Wydanie: dla pań
Opakowanie: 80 ml, 35 ml, 50 ml
Data kreacji: 2020
Charakter kompozycji: orientalny, kwiatowy
Pora aplikacji: wieczór
Wprowadzenie: czarny pieprz
Linia serca: tuberoza, kwiat pomarańczy, sezam
Nuta głębi: paczula, wanilia madagaskarska, wetyweria
Autorzy formuły: Dominique Ropion, Anne Flipo, Fanny Bal
Wraz z pełnym tajemnic zapachem Givenchy L'Interdit Intense odkryjesz to co zakazane. Zanurzysz się w dreszczu intensywnych emocji, łatwo poddając się najskrytszym pragnieniom. Poczujesz odurzające bogactwo orientalnych i uzależniających niuansów, które przybliżą cię do jego mrocznej tajemnicy.
Rozpoczynające nową linię perfumy L'Interdit de Givenchy stały się w ciągu zaledwie kilku lat prawdziwym filarem nowoczesnej kobiecej perfumerii. Stworzone w 2018 roku były już kilkakrotnie reinterpretowane, by najpierw stać się wodą toaletową, a następnie zamienić się w dwie inne edycje Couture. Ale czy wiesz, że ich historia sięga tak naprawdę lat pięćdziesiątych? W 2020 roku opowieść się powtórzy, a marka opracuje nową interpretację tego kultowego zapachu. Klasyczny L'Interdit został zaprojektowany przez Huberta de Givenchy w 1957 roku dla jego ukochanej muzy, aktorki Audrey Hepburn. Perfumy stanowiły wspaniały hołd dla lojalności i czułości. Do dziś pozostają jednym z najpiękniejszych zapachów ostatniego stulecia. Przeznaczony dla wyrafinowanej i romantycznej kobiety, posiada w swym ulotnym oddechu rzadką szczerość i naturalny urok.
Luksusowa kompozycja z orientalnymi i kwiatowymi elementami jest ostrzejsza i mocniejsza niż wcześniej. Unosi się ognistym i żywym aromatem czarnego pieprzu i bergamotki. W ten sposób świeżość owoców cytrusowych miesza się z ciepłem silnej przyprawy. Gruszka zmiękcza całość swoim soczystym oddechem. Otwiera się zmysłowe serce, które ewoluuje w kwiatowe tony słonecznego kwiatu pomarańczy przyciemnionego przedawkowaną i odurzającą tuberozą. Prażony czarny sezam uwalnia swój pikantny i dymny aromat. Uzależniająca mieszanka wetywerii i paczuli wydobywa nuty ciemnego, głębokiego drewna a mięsista wanilia z Madagaskaru odsłania zmysłową i wyrafinowaną stronę tej esencji. Kompozycja jest pracą zbiorową trójki perfumiarzy: Anne Flipo, Fanny Bal i Dominique Ropiona, którzy w tym samym zespole opracowali wszystkie dotychczasowe wersje zapachu.
Projekt flakonu pozostaje niezmieniony. Posiada taką samą sylwetkę jak wszystkie poprzednie wcielenia. Elegancka butelka przypomina mały okrągły porcelanowy kałamarz. Jej szyjkę zdobi czarna wstążka przymocowana do srebrnej tabliczki z logo Givenchy. Jedyną innowacją w wyglądzie flakonu jest wyjątkowy czarny kolor. Marka całkowicie eliminuje blady róż z przeszłości na rzecz ciemnego i połyskującego lakieru. Szkło jest barwione bezpośrednio od wewnątrz, jak buteleczka ekskluzywnego lakieru do paznokci. W reklamie intrygujących perfum wystąpiła Rooney Mara, która została ambasadorką całej linii L'Interdit.