Guess - kalifornijska marka mająca w swojej ofercie ubrania dla kobiet i mężczyzn, akcesoria oraz kuszący wybór perfum. Uosabia amerykański styl życia w jego najbardziej eleganckim aspekcie, zarówno pod względem mody, jak i kompozycji zapachowych. Cechą szczególną perfum Guess jest mieszanka radości życia, pragnienia przygody i aromatów ze śródziemnomorską nutą, reprezentujących nowoczesny i samostanowiący sposób życia. Ale nie tylko perfumy są mocną stoną domu. Marka zasłynęła także dzięki swoim kultowym czarno-białym kampaniom w stylu retro z udziałem supermodelek, takich jak Claudia Schiffer czy Naomi Campbell. Modelki w reklamach było mocno charakteryzowane i stylizowane na przypominające gwiazdy z lat 50-tych i 60-tych XX wieku. Nawet dziś znane osobistości i celebryci promują pewny siebie i nieco prowokacyjny styl braci Marciano.

Czytaj dalej
Stron:
Dare woda toaletowa Guess
Dare
wody toaletowe
damskie
2 warianty
cena od 104 zł
Girl Belle woda toaletowa Guess
Girl Belle
woda toaletowa
damska
2 warianty
cena od 98 zł
Girl woda toaletowa Guess
Girl
woda toaletowa
damska
3 warianty
ceny od 84 zł
Guess by Marciano Men woda toaletowa Guess
Guess by Marciano Men
woda toaletowa
męska
w cenie 99 zł
Guess by Marciano woda perfumowana Guess
Guess by Marciano
woda perfumowana
damska
w cenie 99 zł
Man woda toaletowa Guess
Man
woda toaletowa
męska
2 warianty
cena od 109 zł
Night Access woda toaletowa Guess
Night Access
woda toaletowa
męska
2 warianty
cena od 159 zł
Seductive Homme Blue woda toaletowa Guess
Seductive Homme Blue
woda toaletowa
męska
2 warianty
cena od 99 zł
Seductive Homme woda toaletowa Guess
Seductive Homme
woda toaletowa
męska
w cenie 99 zł
Seductive I'm Yours woda toaletowa Guess
Seductive I'm Yours
woda toaletowa
damska
w cenie 119 zł
Seductive woda toaletowa Guess
Seductive
woda toaletowa
damska
2 warianty
cena od 96 zł
Women woda perfumowana Guess
Women
woda perfumowana
damska
w cenie 99 zł
Stron:

Zmysłowe niuanse zapachowe Guess Parfum

Uwodzenie i pasja to cechy, które mogą kojarzyć się z perfumami Guess. Perfumiarze, którzy tworzą dla marki nowe zapachy, uwielbiają szczególnie konstruować kwiatowe aromaty z dodatkiem subtelnych nut orientalnych. Sekret ich zawsze dyskretnych esencji tkwi w połączeniu żywotności i lekkości z uwodzicielskim urokiem kwiatowego zapachu. Już sama butelka Guess Parfum 1981 przywodzi na myśl lekkość wiosennego dnia. Ta czarująca kompozycja została zbudowana z mieszanki owocowych nut gruszki, fiołków i jaśminu oraz uzupełniona ciepłym szlakiem piżma i bursztynu. Aromat symbolizuje kompozycję wielu genialnych perfum Guess, wśród których można również znaleźć szereg niebiańskich zapachów zapewniających efektowny wygląd. Za przykład może posłużyć Seductive ze swoimi orientalnymi niuansami afrykańskiego kwiatu pomarańczy, egzotycznego drewna kaszmirowego i wanilii czy Girl Belle z akcentem musującego szampana i dzikich jagód. Nie bez powodu te wody toaletowe od lat są ulubionymi produktami wielu kobiet.

Od małej firmy po imperium luksusu

Amerykański sen to ideologia, która fascynuje i uosabia nasz obraz wolności, dostatku i dobrobytu. Poza tym, jakie miejsce jest bardziej charakterystyczne dla amerykańskiego snu niż Kalifornia? Dlatego proponujemy wybrać się na kilkuminutową wycieczkę do tego miejsca, które jest synonimem szerokich otwartych przestrzeni, plaż i luksusu. Guess to marka oparta na rodzinnej historii, seksownym stylu i najpiękniejszych dziełach.

Historia Guess jest jak historia sukcesu filmu z Hollywood. I nie bez powodu… opowiada historię czterech braci z Marsylii, którzy wyjechali do Los Angeles, aby spróbować szczęścia. Ich projekt polegał wówczas na robieniu dżinsów. Jednak w tamtych czasach dżins był uważany za niemodny. Aby wnieść powiew świeżości do tego trendu, bracia Marciano postanowili połączyć europejski styl z charakterystyczną tkaniną Stanów Zjednoczonych. Tymczasem nazwa Guess jest bezpośrednio inspirowana reklamą MacDonaldsa, w której ciągle padało słowo „zgadnij”. Napisane dużym rozmiarem czcionki stało się firmowym terminem.

Obdarzeni tupetem i śmiałością bracia Marciano rozpoczęli działalność od sprzedaży ubrań w Los Angeles w sezonie letnim. Mieli pomysł, aby uprać dżinsy kamieniami wulkanicznymi. Pomysł był tak trafiony, że zaledwie dwa miesiące później otworzyli drugi wielomarkowy sklep z dżinsami stonewashed. Paul Marciano, dyrektor generalny Guess, wspomina: „Wszyscy próbowali namówić nas do wyjścia, ale nie mieliśmy nic do stracenia, więc zdecydowaliśmy się na to." Co więcej, chcąc dać się poznać, wysłali jeden ze swoich projektów do Bloogmingdale's, słynnej amerykańskiej sieci domów towarowych. Tak narodziła się dżinsowa gorączka Guess.


Znajdź nas na
nasza strona na facebook.com
Nasza strona na twitter

DOSTAWA
PRZY WPŁACIE
14 zł
DLA PŁATNOŚCI
ZA POBRANIEM
20 zł
DARMOWA DOSTAWA
dla zakupów
powyżej 500zł

884150650
Informacja
Pn- Pt
godz. 10-17