Model: dla kobiet
Pojemność: 80 ml, 35 ml, 50 ml
Wprowadzone w roku: 2018
Rodzina olfaktoryczna: orientalna, kwiatowa
Do noszenia na: wieczór
Nuta głowy: wiśnia, gruszka, bergamotka
Akord środkowy: tuberoza, jaśmin wielkolistny, kwiat pomarańczy
Skład podstawy: ambroksan, wanilia, karmel, paczula, wetyweria
Autorzy kompozycji: Anne Flipo, Dominique Ropion, Fanny Bal
W domu Givenchy, podobnie jak w przypadku wielu innych marek, nadszedł czas na wspomnienia. By zaoferować nam część swojej historii, postanowił otworzyć archiwa i zaprosić do ponownego odkrycia jednych z najbardziej znanych perfum Givenchy L'Interdit, opracowanych pierwotnie w 1957 roku. Zapach legenda powraca w unowocześnionej interpretacji, zachowując ducha retro. Tajemniczy i uwodzicielski opowiada o fascynacji projektanta piękną, młodą Audrey Hepburn.
Słynny couturier rozsławił angielską aktorkę na całym świecie, czyniąc z niej swoją muzę. Widział ją jako źródło inspiracji i nie wahał się wykorzystać tego w tworzeniu oryginalnych perfum. Wspaniały hołd tkliwości i przyjaźni, przeznaczony był początkowo tylko dla niej. Dopiero później Hubert de Givenchy postanowił rozszerzyć marketing na wszystkie kobiety i upublicznić swój hołd. Najpierw wpadł na pomysł, by nazwać kompozycję Audrey, ale aktorka odmówiła wykrzykując „Zabraniam ci!" W taki oto sposób te legendarne perfumy przyniosły sobie nazwę - L'Interdit (zabronione). Wspaniała i emocjonalna esencja zanurza nas więc w bardzo osobistych wspomnieniach twórcy.
Unowocześnione wydanie obraca się wokół tematu białych kwiatów, fascynując kontrastowymi ujęciami kwiatowych nut zestawionych z mrocznymi aromatami wetiweru i paczuli. Wonny bukiet złożony z upojnej tuberozy, wyjątkowego absolutu jaśminu i lśniącego kwiatu pomarańczy przyjemnie skrzy się na skórze, roztaczając aurę czarującej kobiecości i elegancji. Wzmocniony owocową mieszanką bergamotki, wiśni i gruszki porównuje swoją imponującą jasność z ciemniejszymi tonami. Całość spoczywa na drzewno-gourmandowej podstawie. Ziemistą ostrość paczuli i wetiweru, które wnoszą do kompozycji wyrafinowanie dystansuje pudrowy akord ambroksanu. Dodatek słodkiego karmelu i wanilii równoważy napięcie pomiędzy kwiatowym sercem a nieco mroczną, wyrazistą bazą. Rezultatem jest elegancki i niezapomniany zapach dla kobiet, zarówno intensywny jak i delikatny, niosący dreszczyk emocji.
Wskrzeszony na nowo klasyk został osadzony w eleganckim flakonie z ciężkiego szkła i ozdobiony czarną wstążką noszącą słynne logo marki. Z nową kompozycją utożsamia się amerykańska aktorka Rooney Mara, która wcześniej brała udział w kampanii reklamowej perfum Calvin Klein Downtown. Tutaj pojawia się w szykownej czarnej sukience z uśmiechem ozdobionym płomienną, czewoną szminką. L'Interdit to mocno zaskakujący zapach, który wydobywa zmysłowość i siłę współczesnej, odważnej kobiety dając jej zachętę do łamania konwenansów i odkrywania samej siebie.
Hubert de Givenchy, wybitny projektant założył dom mody we wczesnych latach 50. ubiegłego wieku. Zaledwie pięć lat później wprowadził na rynek swoje własne perfumy, aby zdywersyfikować markę. Givenchy szybko uzyskało renomę w świecie mody jako symbol luksusu i jakości. Szykowne piękno produktów oraz innowacyjność w modelach to także znak rozpoznawczy firmy. Pierwsze kompozycje zapachowe były zarezerwowane dla kobiet, ale dom bardzo szybko zaoferował mężczyznom możliwość noszenia wysublimowanych zapachów. Najpierw ukazał się aromat noszący nazwę Le De, a zaraz po nim L'interdit. Jego subtelne i zmysłowe nuty oczarowały pokolenia kobiet, które poczuły się w nim szykownie i zmysłowo.
Dzięki licznym kolekcjom mody oraz kontynuacji atrakcyjnych linii perfum Givnchy odnosi liczne sukcesy. Zapachy są stale wznawiane w ich oryginalnej formie lub ze zmienionymi drobnymi niuansami. To pozwala miłośnikom ewoluować wraz z najnowszymi trendami, zachowując jednocześnie esencje ich życia, które nieustająco kochają, i które przyjęły się na stałe pomimo upływającego czasu. Lojalność wobec klientów i ich perfum jest jednym ze znaczących aspektów działalności francuskiej marki. W 2018 roku na nowo zinterpretowano kultową kreację Givenchy L'Interdit, która po raz kolejny odniosła olśniewający sukces. Rok później przekształcono ją w musującą i ciepłą wodę toaletową, ujawniającą jeszcze bardziej wyrafinowaną stronę swojej urzekającej osobowości.