Uwodzenie i pasja to cechy, które mogą kojarzyć się z perfumami. Perfumiarze, którzy tworzą dla marki nowe zapachy, uwielbiają szczególnie konstruować kwiatowe aromaty z dodatkiem subtelnych nut orientalnych. Sekret ich zawsze dyskretnych esencji tkwi w połączeniu żywotności i lekkości z uwodzicielskim urokiem kwiatowego zapachu. Już sama butelka Guess Parfum 1981 przywodzi na myśl lekkość wiosennego dnia. Ta czarująca kompozycja została zbudowana z mieszanki owocowych nut gruszki, fiołków i jaśminu oraz uzupełniona ciepłym szlakiem piżma i bursztynu. Aromat symbolizuje kompozycję wielu genialnych perfum, wśród których można również znaleźć szereg niebiańskich zapachów zapewniających efektowny wygląd. Za przykład może posłużyć Seductive ze swoimi orientalnymi niuansami afrykańskiego kwiatu pomarańczy, egzotycznego drewna kaszmirowego i wanilii czy Girl Belle z akcentem musującego szampana i dzikich jagód. Nie bez powodu te wody toaletowe od lat są ulubionymi produktami wielu kobiet.
Od małej firmy po imperium luksusuAmerykański sen to ideologia, która fascynuje i uosabia nasz obraz wolności, dostatku i dobrobytu. Poza tym, jakie miejsce jest bardziej charakterystyczne dla amerykańskiego snu niż Kalifornia? Dlatego proponujemy wybrać się na kilkuminutową wycieczkę do tego miejsca, które jest synonimem szerokich otwartych przestrzeni, plaż i luksusu. Guess to marka oparta na rodzinnej historii, seksownym stylu i najpiękniejszych dziełach. Historia marki jest jak historia sukcesu filmu z Hollywood. I nie bez powodu… opowiada historię czterech braci z Marsylii, którzy wyjechali do Los Angeles, aby spróbować szczęścia. Ich projekt polegał wówczas na robieniu dżinsów. Jednak w tamtych czasach dżins był uważany za niemodny. Aby wnieść powiew świeżości do tego trendu, bracia Marciano postanowili połączyć europejski styl z charakterystyczną tkaniną Stanów Zjednoczonych. Tymczasem nazwa jest bezpośrednio inspirowana reklamą MacDonaldsa, w której ciągle padało słowo „zgadnij”. Napisane dużym rozmiarem czcionki stało się firmowym terminem. Obdarzeni tupetem i śmiałością bracia Marciano rozpoczęli działalność od sprzedaży ubrań w Los Angeles w sezonie letnim. Mieli pomysł, aby uprać dżinsy kamieniami wulkanicznymi. Pomysł był tak trafiony, że zaledwie dwa miesiące później otworzyli drugi wielomarkowy sklep z dżinsami stonewashed. Paul Marciano, dyrektor generalny, wspomina: „Wszyscy próbowali namówić nas do wyjścia, ale nie mieliśmy nic do stracenia, więc zdecydowaliśmy się na to." Co więcej, chcąc dać się poznać, wysłali jeden ze swoich projektów do Bloogmingdale's, słynnej amerykańskiej sieci domów towarowych. Tak narodziła się dżinsowa gorączka Guess.
DOSTAWA
PRZY WPŁACIE
16 zł
DLA PŁATNOŚCI
ZA POBRANIEM
22 zł
DARMOWA DOSTAWA
na zakupy
powyżej 500zł