Lekkie, uwodzicielskie i bardzo kobiece perfum Givenchy Eau De Givenchy Rosee to nowy rozdział w sadze napisanej kilkadziesiąt lat temu ... Historia tego atrakcyjnego aromatu sięga prawie 40 lat. Rzeczywiście, wszystko zaczęło się w 1980 roku, kiedy Hubert de Givenchy postanowił zaprojektować zapach diametralnie odmienny od innych esencji swoich czasów. Perfumeria była wtedy bardzo skoncentrowana na mocnych i bogatych mieszankach. Wbrew temu trendowi projektant wyobraził sobie świeżą kompozycję, przywołującą na myśl delikatność wiosennej rosy, młodość i radość życia. Wraz z wydaniem Eau De Givenchy sukces przyszedł natychmiast i pozwolił mu stać się jednymi z największych perfum damskich ostatniego stulecia. W 2018 roku marka postanowiła napisać nowy rozdział w swojej historii. Zachowując swoją filozofię i recepturę pierwowzoru wplotła do oryginału dodatkowy element osobliwości. Dziś przyszedł czas na jego kolejną, trzecią odsłonę wzbogaconą teraz doskonałym akcentem kobiecości.
Oprócz romantyzmu i kobiecości, które ponownie pojawiają się w tych perfumach, Eau de Givenchy Rosee to intymna opowieść przywołująca miejsce bliskie Hubertowi de Givenchy. To Clos Fiorentina, palladiański wiejski dom w Saint-Jean-Cap-Ferrat z pięknie utrzymanym ogrodem, nabyty przez projektanta w 1980 roku. Od tego czasu postrzegał go jako niezrównane źródło ukojenia czyniąc z niego swoją oazę spokoju. Właśnie takie idylliczne uczucie wszechogarniającego błogostanu chciał zapisać w swoich perfumach. Ta osobista kompozycja to kobiecy aromat zainspirowany świeżym zapachem śródziemnomorskich ogrodów, zmyty wodą morską. Wystarczy zamknąć oczy, aby dostrzec bujną przyrodę z morzem majaczącym na horyzoncie.
Piękna pastelowo-różowa esencja jest dziełem Francois Demachy, naczelnego nosa Diora, który odpowiada za klasyczne perfumy Christian Dior Addict, elegancką irysowo-skórzaną kompozycję Dior Homme czy bestsellerowy, interpretowany w różnych koncentracjach Sauvage. Świeży Eau De Givenchy Rosee oparł na akordzie różano-wodnym z dyskretnym akcentem piżma. Aromat rozpoczyna się świeżym zapachem mandarynki i herbaty osmantusowej, które otwierają drogę do poetyckiego i kobiecego serca. Tu wszystko obraca się wokół przepięknej róży, uwodzicielskiej woni jaśminu i delikatnej nuty hiacyntu wodnego. Całość ustrukturyzowana jest paczulą i zakończona wyrafinowanym akcentem białego piżma.
Givenchy to synonim najlepszego gustu i elegancji, uważany za kluczowego gracza w świecie luksusu. Twórca wielu bestsellerów w branży perfumeryjnej, takich jak flagowy L'Interdit, romantyczny Amarige, sensualna Organza czy cała gama zapachów dla mężczyzn Gentleman. Styl luksusowej marki pod względem perfum, kosmetyków i mody okazuje się subtelnie klasyczny, zawsze wnoszący nowe życie do tradycji. Każda kreacja wywodząca się z warsztatów Givenchy jest postrzegana jako odważna mieszanka wyrafinowania i lekkości, dzięki czemu dom jest jednym z najbardziej cenionych na świecie.
Istnieją marki, o których mówi się, że są ponadczasowe. Łączą one w sobie tradycję i nowoczesność, prezentując się w stylu odpowiednim dla wszystkich grup wiekowych i tym samym ciesząc się wyjątkową renomą. Tak jest w przypadku tego ekskluzywnego domu, który prezentuje się absolutnie fascynująco, zarówno pod względem krawieckim, jak i perfumeryjnym.
Zaczynając skromnie na początku lat pięćdziesiątych ubiegłego stulecia, marka rozrosła się do potężnego przedsiębiorstwa oferującego wysokiej jakości produkty. Jej pierwsza kolekcja, której centralnym elementem była kultowa biała bluzka Bettina trafiła w sedno, a francuski Vogue nazwał ją wspaniałą i olśniewającą. Wkrótce Hubert de Givenchy wprowadził na rynek luksusową linię gotową do noszenia, innowacyjny pomysł, ponieważ był wówczas jedynym, który to oferował. Niedługo potem rozszerzył swoją wiedzę o perfumy, trwale wzbogacając tą branżę.
DOSTAWA
PRZY WPŁACIE
14 zł
DLA PŁATNOŚCI
ZA POBRANIEM
20 zł
DARMOWA DOSTAWA
dla zakupów
powyżej 500zł