Wysyłka w ciągu 1 - 3 dni
Stan produktu: Nowy
DOSTAWA
Koszt dostawy:
Kurier DPD 14 zł - przelew na konto
Kurier DPD 20 zł - pobranie

Warianty:

Givenchy Very Irresistible woda perfumowana 50 ml

woda perfumowana 50 ml

Cena :

238
Very Irresistible Woda perfumowana 75 ml - eau de parfum - edp

woda perfumowana 75 ml

Cena :

289
Very Irresistible woda toaletowa 50 ml - eau de toilette - edt
woda toaletowa 50 ml

Cena :

227
Very Irresistible woda toaletowa 75 ml - eau de toilette - edt
woda toaletowa 75 ml

Cena :

282 259
Data premiery: 2005
Propozycja na: dzień, wieczór
Linia: dla kobiet
Rodzina aromatyczna: kwiatowa
Pojemność: 50 ml, 75 ml
Nuta otwarcia: gruszka, zielone jabłko, werbena cytrynowa, anyż gwiazdkowaty
Serce: piwonia, róża, magnolia
Akord podstawy: paczula, róża z taif, wanilia

Historia niezapomnianego spotkania

Pierwsza gotowa do noszenia linia Givenchy University odniosła duży sukces, a marka szybko zdobyła rozgłos na arenie międzynarodowej. W 1953 roku projektant poznał młodą amerykańską aktorkę Audrey Hepburn i z biegiem czasu zrodziło się między nimi szczególne uczucie. W 2003 roku wyobraził sobie wyjątkowy zapach, który wyraża więź przyjaźni między Hubertem a Audrey. Od tamtej pory flagowe perfumy Givenchy ciągle się odradzają nie zatracając przy tym swojej wyjątkowej tożsamości. Very Irresistible opowiada prawdziwą historię wyjątkowego spotkania amerykańskiego uroku z francuską elegancją. Właśnie dlatego nieoczekiwana mieszanka róż i anyżu przekłada się na nieprawdopodobny związek luksusu i spontaniczności. Z tego połączenia narodziła się atrakcyjna i nieodparta kompozycja, która wywraca nasze serca. Dlatego nikt nie może się oprzeć kobiecie Givenchy, ona wie, jak w razie potrzeby użyć swojej tajnej broni.

Ultra zmysłowe nuty

Kompozycję opracowali Carlos Benaim, Dominique Ropion i Sophie Labbe konstruujac ją wokół tematu róży, która najlepiej ze wszystkich kwiatów sublimuje kobiecość. Choć zazwyczaj bywa delikatna, tu jest przedawkowana i nie brakuje jej pikanterii. Aksamitna i pieszczotliwa, prawie dzika. Wyeksponowana na pierwszy plan błyszczy niczym bogini zdobywając wszystkie pozostałe składniki. Stanowi aż 35% formuły! Dodatek anyżu przynosi nieoczekiwany aspekt a całość odświeża aromatyczna nuta werbeny cytrynowej. Piwonia z magnolią wzbogacają kompozycję o elegancję swoim zmysłowym brzmieniem. Wreszcie całość staje się nieco bardziej żywa i intensywna dzięki obecności paczuli, wykwintnej róży z Taif i odrobiny wanilii. Flakon Very Irresistible posiada smukłą sylwetkę idealnie pasującą do femme fatale. Jest szczególnie odważny i przybiera formę trójkątnego, lekko skręconego pryzmatu. W ten sposób światło odbija się w szkle, odsłaniając bardzo kobiece różowe niuanse. Całość zwieńczona jest srebrnym pierścieniem na wysokości korka z elegancko wygrawerowaną nazwą tych markowych perfum.

Kilka słów o marce:

Givenchy to synonim najlepszego gustu i elegancji, uważany za kluczowego gracza w świecie luksusu. Twórca wielu bestsellerów w branży perfumeryjnej, takich jak flagowy L'Interdit, romantyczny Amarige, sensualna Organza czy cała gama zapachów dla mężczyzn Gentleman. Styl luksusowej marki pod względem perfum, kosmetyków i mody okazuje się subtelnie klasyczny, zawsze wnoszący nowe życie do tradycji. Każda kreacja wywodząca się z warsztatów Givenchy jest postrzegana jako odważna mieszanka wyrafinowania i lekkości, dzięki czemu dom jest jednym z najbardziej cenionych na świecie.

Istnieją marki, o których mówi się, że są ponadczasowe. Łączą one w sobie tradycję i nowoczesność, prezentując się w stylu odpowiednim dla wszystkich grup wiekowych i tym samym ciesząc się wyjątkową renomą. Tak jest w przypadku tego ekskluzywnego domu, który prezentuje się absolutnie fascynująco, zarówno pod względem krawieckim, jak i perfumeryjnym.

Zaczynając skromnie na początku lat pięćdziesiątych ubiegłego stulecia, marka rozrosła się do potężnego przedsiębiorstwa oferującego wysokiej jakości produkty. Jej pierwsza kolekcja, której centralnym elementem była kultowa biała bluzka Bettina trafiła w sedno, a francuski Vogue nazwał ją wspaniałą i olśniewającą. Wkrótce Hubert de Givenchy wprowadził na rynek luksusową linię gotową do noszenia, innowacyjny pomysł, ponieważ był wówczas jedynym, który to oferował. Niedługo potem rozszerzył swoją wiedzę o perfumy, trwale wzbogacając tą branżę.

Link do produktu w postaci QRCode
barcode do produktu

 




Znajdź nas na
nasza strona na facebook.com
Nasza strona na twitter

DOSTAWA
PRZY WPŁACIE
14 zł
DLA PŁATNOŚCI
ZA POBRANIEM
20 zł
DARMOWA DOSTAWA
dla zakupów
powyżej 500zł

884150650
Informacja
Pn- Pt
godz. 10-17