Linia: zapach dla niej
Gatunek aromatu: kwiatowy
Rok wprowadzenia: 2017
Wariant pojemności: 100 ml
Rekomendowana aplikacja: na dzień
Nuta otwarcia: jaśmin wielkolistny, nuty zielone
Akord serca: tuberoza, wiciokrzew
Podstawa: korzeń irysa
Kreator zapachu: Alberto Morillas
Kobiecość zawsze była w centrum zainteresowania domu Gucci. Widoczne jest to w trzech głównych sektorach biznesowych, a mianowicie w produkcji artykułów modowych, akcesoriów i perfum. Jednak to właśnie pod względem zapachu dom zdecydował się tym razem wyrazić swój talent. Marka prezentuje zupełnie nowe, bardzo kwiatowe perfumy Gucci Bloom, które są pierwszą esencją wykonaną pod kierunkiem Alessandro Michele, nowego dyrektora artystycznego. A co powiesz na wejście do jego wszechświata, które jest teraz możliwe dzięki naszej internetowej perfumerii?
„Z białych kwiatów chciałem stworzyć mocny zapach, o odważnym charakterze, który przenosi nas do rozległego ogrodu pełnego roślin i kwiatów. Bukiet bogactwa i obfitości.” - Alessandro Michele
Bloom to filarowy zapach, który rozpoczyna nową linię aromatów marki. Kompozycja utrzymana jest w klimacie kwiatowym, w której wyróżniają się także akordy pudrowe i drzewne. Ten aromatyczny bukiet ułożony z białych kwiatów kremowego jaśminu i anielskiej tuberozy został opleciony mistycznym, eleganckim i odrobinę chłodnym korzeniem irysa. Za jego kreacją stoi jeden z najlepszych nosów Alberto Morillas, wirtuoz perfumiarstwa, który opracował wiele kultowych esencji. Męskie zmysły rozpalił znakomitymi perfumami Armani Armani Acqua Di Gio Pour Homme, kobiety wysublimował unikalnym czerwonym makiem zamkniętym w perfumach Kenzo Flower a młodą generację ubrał w uniseksowe perfumy Calvin Klein CK One.
Różnorodność kobiet jest jak świat kwiatów. Każda jest wyjątkowa na swój sposób, każda interpretuje kobiecość tak, jak się jej podoba: kolorowa, dzika, bezczelna lub nawet powściągliwa, urocza lub bardzo kobieca. Aby oddać im hołd marka, zdecydowała się sięgnąć po jedną z najpopularniejszych kategorii zapachowych: kwiatową. Swoim projektem postanowiła uwieść cały świat, nie pomijając azjatyckich populacji, zwabionych tego rodzaju kompozycjami.
Drzwi do egzotycznego ogrodu otwiera odurzająca woń jaśminu Sambac. W jego centrum rozkwitają ekskluzywne esencje, urzekające upojną melodią wydobywającą się z nut tuberozy. Podane w naturalnej postaci pozostawiają na skórze bogaty zapach białych kwiatów. Zbliżając się do skraju tego tajemniczego miejsca, napotykamy zadziwiający egzotyczny krzew o czerwonym kwiatostanie, który podczas kwitnienia zmienia kolor. Egzotyczny rangoon creeper porasta południowe regiony Indii i wnosi do kompozycji pudrowych i wykwintnych odcieni. W historii perfumerii wykorzystano go po raz pierwszy właśnie w tym zapachu.
Wdzięczny porcelanowy flakon o prostej sylwetce imponuje posturą. Ucieleśnia silną, elegancką i nowoczesną kobietę, która doskonale wie, jak radzić sobie z odrobiną luksusu. W bladoróżowym kolorze, z minimalistyczną biało-czarną etykietą, utrzymany w konwencji vintage, jest równie nowoczesny i kobiecy. Całość zamknięta jest w białym kartonowym pudełku z nadrukowanym słynnym motywem zielnika Gucci, w czerwono-białym kolorze drewna firmy Jouy. W kampanii reklamowej wystąpiły trzy znane kobiety: aktorka Dakota Johnson, modelka Hari Nef i artystka Petra Collinsto. Spacerują ulicami Nowego Jorku i cieszą się komfortową, odprężającą atmosferą nawet w samym sercu miasta, które może stworzyć tylko natura. W tym sensie Gucci tworzy z perfumami chwile dobrego samopoczucia, którymi można się cieszyć przez cały dzień i wszędzie.
„Wizją kampanii jest idea miejskości i to, jak zapach może być sposobem na podróż do miejsca, które nie istnieje, a jest czysto wyimaginowane. To surrealistyczny pomysł noszenia ogrodu.” - Alessandro Michele.