Rekomendacja na: wieczór
Pojemność: 100 ml
Model: dla niego
Rok inauguracji: 2013
Gatunek kompozycji: orientalny, drzewny
Linia głowy: bergamotka, różowy pieprz
Nuta serca: irys, kardamon, gałka muszkatołowa, heliotrop
Akord bazy: cedr, bursztyn, fasola tonka
Nos zapachu: Marie Salamagne
Dla uczczenia wielkiego hitu, jakim był przed trzydziestu laty klasyczny Eau pour Homme, uznany dom mody postanowił wprowadzić jego współczesną wersję. Nowa kompozycja Eau de Nuit wibruje niesamowitą zmysłowością i ciepłem, przyciąga bogactwem aromatów. Elegancki i stylowy charakter perfum Giorgio Armani tak znamienny dla samego kreatora dopełnia czarny, minimalistyczny flakon. Całość jest męska, wyjątkowa i magiczna jak noc podczas której będziesz brylować w towarzystwie. Twój idealny, zadbany wygląd zostanie zauważony i doceniony.
Noc jest nie tylko przeznaczona do tego, by spać, może być też idealnym tłem sprzyjającym zmysłowemu uwodzeniu. Kultowy dom prezentuje najnowszą kompozycję zapachową, która ma za zadanie oczarować swoim urzekającym aromatem. Atrakcyjna woda toaletowa to seksowny zapach, który urzeka krystalicznie czystą mocą w wielowymiarowy i zmysłowy sposób. Pikantne otwarcie składające się z bergamotki i różowego pieprzu budzi aspekty męskości. Serce wypełnia woń kardamonu i gałki muszkatołowej wplecionych w kwiatowe esencje irysa i heliotropu, które urzekają pudrowymi niuansami. Zmysłowe akordy bazy łączą szlachetny bursztyn z drzewną nutą cedru i słodyczą prażonej fasoli tonka, nadając wieczorowego, magicznego charakteru.
Flakon skrywający ten mistyczny eliksir zachował styl klasycznej kompozycji z 1984 roku. Kluczową różnicą jest umiejętnie dobrana kolorystyka flakonu, który został zaprojektowany w głębokiej czerni, tak aby pasował do wieczorowego zapachu. Na jego gładkiej czarnej powierzchni lśnią niczym srebrny księżyc na nocnym niebie metalowe ornamenty, czyniąc go jeszcze bardziej zagadkowym. Luksusowa woda toaletowa to pikantna, zmysłowa kompozycja, która łączy czystą, męską aurę z sekretami nocy.
Młoda gwiazda sceny perfum Marie Salamagne stworzyła ten unikalny zapach dla marki w 2013 roku. Jego twarzą został brytyjski wirtuoz skrzypiec Charlie Siem, a za sesję zdjęciową odpowiada fotograf Francesco Carrozzini.
Marka Armani oznacza najlepszą sztukę projektowania. Stworzona w 1974 roku przez genialnego projektanta zyskała sławę na całym świecie dzięki wspaniałym pomysłom na tworzenie niezapomnianej mody, ale także akcesoriów, kosmetyków i perfum, które nie mają sobie równych. Swoją niepowtarzalnością i unikalnym stylem nadaje wyjątkowy charakter każdemu zaprojektowanemu dziełu sztuki. Podobnie jest z perfumami dla pań i panów. Unikalne kompozycje takie jak Code pour Homme czy Acqua Di Gio Pour Homme to klasyka zapachowa wśród męskich aromatów.
Ale, również z linii dla kobiet istnieje wiele uwodzicielskich kreacji jak kwiatowo-szyprowy Si z soczystym akordem czarnej porzeczki, majową różą i wanilią czy kwiatowo-orientalny Code pour Femme charakteryzujący się niezrównaną grą między jaśminem a kwiatem pomarańczy. Zmysłowy, świeży i lekki. Perfumy Giorgio Armani oznaczają elegancję na najwyższym poziomie i niepowtarzalne nuty zapachowe, które pozostają w pamięci, dzień po dniu, noc po nocy.
Kreator reinterpretuje noc nowym męskim zapachem. Hołd dla nocnego życia, tajemniczy i ekscytujący, jednocześnie mroczny i romantyczny. Zmysłowa olfaktoryczna podróż przez noc dla mężczyzn z zamiłowaniem do nocnych eskapad. Pikantny kardamon i aromatyczna gałka muszkatołowa reprezentują zmysłową stronę nocy. Bursztyn, fasolka tonka i szlachetny cedr okrywają kompozycję woalem tajemnicy i budzą skojarzenia z nocnym życiem, z nocą, która jest gwiaździsta i zagadkowa. Nie wiadomo, co się w niej kryje i jak się potoczy.
Eau de Nuit, zapach tak tajemniczy jak ciemny późny wieczór. Jego drzewne niuanse podkreślają urok każdego mężczyzny i emanują zmysłową aurą, której nie można się oprzeć. Zapach dla uwodzicielskich mężczyzn, który obiecuje ekscytujący wieczór. Noc, która nigdy się nie skończy, a życzenia się spełnią.
Woda toaletowa symbolizuje przemijające, ale wieloaspektowe piękno chwili, w której światło dzienne ustępuje ciemnościom nocy. Męski aromat podkreśla przejście do nocnych wymiarów. Intensywność bergamotki i różowego pieprzu zrównoważona kardamonem ożywia pamięć ostatnich promieni słońca na skórze. Wkrótce rozlega się bujny akord gałki muszkatołowej i pudrowgo irysa, aż tajemnica nocy dotknie zmysłów ciepłymi nutami bursztynu i bobu tonka. Stylowa elegancja i nonszalancja tworzą połączenie, które pozostawia niezapomniane wrażenie.
Nowa interpretacja filozofii marki ucieleśnia wszechstronne cechy Eau de Nuit: prostotę form, płynną sylwetkę, równowagę elegancji i nonszalancji. Interakcję tekstur ilustruje płaskie szkło butelki. Prosta geometria linii emanuje wyrafinowaną żywotnością i przypomina arcydzieła włoskiego płótna, a także nieskazitelną i swobodną elegancję aktorów w wielkich, niezapomnianych czarno-białych filmach. Flakon perfum błyszczy w ciemno-czarnym stylu ze srebrnymi akcentami przypominając modną smokingową marynarkę. Prosty i klasyczny design oraz oszczędna w formie sylwetka butelki odzwierciedlają elegancję i szlachetne składniki zapachu.
Twarzą kampanii reklamowej jest przystojny skrzypek Charlie Siem. W oparciu, o czarny smoking autorstwa maestro Armaniego opracowano projekt flakonu, a reklama wspaniale pokazuje to połączenie. Naprzemienne detale czarnej butelki i detale eleganckiego, wieczorowego, czarnego garnituru sugestywnie przeplatają się w niej. Twarz mężczyzny noszącego perfumy pozostaje ukryta w ciemności, odzwierciedlając tajemniczą naturę Eau de Nuit.