Produkty ostatnio oglądane:

Męska woda toaletowa   Twice for Men od Iceberg

Iceberg Twice for Men
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 89 zł
cena jedn. 0.71 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda toaletowa   The One Grey od Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana The One Grey
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 275 zł
cena jedn. 2.75 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda toaletowa   Polo Sport Men od Ralph Lauren

Ralph Lauren Polo Sport Men
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 189 zł
cena jedn. 2.52 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda toaletowa   Weekend for Men od Burberry

Burberry Weekend for Men
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 137 zł
cena jedn. 2.74 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda toaletowa   Pour Lui od Oscar de la Renta

Oscar de la Renta Pour Lui
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 186 zł
cena jedn. 2.07 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda toaletowa   Happy for Men od Clinique

Clinique Happy for Men
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 235 zł
cena jedn. 2.35 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda toaletowa   Champion od Davidoff

Davidoff Champion
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 138 zł
cena jedn. 1.53 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda toaletowa   CK One Shock for Him od Calvin Klein

Calvin Klein CK One Shock for Him
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 132 zł
cena jedn. 1.32 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Zobacz artykuły na blogu

paproć czyli fougere

Co to jest zapach fougere?
Zapachy fougere to klasyka męskiej perfumerii, a dzięki naszemu przewodnikowi na pewno zrozumiesz, co się kryje za tym tajemniczym terminem! Zrozumiesz w pełni istotę esencji fougere, odkrywając świeżość i męską elegancję, zjednoczone w jednym gatunku olfaktorycznym, co z pewnością przekona Cię do powiększenia własnej kolekcji zapachów.

Lancome Idole Nectar

Lancome Idole Nectar- Nowość z nutą popcornu
Przenieś się w zapachową podróż pełną kobiecej magii z nowym Idole Nectar, wyjątkowym i kuszącym zapachem, w którym słodki karmel zderza się z niesamowitą nutą popcornu

perfumy Davidoff Cool Water Men

Calone – zapach morza
Poznaj esencję morskiej bryzy z Calone - molekuły, która dała początek wodnym zapachom i wpłynęła na historię perfum

perfumy

Jak wybrać perfekcyjnie pasujące perfumy?
Znajdź swój ulubiony zapach spośród dziewięciu wyjątkowych kategorii aromatów!

prezenty świąteczne

Top 10 perfum świątecznych
Zapachy świąt w najwyższej formie - cynamon, imbir, gałka muszkatołowa i więcej, by rozgrzać twoje serce

Zobacz polecane produkty:

Damska woda perfumowana   Contradiction od Calvin Klein

Calvin Klein Contradiction
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 100 zł
koszt jedn. 3.33 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   Escape for Men od Calvin Klein

Calvin Klein Escape for Men
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 149 zł
koszt jedn. 1.49 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   Bleu de  od Chanel

Chanel Bleu de Chanel
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 439 zł
koszt jedn. 4.39 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   The One od Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana The One
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 245 zł
koszt jedn. 8.17 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   Boss Bottled od Hugo Boss

Hugo Boss Boss Bottled
męskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty
w cenie od 219 zł
koszt jedn. 4.38 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Jungle L'Elephant od Kenzo

Kenzo Jungle L'Elephant
damskie wody perfumowane
dostępne 4 warianty
w cenie od 299 zł
koszt jedn. 2.99 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Sweet Like Candy od Ariana Grande

Ariana Grande Sweet Like Candy
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 249 zł
koszt jedn. 2.49 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   K By  od Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana K By Dolce & Gabbana
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 227 zł
koszt jedn. 4.54 zł/1 ml
z pod. VAT

Opis:

Gucci to awangarda, czołówka toczącej się wojny o umysły i dusze najbardziej wyrafinowanej publiczności. Gucci to połączenie eleganckiej klasyki i najnowszych trendów. Linia zapachów Gucci łączy najlepsze aspekty słynnej marki: godność, szyk z Hollywood, niestrudzoną energię i żywy włoski temperament. Gucci to jeden z najlepiej rozpoznawalnych, włoskich domów mody na świecie. To świętość wśród wyznawców mody i ponadczasowa jakość. Symbolem marki są dwie splecione ze sobą litery G, pochodzące od inicjałów założyciela Gucciego Gucci.

Perfumy marki Gucci

Pierwsze perfumy Gucci o prostej nazwie Gucci nr 1 dla kobiet, został wprowadzony w 1974 roku. Wykwintne perfumy, zamknięte w złotej eleganckiej butelce i zawierające 28 aromatycznych składników, natychmiast zachwyciły wybranych klientów, a dwa lata później ukazały się pierwsze męskie perfumy z domu mody. Dziś perfumy marki Gucci stały się symbolem prawdziwej elegancji, wyrafinowania i luksusu. Od tego czasu uruchomiono serię perfum damskich i męskich, a wiele z nich zyskało legendarny status wśród kolekcjonerów, w tym Gucci 3 i L'Arte di Gucci. W latach 1974 - 2017 kompozycje zapachowe Gucci wypuszczone zostały na rynek w ok. 60 liniach. Jedne z ostatnich (2017 rok) to Gucci Bloom.

Więcej
Założyciel firmy - młodość i początek firmy

Założycielem firmy był, jak wspomniano już Guccio Gucci, który urodził się w roku 1881 we Florencji. Jako imigrujący pracownik hotelowy w Paryżu, a później w Londynie, młody Guccio był pod głębokim wrażeniem luksusowych bagaży, które dostrzegł u gości hotelowych. Przed wyjazdem do ojczyzny odwiedził producenta luksusowych akcesoriów podróżnych w tym toreb i waliz HJ Cave & Sons. W roku 1920 po powrocie do miejsca urodzenia Florencji założył sklep, w którym sprzedawał eleganckie wyroby skórzane o klasycznej stylistyce. Jak wiadomo, miasto to słynie z wysokiej jakości materiałów i wykwalifikowanych rzemieślników.

Flagowe produkty marki

Chociaż Gucci organizował swoje pracownie tak, aby stosować przemysłowe metody produkcji, zachował tradycyjne aspekty wytwarzania. Początkowo zatrudniał wykwalifikowanych pracowników będących rzemieślnikami, dbając głównie o wykończenie. Wraz z rozbudową, podstawową metodą produkcji stawało się szycie maszynowe. Pierwotnie tradycją marki były luksusowe wyroby skórzane, torby i walizy. Do dziś najbardziej znana jest beżowa torba pokryta deseniem GG z bambusową rączką. Kolejnym hitem marki były zamszowe mokasyny z metalową sprzączką i firmowym logo.

Rozwój firmy

Wraz z trzema synami, Aldo Gucci, Rodolfo Gucci i Vasco Gucci, Gucci rozszerzył firmę o sklepy w Mediolanie i Rzymie, a także dodatkowe sklepy we Florencji. W sklepach Gucciego znajdowały się precyzyjnie wykonane skórzane akcesoria, jak torebki, buty i jego kultowy, zdobiony but typu „loafer”, a także jedwabie i dzianiny w charakterystycznym wzorze.

II wojna Światowa

Podczas II wojny światowej firma ze względu na niedobory materiałowe produkowała torebki z płótna bawełnianego, a nie ze skóry. Płótno zostało jednak wyróżnione sygnaturą symbolu podwójnej litery G połączoną ze znaczącymi czerwonymi i zielonymi pasami. Po wojnie herb Gucciego, który pokazywał tarczę i rycerza pancernego, otoczony wstążką z nazwiskiem rodowym, stał się synonimem miasta Florencji.

Nowe horyzonty

Bracia Aldo i Rodolfo Gucci poszerzyli horyzonty firmy w 1953 roku, otwierając biura w Nowym Jorku. Gwiazdy filmowe i turyści we Włoszech w latach 50. i 60. XX wieku przynieśli duży splendor Florencji, zmieniając produkty marki w międzynarodowe symbole statusu. Gwiazdy filmowe w ubraniach, akcesoriach i obuwiu Gucci dla magazynów lifestylowych na całym świecie przyczyniają się do wzrostu reputacji firmy.


Charakterystyczne linie marki sprawiły, że jej produkty znalazły się wśród najczęściej kopiowanych na świecie we wczesnych latach 2000. Świńskie, cielęce i importowane egzotyczne skórki zwierzęce poddano różnym metodom wytwarzania. Wodoodporne płótno i satyna zostały użyte do wieczorowych toreb.


Dziś Gucci to moda damska i męska na najwyższym poziomie, to ultrakobiece kolekcje utrzymane w wysmakowanym guście. To luksusowa biżuteria, dodatki w stylu dolce vita oraz najbardziej pożądane perfumy. Marka szczyci się również tym, iż jest najchętniej i najliczniej reprezentowana przez gwiazdy.