Stron:
Zobacz:
Dare woda toaletowa Guess
Dare
wody toaletowe
damskie
2 warianty
cena od 104 zł
Girl Belle woda toaletowa Guess
Girl Belle
woda toaletowa
damska
2 warianty
cena od 98 zł
Girl woda toaletowa Guess
Girl
woda toaletowa
damska
3 warianty
ceny od 84 zł
Guess by Marciano Men woda toaletowa Guess
Guess by Marciano Men
woda toaletowa
męska
w cenie 99 zł
Guess by Marciano woda perfumowana Guess
Guess by Marciano
woda perfumowana
damska
w cenie 99 zł
Man woda toaletowa Guess
Man
woda toaletowa
męska
2 warianty
cena od 94 zł
Night Access woda toaletowa Guess
Night Access
woda toaletowa
męska
2 warianty
cena od 159 zł
Seductive Homme Blue woda toaletowa Guess
Seductive Homme Blue
woda toaletowa
męska
2 warianty
cena od 99 zł
Seductive Homme woda toaletowa Guess
Seductive Homme
woda toaletowa
męska
w cenie 99 zł
Seductive I'm Yours woda toaletowa Guess
Seductive I'm Yours
woda toaletowa
damska
w cenie 119 zł
Seductive woda toaletowa Guess
Seductive
woda toaletowa
damska
2 warianty
cena od 96 zł
Women woda perfumowana Guess
Women
woda perfumowana
damska
w cenie 99 zł
Stron:

Opis marki Guess

GUESS to marka amerykańska dóbr luksusowych. W ofercie ma odzież dla kobiet i mężczyzn oraz inne akcesoria mody, takie jak zegarki, biżuteria, perfumy i buty. Firma została stworzona przez braci Georgesa, Armanda, Paula i Maurice'a Marciano. Urodzili się w Maroku, a wychowali we Francji. Bracia przenieśli się do Kalifornii w 1977 roku. Potrzebne pieniądze do założenia firmy, otrzymali od rodziny, która posiada i prowadzi firmę Jordache Jeans.


Georges Armand Paul i Mauric Marciano


Pierwsze spodnie GUESS, „Marilyn", zostały sprane w kamieniach i wyróżnione zamkami błyskawicznymi typu „kostka". Ponieważ trend jeansów w pełni rozwinął się dla projektantów pod koniec lat siedemdziesiątych i we wczesnych latach 80-tych, GUESS wprowadził zniewalający produkt w idealnym czasie.


Marka została wprowadzona na rynek amerykański za pośrednictwem sklepu Bloomingdale's. Reklama była ważna dla stworzenia tej marki i pomogła wprowadzić ją do jednej z najlepiej sprzedających się marek dżinsowych w latach 80-tych. GUESS rozpoczął swoje wyróżniające się czarno-białe reklamy w stylu retro w 1985 roku. W reklamach występowały takie godne uwagi modelki (wiele z nich wtedy nie było jeszcze znanych), jak Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni i Naomi Campbell. Modelki w reklamach było mocno charakteryzowane i stylizowane na przypominające gwiazdy z lat 50-tych i 60-tych XX wieku.


Dżinsy męskie zostały dodane w 1983 roku, a linia zegarków GUESS również odniosła duży sukces w połowie lat osiemdziesiątych. Dział akcesoriów domowych był dostępny przez krótki czas w latach 90. Marka przetrwała wzloty i upadki świata mody w latach 90-tych XX wieku i z powodzeniem ponownie wprowadziła się na rynek młodzieżowy w XXI wieku, wspomagana przez reklamę z udziałem Paris Hilton.


Ubrania GUESS są teraz dostępne w trzech wersjach: GUESS (odzież dżinsowa i casualowa), Guess by Marciano (nowoczesny dodatek i dodatki) oraz Guess Kids. Pierwszy zapach GUESS, Original Guess dla kobiet, został wprowadzony pod koniec lat osiemdziesiątych dzięki partnerstwu z Revlon. Parlux posiadał licencję zapachową dla marki Guess od 2003 do 2009 roku, kiedy Guess zaczął produkować perfumy dla kobiet i mężczyzn we współpracy z Coty.


Guess ma 24 zapachy w swoim portfolio. Powstawały w latach 1990 - 2017.

Mniej
Znajdź nas na
nasza strona na facebook.com
Nasza strona na twitter

DOSTAWA
PRZY WPŁACIE
14 zł
DLA PŁATNOŚCI
ZA POBRANIEM
19 zł
DARMOWA DOSTAWA
dla zakupów
powyżej 500zł

884150650
Informacja
Pn- Pt
godz. 10-17