Początki firmy przypadają na rok 1924, trudny czas po I wojnie światowej, kiedy Niemcami wstrząsało wysokie bezrobocie i panowała hiperinflacja. Niemiecki krawiec Hugo Bossotworzył małą manufakturę i sklep w niewielkim miasteczku Metzingen, na południe od Stuttgartu. Zaczął produkować w niej kombinezony ochronne dla robotników przemysłowych i inne ubrania robocze dla mężczyzn. Z czasem produkcję rozszerzył o płaszcze przeciwdeszczowe i mundury dla wojska. Przez lata skromny warsztat wyrobniczy przeobraził się w małą fabrykę. W czasie II wojny światowej, okresie potężnego kryzysu ekonomicznego fabryka produkowała mundury dla armii niemieckiej.
Firma po śmierci założycielaW roku 1948 umiera założyciel firmy a w 1967 r, dziewiętnaście lat po śmierci przemysłowca dwaj jego wnukowie Uwe i Jochen Holys przejmują fabrykę. Braciom udaje się rozkręcić rodzinny biznes, kierując go w zupełnie nową stronę.
Historia sukcesu HUGO BOSSFirma zmodernizowała swoje zakłady produkcyjne i zwiększyła własne możliwości, aby zaspokoić rosnący popyt w Niemczech dzięki powojennemu boomowi gospodarczemu. W ciągu dekady mocno wyprzedzili swoich konkurentów, wprowadzając nowe linie garniturów wykonane z wysokiej jakości, niezwykle lekkich włoskich tkanin w modnych kolorach i wzorach. W latach 70. firma zaczęła dyktować jeszcze wyższe ceny za atrakcyjne i nowoczesne linie produktów. W tym czasie stała się też pionierem nowego trendu produkcji za granicą. Dzięki temu ruchowi, bracia szybko podbili zagraniczne rynki. Powstały strumień przepływów pieniężnych pozwolił firmie na prosperowanie na nieznanym dotąd poziomie.
Znakomite kampanie reklamoweMelanż męskiej wysokiej jakości mody szytej z najlepszych, luksusowych materiałów takich jak włoska wełna, jedwab, len czy bawełna o nowoczesnej konstrukcji, w połączeniu z masywnymi kampaniami reklamowymi i sprytnym "product placement" było przysłowiowym lepem dla nowego pokolenia młodych, ambitnych biznesmenów. Po tym, jak garnitur Bossa podbił Europę Zachodnią, nadszedł czas by znany producent odzieży, ruszył przez Atlantyk, by zawojować rynki na północnej półkuli. Nieznana niemiecka wytwórnia spotkała się jednak ze sceptycyzmem, gdy pierwsze ubrania Bossa trafiły do sklepów w Stanach Zjednoczonych w 1976 roku. Jego akceptacja z czasem konsekwentnie i dość szybko rosła. Ubrania były popularyzowane dzięki reklamom, w których udział brali dobrze zbudowani i przystojni mężczyźni. Należeli do nich; gwiazdor Sylvester Stallone, najlepsi sportowcy, tacy jak pięciokrotny mistrz tenisa i zwycięzca Wimbledonu Bjorn Borg, oraz oszałamiający policjanci z telewizyjnego serialu „Miami Vice”. Nieskazitelny wygląd ubrań Hugo Bossa reprezentował obraz, odnoszącego sukcesy profesjonalisty z nutą macho. Dla młodych ludzi, którzy nie mogli jeszcze sobie pozwolić na eleganckie garnitury w wysokich cenach od 400 do 500 dolarów, w połowie lat 80. XX wieku firma zaczęła produkować mniej formalne i bardziej swobodne ubrania, takie jak swetry i kurtki sportowe.
Boss debiutuje na giełdzieW 1980 roku marka po raz pierwszy przekroczyła próg 100 milionów marek. Pięć lat później zadebiutowała na giełdzie, zmieniając nazwę na Hugo Boss AG i skoncentrowała się na ekspansji geograficznej. Na szczycie sukcesu spółki w 1989 roku, bracia sprzedali znaczną część udziałów japońskiej firmie Leyton House Group. W 1991 roku Włoski gigant mody Marzotto SpA staje się większościowym akcjonariuszem firmy.
Przełom wiekówW roku 1993 bracia rezygnują z zarządzania. Zastępuje ich nowy dyrektor generalny Peter Littmann. Pięć lat później dyrektorem generalnym zostaje długoletni główny projektant firmy Werner Baldessarini. Pod jego zarządem modowy potentat w 1998 roku wprowadza pierwszą linię damską. Marka Hugo Boss głównie zasłynęła na świecie jako lider mody męskiej. Dziś w jej bogatej ofercie znajdziemy ubrania damskie i męskie, bieliznę, perfumy, zegarki i okulary. Propozycje modowe firmy skierowane są do szerokiej rzeszy klientów, o różnych oczekiwaniach: od eleganckiej mody biznesowej do kolekcji "ready to wear". Do współpracy w ramach kampanii reklamowych Boss często angażuje celebrytów. Od 1995 roku HUGO BOSS jest również reprezentowany w branży pięknych zapachów. Przez lata stworzył wiele różnorodnych kompozycji zapachowych. Wprowadził je pod nazwami HUGO, BOSS i BOSS ORANGE poprzez Procter & Gamble. Niektóre z tych zapierających dech w piersiach zapachów znalazły się w szeregach najpopularniejszych perfum. W 2000 r. firma z Metzingen po raz pierwszy uruchomiła kolekcję mody damskiej. Ponieważ do tego czasu obsługiwała tylko jedną grupę docelową, mężczyzn, po raz pierwszy kobiety stały się jej konsumentami. Dziś, po początkowych trudnościach sektor ten ustabilizował się spotkając się z daleko idącym zainteresowaniem świata kobiet.
Absolutny klasyk - perfumy męskie Hugo Boss BottledMężczyźni, którzy w świadomy sposób postrzegają swój urok i intelekt korzystają z zapachów podkreślających ich indywidualny charakter i fascynującą osobowość. W tym przypadku idealnie sprawdza się charyzmatyczna woda Boss Bottled, która zajmuje mocne miejsce wśród 10 najlepszych męskich zapachów w naszym sklepie internetowym. Wyróżniająca się uniwersalnością i subtelną elegancją kompozycja ujrzała światło dzienne w 1998 roku, stając się od tego momentu prawdziwym klasykiem. Należy do wyjątkowej grupy nowoczesnych zapachów, które silnie wnikają w osobowość znakomitych i dumnych mężczyzn, zdobywców o czułych sercach. To starannie wykonany wielkomiejski obraz skierowany do młodych, dynamicznych menedżerów, którzy wchodzą z optymizmem w nowe tysiąclecie. Diabelnie czarujący, elegancki i energetyzujący, umiejętnie pomija ostrą męskość macho na rzecz tej bardziej delikatnej, miękkiej i wzruszającej. To niewątpliwie perfumy sukcesu, ale niekoniecznie kariery. Mężczyzna, który je nosi to przede wszystkim zdobywca każdego dnia, który poświęca się pracy nie zatracając przy tym swojej autentycznej osobowości. Wyrafinowany zapach dla mężczyzn przekonuje wykorzystaniem nietuzinkowych składników zapachowych, ale właśnie to sprawia, że jest tak wyjątkowy. Orzeźwiające i owocowe nuty łączą kwiatowe esencje geranium i goździka. Świeżość bergamotki miesza się z soczystym miąższem śliwki i wtapia w delikatnie korzenny akord aby wydobyć w sercu zaskakujące i mocne nuty, całkowicie innowacyjne dla męskich perfum. Niespodzianka pochodzi z obecności owocowych nut jabłka połączonych z koktajlem słodkich przypraw pachnących cynamonem, goździkami i gałką muszkatołową. Te nietypowe aromaty wraz z drzewnymi i pikantnymi nutami głębi nadają niepowtarzalnym perfumom nieodpartego, męskiego charakteru. Całość ozdobiono egzotycznym akcentem wanilii. Nie jest zaskakującym fakt, że po ogromnym sukcesie tej przebojowej kompozycji, inne jej wersje, takie jak Bottled Intense, Sport, Night, Tonic, Oud czy Bottled Infinite stały się rozpoznawalne i także odniosły sukces. Aby uzupełnić tą linię zapachową dostępne są na rynku kosmetyki i produkty do pielęgnacji skóry, takie jak dezodoranty, płyny po goleniu, żele pod prysznic i balsamy do ciała. Głównym celem takiej oferty jest dopasowanie i przedłużenie trwałości samych perfum Boss. Możesz więc zintensyfikować doznania zapachowe i wzmocnić atrakcyjny efekt zapachów. Dzięki tym produktom jesteś w pełni przygotowany do uczestniczenia w życiu zawodowym i prywatnym i to w doskonałym stylu i z klasą.
Aromaty noszone przez gwiazdyNiemiecka marka modowa regularnie ubiera gwiazdy Hollywood, aktorów, piosenkarzy i celebrytów a na czerwonych dywanach oczywiście nie może zabraknąć jej szykownych kreacji. Niezależnie od tego czy chodzi o klasyczne męskie garnitury, czy eleganckie wieczorowe suknie dla pań, marka przekonuje ponadczasowym klasycznym stylem na wszystkich płaszczyznach. Również kreacje perfumeryjne BOSS reklamowało już wiele znanych twarzy. Gwiazdy Hollywood, takie jak Ryan Reynolds, Gerald Butler czy australijski aktor Chris Hemsworth - obecne oblicze kampaniiBottled - ucieleśniają pewnego siebie dżentelmena, który z dumą i wrodzoną nonszalancją nosi zapachy Boss. Do wybranych ambasadorek domu należy również Gwyneth Paltrow, aktorka i modelka, twarz perfum Nuit Pour Femme, Jour Pour Femme i Ma Vie Pour Femme. Dzięki swojej elegancji i chłodnej, klasycznej urodzie ucieleśnia wszystko, co reprezentuje marka. „Szczególna charyzma kobiety BOSS charakteryzuje się dualizmem pewności siebie i niezależności oraz zmysłową kobiecą stroną. Gwyneth Paltrow doskonale wyraża tę harmonię.” (Jason Wu, dyrektor artystyczny Womenswear) Modowy potentat po raz kolejny zatrudnił też wschodzącą gwiazdę filmu do reprezentowania linii zapachów The Scent. Brytyjczyk Theo James jest twarzą globalnej kampanii i doskonale wie co oznacza bycie współczesnym mężczyzną. Młody aktor stał się międzynarodową gwiazdą filmową dzięki roli w serialu „Śródmieście" i filmie „Przeznaczenie", w którym zagrał główną rolę męską.
THE SCENT - wykwintne dzieło wytwórni Od roku 2015 The Scent jest wpisany w imponujące portfolio nienagannych męskich zapachów międzynarodowej firmy. Po raz kolejny aromat przekonuje kontrastowym zestawieniem nut kwiatowych, owocowych i korzennych. Ewoluuje stopniowo, jakby prowadził grę uwodzenia zabarwioną oczekiwaniami. Jego głównym rdzeniem dającym mu nieokiełznaną moc jest egzotyczny owoc maninka otoczony lawendową poświatą. Bergamotka i lekka nuta imbiru niosą ze sobą świeżość i orzeźwienie. Dymiące skórzane akordy w bazie, które trwają jak wspomnienie, dodają tej esencji niepowtarzalnego i atrakcyjnie męskiego charakteru. Wyjątkowa kompozycja odzwierciedla idealną równowagę między pewnością siebie a nonszalancją i okazuje się być niekwestionowanym artystą w dziedzinie uwodzenia. Nowe perfumy marki Hugo Boss szybko stały się absolutnym bestsellerem, a zatem są na dobrej drodze do podążania śladami legendarnego Bottled. Reprezentowane przez atrakcyjnego Theo Jamesa ucieleśniają prostą elegancję połączoną z męskim urokiem. „My w Boss z przyjemnością witamy Theo Jamesa jako ambasadora marki naszego najbardziej luksusowego i uwodzicielskiego zapachu - The Scent. Jego szczególna charyzma ucieleśnia naszą interpretację uwodzenia.”
(Gerd von Podewils, starszy wiceprezes ds. Globalnej komunikacji Hugo Boss AG)
Ponadczasowym stylem marki jest prosta ale efektowna elegancja. Świat kosmetycznego piękna HUGO BOSS oferuje szeroki wybór unikalnych zapachów i produktów pielęgnacyjnych. Oprócz męskich i damskich klasycznych kompozycji z wykwintnymi składnikami, dom nieustannie poszerza swoją ofertę o nowe, atrakcyjne zapachy, zgodne z najnowszymi trendami. Każdy z nich skutecznie podkreśla wygląd stylowej, eleganckiej i jednocześnie żywej kobiety, bardzo naturalnej, która nie musi niczego udowadniać swojemu otoczeniu. Legendarne perfumy damskie, Femme to kwiatowo-owocowy aromat odzwierciedlający oblicze kobiecości, który jest uwodzicielski, namiętny, a jednocześnie delikatny i zmysłowy. Dynamiczne perfumy Boss Woman wydane na pograniczu millenium to flagowy produkt marki, uważany obecnie za prawdziwy klasyk. Z jednej strony rześki i naturalny, z drugiej naładowany radością i czarującym seksapilem. Hipnotyzuje słodkim aromatem fiołków i frezji przyjemnie otulonych wanilią i ułożonych na drzewnych nutach cedru i sandałowca. Zapachami spełniającymi wymagania stylowych, nowoczesnych, żyjących z pasją kobiet są te należące do linii Pour Femme. Ze względu na swoją subtelną elegancję idealnie pasują do wyrafinowanej osoby dając jej to coś. Udaje im się wydobyć cechy każdego użytkownika w wyjątkowy sposób. Wspaniale podkreślą kobietę spełnioną, pewną siebie, która umie łączyć styl ze specjalnymi wartościami. Wszystkie kompozycje z tej serii w sposób szczególny odzwierciedlają różne aspekty kobiecości. Nuit Pour Femme uważany jest za hołd dla kobiety sukcesu, dynamicznej, ambitnej, a jednocześnie pełnej wdzięku i eleganckiej. Wspaniała esencja nawiązuje swoim charakterem do słynnej „małej czarnej”, która jest legendarnym symbolem kobiecego stylu. To zmysłowy aromat sublimowany kremowymi akordami jaśminu i białych kwiatów z przyjemnym akcentem świeżej brzoskwini. Wspaniały finał tej uwodzicielskiej kompozycji jest zasługą otulającego swoim ciepłem drewna sandałowego. „Jesteśmy głęboko przekonani, że ciągły sukces naszej mody damskiej będzie kontynuowany w przyszłości. Cieszę się, że Boss Fragrances wzbogaciło tę historię sukcesu o nowy aromat Nuit Pour Femme w świecie kobiecych zapachów.”
(Claus-Dietrich Lahrs, były dyrektor generalny Hugo Boss AG) Rok później debiutuje włączony do kolekcji Jour Pour Femme. Perfumy oddają atmosferę budzącego się dnia i są energiczne, zwiewne i lśniące. Równie kwiatowy jak jego poprzednik jednak różniący się większą swobodą i lekkością. Otwiera się kwaskowym powiewem limy i kwiatu grejpfruta. Ich energia płynie dalej do serca obnażając piękno białych kwiatów. Brzoza i bursztyn stanowią tło nowej aranżacji wnosząc do niej spokój i ciepło. Inspiracją dla kolejnej kompozycji, która zasila znakomite trio, zatytułowanej Ma Vie Pour Femme jest poczucie radości. Zapach dla niezależnej, silnej kobiety, która stoi w środku życia i rozkoszuje się nim w pełni. Wyborna esencja emanuje wesołymi, kwiatowymi nutami. Połączenie zaskakującego akordu kaktusa, bujnego kwiatowego bukietu i ciepłych nut szlachetnego drewna sprawia, że aromat staje się wyjątkowym i niezwykłym zapachem na co dzień. Jest wyrazem nowoczesnej kobiecości, co znajduje również odzwierciedlenie w kampanii reklamowej. Gwyneth Paltrow nosi nowoczesny, ale kobiecy smoking, który doskonale odzwierciedla silny i pewny siebie charakter kobiety Boss. Garnitur zaprojektowany przez Jasona Wu, dyrektora artystycznego Womenswear, reprezentuje jego pogląd na współczesną kobiecość.
Wraz z zapachem The Scent For Her rozpoczęła się nowa era uwodzenia Boss. Kompozycja stanowi prawdziwy punkt zwrotny w historii perfum marki Hugo Boss, przedstawiając przełomowy aspekt lśniącej i zmysłowej kobiecości. Zdumiewający eliksir dla wszystkich uwodzicielskich pań lubiących spędzać wolny czas według własnych zasad. Tutaj zmysłowość jest sztuką samą w sobie, śmiało szeptaną do ucha. To doskonała mikstura pełna owoców i kwiatów, oparta na gęstych odcieniach gourmandu. Pulsują w niej soczyste wonie brzoskwiń i kokieteryjnych frezji. Z głębin zapachu wydobywa się hipnotyzujący aromat osmantusa. Całość dopełnia ciemna i uzależniająca nuta prażonego kakao rozpalająca zmysły.
Nieformalne perfumy dla zrelaksowanych ludziNowatorskie perfumy z linii Orange podkreślają osobowość współczesnych mężczyzn i kobiet, którzy są młodzi lub czują się młodo i wiedzą, czego oczekiwać od życia. To doskonała seria, zabawna, relaksacyjna i nieformalna jak moda, osadzona w stylowych flakonach z egzotycznymi niuansami. Kompozycje z tej grupy zapachowej dla kobiet nadają każdej osobowości indywidualny wyraz. Wody takie jak Orange Woman lub Sunset, kryjące w sobie sportowego ducha, emitują świeże, dynamiczne wonie i ciepłe, miękkie, kremowe niuanse. Baza tych kreacji składa się głównie z drzewa sandałowego i wanilii a serce z delikatnych i promiennych kwiatowych nut. Wszystkie są wyjątkowo urzekające, zdecydowanie nowoczesne i pełne emocji. Hugo Boss Orange dla mężczyzn to wyraziste kompozycje o mocnym charakterze podkreślające męskość w wyjątkowy sposób. Modna linia oferuje mężczyznom szeroki wybór wód i uzupełniających kosmetyków, od klasycznych cierpkich i korzenno-świeżych po zmysłowe z silnym charakterem. Drzewny zapach Orange Man emanuje męskim i pełnym przygód nastrojem typowym dla dzieł marki. Nucie głowy towarzyszą pikantne akcenty kolendry i drzewa bubinga, które spotykają się z owocowymi akordami jabłka. Przy akompaniamencie musującej nuty czarnego pieprzu wydobywają się z głębi balsamiczne smugi kadzidła oplatające złożoną z tonów drzewnych bazę.
Autentyczne i efektowne flakony OrangeFlakony kompozycji damskich składają się z siedmiu kamieni szlachetnych, z których wszystkie wyrażają różne oblicza kobiety. Każdy kamień symbolizuje wgląd w kobiecą duszę, która daje tylko to chce dać i nic ponad to. Butelka męskiego odpowiednika przejmuje strukturę projektową kamieni szlachetnych i delikatną metalową obudowę kobiecych zapachów Orange. Jednak projekt został zmodyfikowany zgodnie z męską sylwetką - większe kamienie z nowym układem stylizują sportowy sześcian i nadają butelce solidny męski wygląd. Kompozycje przeznaczone są dla odważnych i energicznych ludzi wykazujących zdecydowany i bezkompromisowy charakter. To przesłanie jest również przekazywane w licznych kampaniach reklamowych. Mężczyzna HUGO BOSS ucieleśnia miejski styl życia w uroczy, wdzięczny sposób, a dzięki spontanicznemu i autentycznemu zachowaniu idealnie pasuje do wizerunku zapachu. Promieniuje szczególną charyzmą dzięki wewnętrznej nonszalancji tak jak Orlando Bloom, który jest jego twarzą. Kobieta nosząca damski odpowiednik uosabia naturalność, niewymuszoną elegancję i optymistyczne spojrzenie na świat. Posiada radosne usposobienie i silną osobowość a reprezentowana jest przez brytyjską aktorkę Siennę Miller, która emanuje energią i entuzjastycznym nastawieniem do życia. Duch i wyczucie mody są równie widoczne w kampaniach reklamowych perfum Boss dla obojga płci. Nastrój podczas kręcenia spotów jest wesoły i spontaniczny, więc pojawia się przekonanie, że na planie czuje się zrelaksowaną, żywą i pełną humoru atmosferę. Podobnie jak użytkownicy tych kompozycji, którzy w sympatyczny sposób podkreślają swoje zalety i opanowują swoje życie z uśmiechem na twarzy.
HUGO - młodzieńcze wcielenie BossaKolekcja damskich zapachów z linii Hugo koncentruje się na młodej, energicznej kobiecie, uroczej prowokatorce, która uwodzi swoim naturalnym seksapilem. W niekłamany sposób potrafi wyrazić samą siebie i przyciągnąć uwagę otoczenia. Pierwszy aromat z tej serii pojawił się w 1997 roku i miał za zadanie spodobać się młodszej publiczności, wolnej od wszelkich ograniczeń. Stanowił prawdziwy symbol wolności niosący przesłanie: sam ustalaj zasady gry i żyj tak, jak uważasz! Ta prowokująca koncepcja od razu spodobała się młodemu pokoleniu. W rezultacie dom przywrócił zapach do życia w 2015 roku zmieniając go w bardziej nowoczesny i śmiały. Niemniej jednak zachował on swój oryginalny przekaz celując w grupę kobiet otwartych na dowcipny, ciekawych i pomysłowych. Zdominowany przez owocowe i kwiatowe nuty posiada zmysłową i charyzmatyczną naturę. Rozbrzmiewa soczystymi akordami malin i mandarynek, które pokazują jego słoneczną stronę. Serce opiera się na harmonijnym połączeniu jaśminu, orzeźwiającej czarnej herbaty i ekskluzywnego irysa. Całość zamyka zmysłowa podstawa ukuta z drzewnych nut i bursztynu. Ambasadorką zapachu została duńska supermodelka Freja Beha Erichsen. W roku 2016 zapachową sagę wzbogaca Hugo Woman Extreme, świeższa i bardziej wyrafinowana wariacja z bogatszą nutą jaśminową, himalajską trawą i orientalnym osmantusem. Intensywniejsza reinterpretacja klasyka zamknięta w okrągłym, jaskrawym flakonie.
Hugo Deep Red, ciężki i głęboki zapach przesiąknięty intensywnością i erotyzmem. Bogata mieszanka zmysłowych odcieni czerwieni - symbolu namiętności, energii i odwagi. Kuszące otwarcie to pyszny, owocowy koktajl zrobiony z nut czerwonej pomarańczy, czarnej porzeczki i gruszki. Erotyczna gra toczy się w sercu kompozycji obnażając upojne wonie tuberozy, nasion hibiskusa i imbiru strzelające elektryzującą iskrą zmysłowości. Ciemna strona esencji reprezentowana jest przez tajemnicze drzewne nuty i drapieżne piżmo. Odurzające skutki łagodzi aksamitna wanilia. Pociągający zapach stworzony dla lubiącej dominować kobiety, która szczególnie uaktywnia się nocą.
Zapachy wolnego i niezależnego człowiekaPrawdziwi mężczyźni noszą męskie perfumy marki Hugo Boss zarówno w pracy jak i w czasie wolnym, ponieważ zdają sobie sprawę, że dzięki ekstrawaganckim zapachom przekonująco podkreślają swoją indywidualność. Ekscytujący zestaw męskich perfum Hugo reprezentuje wyjątkowego mężczyznę, kreatywnego, otwartego, organizującego sobie życie w oparciu o własne zasady i predyspozycje. Hugo to młoda krew, mężczyzna dziki i prowokujący, wyrazisty i nowoczesny. Ambasadorem tej linii jest amerykański muzyk i aktor Jared Leto. Fundamentalną serię rozpoczyna prezentowany w niezwykłym flakonie przypominającym wojskową menażkę, Hugo Man. Jeśli luksus jest bardzo podzielonym wszechświatem, H. Boss lubi zabierać nas poza swoje granice, do granicy przyzwoitości. Kompozycja zaprasza mężczyznę, który ją nosi, aby żył zgodnie ze swoimi pragnieniami, nawet jeśli oznacza to zaskoczenie. Sam chętnie przyjmuje pretendentów i odrzuca dobra materialne. Tylko jego pragnienia i jakość życia wydają się kierować jego wyborami. Dzięki temu zapachowi każdy człowiek może żyć na swój sposób, niezależnie od tego, co powiedzą inni. Zapomnij o stereotypach i podkreśl swoją osobowość. Hugo Man to zapach indywidualnej tożsamości. Skierowany do poszukiwacza przygód, który żyje w Tobie i zachęca do przyjęcia niemożliwego. Dzięki niemu wykorzystaj tą chwilę! Aromat zaczyna się od lodowatego i zaskakującego dreszczyku wywołanego przez chłodny powiew lawendy i świeżość emitowaną przez miętę, bazylię i grejpfruta. Jabłko wraz ze swoją soczystą słodyczą wkrada się dyskretnie w nuty otwarcia. Pod wpływem zielonej energii płynącej z owoców i ziół otwiera się serce. Tu dominują surowe esencje goździka, szałwii i geranium, które nadają zapachowi szczególnego charakteru kojarzącego się z przygodą. Zakończenie emanuje świeżością iglastych drzew jodły i cedru. Gorący Hugo Red to zmysłowa woń ożywiająca ducha i emitująca czystą witalność. Oferuje wyjątkowe wyrafinowanie będąc ucieleśnieniem obiektu pożądania. Jej atrakcyjność polega na wykorzystaniu silnych kontrastów balansujących na granicy ciepła i zimna, tworzących elektryzujące napięcie. Kompozycja dedykowana czerwieni skrywa w sobie świeżość grejpfruta przełamaną ziemistością metalicznej nuty i balsamicznym galbanum. W środku ulokowano owocowe tony rabarbaru i ananasa. Całość spowija otulającą fala ciepła, która niesie się wraz z uwodzicielskim akordem bursztynu i fasoli tonka. Hugo Reversed nowoczesny, miejski zapach wpisujący się w kanony świeżych kompozycji przeznaczonych dla młodego odbiorcy, w którym głównym motywem są cytrusy. Wręcz idealnie komponuje się z trzeźwymi t-shirtami ozdobionymi logo firmy. Doskonale wpisuje się w awangardowy trend zmieniających się kanonów życia, harmonizując z ognistą i przebojową osobowością młodego mężczyzny. Energia i delikatna słodycz owoców grejpfruta i kalabryjskiej bergamotki wzmacnia intensywne uczucie wyrafinowanej świeżości. Trwające orzeźwienie zostaje zabarwione przez haitańską wetiwerię w surowej, ale jednocześnie tak wysublimowanej formie dzięki ziemistym, dymnym i drzewnym niuansom, które przypominają o pragnieniu autentyczności. Aromat, który bawi się logotypami, aby zaoferować niespodziankę.
Początki firmy Początki firmy przypadają na rok 1924, trudny czas po I wojnie światowej, kiedy Niemcami wstrząsało wysokie bezrobocie i panowała hiperinflacja. Niemiecki krawiec Hugo Boss otworzył małą manufakturę i sklep w niewielkim miasteczku Metzingen, na południe od Stuttgartu. Zaczął produkować w niej kombinezony ochronne dla robotników przemysłowych i inne ubrania robocze dla mężczyzn.
Z czasem produkcję rozszerzył o płaszcze przeciwdeszczowe i mundury dla wojska. Przez lata skromny warsztat wyrobniczy przeobraził się w małą fabrykę. W czasie II wojny światowej, okresie potężnego kryzysu ekonomicznego fabryka produkowała mundury dla armii niemieckiej.
W roku 1948 umiera założyciel firmy a w 1967 r, dziewiętnaście lat po śmierci przemysłowca dwaj jego wnukowie Uwe i Jochen Holys przejmują fabrykę. Braciom udaje się rozkręcić rodzinny biznes, kierując go w zupełnie nową stronę. Firma zmodernizowała swoje zakłady produkcyjne i zwiększyła własne możliwości, aby zaspokoić rosnący popyt w Niemczech dzięki powojennemu boomowi gospodarczemu. W ciągu dekady mocno wyprzedzili swoich konkurentów, wprowadzając nowe linie garniturów wykonane z wysokiej jakości, niezwykle lekkich włoskich tkanin w modnych kolorach i wzorach. W latach 70. firma zaczęła dyktować jeszcze wyższe ceny za atrakcyjne i nowoczesne linie produktów. W tym czasie stała się też pionierem nowego trendu produkcji za granicą. Dzięki temu ruchowi, bracia szybko podbili zagraniczne rynki. Powstały strumień przepływów pieniężnych pozwolił firmie na prosperowanie na nieznanym dotąd poziomie.
Znakomite kampanie reklamoweMelanż męskiej wysokiej jakości mody szytej z najlepszych, luksusowych materiałów takich jak włoska wełna, jedwab, len czy bawełna o nowoczesnej konstrukcji, w połączeniu z masywnymi kampaniami reklamowymi i sprytnym „product placement" było przysłowiowym lepem dla nowego pokolenia młodych, ambitnych biznesmenów. Po tym, jak garnitur Bossa podbił Europę Zachodnią, nadszedł czas by znany producent odzieży, ruszył przez Atlantyk, by zawojować rynki na północnej półkuli. Nieznana niemiecka wytwórnia spotkała się jednak ze sceptycyzmem, gdy pierwsze ubrania Bossa trafiły do sklepów w Stanach Zjednoczonych w 1976 roku. Jego akceptacja z czasem konsekwentnie i dość szybko rosła. Ubrania były popularyzowane dzięki reklamom, w których udział brali dobrze zbudowani i przystojni mężczyźni. Należeli do nich; gwiazdor Sylvester Stallone, najlepsi sportowcy, tacy jak pięciokrotny mistrz tenisa i zwycięzca Wimbledonu Bjorn Borg, oraz oszałamiający policjanci z telewizyjnego serialu „Miami Vice”. Nieskazitelny wygląd ubrań reprezentował obraz, odnoszącego sukcesy profesjonalisty z nutą macho. Dla młodych ludzi, którzy nie mogli jeszcze sobie pozwolić na eleganckie garnitury w wysokich cenach od 400 do 500 dolarów, w połowie lat 80. XX wieku firma zaczęła produkować mniej formalne i bardziej swobodne ubrania, takie jak swetry i kurtki sportowe.
Firma debiutuje na giełdzieW 1980 roku marka po raz pierwszy przekroczyła próg 100 milionów marek. Pięć lat później zadebiutowała na giełdzie, zmieniając nazwę na Hugo Boss AG i skoncentrowała się na ekspansji geograficznej. Na szczycie sukcesu spółki w 1989 roku, bracia sprzedali znaczną część udziałów japońskiej firmie Leyton House Group. W 1991 roku Włoski gigant mody Marzotto SpA staje się większościowym akcjonariuszem firmy.
Przełom wiekówW roku 1993 bracia rezygnują z zarządzania. Zastępuje ich nowy dyrektor generalny Peter Littmann. Pięć lat później dyrektorem generalnym zostaje długoletni główny projektant firmy Werner Baldessarini. Pod jego zarządem modowy potentat w 1998 roku wprowadza pierwszą linię damską. Marka Hugo Boss głównie zasłynęła na świecie jako lider mody męskiej. Dziś w jej bogatej ofercie znajdziemy ubrania damskie i męskie, bieliznę, perfumy, zegarki i okulary. Propozycje modowe firmy skierowane są do szerokiej rzeszy klientów, o różnych oczekiwaniach: od eleganckiej mody biznesowej do kolekcji „ready to wear". Do współpracy w ramach kampanii reklamowych często angażuje celebrytów. Od 1995 roku HUGO BOSS jest również reprezentowany w branży pięknych zapachów. Przez lata stworzył wiele różnorodnych kompozycji zapachowych. Wprowadził je pod nazwami HUGO, BOSS i BOSS ORANGE poprzez Procter & Gamble. Niektóre z tych zapierających dech w piersiach zapachów znalazły się w szeregach najpopularniejszych zapachów. W 2000 r. firma z Metzingen po raz pierwszy uruchomiła kolekcję mody damskiej. Ponieważ do tego czasu obsługiwała tylko jedną grupę docelową, mężczyzn, po raz pierwszy kobiety stały się jej konsumentami. Dziś, po początkowych trudnościach sektor ten ustabilizował się spotykając się z daleko idącym zainteresowaniem świata kobiet.
DOSTAWA
PRZY WPŁACIE
16 zł
DLA PŁATNOŚCI
ZA POBRANIEM
22 zł
DARMOWA DOSTAWA
na zakupy
powyżej 500zł