Cena :
Kategoria zapachowa: drzewna
Wersja: dla mężczyzn
Opakowanie: 100 ml
Rok kreacji: 2013
Propozycja aplikacji: na dzień
Akord głowy: zielona mandarynka, bergamotka, różowy pieprz, liść brzozy, gałka muszkatołowa
Linia serca: paczula, wetyweria, cedr, liść fiołka, żywica elemi
Nuta podstawy: kadzidło, piżmo
Romantyzm i waleczność to utracone wartości. Są jednak przyrzeczeniem wrodzonego wyrafinowania i ucieleśniają podstawowe kody prawdziwego dżentelmena. Właśnie tej grupie mężczyzn marka regularnie składa hołd, podkreślając ich wyrafinowany i urzekający styl poprzez różnorodne aromaty. Najsłynniejsze z tej kategorii perfumy Givenchy Gentleman narodziły się w 1974 roku i stanowiły emblematyczny zapach ówczesnego dżentelmena. Wiele lat później dom na nowo zinterpretował swoją ikonę wprowadzając ją ponownie na rynek jako perfumy męskie Gentleman Only a następnie Gentleman 2017.
Jeśli Givenchy chciał stworzyć perfumy w hołdzie dla panów na całym świecie, to po prostu dlatego, że idealnie pasują do jego modnego stylu. Wystarczyło wysublimować nimi stroje tego eleganckiego domu designerskiego. Gentlemen Only wydaje się być zapachem elitarnego klubu łączącego uniwersalną męskość. Ten nieformalny krąg to krąg dżentelmenów. Nie jest to tytuł, który można zdobyć, ale sposób bycia, który wydaje się niemal wrodzony. Sztuka bycia dżentelmenem jest wynikiem sprytnej mieszanki elegancji, swobody i pewności siebie. Tak więc są to perfumy perfumy o domniemanej męskości, uprzejme ale bezczelne. Możemy łatwo wyobrazić sobie ten wspaniały aromat noszony przez pewnego siebie mężczyznę, bystrego, poruszającego się zdecydowanym krokiem, o druzgocącym uśmiechu.
Esencja sygnowana jest przez dwójkę perfumiarzy, Francisa Kurkdjiana i Jeana Jacquesa, którzy pomysł jej stworzenia oparli na tradycyjnym akordzie aromatycznym, bezpośrednio kojarzącym się z męską perfumerią. Kompozycja ujawnia zatem kontrastującą świeżość w połowie między cytrusowymi i drzewnymi aromatami. Na początku daje nam cudowny smak zielonej mandarynki i grejpfruta doprawionych różowym pieprzem i gałką muszkatołową. Jednak dla większej szlachetności i wyrafinowania dodano do tego zestawu nutę liści brzozy. Następnie świeżość stopniowo zanika na korzyść intensywniejszej głębi. W niej uwalniają się zapachy drzewa cedrowego, paczuli i wetiwerii. Ta trylogia daje więcej struktury i doskonale uzupełnia całość. Wreszcie zwieńczenie przynosi przenikliwe ciepło kadzidła i piżma.
Wspaniałą elegancję wody podkreśla prosty szklany flakon. Forma prostokąta z masywnym dnem kryje za przezroczystymi ściankami urzekającą zawartość, przedstawioną w magnetycznym, jasnoniebieskim odcieniu. Front butelki zdobi delikatna, biała etykieta. Dla uzyskania większego kontrastu umieszczono nad nią solidny korek w kolorze tytanu, który wygląda szlachetnie i męsko. Całość wydaje się zarazem klasyczna i współczesna. Od kilku sezonów ideę dżentelmena ucieleśnia Simon Baker, australijski aktor znany z serialu Mentalista.
EAN (GTIN): 03274870012136
PRODUCENT
LVMH Fragrance Brands
Rue Anatole France 77
92300 Levallois
France
contact.me@lvmh.com
OSTRZEŻENIA DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA
Produkt jest łatwopalny do momentu całkowitego wyschnięcia.
Przechowywać z dala od ciepła, gorących powierzchni, iskier, otwartego ognia oraz innych potencjalnych źródeł zapłonu.
Zakaz palenia w pobliżu.
Unikać rozpylania w okolicy oczu oraz na uszkodzoną lub podrażnioną skórę.
W przypadku kontaktu produktu z oczami, natychmiast przepłukać je dużą ilością wody.
DOSTAWA
PRZY WPŁACIE
16 zł
DLA PŁATNOŚCI
ZA POBRANIEM
22 zł
DARMOWA DOSTAWA
na zakupy
powyżej 500zł