Wysyłka w ciągu 1 - 3 dni
Stan produktu: Nowy
DOSTAWA
Koszt dostawy:
Kurier DPD 14 zł - przelew na konto
Kurier DPD 20 zł - pobranie

Warianty:

Givenchy Pour Homme woda toaletowa 100 ml

woda toaletowa 100 ml

Cena :

229
Pour Homme woda toaletowa 30 ml - eau de toilette - edt

woda toaletowa 30 ml

Cena :

157
Pour Homme woda toaletowa 50 ml - eau de toilette - edt
woda toaletowa 50 ml

Cena :

188
Koncentracja: wody toaletowe
Wydanie: dla niego
Objętość: 100 ml, 30 ml, 50 ml
Premiera zapachu: 2002
Charakter: drzewno-przyprawowy
Rekomendowany na: dzień, wieczór
Składniki: grejpfrut, kolendra, mandarynka, fiołek, lawenda, pieprz, wetiwer, drzewo satynowe, drzewo cedrowe, drzewo sandałowe
Autorzy zapachu: Alberto Morillas, Ilias Ermenidis

Dżetelmen powrócił

Mężczyzna Givenchy w końcu odważył się pokazać swój styl nie dbając o obowiązujące konwenanse. Elegancki, ale wyrafinowany, o silnym charakterze i silnym temperamencie. Uwielbia modę i dba o siebie. Dżentelmen tak, ale raczej naturalny arystokrata, który swoim wrodzonym urokiem uwodzi kobiety, nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Jego moralnej elegancji dorównuje tylko jego fizyczność, a kobiety ją uwielbiają. Między uwodzeniem a odwagą, perfumy Givenchy ujawniają jasny i żywy aromat. Po Gentleman z 1974 roku, to już dziewiąty zapach dla mężczyzn w portfolio marki. Lekki, świeży i orzeźwiający, a przy tym bardzo zmysłowy, idealny dla szykownych, pełnych kontrastów i odważnych panów. Luksusowe i niezwykłe kompozycje marki, bez ulegania mainstreamowi, są zawsze ponadczasowe i indywidualne. Obok takich zapachów jak Pi, Insense Ultramarine i Xeryus, niezaprzeczalnie stały się klasyką gatunku.

Elegancka równowaga

Pour Homme definiuje się jako aromat drzewno-korzenny. Połączenie drzewnych i pikantnych esencji to olfaktoryczne odkrycie, które oznacza ekscytującą przygodę i wyjawienie sekretów. Sprawia, że ​​powietrze wokół zaczyna mocniej pulsować. Otwiera się sporą dawką świeżości uwalniając słodkie aromaty mandarynki i grejpfruta, które przepleciono orzeźwiającą dawką kolendry. W nutach serca pulsuje lawendowy absolut i elegancka wetiweria. Podstawa wypełniona jest ciepłym, balsamicznym labdanum i drewnem cedrowym. Ta wykwintna mieszanka zapewni, że zaczniesz żyć intensywniej rozkoszując się każdą chwilą.

Flakon o zaskakującym futurystycznym wyglądzie zamyka kompozycję przyciągającym lekko owalnym kształtem. Nowoczesny i wyrazisty czerpie inspirację z branży motoryzacyjnej, wnosząc odrobinę chłodnego niedopowiedzenia i luksusu. Za zdjęcia do kampanii reklamowej odpowiada słynny fotograf gwiazd Mikael Jansson. Przed jego obiektywem stanął brytyjski model Grattan McCoach. W rolę żeńską wcieliła się hiszpańska modelka Eugenia Silva pojawiająca się także w kampaniach dla Gorgio Armani i domu jubilerskiego Chopard.

Kilka słów o marce:

Givenchy to synonim najlepszego gustu i elegancji, uważany za kluczowego gracza w świecie luksusu. Twórca wielu bestsellerów w branży perfumeryjnej, takich jak flagowy L'Interdit, romantyczny Amarige, sensualna Organza czy cała gama zapachów dla mężczyzn Gentleman. Styl luksusowej marki pod względem perfum, kosmetyków i mody okazuje się subtelnie klasyczny, zawsze wnoszący nowe życie do tradycji. Każda kreacja wywodząca się z warsztatów Givenchy jest postrzegana jako odważna mieszanka wyrafinowania i lekkości, dzięki czemu dom jest jednym z najbardziej cenionych na świecie.

Istnieją marki, o których mówi się, że są ponadczasowe. Łączą one w sobie tradycję i nowoczesność, prezentując się w stylu odpowiednim dla wszystkich grup wiekowych i tym samym ciesząc się wyjątkową renomą. Tak jest w przypadku tego ekskluzywnego domu, który prezentuje się absolutnie fascynująco, zarówno pod względem krawieckim, jak i perfumeryjnym.

Zaczynając skromnie na początku lat pięćdziesiątych ubiegłego stulecia, marka rozrosła się do potężnego przedsiębiorstwa oferującego wysokiej jakości produkty. Jej pierwsza kolekcja, której centralnym elementem była kultowa biała bluzka Bettina trafiła w sedno, a francuski Vogue nazwał ją wspaniałą i olśniewającą. Wkrótce Hubert de Givenchy wprowadził na rynek luksusową linię gotową do noszenia, innowacyjny pomysł, ponieważ był wówczas jedynym, który to oferował. Niedługo potem rozszerzył swoją wiedzę o perfumy, trwale wzbogacając tą branżę.

Link do produktu w postaci QRCode
barcode do produktu

 




Znajdź nas na
nasza strona na facebook.com
Nasza strona na twitter

DOSTAWA
PRZY WPŁACIE
14 zł
DLA PŁATNOŚCI
ZA POBRANIEM
20 zł
DARMOWA DOSTAWA
dla zakupów
powyżej 500zł

884150650
Informacja
Pn- Pt
godz. 10-17