Opakowanie: 125 ml
Charakter esencji:
cytrusowy,
aromatyczny
Rok inauguracji: 2007
Wersja: dla kobiet
Propozycja noszenia: na dzień
Wprowadzenie:
kwiat pomarańczy, zielona herbata,
mandarynka, gorzka
pomarańcza, bluszcz
Akord środkowy: piwonia, mandarynka, bazylia, rumianek
Nuta podstawy:
bursztyn,
drzewo sandałowe
Nos zapachu:
Marie Salamagne
Fascynująca kolekcja zapachów Aqua Allegoria powiększa się o nowe perfumy Guerlain inspirowane podróżą na granicę Indii i Chin. Pora więc spakować walizki i podążyć za Mandarine-Basilic, która zabierze nas do najpiękniejszych miejsc na świecie. Tym razem dom Guerlain postanowił wykorzystać miąższ chińskiej mandarynki i chrupiącą indyjską bazylię. Są to dwie rośliny uważane za dary natury o równej szlachetności i intensywnym aromacie.
Tym razem pracy nad zapachem podjęła się perfumiarz Marie Salamagne, znana także z kultowego dzieła Yves Saint Laurent Black Opium. Zinterpretowała świeży zapach mandarynkowej bazylii, który od samego początku nie kryje swojej energetyzującej i błyszczącej strony. W otwarcie kompozycji wplotła esencje klementynki i gorzkiej pomarańczy co dało puszysty, soczysty i bardzo orzeźwiający efekt. W ten sposób zachowała świeżość perfum, której towarzyszy śródziemnomorska jasność kwiatu pomarańczy i przewiewny aspekt białej piwonii, ozdobionej liśćmi bluszczu. W sercu pojawia się wyjątkowo aromatyczna bazylia, zielona i pikantna, a wraz z nią tonizująca nuta zielonej herbaty i miękki rumianek. Zakończenie pulsuje ciepłem drzewa sandałowego i bursztynu.
Dodatkowe informacje o produkcie
EAN (GTIN): 03346470106130
PRODUCENT
LVMH Fragrance Brands
Rue Anatole France 77
92300 Levallois
France
contact.me@lvmh.com
OSTRZEŻENIA DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA
Produkt jest łatwopalny do momentu całkowitego wyschnięcia.
Przechowywać z dala od ciepła, gorących powierzchni, iskier, otwartego ognia oraz innych potencjalnych źródeł zapłonu.
Zakaz palenia w pobliżu.
Unikać rozpylania w okolicy oczu oraz na uszkodzoną lub podrażnioną skórę.
W przypadku kontaktu produktu z oczami, natychmiast przepłukać je dużą ilością wody.
Krótki opis marki:
Guerlain stawia na makijaż Nie tylko zapachy są uwielbiane przez ten dom; w 1870 roku wypuścili pierwszą szminkę (znaną również jako formuła do ust w tubce). Ten kluczowy moment w historii marki został uhonorowany w najnowszej kolekcji Rouge G Legendary Reds, ponieważ jeden z odcieni pomadki nazywa się 1870 Rouge Imperial, na cześć roku i muzy domu, Empress Eugenie.
Powstaje historia perfum Jako wewnętrzny perfumiarz drugiej generacji Guerlain, największy sukces Aime jest często postrzegany jako jego zapach Jicky z 1889 roku, który oczywiście nadal jest ulubieńcem firmy. Była to pierwsza kreacja opisana jako „perfum” (w przeciwieństwie do wody kolońskiej), a także jeden z najwcześniejszych przykładów kompozycji, w której oprócz naturalnych ekstraktów zastosowano syntetyczne składniki. Obecnie jest uznawana za pierwszy nowoczesny zapach. Ponieważ perfumiarz wywodzący się z tego potężnego rodu nie miał dzieci, uważał siostrzeńca Jacquesa, za swojego ucznia, a później następcę. Jacques przejął stery, aby stworzyć swoje pierwsze perfumy Ambre w 1890 roku, zanim został oficjalnie zatrudniony w rodzinnym biznesie cztery lata później. W tej dekadzie synowie Gabriela Guerlaina Jacques i Pierre, przejęli pełną kontrolę nad domem i jego wizją. Naturalnie, Jacques przejął stery jako trzeci mistrz perfumiarstwa, kontynuując ugruntowaną już tradycję perfumeryjną utrzymywania zapachu w rodzinie. Jego pierwszy duży sukces, Apres l'Ondee, ukazał się w 1906 roku. W następnym okresie do szeregów perfumerii dołączają ikony zapachów, które mają tak duże znaczenie, że na stałe pozostawiają w niej swój ślad. W tym czasie naprawdę nie było możliwości powstrzymania Jacquesa, ponieważ opanował wiele charakterystycznych aromatów, w tym popularny Mitsouko oraz ukochany L'Heure Bleue, przypominający mu jego ulubioną porę dnia: zmierzch i popularny Mitsouko. Oba te eliksiry są dostępne do dziś.