zrelaksowaną, żywą i pełną humoru atmosferę. Podobnie jak użytkownicy tych perfum, którzy w sympatyczny sposób podkreślają swoje zalety i opanowują swoje życie z uśmiechem na twarzy.

Mniej
Znajdź nas na
nasza strona na facebook.com
Nasza strona na twitter

DOSTAWA
PRZY WPŁACIE
14 zł
DLA PŁATNOŚCI
ZA POBRANIEM
19 zł
DARMOWA DOSTAWA
dla zakupów
powyżej 500zł

884150650
Informacja
Pn- Pt
godz. 10-17