Wysyłka w ciągu 1 - 3 dni
Stan produktu: Nowy
DOSTAWA
Koszt dostawy:
Kurier DPD 14 zł - przelew na konto
Kurier DPD 20 zł - pobranie

Warianty:

Givenchy Dahlia Divin Eau Initiale woda toaletowa 50 ml

woda toaletowa 50 ml

Cena :

239 195
Dahlia Divin Eau Initiale woda toaletowa 75 ml - eau de toilette - edt

woda toaletowa 75 ml

Cena :

279 239
Opakowanie: 50 ml, 75 ml
Linia: dla kobiet
Data kreacji: 2018
Typ kompozycji: kwiatowo-drzewno-piżmowy
Propozycja noszenia: na dzień
Linia głowy: bergamotka, czerwona pomarańcza
Nuta serca: róża, jaśmin, magnolia, lotos
Akord zamykający: drzewo sandałowe, piżmo

Powiew drzewnych i piżmowych niuansów

Od 2005 roku dom Givenchy przeżywa prawdziwe odrodzenie. Właśnie zmienił kierunek artystyczny, przyjmując usługi utalentowanego Ricardo Tisci. Pod jego przewodnictwem nastąpił także rozwój emblematycznej linii Dahlia Divin, której formuła jest zasługą Francoisa Demachy, kreatora tworzącego dla Diora i Kenzo Parfum. Ta kultowa i szczególnie ważna esencja ponownie przyjmuje nową postać - Givenchy Dahlia Divin Eau Initiale. Naśladując swoje poprzednie wcielenia kontynuuje akord białych kwiatów. Jaśmin i kwiat lotosu tworzą kobiece serce kompozycji. Towarzyszy im urzekająca woń magnolii i róży wnosząca do całości ogromny bukiet romantyzmu. To prawdziwy kwiatowy i poetycki impuls, który ma ubierać wszystkie najpiękniejsze kobiety na świecie.

Jednak nie brakuje mu również żywotności. W ten sposób aromat stawia na mieszankę owoców cytrusowych. Ożywcza i cierpka bergamotka w nutach głowy miesza się z wykwintną słodyczą czerwonej pomarańczy. Z drugiej strony zdecydowany początek jest równoważony znacznie cieplejszym tłem. Wyłania się zmysłowy charakter zapachu, który wykańcza kompozycję kremowym i lekko drapieżnym powiewem piżma i drzewa sandałowego. Ta ekskluzywna esencja jest podobna do gry uwodzenia, która ewoluuje powoli i delikatnie. Przypomina słowa szeptane do ucha wywracające serce!

Elegancki, całkowicie biały flakon

Ta kolekcja zapachowa zawsze była swego rodzaju pomostem między światem mody a światem perfumerii. Dahlia Divin Eau Initiale jest inspirowana najpiękniejszymi sukienkami sygnowanymi przez Givenchy. Zniknęła jednak nić ze starego złota na rzecz eleganckiego białego koloru. Butelka przypomina luksusową i pięknie haftowaną kreację, szczególnie zmysłową i promienną. Flakon zachował kształt poprzednich edycji. W ten sposób ilustruje go sześcienna sylwetka o ponadczasowym wyglądzie, czystych liniach i subtelnie ściętych kątach. Waga butelki i jej masywne szkło wiele mówi o jej wyrafinowaniu. Całość przypomina szlachetną tkaninę opierającą się teraz na najbardziej uniwersalnym kolorze: białym. W tym sensie zestaw natychmiast emanuje uczuciem czystości. Jego nić stała się teraz bardziej srebrzysta, a wszystko jest zarówno nowoczesne, jak i szalenie atrakcyjne.

Kilka słów o marce:

Givenchy to synonim najlepszego gustu i elegancji, uważany za kluczowego gracza w świecie luksusu. Twórca wielu bestsellerów w branży perfumeryjnej, takich jak flagowy L'Interdit, romantyczny Amarige, sensualna Organza czy cała gama zapachów dla mężczyzn Gentleman. Styl luksusowej marki pod względem perfum, kosmetyków i mody okazuje się subtelnie klasyczny, zawsze wnoszący nowe życie do tradycji. Każda kreacja wywodząca się z warsztatów Givenchy jest postrzegana jako odważna mieszanka wyrafinowania i lekkości, dzięki czemu dom jest jednym z najbardziej cenionych na świecie.

Istnieją marki, o których mówi się, że są ponadczasowe. Łączą one w sobie tradycję i nowoczesność, prezentując się w stylu odpowiednim dla wszystkich grup wiekowych i tym samym ciesząc się wyjątkową renomą. Tak jest w przypadku tego ekskluzywnego domu, który prezentuje się absolutnie fascynująco, zarówno pod względem krawieckim, jak i perfumeryjnym.

Zaczynając skromnie na początku lat pięćdziesiątych ubiegłego stulecia, marka rozrosła się do potężnego przedsiębiorstwa oferującego wysokiej jakości produkty. Jej pierwsza kolekcja, której centralnym elementem była kultowa biała bluzka Bettina trafiła w sedno, a francuski Vogue nazwał ją wspaniałą i olśniewającą. Wkrótce Hubert de Givenchy wprowadził na rynek luksusową linię gotową do noszenia, innowacyjny pomysł, ponieważ był wówczas jedynym, który to oferował. Niedługo potem rozszerzył swoją wiedzę o perfumy, trwale wzbogacając tą branżę.

Link do produktu w postaci QRCode
barcode do produktu

 




Znajdź nas na
nasza strona na facebook.com
Nasza strona na twitter

DOSTAWA
PRZY WPŁACIE
14 zł
DLA PŁATNOŚCI
ZA POBRANIEM
20 zł
DARMOWA DOSTAWA
dla zakupów
powyżej 500zł

884150650
Informacja
Pn- Pt
godz. 10-17