Stron:
Flakon Guess 1981 Indigo Guess 1981 Indigo
woda toaletowa
damska
w cenie 133 zł
Flakon Guess 1981 Guess 1981
woda toaletowa
damska
w cenie 134 zł
Flakon Guess by Marciano Men Guess by Marciano Men
woda toaletowa
męska
w cenie 138 zł
Flakon Guess by Marciano Guess by Marciano
woda perfumowana
damska
w cenie 114 zł
Flakon Guess Dare for Men Guess Dare for Men
woda toaletowa
męska
w cenie 139 zł
Flakon Guess Dare Guess Dare
woda toaletowa
damska
w cenie 138 zł
Flakon Guess Girl Belle Guess Girl Belle
woda toaletowa
damska
w cenie 132 zł
Flakon Guess Girl Guess Girl
woda toaletowa
damska
w cenie 135 zł
Flakon Guess Man Guess Man
woda toaletowa
męska
w cenie 136 zł
Flakon Seductive Homme Blue Guess Seductive Homme Blue
woda toaletowa
męska
w cenie 154 zł
Flakon Seductive Homme Guess Seductive Homme
woda toaletowa
męska
w cenie 136 zł
Flakon Seductive I'm Yours Guess Seductive I'm Yours
woda toaletowa
damska
w cenie 139 zł
Flakon Seductive Noir Guess Seductive Noir
woda toaletowa
damska
w cenie 136 zł
Flakon Seductive Guess Seductive
woda toaletowa
damska
w cenie 139 zł
Flakon Women Guess Women
woda perfumowana
damska
Stron:

Zobacz artykuły na blogu

Diesel D

Diesel D- Gra energetyzującego chłodu i otulającego ciepła
Diesel D - fascynująca gra energetyzującego chłodu i otulającego ciepła, tworząca harmonię między korzennymi akordami a świeżymi tonacjami

nuty na pięciolinii

Brzmienie zapachu: zapachy inspirowane muzyką
Muzyka zapachuowanych emocji - odkryj nuty zapachów, które grają w harmonii z Twoimi zmysłami

kwiat irysa

Irys – nuta kwiatowa w zapachuach
Odkryj subtelność kwiatowej nuty - Irys, wyjątkowy aromat dla zapachu pełnych klasy i elegancji

La Vie Est Belle Soleil Cristal od Lancome

Radość zawarta w wodzie zapachuowanej Lancome La Vie Est Belle Soleil Cristal
Świetlana magia Lancome La Vie Est Belle Soleil Cristal - ucz się świecić każdego dnia

kompozycja Versace Pour Femme Dylan Blue

Versace Pour Femme Dylan Blue
Twoja moc z Versace Pour Femme Dylan Blue - zapach, który łączy kwiatowe piękno z drzewnym wdziękiem

perfumy z wykopaliska

Historia zapachu
Zapachy to historia, która sięga wieków, a zapachy przeszły fascynującą ewolucję

perfumy David Beckham

Marka David Beckham
Nowoczesny styl Davida Beckhama w każdym flakonie zapachu – elegancja, pewność siebie i wyrafinowanie, które zmienią Twój zapachowy świat

Bruno Banani

Bruno Banani co to za marka?
Bruno Banani - wyjątkowe zapachy dla pewnych siebie indywidualistów

Produkty ostatnio oglądane:

męska Chanel  woda toaletowa Platinum Egoiste

Chanel Platinum Egoiste
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 595 zł
cena jedn. 5.95 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska Lancome  woda perfumowana Tresor Midnight Rose

Lancome Tresor Midnight Rose
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 228 zł
cena jedn. 7.6 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska Carolina Herrera  woda perfumowana Good Girl

Carolina Herrera Good Girl
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 329 zł
cena jedn. 10.97 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

męska Azzaro  woda toaletowa Wanted

Azzaro Wanted
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 284 zł
cena jedn. 5.68 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska Giorgio Armani  woda toaletowa Acqua Di Gio

Giorgio Armani Acqua Di Gio
toaletowe woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 445 zł
cena jedn. 4.45 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska Yves Saint Laurent  woda perfumowana Black Opium

Yves Saint Laurent Black Opium
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 299 zł
cena jedn. 9.97 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska Lancome  woda perfumowana La Vie Est Belle L\\\'Elixir

Dolce & Gabbana Q Parfum damskie perfumy

dostępne 3 warianty
w cenie od 453 zł
cena jedn. 9.06 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska Lancome  woda perfumowana La Vie Est Belle L\'Elixir

Dolce & Gabbana K Parfum męskie perfumy

dostępne 3 warianty
w cenie od 448 zł
cena jedn. 8.96 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska Prada  woda perfumowana Paradoxe

Prada Paradoxe
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 379 zł
cena jedn. 12.63 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska Versace  woda perfumowana Pour Femme Dylan Blue

Versace Pour Femme Dylan Blue
damskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 269 zł
cena jedn. 5.38 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Zobacz polecane produkty:

męska Antonio Banderas  woda toaletowa The Golden Secret

Antonio Banderas The Golden Secret
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 115 zł
koszt jedn. 1.15 zł/1 ml
z pod. VAT

męska Burberry  woda toaletowa Touch for Men

Burberry Touch for Men
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 169 zł
koszt jedn. 1.69 zł/1 ml
z pod. VAT

męska Davidoff  woda toaletowa Zino

Davidoff Zino
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 89 zł
koszt jedn. 0.71 zł/1 ml
z pod. VAT

damska Giorgio Armani  woda perfumowana Emporio Armani She

Giorgio Armani Emporio Armani She
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 325 zł
koszt jedn. 3.25 zł/1 ml
z pod. VAT

damska Hugo Boss  woda perfumowana The Scent For Her

Hugo Boss The Scent For Her
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 224 zł
koszt jedn. 7.47 zł/1 ml
z pod. VAT

damska Jennifer Lopez  woda toaletowa Glow by J.Lo

Jennifer Lopez Glow by J.Lo
toaletowe woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 149 zł
koszt jedn. 1.49 zł/1 ml
z pod. VAT

damska Jimmy Choo  woda perfumowana Illicit

Jimmy Choo Illicit
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 169 zł
koszt jedn. 4.23 zł/1 ml
z pod. VAT

męska Joop!  woda toaletowa Jump

Joop! Jump
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 119 zł
koszt jedn. 1.19 zł/1 ml
z pod. VAT

Opis marki:

Guess - kalifornijska marka mająca w swojej ofercie ubrania dla kobiet i mężczyzn, akcesoria oraz kuszący wybór perfum. Uosabia amerykański styl życia w jego najbardziej eleganckim aspekcie, zarówno pod względem mody, jak i kompozycji zapachowych. Cechą szczególną perfum Guess jest mieszanka radości życia, pragnienia przygody i aromatów ze śródziemnomorską nutą, reprezentujących nowoczesny i samostanowiący sposób życia. Ale nie tylko perfumy są mocną stoną domu. Marka zasłynęła także dzięki swoim kultowym czarno-białym kampaniom w stylu retro z udziałem supermodelek, takich jak Claudia Schiffer czy Naomi Campbell. Modelki w reklamach było mocno charakteryzowane i stylizowane na przypominające gwiazdy z lat 50-tych i 60-tych XX wieku. Nawet dziś znane osobistości i celebryci promują pewny siebie i nieco prowokacyjny styl braci Marciano.

Perfum marki to zmysłowe niuanse zapachowe

Uwodzenie i pasja to cechy, które mogą kojarzyć się z perfumami. Perfumiarze, którzy tworzą dla marki nowe zapachy, uwielbiają szczególnie konstruować kwiatowe aromaty z dodatkiem subtelnych nut orientalnych. Sekret ich zawsze dyskretnych esencji tkwi w połączeniu żywotności i lekkości z uwodzicielskim urokiem kwiatowego zapachu. Już sama butelka Guess Parfum 1981 przywodzi na myśl lekkość wiosennego dnia. Ta czarująca kompozycja została zbudowana z mieszanki owocowych nut gruszki, fiołków i jaśminu oraz uzupełniona ciepłym szlakiem piżma i bursztynu. Aromat symbolizuje kompozycję wielu genialnych perfum, wśród których można również znaleźć szereg niebiańskich zapachów zapewniających efektowny wygląd. Za przykład może posłużyć Seductive ze swoimi orientalnymi niuansami afrykańskiego kwiatu pomarańczy, egzotycznego drewna kaszmirowego i wanilii czy Girl Belle z akcentem musującego szampana i dzikich jagód. Nie bez powodu te wody toaletowe od lat są ulubionymi produktami wielu kobiet.

Od małej firmy po imperium luksusu

Amerykański sen to ideologia, która fascynuje i uosabia nasz obraz wolności, dostatku i dobrobytu. Poza tym, jakie miejsce jest bardziej charakterystyczne dla amerykańskiego snu niż Kalifornia? Dlatego proponujemy wybrać się na kilkuminutową wycieczkę do tego miejsca, które jest synonimem szerokich otwartych przestrzeni, plaż i luksusu. Guess to marka oparta na rodzinnej historii, seksownym stylu i najpiękniejszych dziełach. Historia marki jest jak historia sukcesu filmu z Hollywood. I nie bez powodu… opowiada historię czterech braci z Marsylii, którzy wyjechali do Los Angeles, aby spróbować szczęścia. Ich projekt polegał wówczas na robieniu dżinsów. Jednak w tamtych czasach dżins był uważany za niemodny. Aby wnieść powiew świeżości do tego trendu, bracia Marciano postanowili połączyć europejski styl z charakterystyczną tkaniną Stanów Zjednoczonych. Tymczasem nazwa jest bezpośrednio inspirowana reklamą MacDonaldsa, w której ciągle padało słowo „zgadnij”. Napisane dużym rozmiarem czcionki stało się firmowym terminem. Obdarzeni tupetem i śmiałością bracia Marciano rozpoczęli działalność od sprzedaży ubrań w Los Angeles w sezonie letnim. Mieli pomysł, aby uprać dżinsy kamieniami wulkanicznymi. Pomysł był tak trafiony, że zaledwie dwa miesiące później otworzyli drugi wielomarkowy sklep z dżinsami stonewashed. Paul Marciano, dyrektor generalny, wspomina: „Wszyscy próbowali namówić nas do wyjścia, ale nie mieliśmy nic do stracenia, więc zdecydowaliśmy się na to." Co więcej, chcąc dać się poznać, wysłali jeden ze swoich projektów do Bloogmingdale's, słynnej amerykańskiej sieci domów towarowych. Tak narodziła się dżinsowa gorączka Guess.