Wysyłka w ciągu 1 - 3 dni

Warianty: Givenchy Pour Homme

Givenchy Pour Homme woda toaletowa 100 ml

woda toaletowa 100 ml

Cena :

229
Pour Homme woda toaletowa 30 ml - eau de toilette - edt

woda toaletowa 30 ml

Cena :

157
Pour Homme woda toaletowa 50 ml - eau de toilette - edt
woda toaletowa 50 ml

Cena :

188

 O produkcie

Marka produktu: Givenchy
Nazwa:
Wydanie: dla niego
Objętość 100 ml, 30 ml, 50 ml
Premiera zapachu: 2002
Charakter: drzewno-przyprawowy
Rekomendowany na: dzień, wieczór
Składniki: grejpfrut, kolendra, mandarynka, fiołek, lawenda, pieprz, wetiwer, drzewo satynowe, drzewo cedrowe, drzewo sandałowe
Autorzy zapachu: Alberto Morillas, Ilias Ermenidis

Dżetelmen powrócił

Mężczyzna Givenchy w końcu odważył się pokazać swój styl nie dbając o obowiązujące konwenanse. Elegancki, ale wyrafinowany, o silnym charakterze i silnym temperamencie. Uwielbia modę i dba o siebie. Dżentelmen tak, ale raczej naturalny arystokrata, który swoim wrodzonym urokiem uwodzi kobiety, nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Jego moralnej elegancji dorównuje tylko jego fizyczność, a kobiety ją uwielbiają. Między uwodzeniem a odwagą, perfumy Givenchy ujawniają jasny i żywy aromat. Po Gentleman z 1974 roku, to już dziewiąty zapach dla mężczyzn w portfolio marki. Lekki, świeży i orzeźwiający, a przy tym bardzo zmysłowy, idealny dla szykownych, pełnych kontrastów i odważnych panów. Luksusowe i niezwykłe kompozycje marki, bez ulegania mainstreamowi, są zawsze ponadczasowe i indywidualne. Obok takich zapachów jak Pi, Insense Ultramarine i Xeryus, niezaprzeczalnie stały się klasyką gatunku.

Elegancka równowaga

Pour Homme definiuje się jako aromat drzewno-korzenny. Połączenie drzewnych i pikantnych esencji to olfaktoryczne odkrycie, które oznacza ekscytującą przygodę i wyjawienie sekretów. Sprawia, że ​​powietrze wokół zaczyna mocniej pulsować. Otwiera się sporą dawką świeżości uwalniając słodkie aromaty mandarynki i grejpfruta, które przepleciono orzeźwiającą dawką kolendry. W nutach serca pulsuje lawendowy absolut i elegancka wetiweria. Podstawa wypełniona jest ciepłym, balsamicznym labdanum i drewnem cedrowym. Ta wykwintna mieszanka zapewni, że zaczniesz żyć intensywniej rozkoszując się każdą chwilą.

Flakon o zaskakującym futurystycznym wyglądzie zamyka kompozycję przyciągającym lekko owalnym kształtem. Nowoczesny i wyrazisty czerpie inspirację z branży motoryzacyjnej, wnosząc odrobinę chłodnego niedopowiedzenia i luksusu. Za zdjęcia do kampanii reklamowej odpowiada słynny fotograf gwiazd Mikael Jansson. Przed jego obiektywem stanął brytyjski model Grattan McCoach. W rolę żeńską wcieliła się hiszpańska modelka Eugenia Silva pojawiająca się także w kampaniach dla Gorgio Armani i domu jubilerskiego Chopard.

 Link do produktu: jako QRCode

barcode do produktu

 



Znajdź nas na
nasza strona na facebook.com
Nasza strona na twitter

DOSTAWA
PRZY WPŁACIE
14 zł
DLA PŁATNOŚCI
ZA POBRANIEM
20 zł
DARMOWA DOSTAWA
dla zakupów
powyżej 500zł

884150650
Informacja
Pn- Pt
godz. 10-17