Stron:
Zobacz:
Dare woda toaletowa Guess
Dare
wody toaletowe
damskie
2 warianty
cena od 104 zł
Girl Belle woda toaletowa Guess
Girl Belle
woda toaletowa
damska
2 warianty
cena od 98 zł
Girl woda toaletowa Guess
Girl
woda toaletowa
damska
3 warianty
ceny od 84 zł
Guess by Marciano Men woda toaletowa Guess
Guess by Marciano Men
woda toaletowa
męska
w cenie 99 zł
Guess by Marciano woda perfumowana Guess
Guess by Marciano
woda perfumowana
damska
w cenie 99 zł
Man woda toaletowa Guess
Man
woda toaletowa
męska
2 warianty
cena od 94 zł
Night Access woda toaletowa Guess
Night Access
woda toaletowa
męska
2 warianty
cena od 159 zł
Seductive Homme Blue woda toaletowa Guess
Seductive Homme Blue
woda toaletowa
męska
2 warianty
cena od 99 zł
Seductive Homme woda toaletowa Guess
Seductive Homme
woda toaletowa
męska
w cenie 99 zł
Seductive I'm Yours woda toaletowa Guess
Seductive I'm Yours
woda toaletowa
damska
w cenie 119 zł
Seductive woda toaletowa Guess
Seductive
woda toaletowa
damska
2 warianty
cena od 96 zł
Women woda perfumowana Guess
Women
woda perfumowana
damska
w cenie 99 zł
Stron:

Opis marki Guess

GUESS to marka amerykańska dóbr luksusowych. W ofercie ma odzież dla kobiet i mężczyzn oraz inne akcesoria mody, takie jak zegarki, biżuteria, perfumy i buty. Firma została stworzona przez braci Georgesa, Armanda, Paula i Maurice'a Marciano. Urodzili się w Maroku, a wychowali we Francji. Bracia przenieśli się do Kalifornii w 1977 roku. Potrzebne pieniądze do założenia firmy, otrzymali od rodziny, która posiada i prowadzi firmę Jordache Jeans.


Georges Armand Paul i Mauric Marciano


Pierwsze spodnie GUESS, "Marilyn", zostały sprane w kamieniach i wyróżnione zamkami błyskawicznymi typu "kostka". Ponieważ trend jeansów w pełni rozwinął się dla projektantów pod koniec lat siedemdziesiątych i we wczesnych latach 80-tych, GUESS wprowadził zniewalający produkt w idealnym czasie.


Marka została wprowadzona na rynek amerykański za pośrednictwem sklepu Bloomingdale's. Reklama była ważna dla stworzenia tej marki i pomogła wprowadzić ją do jednej z najlepiej sprzedających się marek dżinsowych w latach 80-tych. GUESS rozpoczął swoje wyróżniające się czarno-białe reklamy w stylu retro w 1985 roku. W reklamach występowały takie godne uwagi modelki (wiele z nich wtedy nie było jeszcze znanych), jak Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni i Naomi Campbell. Modelki w reklamach było mocno charakteryzowane i stylizowane na przypominające gwiazdy z lat 50-tych i 60-tych XX wieku.


Dżinsy męskie zostały dodane w 1983 roku, a linia zegarków GUESS również odniosła duży sukces w połowie lat osiemdziesiątych. Dział akcesoriów domowych był dostępny przez krótki czas w latach 90. Marka przetrwała wzloty i upadki świata mody w latach 90-tych XX wieku i z powodzeniem ponownie wprowadziła się na rynek młodzieżowy w XXI wieku, wspomagana przez reklamę z udziałem Paris Hilton.


Ubrania GUESS są teraz dostępne w trzech wersjach: GUESS (odzież dżinsowa i casualowa), Guess by Marciano (nowoczesny dodatek i dodatki) oraz Guess Kids. Pierwszy zapach GUESS, Original Guess dla kobiet, został wprowadzony pod koniec lat osiemdziesiątych dzięki partnerstwu z Revlon. Parlux posiadał licencję zapachową dla marki Guess od 2003 do 2009 roku, kiedy Guess zaczął produkować perfumy dla kobiet i mężczyzn we współpracy z Coty.


Guess ma 24 zapachy w swoim portfolio. Powstawały w latach 1990 - 2017.

Mniej
Znajdź nas na
nasza strona na facebook.com
Nasza strona na twitter
Samochód kuriera - przesyłka - delivery

DOSTAWA
PRZY WPŁACIE
14 zł
DLA PŁATNOŚCI
ZA POBRANIEM
19 zł
DARMOWA DOSTAWA
dla zakupów
powyżej 500zł

884150650
Informacja
Pn- Pt
godz. 10-17