Koncentracja: wody toaletowe
Wydanie: dla niego
Pojemność: 100 ml
Premiera zapachu: 2002
Charakter esencji: drzewny, przyprawowy
Proponowane noszenie: na dzień, na wieczór
Akord głowy: grejpfrut, kolendra, mandarynka, fiołek
Linia serca: lawenda, wetyweria
Nuta podstawy: cedr, labdanum
Autorzy zapachu: Alberto Morillas, Ilias Ermenidis
Mężczyzna Givenchy w końcu odważył się pokazać swój styl nie dbając o obowiązujące konwenanse. Elegancki, ale wyrafinowany, o silnym charakterze i silnym temperamencie. Uwielbia modę i dba o siebie. Dżentelmen tak, ale raczej naturalny arystokrata, który swoim wrodzonym urokiem uwodzi kobiety, nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Jego moralnej elegancji dorównuje tylko jego fizyczność, a kobiety ją uwielbiają. Między uwodzeniem a odwagą, perfumy Givenchy ujawniają jasny i żywy aromat. Po Gentleman z 1974 roku, to już dziewiąty zapach dla mężczyzn w portfolio marki. Lekki, świeży i orzeźwiający, a przy tym bardzo zmysłowy, idealny dla szykownych, pełnych kontrastów i odważnych panów. Luksusowe i niezwykłe kompozycje marki, bez ulegania mainstreamowi, są zawsze ponadczasowe i indywidualne. Obok takich zapachów jak Pi, Insense Ultramarine i Xeryus, niezaprzeczalnie stały się klasyką gatunku.
Pour Homme definiuje się jako aromat drzewno-korzenny. Połączenie drzewnych i pikantnych esencji to olfaktoryczne odkrycie, które oznacza ekscytującą przygodę i wyjawienie sekretów. Sprawia, że powietrze wokół zaczyna mocniej pulsować. Otwiera się sporą dawką świeżości uwalniając słodkie aromaty mandarynki i grejpfruta, które przepleciono orzeźwiającą dawką kolendry. W nutach serca pulsuje lawendowy absolut i elegancka wetiweria. Podstawa wypełniona jest ciepłym, balsamicznym labdanum i drewnem cedrowym. Ta wykwintna mieszanka zapewni, że zaczniesz żyć intensywniej, rozkoszując się każdą chwilą.
Flakon o zaskakującym futurystycznym wyglądzie zamyka kompozycję przyciągającym lekko owalnym kształtem. Nowoczesny i wyrazisty czerpie inspirację z branży motoryzacyjnej, wnosząc odrobinę chłodnego niedopowiedzenia i luksusu. Za zdjęcia do kampanii reklamowej odpowiada słynny fotograf gwiazd Mikael Jansson. Przed jego obiektywem stanął brytyjski model Grattan McCoach. W rolę żeńską wcieliła się hiszpańska modelka Eugenia Silva pojawiająca się także w kampaniach dla Gorgio Armani i domu jubilerskiego Chopard.