Wysyłka w ciągu 1 - 3 dni
Stan produktu: Nowy
DOSTAWA
Koszt dostawy:
Kurier DPD 14 zł - przelew na konto
Kurier DPD 20 zł - pobranie

Warianty:

Givenchy L'Interdit woda perfumowana 35 ml

woda perfumowana 35 ml

Cena :

255 228
L'Interdit woda perfumowana 50 ml - eau de parfum - edp

woda perfumowana 50 ml

Cena :

358 290
L'Interdit woda perfumowana 80 ml - eau de parfum - edp
woda perfumowana 80 ml

Cena :

450 347
Model: dla kobiet
Pojemność: 35 ml, 50 ml, 80 ml
Wprowadzone w roku: 2018
Rodzina olfactive: orientalno-kwiatowy
Do noszenia na: wieczór
Nuta głowy: wiśnia, gruszka, bergamotka
Nuty środkowe: tuberoza, jaśmin wielkolistny, kwiat pomarańczy
Podstawa: ambroksan, wanilia, karmel, paczula, wetiwer
Autorzy kompozycji: Anne Flipo, Domonique Ropion, Fanny Bal

Powrót głośnego dzieła

W domu Givenchy, podobnie jak w przypadku wielu innych marek, nadszedł czas na wspomnienia. By zaoferować nam część swojej historii postanowił otworzyć archiwa i zaprosić do ponownego odkrycia jednych z najbardziej znanych perfum Givenchy L'Interdit, opracowanych pierwotnie w 1957 roku. Zapach - legenda powraca w unowocześnionej interpretacji zachowując ducha retro. Tajemniczy i uwodzicielski opowiada o fascynacji projektanta piękną, młodą Audrey Hepburn.

Słynny couturier rozsławił angielską aktorkę na całym świecie, czyniąc z niej swoją muzę. Widział ją jako źródło inspiracji i nie wahał się wykorzystać tego w tworzeniu oryginalnych perfum.

Wspaniały hołd tkliwości i przyjaźni, przeznaczony był początkowo tylko dla niej. Dopiero później Hubert de Givenchy postanowił rozszerzyć marketing na wszystkie kobiety i upublicznić swój hołd. Najpierw wpadł na pomysł, by nazwać kompozycję Audrey, ale aktorka odmówiła wykrzykując „Zabraniam ci!" W taki oto sposób te legendarne perfumy przyniosły sobie nazwę - L'Interdit ( zabronione). Wspaniała i emocjonalna esencja zanurza nas więc w bardzo osobistych wspomnieniach twórcy.

 

Zakazany bukiet kwiatów

Unowocześnione wydanie obraca się wokół tematu białych kwiatów, fascynując kontrastowymi ujęciami kwiatowych nut zestawionych z mrocznymi aromatami wetiweru i paczuli. Wonny bukiet złożony z upojnej tuberozy, wyjątkowego absolutu jaśminu i lśniącego kwiatu pomarańczy przyjemnie skrzy na skórze roztaczając aurę czarującej kobiecości i elegancji. Wzmocniony owocową mieszanką bergamotki, wiśni i gruszki porównuje swoją imponującą jasność z ciemniejszymi tonami. Całość spoczywa na drzewno-gourmandowej podstawie. Ziemistą ostrość paczuli i wetiweru, które wnoszą do kompozycji wyrafinowanie dystansuje pudrowy akord ambroksanu. Dodatek słodkiego karmelu i wanilii równoważy napięcie pomiędzy kwiatowym sercem a nieco mroczną, wyrazistą bazą. Rezultatem jest elegancki i niezapomniany zapach dla kobiet, zarówno intensywny jak i delikatny, niosący dreszczyk emocji.

Wskrzeszony na nowo klasyk został osadzony w eleganckim flakonie z ciężkiego szkła i ozdobiony czarną wstążką noszącą słynne logo marki. Z nową kompozycją utożsamia się amerykańska aktorka Rooney Mara, która wcześniej brała udział w kampanii reklamowej perfum Calvin Klein Downtown. Tutaj pojawia się w szykownej czarnej sukience z uśmiechem ozdobionym płomienną, czewoną szminką. L'Interdit to mocno zaskakujący zapach, który wydobywa zmysłowość i siłę współczesnej, odważnej kobiety dając jej zachętę do łamania konwenansów i odkrywania samej siebie.

Kilka słów o marce:

Givenchy to synonim najlepszego gustu i elegancji, uważany za kluczowego gracza w świecie luksusu. Twórca wielu bestsellerów w branży perfumeryjnej, takich jak flagowy L'Interdit, romantyczny Amarige, sensualna Organza czy cała gama zapachów dla mężczyzn Gentleman. Styl luksusowej marki pod względem perfum, kosmetyków i mody okazuje się subtelnie klasyczny, zawsze wnoszący nowe życie do tradycji. Każda kreacja wywodząca się z warsztatów Givenchy jest postrzegana jako odważna mieszanka wyrafinowania i lekkości, dzięki czemu dom jest jednym z najbardziej cenionych na świecie.

Istnieją marki, o których mówi się, że są ponadczasowe. Łączą one w sobie tradycję i nowoczesność, prezentując się w stylu odpowiednim dla wszystkich grup wiekowych i tym samym ciesząc się wyjątkową renomą. Tak jest w przypadku tego ekskluzywnego domu, który prezentuje się absolutnie fascynująco, zarówno pod względem krawieckim, jak i perfumeryjnym.

Zaczynając skromnie na początku lat pięćdziesiątych ubiegłego stulecia, marka rozrosła się do potężnego przedsiębiorstwa oferującego wysokiej jakości produkty. Jej pierwsza kolekcja, której centralnym elementem była kultowa biała bluzka Bettina trafiła w sedno, a francuski Vogue nazwał ją wspaniałą i olśniewającą. Wkrótce Hubert de Givenchy wprowadził na rynek luksusową linię gotową do noszenia, innowacyjny pomysł, ponieważ był wówczas jedynym, który to oferował. Niedługo potem rozszerzył swoją wiedzę o perfumy, trwale wzbogacając tą branżę.

Link do produktu w postaci QRCode
barcode do produktu

 




Znajdź nas na
nasza strona na facebook.com
Nasza strona na twitter

DOSTAWA
PRZY WPŁACIE
14 zł
DLA PŁATNOŚCI
ZA POBRANIEM
20 zł
DARMOWA DOSTAWA
dla zakupów
powyżej 500zł

884150650
Informacja
Pn- Pt
godz. 10-17